» جهانگردی » دبی » ۴۰ از تفریحات دبی با توضیحات کامل، عکس و آدرس
تفریحات دبی
دبی

۴۰ از تفریحات دبی با توضیحات کامل، عکس و آدرس

۱۱ آبان ۱۴۰۲ 4۰1,662

دبی، شهری استثنایی در کشور امارات متحده عربی که از نظر تفریح و جذابیت‌های گردشگری، دنیا را مسحور خود کرده است. این شهر، جایی است که در آن، تاریخ و فرهنگ موروثی با مدرنیته و شگفتی‌های معماری ترکیب شده‌اند و جاهای دیدنی دبی را خلق کرده‌اند. تفریحات دبی، بی‌نظیر و هیجان‌انگیز بوده و لیست کاملی را برای انتخاب در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اگر به دنبال سفری پر از هیجان، ماجراجویی و لذت هستید، دبی مقصدی ایده‌آل است. از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، تا جزیره نخل جمیرا با مناظر آبی زیبا، از پارک‌های طبیعی و باغ‌های گل با فواره‌های موزیکال خیره‌کننده تا پارک‌های تفریحی با بازی‌ها و سرگرمی‌های تازه و متنوع، دبی همه‌چیز را در خود دارد.

حال که در دنیای تفریحات دبی، تعداد زیادی مکان تفریحی وجود دارد، داشتن راهنمایی که انتخاب سریع و مطمئن را ممکن کند، ضروری است. در این مقاله لیست کاملی از هر آنچه که شما را به بالاترین سطح آدرنالین می‌رساند، ارائه می‌کنیم. پس تا انتها همراه اقامت ۲۴ بمانید.

فهرست این مطلب

تفریح در سواحل دبی؛ آب‌بازی همیشه میچسبه!

سواحل دبی و تفریحات آن‌ها

در چند سال اخیر، شهر دبی به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار سفر و تفریح در سطح جهانی شناخته می‌شود. ساحل‌گردی در سواحل آبی نیلگون با ماسه‌های سفید و نخل‌های سر به فلک کشیده، از جذابیت‌های برجسته این شهر است. تفریحات دبی از هر لحاظ جذابیت‌های ویژه‌ی را برای گردشگران به همراه دارند و تازگی همیشگی و به روز بودن آن‌ها، تجربه‌ی یک سفر فراموش‌نشدنی را رقم می‌زند.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

امکانات فراوانی در سواحل دبی در اختیار گردشگران قرار دارد؛ از تخت‌ها و کابین‌های ساحلی برای ریلکس کردن و حمام آفتاب تا رستوران‌ها و کافه-کامیونت‌های غذایی برای لذت بردن از غذاهای محلی و بین‌المللی. دولت دبی نیز تلاش می‌کند تا سواحل را با امنیت بیشتر و تسهیلات بهتری برای گردشگران تجهیز کند. برخی از سواحل معروف در لیست تفریحات دبی عبارتند از:

  • ساحل لامر

ساحل زیبا و مدرن لامر در شهر دبی، یکی از مراکز تفریحی این شهر زیباست که به تازگی ساخته شده است. در همین زمان کوتاه، این ساحل تبدیل به یک مقصد بی‌نظیر برای ساحل‌گردی و تفریح گردشگران شده است. ساحل لامر با طراحی و سبک معماری مدرن و فضای هنری، شما را به دنیایی متفاوت می‌برد و سطح دیگری از آرامش و آسایش خیال را در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ساحل، کلبه‌ها و دیوارهای رنگارنگ و هنری است که توسط نقاشان محلی طراحی شده‌اند. این اثرهای هنری به ساحل لامر زیبایی خاصی می‌بخشند و مکانی برای عکس‌های فوق‌العاده و خاطره‌انگیز برای گردشگران ایجاد می‌کنند.

ساحل لامر علاوه بر فضای هنری، امکانات تفریحی بسیاری نیز دارد. شما می‌توانید به کافه‌ها و رستوران‌های متنوع سری بزنید و غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی را تست کنید. همچنین امکان انجام فعالیت‌های ساحلی و ورزش‌های متنوعی نیز در این ساحل فراهم است که شما را سرگرم و شاداب خواهد کرد.

همچنین برای خانواده‌ها و کودکان، ساحل لامر محوطه‌های بازی کامل و هیجان‌انگیزی دارد. از جمله منطقه بازی  hawa hawa که مکانی عالی برای سرگرمی کوچکترهاست.

  • ساحل کایت

ساحل کایت سواری دبی

ساحل کایت در دبی یکی از مقاصد بی‌نظیر برای تمام علاقه‌مندان به تفریحات آبی و ماجراجویی است. این ساحل بدلیل زیبایی‌های خاص خود و وجود کایت‌های رنگارنگ که در آسمان پرواز می‌کنند، به ساحل کایت شهرت یافته است. اگر عاشق ورزش‌های آبی هستید، اینجا بهترین مقصد برای شماست.

ساحل کایت امکان انجام انواع ورزش‌های آبی را فراهم می‌کند. از کایاک سواری گرفته تا کایت بوردینگ و اسکی روی آب، شما می‌توانید هر کدام از این تفریحات دبی را در این ساحل دلنشین انجام دهید. حتی اگر علاقه‌ای به ورزش‌های آبی ندارید، مسیر پیاده‌رویی به طول ۱۴ کیلومتر در امتداد ساحل، منظره‌های بسیار زیبایی از برج العرب و رقص بادبادک‌های رنگارنگ را برایتان آماده کرده است. همچنین در این ساحل می‌توانید در فضایی آرام و دل‌نشین در کنار آب نشسته و لحظاتی شاد و آرام را تجربه کنید.

علاوه بر این تفریح‌های متنوع، کافه‌های متعددی در ساحل کایت هستند که بهترین فینگرفودها و غذاهای خوشمزه را برای شما آماده می‌کنند. بنابراین، اگر به دنبال ترکیبی از تفریحات آبی، منظره‌های زیبا، و شکم‌گردی هستید، ساحل کایت در دبی منتظر شماست.

  • ساحل جمیرا

ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ، یاقوتی ارزشمند در صنعت گردشگری شهر دبی و یکی از مقاصد پرطرفدار در این شهر زیباست. این ساحل که از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سواحل دبی به شمار می‌آید، تا به امروز جذابیت خود را حفظ کرده و میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مردم محلی بوده است. ساحل جمیرا به طول ۳ کیلومتر برای شنا و بازی کودکان نیز مناسب بوده و محلی عالی و دوست‌داشتنی برای ورزش‌های آبی است.

یکی از ویژگی‌های ویژه این ساحل، تقسیم بندی منطقه‌ای مخصوص برای شنا و منطقه‌ای دیگر برای انجام ورزش‌های آبی مثل جت‌اسکی و اسکای‌دایوینگ است. این تنوع تفریحات خاص دبی، امکان انتخاب براساس علایق را برای شما را فراهم می‌کند.

