» اخبار اقامت ۲۴ » با سفر به کیش تا ۱۰۰۰ لیتر بنزین رایگان دریافت کنید!
طرح بنزین رایگان برای سفر کیش
اخبار اقامت ۲۴

با سفر به کیش تا ۱۰۰۰ لیتر بنزین رایگان دریافت کنید!

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ 5۰2,271

روز گذشته (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) مهرداد تاوتلی دبیرکل جامعه هتل‌داران کیش به طور رسمی از طرح بنزین رایگان برای سفر به کیش رو نمایی کرد. او در این اطلاع رسانی گفت از یک طرف به دلیل رشد جزیره کیش در حوزه گردشگری و از طرف دیگر با توجه به تصمیم غیرکارشناسانه‌ لغو پروازهای چارتری در مقاصد گردشگری در فصل تابستان، تصمیم به راه‌اندازی این طرح در جزیره کیش گرفته‌شده است. در این طرح که با همکاری اصناف مختلف، بازاریان و کاسبان، هتل داران، مراکز گردشگری و استارتاپ مشعل اجرا می‌شود و نام «سلام هم‌وطن» را بر آن گذاشته‌اند، به «تمام» مسافر‌انی که از مرز دریایی با خودروهای شخصی به کیش سفر کنند، ۲۰۰ لیتر بنزین تعلق می‌گیرد.

اما این خبر خوش و امیدوارکننده به همینجا ختم نمی‌شود؛ چراکه دبیرکل افزود: علاوه‌براین، در طرح سلام هم‌وطن مسافرین با رزرو هتل در کیش، خرید از مراکز تجاری و بازارها، استفاده از خدمات رستوران‌ها و سایر مراکز گردشگری، می‌توانند تا سقف ۱۰۰۰ لیتر بنزین دریافت کنند.

این طرح جذاب که در جهت تشویق گردشگران برای سفر به کیش است، یک طرح برد-برد بین کسب‌وکارهای موجود در کیش و مسافران محترم محسوب می‌شود. طبق گفته دبیرکل، مبنی بر این که مسافران می‌توانند با رزرو هتل و دیگر امکانات بنزین رایگان بیشتری (تا سقف هزار لیتر) دریافت کنند، پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به این شهر رویایی را دارید، همین حالا برای رزرو هتل های کیش اقدام کنید.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×