» اخبار اقامت ۲۴ » ورود پاوربانک به عراق در ایام اربعین ممنوع اعلام شد!
ورود پاوربانک به عراق در ایام اربعین ممنوع اعلام شد
اخبار اقامت ۲۴

ورود پاوربانک به عراق در ایام اربعین ممنوع اعلام شد!

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ 12۰2,186

ستاد مرکزی اربعین ورود پاوربانک به عراق را ممنوع اعلام کرد. زائران گرامی باید به‌خاطر داشته باشند که هنگام سفر به این کشور در ایام اربعین حسینی از به همراه داشتن پاوربانک جدا خودداری کنند. لازم به ذکر است که این ممنوعیت از جانب دولت عراق ابلاغ شده است. در واقع طبق اعلام وزارت امور خارجه، دولت عراق ورود پاوربانک و ۱۰۹ قلم دارو به این کشور از تاریخ ۲۴ مرداد الی ۲۵ شهریور را ممنوع اعلام کرده است. 

زائران کربلا، همیشه در سفر اربعین از تلفن همراه به عنوان یک ابزار مفید برای گوش کردن به زیارت عاشورا، پیگیری اخبار و موارد ضروری دیگری استفاده می‌کنند. از همین رو به علت عدم دسترسی لحظه‌ای به پریز برق، پاوربانک همیشه نقشی اساسی در سفرهای اربعین داشته است؛ و حالا با اعلام این خبر، عدم امکان به همراه داشتن پاوربانک برای عده زیادی از زائران به یک دغدغه تبدیل شده است.

با این حال لازم به ذکر است که ممنوعیت به همراه داشتن پاوربانک فقط شامل حال مسافرانی می‌شود که از طریق مرز هوایی وارد عراق می‌شوند. در واقع ورود پاوربانک فقط به فرودگاه‌های این کشور ممنوع اعلام شده است و زائرانی که به صورت زمینی وارد این کشور می‌شوند، نیازی نیست نگران باشند.

۴.۵/۵ - (۱۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×