ساحل جمیرا از امکانات مدرنی همچون حمام‌های هوشمند و اینترنت رایگان نیز برخوردار است. این امکانات به شما اقامت راحت‌تر و متناسب با نیازهایتان را می‌دهند. همچنین، تمیزی بی‌نظیر آب و شن‌های این ساحل، باعث شده که ساحل جمیرا به عنوان یکی از بهترین سواحل دبی در طول تابستان شناخته شود

  • ساحل الصفوح

ساحل الصفوح یکی از گوهرهای پنهان دبی که در میان دیگر جاذبه‌های این شهر شگفت‌انگیز، پنهان مانده است. الصفوح، ساحلی آرام و خلوت که در فاصله‌ای میان برج العرب و پالم جمیرا واقع شده است و محیط دنج و بی‌نظیری از آرامش و زیبایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساحل الصفوح این است که ورود به آن کاملا رایگان است. شما می‌توانید در این ساحل به آرامی بر روی شن‌های ابریشمی راه بروید. احساس خوش و کمیابی را تجربه کنید و از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید. این ساحل از هیاهوی شهر دور است و برجسته‌ترین هتل‌های ساحلی دبی را در کنار خود دارد. اما با این همه تجهیزات و المان‌های لوکس در اطراف، ساحل الصفوح همچنان جزو سواحل خلوت و آرام دبی به شمار می‌آید.

  • ساحل مارینا

هنگامی که صحبت از تفریحات دبی در میان باشد، ساحل مارینا یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیزی است که نام آن حتما برده می‌شود. دبی به عنوان یکی از گرمترین مقاصد جهان برای گردشگری و سفر، نیازمند تفریحات آبی است. مارینا، جایی است که می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی بی‌پایان خلیج فارس لذت ببرید. چشم‌اندازی که این ساحل در جلوی دیدگان شما می‌گسترد، تا ابد در خاطر شما می‌ماند.

تفریح در پارک های آبی دبی (تفریحات آبی دبی)

پارک‌های آبی-تفریحی دبی

دبی، شهری که به زحمت و خلاقیت مردمش از یک دشت کویری به جواهری تجاری-تفریحی تبدیل شده است. امروز دیگر این شهر خیره‌کننده در قلب خلیج فارس، یک مقصد گردشگری فوق‌العاده است که به عنوان مرکز تفریحات آبی نیز شناخته می‌شود. پارک‌ های آبی دبی، این شهر را به یکی از بهترین مقاصد جهان برای تفریحات آبی تبدیل کرده‌اند.

این پارک‌های آبی دارای المان‌های به‌روز شده‌ای هستند. از سرسره‌های مارپیچ و پرسرعت، رفتینگ ریور، فانفار و ماشین موج، هر چیزی که برای پارک آبی مثال زده می‌شود، در این پارک‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با دوستان و خانواده به ماجراجویی در سرسره‌های بلند و مارپیچ، غواصی در آب و رودخانه اژدها بپردازید. ضمنا شما می توانید بلیط تفریحات آبی دبی را هم به شکل ریالی از اقامت ۲۴ خریداری کنید. معروفترین این پارک‌ها عبارتند از:

پارک آبی وایلد وادی؛ تجربه بالاترین هیجان در قلب امارات

در خیابان جمیرا، یکی از بهترین بخش‌های دبی، منتظر ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز شماست. پارک آبی وایلد وادی، مجموعه آبی جذاب و منحصر به فرد در قلب خاورمیانه که در رتبه بهترین پارک‌های آبی جهان نیز قرار دارد. این پارک با مساحتی فوق‌العاده و تجهیزات پیشرفته‌اش همواره آماده‌ی پذیرایی از گردشگرانی است که برای اوج هیجان و لذت به این شهر آمده‌اند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پارک وایلد وادی، روباز بودن آن است که به شما این امکان را می‌دهد تا در هر فصلی از سال، از تفریحات آبی زیر درخشش نور آفتاب لذت ببرید.

این پارک دو استخر برای موج سواری مصنوعی دارد و یکی از سرسره‌های آبی آن، بلندترین و بزرگترین سرسره آبی دنیاست. زمانی که از این سرسره به سمت پایین سقوط می‌کنید، تا وقتی که در آب فرود می‌آیید، حس غیر قابل توصیفی از ترس و هیجان‌ را تجربه خواهید کرد.

قیمت بلیط ورودی پارک آبی وایلد وادی

بلیط پارک آبی وایلد وادی ۳۳۰ درهم برای هر نفر (برای استفاده از ترانسفر رایگان و غذا هزینه‌ها متفاوت خواهند بود.)

ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی

تمامی روزها: ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر

آدرس پارک آبی وایلد وادی

امارات، دبی، منطقه جمیرا ۲، خیابان جمیرا، روبروی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی آتلانتیس؛ بهشت هیجان و تفریحات دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی، یکی دیگر از بزرگترین پارک‌های آبی جهان که در داخل هتل مشهور آتلانتیس دبی واقع شده است. این مجموعه آبی، به عنوان نمادی از عشق به سرگرمی و تفریحات لوکس در قلب دبی است. پارک آبی آتلانتیس دبی در منطقه‌ای به مساحت ۴۲ هکتار واقع شده و یک دنیای هیجان انگیز از وسایل بازی، ترن‌های هوایی، سرسره‌های آبی و استخرهای موج را در خود دارد. این مکان علاوه بر تفریحات هیجان‌انگیز برای بزرگسالان، دارای بخش‌های مخصوصی برای کودکان نیز هست.

شما می‌توانید ضمن تجربه سرگرم‌کننده سرسره‌های آبی و ترن‌های هوایی، در ساحل خصوصی ۷۰۰ متری این پارک، حمام آفتاب بگیرید. همچنین، در این پارک امکان تماشای رقص دلفین‌ها و تعامل با آن‌ها فراهم است. برخلاف دیگر پارک‌های آبی دبی، اینجا برای کودکان کوچکتر نیز بخش‌های ویژه‌ای وجود دارد تا تجربه تفریحات آبی برای آن‌ها نیز امکان‌پذیر شود.

پارک آبی آتلانتیس دبی

قیمت بلیط ورودی پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر

برای خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی باید ۳۸۰ درهم برای هر نفر بپردازید (برای استفاده از ترانسفر رایگان و غذا هزینه‌ها متفاوت خواهند بود.)

ساعت کاری پارک آبی آتلانتیس

ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر

آدرس پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر)

امارات، دبی، جزیره پالم آتلانتیس، جاده کرسنت، پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی اسپلش پد؛ بهترین تفریح آبی دبی مخصوص کودکان

اگر به دنبال یک مکان ویژه برای تفریح کودکان خود در دبی هستید، پارک آبی اسپلش پد گزینه‌ی ایده‌آلی است که به خواسته‌ها و نیازهای کودک شما پاسخ می‌دهد.

اسپلش پد، به طور ویژه برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است و تمامی وسایل بازی متناسب و ایمن برای آن‌ها را در خود دارد. در این پارک، نه تنها به کودکان امکان تفریح داده می‌شود، بلکه والدین نیز می‌توانند با آن‌ها همراهی کنند و لحظات شیرینی را با فرزندانشان سپری کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب اسپلش پد، امکان خرید بلیط‌های مختلف با مدت‌زمان متفاوت است. این مکان از بلیط‌های یک ساعته و دو ساعته گرفته تا بلیط یک روز کامل را پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما می‌توانید زمان تفریح کودکان را بر اساس نیاز آن‌ها تنظیم کنید.

