» اخبار اقامت ۲۴ » کمپین وقت سفر اقامت ۲۴ در عید ۱۴۰۲ با جوایز ویژه
3568102 jpg
اخبار اقامت ۲۴

کمپین وقت سفر اقامت ۲۴ در عید ۱۴۰۲ با جوایز ویژه

۱۲ اسفند ۱۴۰۱ 17۰1,883

باز هم عید و باز هم حال و هوای سفر که برای ما ایرانی ها همیشه فرصتی برای فراموش کردن تلخی ها و ناگواری هاست تا کمی از دنیای اطرافمان فاصله بگیریم. سال ۱۴۰۱ با همه فراز و فرودهاش رو به اتمام هست و زمان سفر رسیده تا به بهترین شکل تمام شود. برنامه ریزی برای روزهایی که در مسافرت هستید اهمیت زیادی دارد تا بتوانید براساس هدفی که دارید بهترین برنامه را بچینید و از وقت خود بیشترین استفاده را ببرید. البته شاید با وجود قیمت های سفر و هزینه های اقامت تصور کنید که سفر نوروزی هم تبدیل به یک آرزو شده باشد اما با اقامت ۲۴ هیچ چیز محال نیست. اگر مسافر معمولی هستید یا اینکه گردشگر حرفه ای، اقامت ۲۴ سال متفاوتی را با کمپین وقت سفر برای شما رقم خواهد زد.

در این کمپین ما به شما کمک می کنیم تا هدفتان از سفر نوروز ۱۴۰۲ هر چه که هست و با هر کسی که قصد دارید به سفر بروید بهترین برنامه را بچینید و در هتلی که دوست دارید اقامت داشته باشید؛ و صد البته کاری کرده ایم که هزینه های شما را کاهش دهیم.

ماهیت کمپین وقت سفر چیست؟

همه برای مسافرت عیدانه خود شهرهایی را انتخاب می کنیم که در فصل بهار بهترین آب و هوا را داشته باشند و متناسب با هدفی که داریم خواسته ما را برآورده کند. ضمنا ما سفرمان را یا در کنار دوستان، خانواده یا همسرمان سپری می کنیم. پس مهم است برنامه ای داشته باشیم تا در طول سفر بهترین استفاده را از وقتمان ببریم و به ما حسابی خوش بگذرد. ضمنا هر یک از ما به شیوه ای خاص در سفر خوش گذرانی می کنیم و از زمانی که در سفر هستیم لذت می بریم.

ماهیت کمپین وقت سفر دقیقا همین موارد است و ما قصد داریم بهترین خاطره سفر را برای شما رقم بزنیم. کمپین وقت سفر اقامت ۲۴ نه تنها بهترین برنامه سفر و اقامتگاه را برای شما فراهم کرده بلکه با یک جایزه بزرگ و ویژه در خدمت شماست که از همین حالا می توانید در آن شرکت کنید و فقط با جواب دادن به چند سوال ساده وارد قرعه کشی بزرگ ما شوید.

چطور در کمپین وقت سفر شرکت کنیم؟

اگر هنوز در کمپین وقت سفر ما شرکت نکردید یا اینکه دوست دارید بیشتر با جزئیات آن آشنا شوید ما برای شما مرحله به مرحله به شکل تصویری آموزش می دهیم. برای خلق تجربه حال خوب سفر در کنار شما هستیم! پس برای شروع روی لینک کمپین وقت سفر اقامت ۲۴ که گذاشته ایم کلیک کنید.

مرحله اول

وقتی بر روی کمپین وقت سفر کلیک می کنین وارد صفحه زیر خواهید شد. با کلیک بر روی گزینه «بزن بریم» چند دقیقه ای در کنار شما هستیم تا بتوانیم بهترین برنامه سفر را با هتل های پیشنهادی که بیشترین میزان رضایت مسافران را در سفرهای نوروزی داشته اند به شما پیشنهاد دهیم. پس بزن بریم!