پارک آبی اسپلش پد دبی

قیمت بلیط ورودی پارک آبی اسپلش پد

۲۵ درهم برای هر نفر (برای مدت زمان ۳۰ دقیقه) ۹۹درهم فول تایم

ساعت کاری پارک آبی اسپلش پد

ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

آدرس پارک آبی اسپلش پد

امارات، دبی، شمال جزیره جمیرا، ساحل JBR، ، نزدیک سینما روکسی

پارک آبی دریم لند؛ سرزمین شگفتی‌های آبی در دبی

پارک آبی دریم لند از جمله مکان‌هایی است که باید حتما در لیست تفریحات هیجانی دبی یادداشت کنید. این پارک آبی با مساحت بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان محسوب می‌شود و تنها از لحاظ اندازه بزرگ نیست، بلکه امکانات و تفریحات متنوعی که ارائه می‌دهد، آن را به مقصدی استثنایی تبدیل کرده است. در پارک آبی دریم لند، بیش از ۲۵ نوع بازی مختلف برای تمام افراد در نظر گرفته شده است. برای علاقه‌مندان به تجربه‌های هیجان‌انگیز، بازی‌هایی چون Black Hole، Kamikaze و Twisting Dragons4 طراحی شده‌اند که قلب شما را با سرعت و هیجان به تپش می‌اندازند.

پارک دریم لند دبی

قیمت بلیط ورودی پارک آبی دریم لند

۵۰-۱۰۰ درهم برای هر نفر

ساعت کاری پارک آبی دریم لند

ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر (روزهای تعطیل مخصوص خانواده‌ها)

آدرس پارک آبی دریم لند

امارات، دبی، ساحل خور شرقی، پارک آبی دریم لند

پارک آبی اسپلش ان پارتی؛ پارتی کودکانه در پارک

در دنیای سفرها و تفریحات خانوادگی، پارک‌های آبی همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. پارک آبی اسپلش ان پارتی یکی از بهترین مقاصد تفریحی برای کودکان و خانواده‌ها خواهد بود. این پارک آبی به ویژه برای کودکان زیر ۱۲ سال طراحی شده تا با امکانات و تفریحات فراوان، فرصت ساختن خاطرات خوش و لذت‌بخش را فراهم کند.

یکی از ویژگی‌های جالب پارک آبی اسپلش ان پارتی، ایمنی بسیار بالای آن است. والدین می‌توانند بدون نگرانی کودکانشان را در این پارک آبی تنها بگذارند تا در استقلال کامل، از تفریحاتشان لذت ببرند. امنیت و آسایش کودکان در این محیط مهمترین اولویت است.

به علاوه، اگر به دنبال ترتیب تولدی منحصربه‌فرد برای کودک‌تان هستید، پارک آبی اسپلش ان پارتی مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌های تولد فراموش‌نشدنی است.

پارک ابی اسپلش مخصوص کودکان

قیمت بلیط ورودی پارک آبی اسپلش ان پارتی

۹۹-۱۳۹ درهم برای هر نفر

ساعت کاری پارک آبی اسپلش ان پارتی

ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

آدرس پارک آبی اسپلش ان پارتی

امارات، دبی، خیابان الصفا، جمیرا، پارک آبی اسپلش ان پارتی

پارک آبی لگولند؛ تفریح خانوادگی با طعم لگو!

پارک آبی لگولند دبی یکی از جذاب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان و خانواده‌هاست. این مجموعه آبی، به شکلی خلاقانه از اسباب‌بازی‌های لگو الهام گرفته و با آنها ترکیب شده تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد و پر از هیجان را برای کودکان و والدین آن‌ها ایجاد کند. یکی از ویژگی‌های ممتاز این پارک آبی، تعداد زیادی از وسایل تفریحی با تم لگو و ویژگی‌های این اسباب‌بازی محبوب است.

لگولند دبی یک پارک آبی خاص است که مخصوص کودکان زیر ۱۲ سال طراحی شده است. بخش‌های مختلفی در این پارک وجود دارد، از جمله قلمرو پادشاهی، مینی لند، کارخانه، بخش تخیل، بخش ماجراجویی و شهر لگو. هر قسمت از این پارک، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای کودکان فراهم می‌آورد. از رانندگی ماشین‌های لگویی گرفته تا غواصی با تیم غواصان و پرواز با هواپیمای مخصوص، این مکان پر از تجربیات هیجان‌انگیز و جذاب برای کودکان و خانواده‌هاست.

پارک لگولند دبی

قیمت بلیط ورودی پارک آبی لگولند

بلیط پارک لگولند دبی ۲۷۵ درهم برای هر نفر که در اقامت ۲۴ به شکل ریالی و فوری قابل خریداری است.

ساعت کاری لگولند

ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر

آدرس لگولند

امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، پالم جبل علی، پارک آبی لگولند

یاس ابوظبی؛ تفریحات آبی حتی در همسایگی دبی

اگر به دنبال یک پارک آبی در قلب امارات متحده عربی هستید، پارک آبی یاس در ابوظبی یکی از بهترین‌هاست. این پارک، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های آبی جهان است که با امکانات فراوان و سرگرمی‌های متنوع، گردشگران را به سمت خود فرامی‌خواند.

پارک آبی یاس در جزیره تفریحی یاس واقع شده و با مساحتی بیش از ۱۵ هکتار، بیش از ۴۰ سرسره و وسیله تفریحی جذاب، را در خود جای داده است. این پارک در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و از آن زمان به یک مقصد محبوب برای تمامی طرفداران آدرنالین بالا، تبدیل شده است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پارک آبی یاس، تنوع بخش‌های مختلف تفریحی است. این پارک به هشت گروه مختلف، از کودکان تا بزرگسالان، امکان تجربه بهترین تفریحات آبی دبی را می‌دهد. هر گروه دارای سالن‌های مخصوص به خود و امکانات تفریحی شگفت‌انگیز هستند.

پارک یاس ابوظبی از تفریحات نزدیک دبی

قیمت بلیط ورودی پارک آبی یاس ابوظبی

قیمت بلیط پارک آبی یاس ابوظبی ۲۹۵ درهم برای هر نفر (برای استفاده از ترانسفر رایگان و غذا هزینه‌ها متفاوت خواهند بود.)

ساعت کاری پارک آبی یاس ابوظبی

ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر (روزهای تعطیل تا ساعت ۷ عصر)

آدرس پارک آبی یاس ابوظبی

امارات، ابوظبی، جزیره یاس، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو AL Ghubaiba

تفریح در آکواریوم های دبی، محلی برای تجربه زندگی زیر آب

شهر دبی به واسطه موقعیت خاص خود در مجاورت خلیج فارس، تعداد زیادی از آکواریوم‌ها و حیات وحش‌های زیر آبی را در دل خود جای داده است. این آکواریوم‌ها برای انجام تفریحات دبی در اوج جذابیت و حتی آموزش بسیار مناسب هستند. چه به عنوان گردشگر و چه به عنوان یک علاقه‌مند به عجایب دنیای زیر آب، می‌توانید از نزدیک با کوسه‌ها روبرو شوید، با آن‌ها شنا کنید یا به آن‌ها غذا دهید.

آکواریوم‌های دبی از تنوع شگفت‌انگیزی از موجودات دریایی از جمله دلفین‌ها، فیل ماهی، پنگوئن، سمورها و سایر حیوانات که در آب زیست می‌کنند، برخوردار است. شما می‌توانید نزدیک‌ترین حالت ممکن با این حیوانات را تجربه کرده و در مورد شیوه زندگی و رفتار آن‌ها بیشتر بیاموزید. معروف‌ترین آکواریوم‌های شهر دبی عبارتند از:

آکواریوم دبی؛ لاکچری و خاطره‌ساز!

آکواریوم دبی که در مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگ‌ترین مال‌های دبی قرار دارد، شامل یک تونل زیر آبی شفاف است. این تونل به شما امکان مشاهده جانوران دریایی از نزدیک را می‌دهد. این تجربه ویژه تماشای کوسه‌ها، پنگوئن‌ها، سمور‌ها، سفره‌ماهی‌ها و سایر موجودات دریایی را فراهم می‌آورد.

یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین ساکنان آکواریوم دبی، کروکودیل پادشاه است. این کروکودیل بزرگ‌ترین نمونه کروکودیل در جهان است و با طول ۵ متر و وزن ۷۵۰ کیلوگرم، ۴۰ سال سن دارد.

آکواریوم دبی

قیمت بلیط ورودی آکواریوم دبی

برای خرید بلیط آکواریوم دبی باید ۱۰۰ درهم برای هر نفر بپردازید که در اقامت ۲۴ به شکل ریالی قابل پرداخت است.

ساعت کاری پارک آکواریوم دبی

ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۱۵ شب (روزهای تعطیل تا ساعت ۱۱:۱۵ شب)

آدرس پارک آکواریوم دبی

امارات، دبی، داون تاون دبی، خیابان المرکز المالی، دبی مال، آکواریوم دبی

آکواریوم لاست چمبرز، سفری به دنیای زیر آب

آکواریوم لاست چمبرز یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر دبی است که در میان مجموعه هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفریحی آتلانتیس واقع شده است. این آکواریوم از نظر مقیاس و ابعاد بی‌مثال بوده و به عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم خاورمیانه شناخته می‌شود. از لحاظ موقعیت، به خصوص اگر شما مهمان هتل‌های آتلانتیس باشید، آکواریوم لاست چمبرز به راحتی قابل دسترسی‌ است.

با ورود به این آکواریوم شگفت‌انگیز، دنیای زیبا و باورنکردنی جانوران دریایی و تنوع فراوان آن‌ها شما را در حیرت و شگفتی فرو می‌برد. حدود ۶۵ هزار نوع جانور دریایی از گونه‌ها و اندازه‌های مختلف در این مکان زندگی می‌کنند، که تنها تصور این تعداد موجود دریایی برای جذب آکواریوم شدن، کافی است.

آکواریوم لاست چمبرز از نظر فناوری نیز بی‌نظیر است. شما می‌توانید از تکنولوژی‌های به‌روز و واقعیت مجازی در طول عبور از بخش‌های مختلف این مکان بهره‌برید. بازدید مجازی از آکواریوم و تجربه‌ی تصاویر سه‌بعدی جذاب جهان زیرآب، واقعا پیشنهاد می‌شود.

آکواریوم لاست چمبرز

قیمت بلیط ورودی لاست چمبرز دبی

۹۵-۱۳۵ درهم برای هر نفر

ساعت کاری پارک لاست چمبرز دبی

ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب

آدرس پارک لاست چمبرز دبی

امارات، دبی، داون تاون دبی، خیابان المرکز المالی، دبی مال، آکواریوم دبی

تفریح با طعم طبیعت گردی در دبی

دبی به واسطه تنوع فوق‌العاده تفریحات و فرصت‌های سرگرم‌کننده برای گردشگران، مقصدی مورد علاقه برای توریست‌ها از تمامی نقاط جهان است. این شهر چند وجهی در قلب کویر، با طراحی‌های شهری منحصر به فرد، امکانات لوکس و نمادهای فناوری پیشرفته، یک ماجراجویی تمام عیار را برای دوست‌داران طبیعت نیز فراهم می‌کند. از مهم‌ترین مکان‌های طبیعت‌گردی دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنگل بارانی دبی؛ طبیعت زیر ویترین

جنگل بارانی Green Planet، پارکی مصنوعی است که زیر ویترینی با گنبد شیشه‌ای در قلب کویر دبی قرار دارد. این جنگل، خانه‌ای برای حدود ۳۰۰۰ گونه گیاهی و جانوری به شمار می‌آید.

در جنگل بارانی دبی می‌توانید گیاهان استوایی منحصر به فرد، حشرات متنوع، خزندگان و حتی ماهی‌های رنگارنگ و جذاب را مشاهده کنید. بهتر است که لباس راحت و خنکی را برای بازدید از این مکان انتخاب کنید، زیرا محیط گرم و مرطوب این جنگل چنین لباسی را می‌طلبد.

یکی از جذابیت‌های بزرگ جنگل بارانی، وجود غار خفاش‌هاست. شما می‌توانید به غار خفاش‌ها قدم بگذارید و این موجودات عجیب و شاید ترسناک را از نزدیک ببینید. غارهای این مکان خانه بسیاری از خفاش‌ها هستند که در تاریکی انتهای این جنگل زندگی می‌کنند.

بهترین زمان برای بازدید از این مکان بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر است. بازدید از آن، زمانی بین ۲ تا ۳ ساعت از شما خواهد گرفت.

جنگل بارانی دبی

قیمت بلیط ورودی جنگل بارانی دبی

۵۹-۷۵ درهم برای هر نفر

ساعت کاری جنگل بارانی دبی

ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر

آدرس جنگل بارانی دبی

امارات، دبی، سیتی والک، خیابان الوصل، جنگل بارانی دبی

پارک صفا؛ تاریخی که آرمیده

از تاریخ ساخت پارک صفا، هنوز نیم قرن نمی‌گذرد ولی این پارک، اولین پارک عمومی شهر دبی به‌شمار می‌آید. با گذر زمان و توسعه شهر، پارک صفا نیز گام به گام ارتقاء یافته و امروزه در منطقه مرکزی شهر واقع شده است. این تغییر مکانی، باعث شده که بازدید از این پارک علاوه بر لذت از تفریحات دبی، شما را به دیدن مناظر جذاب و ناب در مرکز دبی بی‌نصیب نگذارد. همچنین عکاسی ادر این پارک فرصت بسیار مغتنمی است.

این پارک خانه حدود ۲۰۰ گونه پرنده مختلف است، و اگر شانس به شما لبخند بزند، ممکن است بتوانید برخی از این زیبارویان را به چشم ببینید. در روزهایی که هوا کمی خنک‌تر می‌شود، افراد زیادی به پارک صفا می‌آیند تا از این هوای دلپذیر بهره‌برند و به گشت زدن بپردازند. این پارک جایی مطمئن برای تمامی افراد خانواده فراهم می‌کند و برای بانوان نیز بخش‌هایی ویژه‌ای اختصاص یافته است.

پارک صفا شامل فضاهای ورزشی، اتاق بازی، دکه‌های غذاخوری، بازی‌های مختلف و سایر امکانات رفاهی می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید با کمی هزینه یک دوچرخه کرایه کرده و ساعت‌ها از دوچرخه‌سواری لذت ببرید.

پارک صفا دبی

قیمت بلیط ورودی پارک صفا

۳-۵ درهم برای هر نفر

ساعت کاری پارک صفا

ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس پارک صفا

امارات، دبی، جنب خیابان شیخ زاید

باغ معجزه دبی؛ سفر به بهشت گل‌ها

باغ معجزه دبی Miracle Garden، یکی از مکان‌های زیبا و خیره‌کننده این شهر است. در این پارک گل‌ها به قدری زیبا آراسته شده‌اند که نمی‌خواهید لحظه‌ای چشم از آن‌ها بردارید. این باغ که واقعا معجزه‌آسا است انگاری متعلق به جهانی دیگر و دیدنی‌تر است. همچنین، باغ پروانه‌ها که خود نیز به تنهایی به عنوان یک جاذبه فوق‌العاده شناخته می‌شود درون باغ گل معجزه واقع شده و دارای ۲۶ گونه مختلف پروانه است.