وقت سفر

مرحله دوم

خب! اینجا به ما بگید که برای عید کجا میخواید برید! ما ۱۰ تا شهری که در بازه زمانی عید، مقصد بسیاری از مسافران هست رو انتخاب کردیم. به ما بگید عید ۱۴۰۲ کجا میخواید برید و روی گزینه «بعدی» بزنین. فرض کنیم برای عید امسال قصد دارید به کاشان بروید:

مرحله دوم کمپین وقت سفر

مرحله سوم

طبیعتا وقتی برای عید قصد سفر می کنین تنهایی نمیچسبه! پس بهمون بگین این تجربه خوب و فراموش نشدنی رو میخواین با کی تقسیم کنین؟! دوستانتون، خونواده یا اینکه همسرتون؟ به عنوان مثال گزینه «همسر» رو انتخاب می کنیم. برو «بعدی»:

سفر عید 1402 با کی

مرحله چهارم

هر کدوم از ما یک مدل سفر رو دوس داریم و کلا قصدمون از سفر رفتن یک چیز مشخصیه! براساس هدفی هم که داریم برنامه میچینیم. بعضی از ما هدفمون اینه که توی عید استراحت کنیم و آرامش بگیریم و سالی که گذشت رو به بهترین شکل تمومش کنیم. بعضی از ما برای تفریح و هیجان میریم پس برامون مهمه برنامه ای بچینیم تا هیجانات خودمون رو خالی کنیم!

یکسری از ما عاشق بازدید از جاذبه های تاریخی و عکاسی از بناهای تاریخیمون هستیم که توی دنیا بی نظیرن و جزو سرمایه های کشورمون حساب میشن. یک عده از ما هم عاشق طبیعت گردی هستیم تا دلمونو بزنیم به دشت و کویر و تا وقتی توی طبیعت نباشیم بهمون خوش نمیگذره.

توی این مرحله قراره بهمون بگی هدفتون از سفر عید چیه. با توجه به اینکه ما توی این مثال، شهر کاشان رو انتخاب کرده بودیم، «تاریخ گردی و عکاسی» رو انتخاب می کنیم هر چند گزینه های دیگه هم توی این شهر فراهمه. خب بریم «بعدی»:

عید 1402 چه نوع سفری؟

مرحله پنجم

توی این مرحله ما برنامه سفرتو آماده کردیم و میتونیم بهت بدیم ولی برای اینکه تو قرعه کشی ما شرکت کنی و بتونیم در طول سفر همراهت باشیم لازمه شماره همراهت رو که همیشه باهاش در دسترس هستی به ما بدی. کافیه توی این کادری که مبینین شماره موبایلت رو مشخص کنی. بزن «بعدی»:

ثبت شماره کمپین وقت سفر

تموم شد!

یک کد برات میاد که اون رو باید توی کادر زیر وارد کنی. بعدش گزینه «پلن سفرت رو ببین» رو انتخاب کن. بزن بریم که برات سورپرایز ویژه هم داریم:

وارد کردن کد در کمپین وقت سفر

برنامه سفر نوروزیتون با بهترین هتل ها واسه رزرو آماده شد!

توی این صفحه برنامه سفر ۴ روزه خودتون رو میبینین که به تفکیک روز مشخص شدن. کافیه هر کدوم رو انتخاب کنین تا بهتون بگیم برای هر روزتون چطوری برنامه بچینید تا هم به خودتون خوش بگذره هم به همسفرتون!

برنامه سفر 4 روزه تاریخ گردی در کاشان

مثلا برنامه روز اول سفرتون به کاشان با هدف تاریخ گردی و عکاسی، اینطوریه:

برنامه سفر روز اول تاریخ گردی در کاشان

اما سورپرایز ویژه اقامت ۲۴ چیه؟! شما فقط با جواب دادن به همین چند تا سؤال که شاید فقط چند دقیقه از وقتتون رو گرفت وارد یک قرعه کشی خیلی بزرگ شدین که جایزه اش یک سفر رایگانه (هتل و پرواز)! نتیجه قرعه کشی هم ۲۰ فروردین از طریق پیامک براتون ارسال میشه.

ما در اقامت ۲۴ همیشه تلاش و هدفمان بر این اصل مهم بوده که تجربه خوبی از سفر براتون رقم بزنیم و برای عید امسال هم تلاش کردیم تا متفاوت عمل کنیم. پس تصمیم گرفتیم با یک پلن سفر حرفه ای و پیشنهاد عالی اقامتگاه و از همه مهمتر با یک سورپرایز ویژه که جایزه اش یک سفر رایگان برای شماست بهتون حسابی خوش بگذره جوری که هیچ وقت از ذهنتون پاک نشه.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×