در باغ میراکل گاردن دبی، مجسمه‌های غول‌پیکری را خواهید دید که در کنار گل‌ها قرار گرفته‌اند و زیبایی و شگفتی محیط باغ را دو چندان می‌کنند. ماکت‌هایی از ماشین‌ها، ساختمان‌ها و حتی برج‌ها در این باغ طراحی شده که در نهایت دقت و ظرافت هستند. باغ گل معجزه لحظاتی رویایی در دبی را برای تمامی افراد علاقمند به زیبایی‌های طبیعت و گل‌ها، فراهم می‌کند.

باغ معجزه دبی

قیمت بلیط ورودی باغ معجزه دبی

بلیط میراکل گاردن دبی ۸۰-۹۵ درهم برای هر نفر است که به شکل ریالی می توانید از اقامت ۲۴ خرید کنید.

ساعت کاری باغ گل معجزه دبی

ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

آدرس باغ معجزه دبی

امارات، دبی، البرشا جنوبی، خیابان ۳، باغ معجزه دبی

پارک زعبیل؛ محلی برای تفریح خانوادگی

در شهر دبی، پارک زعبیل به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین پارک‌ها برای تفریح خانواده‌ها و گردشگران به‌شمار می‌آید. این پارک ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از دیگر پارک‌های دبی متمایزش می‌کند. امکاناتی نظیر: زمین فوتبال، فضای مخصوص بازی کودکان، موزه دایناسورها با مجسمه‌های واقعی، قایق‌سواری روی دریاچه با قایق پدالی، و فضای کباب‌پزی خانوادگی، در پارک زعبیل فراهم شده است. در صورتی که می‌خواهید تمامی این مکان‌ها را پیاده طی کنید، قطارهای برقی و اتوبوس‌های سرباز در دسترس شما قرار دارند تا پیمایش مسیر را برایتان، آسان‌تر کنند.

پارک زعبیل دبی

قیمت بلیط ورودی پارک زعبیل

۳-۵ درهم برای هر نفر

ساعت کاری پارک زعبیل

ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس پارک زعبیل

امارات، دبی، منطقه زعبیل، ایستگاه مترو الجفیلیا، پارک زعبیل دبی

پارک مشرف؛ گشتی در دهکده جهانی

پارک مشرف، دهکده‌ای به نام دهکده بین‌المللی در خود جای داده است. این دهکده شامل خانه‌های سنتی از کشورهای مختلف جهان می‌شود که می‌توانید در آن بافت و زندگی مردم این کشورها را بشنوید و ببینید. همچنین، تجربه واقعیت افزوده به شما این امکان را می‌دهد که به یک سفر سریع در اطراف جهان بپردازید.

پارک مشرف، بزرگ‌ترین مرکز ستاره‌شناسی را به نام ال‌ثریا در دل خود جای داده است. شما می‌توانید از تلسکوپ‌های پیشرفته این مرکز برای مشاهده اجرام آسمانی استفاده کنید. این تجربه علمی و رصدی، نگاهی عمیق از آسمان کویری و زیبای دبی را در خاطرتان ثبت خواهد کرد.

علاوه بر این، امکانات ویژه‌ای برای بازی‌های کودکان، شنا، ورزش‌های مختلف و پیاده‌روی در این پارک موجود است، که گذران لحظاتتان را شادتر می‌کند.

مشرف پارک

قیمت بلیط ورودی پارک مشرف

۳-۵ درهم برای هر نفر (۱۰ درهم برای ماشین)

ساعت کاری پارک مشرف

ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس پارک مشرف

امارات، دبی، خیابان الخوانیج، پارک مشرف

تفریح در بهترین شهربازی های دبی

دبی، شهری استثنایی که تمام عاشقان تفریح و هیجان را در جهان مدهوش خود کرده است. این شهر با ویژگی‌های مدرن و توریستی‌اش بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده و تجربه مسافرت به دبی را به یک سفر به یادماندنی تبدیل می‌کند. از بهترین رستوران‌ها گرفته تا مناطق تفریحی فراوان، همه چیز در دبی برای خوش‌گذرانی، شادی و خرید طراحی شده است.

یکی از بخش‌های لذت‌بخش سفر به دبی، بازی و هیجان است. شهربازی‌های دبی به طور حرفه‌ای و مدرن ساخته شده‌اند و تمام اقسام بازی‌ها و تفریحات مهیج برای افراد در هر سنی که باشند را شامل می‌شوند. در دنیای شلوغ و همیشه زنده دبی، شهربازی‌ها جزو جاذبه‌های اصلی برای تفریحات دبی و سرگرمی محسوب می‌شوند؛ برخی از معروف‌ترین شهربازی های دبی عبارتند از:

شهربازی مادهش ورلد؛ سرزمین بازی‌های شگفت‌انگیز برای تمامی سنین

مادهش ورلد مکانی منحصر به فرد واقع در مرکز تجارت بین‌المللی دبی قرار دارد و با تنوع فعالیت‌ها و بازی‌‌های مختلف، برای تمامی سنین جذابیت دارد. مادهش ورلد در واقع یک سرزمین شگفت‌انگیز از تفریحات دبی، شامل بخش‌های مختلفی است که به هر گروه سنی از بازدیدکنندگان فرصت‌های متناسب با سلیقه‌های خودشان را ارائه می‌دهد.

برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، مادهش ورلد فضایی دارد که انواع بازی‌های تعاملی در آن قابل انجام است. حتی گیمرها منیز ی‌توانند در این شهربازی، اوقات خوشی را بگذرانند.

مادهش از انواع غذاهای سنتی و فست‌فود در کافه‌ها و کیوسک‌های خود پشتیبانی می‌کند. پس از یک روز پر هیجان و سرگرمی در مادهش ورلد، این مکان‌ها انرژی لازم برای بقیه تفریحات دبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

شهربازی مادهش ورلد

قیمت بلیط ورودی مادهش ورلد

ورودی رایگان( بازی‌ها قیمت گیشه دارند)

ساعت کاری مادهش ورلد

ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس شهربازی مادهش ورلد

امارات، دبی، بزرگراه شیخ زاید، مرکز تجارت جهانی، شهربازی مادهش ورلد

شهربازی آی ام جی دبی؛ تجربه دنیای شگفتی‌ها در کنار خانواده

یکی دیگر از مقاصد تفریحی محبوب در شهر دبی، شهربازی آی ام جی (IMG World) است. این شهربازی بزرگ در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و اکنون یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مراکز تفریحی داخلی دبی محسوب می‌شود. شهربازی آی ام جی، چهار بخش اصلی دارد که هرکدام تجربه‌های متنوع و جذابی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

اولین بخش این شهربازی بخش مارول Marvel است. در بخش مارول، کودکان و نوجوانان به دنیای شخصیت‌های مارول پیوسته و با همراهی انتقام‌جویان محبوب، نظیر ثور، هالک، مرد آهنی و دیگران، ماجراهای مهیجی را خلق می‌کنند. دستگاه‌ها و بازی‌های این بخش با تم شخصیت‌های مارول طراحی شده‌اند و برای انواع گروه‌های سنی مناسب هستند.

بخش دوم، دره گم‌شده، تم پارک ژوراسیک را دارد. اینجا بازی‌ها و دستگاه‌ها از میان جنگل‌های ژوراسیک و دایناسورهای عظیم الجثه عبور می‌کنند. بخش سوم این شهربازی به دنیای کارتونی «کارتون نتوورک» اختصاص دارد. از شخصیت‌های بن تن Ben10 گرفته تا دخترهای پاورپاف و ادونچرتایم. در نهایت، بخش چهارم این شهربازی «بلوار آی ام جی» است، که شامل انواع فروشگاه‌ها و رستوران‌ها می‌شود.

شهربازی img

قیمت بلیط ورودی شهربازی آی ام جی دبی

بلیط شهربازی آی ام جی دبی ۳۴۵ درهم برای هر نفر است که می توانید به شکل ریالی از اقامت ۲۴ خرید کنید.

ساعت کاری شهربازی آی ام جی دبی

ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب

آدرس آی ام جی دبی

امارات، دبی، شهر عرب، خیابان شیخ زاید، ۳۱۱ شرقی، شهربازی آی ام جی دبی

شهربازی هاب زیرو؛ سرگرمی بی پایان برای علاقه‌مندان به تکنولوژی

شهربازی هاب زیرو یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر دبی است که عاشقان تکنولوژی و بازی‌های رایانه‌ای را وادار به سفر به این شهر توریستی می‌کند. این شهربازی با ارائه بهترین‌ها در دنیای بازی‌های رایانه‌ای، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، شما را به مرز جنون می‌کشاند.

وجود تنوع در بازی‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در شهربازی هاب زیرو، این مکان را برای تمام افراد از هر گروه سنی مناسب می‌کند. از بازی‌های نوستالژی مانند آتاری و سگا تا جدیدترین بازی‌های کامپیوتر و پلی‌استیشن، این شهربازی برای همه علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای حرفی برای گفتن دارد.

شهربازی هاب زیرو دبی

قیمت بلیط ورودی شهربازی هاب زیرو

رایگان

ساعت کاری هاب زیرو

ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس شهربازی هاب زیرو

امارات، دبی، خیابان الوصل، سیتی والک، شهربازی هاب زیرو

پارک واندر لند؛ تنوع در هیجان، عجیب اما شدنی!

تم پارک واندر لند دبی، همانطور که از نامش هم پیداست، طراحی شده تا شگفتی‌آفرین باشد. این پارک با مساحتی بزرگ‌تر از ۲۵۰ هزار متر مربع، از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین مجموعه‌های تفریحی آبی در دبی به‌شمار می‌رود. واندرلند با ۲۰ سال سابقه، در نزدیکی مراکز مهم شهری دبی قرار دارد که دسترسی به آن را آسان می‌کند.

در این پارک شما می‌توانید از شتر سواری شروع کنید و با پرتاب شدن تا ارتفاعی ۶۴ متری هیجانتان را به اوج برسانید. این تجربه هیجان‌انگیز با قدرت و سرعتش قلب شما را از جا خواهد کند و خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای کودکان، واندر لند یک بهشت است. بخش‌های مختلفی در این پارک وجود دارند که اختصاصا برای بازی کودکان ساخته شده‌اند. کودکان می‌توانند در اینجا به‌صورت آزادانه با هم‌سن‌های خود بازی کرده و اوقات خوشی داشته باشند. همچنین، تم پارک واندر لند دبی دارای امکانات فراوانی مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، آلاچیق‌ها، فضای سبز، سینمای ۶ بعدی، گیم‌نت و فروشگاه‌هایی برای تهیه تجهیزات شنا و خوراکی‌های لذیذ است.

پارک واندرلند

قیمت بلیط ورودی پارک آبی واندر لند

 ۱۲۵ درهم برای هر نفر

ساعت کاری واندرلند

ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس واندرلند

امارات، دبی، خیابان الریاض، پارک آبی واندرلند

تفریحات خاص و هیجان انگیز دبی

تفریح در دبی، با تمام جذابیت‌ها و هیجان‌انگیزی‌ خاص خود، گاهی بسیار لاکچری می‌شود. شاید پرداخت هزینه تفریحات دبی برای همه آسان نباشد. در بخش تفریحات خاص به این دسته از سرگرمی‌ها می‌پردازیم. البته برای تمامی افراد، بعضی از مواردی که در این قسمت می‌خوانید از جمله تفریحاتی است که نباید از قلم بیفتد. برخی از تفریحات خاص دبی عبارتند از:

چتربازی یا اسکای دایوینگ در دبی

اسکای دایو دبی، این ورزش پرهیجان طرفداران بسیاری دارد. هر جا حرف هیجان در میان باشد، دبی یکی از اولین‌ها در ارائه امکانات برای خلق آن خواهد بود. در صحرای دبی شما می ‌توانید با هلیکوپتر تا ارتفاع ۱۲۰ مایل بالای سطح زمین قرار گرفته و تجربه سقوط آزاد را با کمک یک مربی، تست کنید. شما می توانید با کمک اقامت ۲۴، بلیط اسکای دایوینگ دبی را همین حالا و با پرداخت ریالی تهیه کنید.

شهر متل پلی

در مرکز خرید سیتی والک شهربازی شهر متل پلی قرار گرفته است که یکی از پرطرفدارترین شهربازی‌ها در میان کودکان است. در این شهربازی کودکان در تعامل با شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه خود، به یادگیری مهارت‌های مختلفی می‌پردازند.

مجتمع تفریحی تریل زون

این مجتمع تفریحی سرپوشیده در مرکز خرید آواسیس سنتر دبی قرار دارد. بخش‌های نختلف تریل زون عبارتند از: سینمای ۷ بعدی، پارک ژوراسیک، بازی‌های رایانه‌ای و جنگ لیزری. قرارگیری این پارک سرپوشیده در مرکز خرید به بزرگ‌ترها امکان خرید اجناس از برندهای معتبر را هم می‌دهد.

کیدزانیا؛ تجربه ای شگفت انگیز برای یادگیری مهارت در کودکان

کودکان دنیایی سحرانگیز را در دبی تجربه می‌کنند. در این مجموعه آن‌ها وانمود می‎کنند که بزرگ‌تر شده‌اند. با ورود به کیدزانیا در دبی، دنیایی تخیلی به روی کودکان باز می‌شود. جایی که بیش از ۸۰ فعالیت و نقش‌آفرینی در بیش از ۶۰ موسسه شهری منتظرشان است. این مکان، به کودکان فرصت می‌دهد تا مهارت‌ها و ارتباطات اجتماعی خود را تقویت و به طور همزمان اوقات خوشی را در یک محیط کاملا ایمن و جذاب آن سپری کنند.

اسکی روی برف در دل کویر کنار پنگوئن‌ها

پیست اسکی دبی، یک مقصد فرهنگی و تفریحی بی‌نظیر در دل شهر دبی است. این مکان توانسته است ترکیبی از زمستان و سرگرمی‌های برفی را در قلب امارات متحده عربی ایجاد کند. دبی با ایجاد پیست اسکی سرپوشیده با استانداردهای بین‌المللی، حجت را بر همه رقیبان تمام کرده است.

این پیست اسکی، سومین پیست اسکی سرپوشیده جهان و اولین پیست اسکی سرپوشیده در منطقه خاورمیانه است. با تجهیزاتی مدرن و زیرساخت‌های ویژه، این پیست با ۶ هزار تن برف طبیعی پوشیده شده است. تصور کنید که در گرمای استوایی دبی، روی برف قدم گذارید و وارد زمستان شوید!

پارک برفی در پیست اسکی دبی مکانی مناسب برای تمامی افراد است. حتی اگر از انجام اسکی یا اسنوبورد لذت نبرید، می‌توانید از تنوع بازی‌های زمستانی دیگر لذت ببرید.

یکی از تجربیات منحصر به فرد در پیست اسکی دبی، دیدن راهپیمایی پنگوئن‌هاست. این پنگوئن‌های زیبا و دوست‌داشتنی از نژاد جنتو و امپراطور برای شیرین‌کاری در طبقه پایین این مجموعه دور هم جمع می‌شوند. برای خرید بلیط اسکی روی یخ دبی از اقامت ۲۴ همین حالا اقدام کنید.

چرخ و فلک دبی

چرخ و فلک دبی

کشور امارات، قرار است که آمار بیشترین «ترین»‌ها را در خود جای دهد. بزرگ‌ترین چرخ و فلک‌ دنیا، «چرخ و فلک عین دبی» در جزیره بلوواترز در جنوب غربی این شهر قرار گرفته است. پیش از این های رولر در لاس وگاس، رکورددار این عنوان بود. شما می توانید همین حالا بلیط چرخ و فلک عین دبی را از اقامت ۲۴ خریداری کنید.

پارک موضوعی موشن گیت؛ دریچه‌ای به دنیای فیلم و انیمیشن

موشن گیت دبی، یکی از شاهکارهای تفریحی و سرگرمی در دبی است. این پارک مانند پنجره‌ای باز به دنیای فیلم فانتزی و انیمیشن‌های هالیوودی است. این شهربازی منحصر به فرد که در مجموعه پارک‌ها و استراحتگاه دبی (Dubai Parks & Resorts) واقع شده، با الهام از ۱۳ افسانه هالیوودی از استودیوهای بزرگ معتبری مانند پیکچرز، لیونزگیت و دریم ورکس طراحی و ساخته شده است.

در این پارک، به دنیایی از هیجان و سرگرمی دعوت می‌شوید، جایی که ماجراها و شخصیت‌های محبوب فیلمی چون شرک و سرزمین اسمورف‌ها و… تجربه‌هایی جدید را رقم می‌زنند. یکی از جذاب‌ترین وسایل تفریحی موشن گیت، ترن هوایی ماداگاسکار (Madagascar Mad Pursuit) است که شما را به یک سفر هیجان‌انگیز در ماداگاسکار می‌برد. بلیط موشن گیت دبی از همین حالا با امکان پرداخت ریالی از اقامت ۲۴ فراهم است تا نگرانی بابت تهیه بلیط نداشته باشید.

آبنمای دبی

نام آب‌ نمای دبی برای تمامی کسانی که چه به دبی سفر کرده‌اند چه سفر نکرده‌اند آشناست. این آب‌نما تبدیل به یکی از نمادهای این شهر شده‌است. هر شب راس ساعت ۱۰ شب این آب نما با پخش موسیقی‌های بسیار زیبا و مشهوری از سرتاسر جهان، با رقص فواره‌های خود، بازدیدکنندگان را هیجان‌زده می‌کند.

خانه تسخیر شده هیستریا

خانه هیستریا دبی

این خانه وحشتناک و رمزآلود در مرکز دبی مال قرار دارد. اگر به دنبال تفریح هیجان‌انگیز با چاشنی ترس و وحشت هستید، این خانه انتخاب مناسبی است. فقط حواستان باشد که افراد زیر ۱۲ سال را با خود همراه نبرید. مدت زمان این بازی بی‌نهایت است! فقط باید راه عبور از ۱۵ مرحله این بازی را پیدا کنید.

سافاری دبی

نمی‌توان به دبی رفت اما سراغ تفریحات کویری آن را نگرفت. سافاری دبی یکی از تفریحاتی است که لاکچری‌پسندها حتما آن را تست می‌کنند. این ماجراجویی در ۲۰ تا ۳۰ دقیقه می‌تواند شما را به اوج خنده و هیجان در دل کویر و شن‌های روان آن برساند. بلیط سافاری دبی حدودا ۱۰۰ تا ۱۵۰ درهم است.

بالگرد سواری در دبی

کسانی که تجربه پاراگلایدر سواری را دارند، شاید فکر کنند که این تفریح فرقی با آن تجربه ندارد. اما باید بدانید که در پاراگلایدر سواری شما با مناظر طبیعی سر و کار  دارید و بر فراز دشت‌ها به پرواز درمی‌آیید. اما در بالگردسواری شما در مناطق شهری از بین برج‌ه و بالگردها تجربه‌اس نظیر قهرمانان فیلم‌های اکشن را خواهید داشت. هزینه این تفریح از ۷۵۰ درهم برای ۱۲ دقیقه تا ۹۲۰۰ درهم برای پرواز خصوصی متغیر است.

زیپ لاین کوه جیس

عنوان طولانی ترین زیپ‌لاین جهان را نیز به زیپ لاین کوه جیس در دبی باید داد. این زیپ لاین مسیری به طول ۳ کیلومتر را از ارتفاع ۱۶۸۰ متری از سطح دریا می‌پیماید. وضعیت درازکش رو به پایینی که در زیپ لاین قرار می‌گیرید، می‌تواند عبور از این مسیر را برای شما فوق العاده هیجان‌انگیز کند. توصیه می‌کنیم که بیماران قلبی به این زیپ لاین نزدیک نشوند.

اتاق تخریب دبی

اگر از نظم و ترتیب و پاکیزگی شهر دبی خسته شده اید، اهالی شهر دبی برای رهایی ذهن شما هم فکری کرده‌اند. اتاق تخریب دبی یا Smash Room برای خالی کردن خشم شما طراحی شده است. هر چقدر که خرابی و بی‌نظمی دلتان می‌خواهد مجازید که در این اتاق خالی کنید. این تجربه آرامش‌بخش ۹۹ درهم برایتان آب خواهد خورد.

اسب سواری

اسب‌سواری در دبی

در پارک مشرف شهر دبی، امکان اسب‌سواری برای طرفداران این ورزش لاکچری فراهم است. حتی اگر تا کنون تجربه آن را نداشته‌اید، مربیانی در باشگاه سوارکاری برای همراهی شما حاضرند. هزینه ی این تجربه ۱۲۰-۲۵۰ درهم است.

قوش پرانی

در شهر دبی در کنار تجربه تفریحات مدرن، المان‌هایی که با فرهنگ و تاریخچه این مرز و بوم آمیخته شده را نیز می‌توانید تجربه کنید. قوش‌پرانی یکی از آن‌هاست. این فعالیت در ضمن سافاری در کویر انجام می‌شود و هزینه جداگانه ۶۰۰ درهمی برای شما به همراه دارد.

 تفریحات دبی برای کودکان

سفر خانوادگی همراه با کودکان در کنار سختی‌هایی که به همراه دارد، بسیار شیرین است. به ویژه در شهر دبی که با تفریح در کنار کودکان بیشتر به بزرگ‌ترها خوش می‌گذرد. این شهر محلی برای خنده دسته‌جمعی و خاطره‌سازی‌های دوست‌داشتنی و ماندگار است. برخی از مراکزی که حتما باید با کودکانتان تجربه کنید عبارتند از:

  • پارک آبی آتلانتیس دبی
  • پارک آبی لگولند
  • پیست اسکی دبی
  • واندرلند دبی
  • آکواریوم دبی مال

تفریحات خانوادگی دبی

برای تفریح به همراه خانواده گاه محدودیت‌هایی وجود دارد. سلایق تعداد بیشتری از اعضا باید در نظر گرفته شود و برخی ملاحظات نیز ضروری است. بهترین مکان‌ها برای تفریح در کنار خانواده عبارتند از:

  • پارک آبی آکواونچر
  • اسکی در دبی
  • فواره موزیکال دبی
  • سافاری در صحرای دبی
  • باغ معجزه دبی

کلاب‌ها و دیسکوهای دبی

کلاب‌های دبی

شاید برای بسیاری از ایرانی‌ها حضور در کلاب‌ها و دیسکوهای دبی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به‌شمار بیاید. شب‌گردی در میان جوانان بسیار پرطرفدار است و چه تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر از کلاب‌هایی که با نورپردازی‌های و نوشیدنی‌های فوق‌العاده از شما پذیرایی کنند. برخی از کلاب‌ها و دیسکوهای معروف دبی عبارتند از:

  • کلاب وایت دبی
  • کلاب بیلیونر دبی
  • کلاب بیس دبی
  • کلاب کاوالی دبی
  • کلاب توی روم
  • کلاب زیرو گراویتی

 تفریحات دبی در بهار

در فصل بهار سفر با کشتی‌های کروز دبی و حمام آفتاب در سواحل زیبای آن بسیار دلپذیر است. در این فصل سواحل دبی یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آیند.

تفریحات دبی در تابستان

در تابستان که گرما در شهر دبی بیداد می‌کند، باید به مراکز سرپوشیده و پارک‌های آبی پناه ببرید. پیشنهاد ما برای این فصل موارد زیر است:

  • بلیط پارک آبی آکواونچر دبی
  • بلیط پارک آبی وایلد وادی
  • بلیط لگولند دبی
  • بلیط پارک آبی لاگونا
  • بلیط اسکی دبی
  • بلیط جت اسکی دبی
  • بلیط ورودی برج خلیفه دبی

تفریحات دبی در پاییز

هر فصلی از سال زیبایی خود را دارد و تفریحات متناسب با خود را نیز می‌طلبد. در دبی می توانید در فصل پاییز این سرگرمی‌ها را تجربه کنید:

  • برج خلیفه
  • سافاری صحرا
  • باغ معجزه دبی
  • پارک های موضوعی دبی
  • دهکده جهانی
  • آکواریوم دبی
  • پیست اسکی دبی
  • پارک سافاری دبی

تفریحات دبی در زمستان

زمستان در دبی فرصتی است برای لذت بردن تفریحاتی بشمار و استفاده از سرگرمی‌ها و ماجراجویی‌های متنوع. از بیابان‌گردی و شترسواری هیجان‌انگیز گرفته تا رفتن به پارک‌های موضوعی جذاب. برخی از مناسب‌ترین تفریحات برای لذت بردن از این فصل در دبی عبارتند از:
  • سافاری صحرا
  • بازدید از پارک‌های موضوعی مانند میراکل گاردن
  • پارک‌های آبی سرپوشیده
  • کلاب‌گردی و رفتن به دیسکو

 تفریحات مجردی

تفریحات مجردی برخلاف نام غلط‌اندازی که دارد به تفریح‌های انفرادی اطلاق می‌شود که در سفرهایی که به تنهایی دارید، قابل انجام است. این تفریح‌ها عبارتند از:

  • اسکی در مرکز خرید
  • کویرنوردی در صحرای دبی
  • آکواریوم دبی یا لاست چمبرز
  • فراری ورلد
  • مرکز اسپا و آب درمانی پلی دان تاون
  • رقص و پایکوبی در بیس دبی

تفریحات لاکچری دبی

تفریحات لاکچری دبی

بخش بزرگی از شهرت دبی به خاطر تفریحات مجلل و فوق‌العاده‌اش است. این تفریحات لاکچری دبی را به شهری برای چشیدن طعم تجمل تبدیل کرده است. از لذت خرید در بازارهای گران‌قیمت و بوتیک‌های لوکس گرفته تا تجربه‌های ناهارخوری عالی در رستوران‌های سوپر لاکچری در این شهر پیش روی شما قرار دارند. اما این تفریحات لاکچری دبی محدود به همین‌ها نیستند؛ در ادامه تمام آن‌ها را برای‌تان لیست می‌کنیم.
  • کشتی‌های تفریحی
  • اقامت در هتل‌های لوکس و استفاده از خدمات آن‌ها
  • رفتن به رستوران‌های لوکس مانند رستوران عین دبی
  • کلاب‌های لاکچری مانند کلاب کاوالی

تفریحات جدید دبی

یکسری از تفریحات دبی در چند سال اخیر طراحی و ساخته شده‌اند و فضا و امکاناتی نوساز دارند. در لیست زیر با تفریحات جدید و جذاب دبی آشنا می‌شوید.

  • کتابخانه محمدبن راشد
  • موزه ARTE واقع در دبی‌مال
  • سیتی‌لند مال
  • پارک موضوعی AYA
  • پارک Neon Galaxy
  • پارک کروکودیل
  • Skypool AURA (استخر مرتفع)

روش رزرو تور برای استفاده از بیشترین تفریحات دبی

اغلب تورهای گردشگری به خاطر محدود بودن زمان‌شان، دست و پای شما را برای استفاده از تفریحات دبی می‌بندند. همانطور که خودتان در این مقاله دیدید، لیست این تفریحات بسیار بلند بالا است و برای استفاده از بسیاری از آن‌ها ممکن است به یک روز کامل نیاز داشته باشید. با این حال تور دبی اقامت۲۴ این مشکل را برطرف کرده است. در واقع شما در این تور مدت زمان اقامت در دبی را به صورت دلخواه انتخاب می‌کنید و سپس با انتخاب هتل دلخواه خود، این تور شخصی و سفارشی خودتان را رزرو می‌کنید.

بهترین هتل های دبی برای تفریح

برای اینکه لذت سفر تفریحاتی شما به دبی، دو چندان شود، پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه هتل های دبی بروید و امکانات هتل‌های زیر را بررسی کنید. هتل‌هایی که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم امکانات تفریحی بسیار زیادی دارند که اقامت در آن‌ها باعث می‌شود گذر زمان را حس نکنید.

  • هتل میلینیوم پلازا داون تاون
  • هتل کرون پلازا جمیرا
  • هتل رافلز
  • هتل هیلتون الحبتور
  • هتل برج العرب
  • هتل جمیرا بیچ
  • هتل ریکسوس پرمیوم

جمع‌بندی

شهر دبی یکی از مقصدهایی است که در سال‌های اخیر برای گردشگری و همچنین مهاجرت، از طرف ایرانیان مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. آشنایی با تفریحات دبی و مراکزی که می‌توان در آن‌ها ساعات خوشی را در کنار خانواده و دوستان گذراند، سفری دلپذیرتر و برنامه‌ریزی شده‌تر را برای شما رقم خواهد زد. در این مقاله تمامی نکاتی را که برای بهترین انتخاب نیاز داشتید، در اختیارتان قرار دادیم. سفر و اقامت خوبی را برایتان آرزو می‌کنیم.

۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×