back-image-blur back-image

بیمارستان قمر بنی هاشم خوی

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • استان / شهر

    آذربايجان غربي - خوی

  • دسته بندی

    بیمارستان

بیمارستان قمر بنی هاشم خوی در شهر خوی واقع در استان آذربایجان غربی قرار گرفته است. این بیمارستان در سال 1310 تأسیس گردیده و دارای قدمتی 90 ساله می باشد. در ابتدا از این بیمارستان به عنوان مرکز امداد و نجات ارتش بهره برداری شده بود اما از سال 1353 به بعد زیر نظر سازمان منطقه ای بهداری قرار گرفته است. ساختمان این بیمارستان در دو زمان مجزا به بهره برداری رسیده، فاز اول آن در سال 1329 و فاز دوم آن در سال 1364 توسعه یافته و آماده فعالیت گردیده است.

این مرکز درمانی 234 تخت خوابی دارای بخش ها و درمانگاه های مختلفی از جمله درمانگاه اطفال، درمانگاه چشم، درمانگاه زنان و زایمان، درمانگاه مغز و اعصاب، درمانگاه شنوایی سنجی، درمانگاه ارتوپدی، درمانگاه ارولوژی و بخش نوزادان، ICU، NICU و اورژانس می باشد.

مکان های نزدیک:

بیمارستان قمر بنی هاشم خوی در مرکزیت شهر و در خیابان شهید منتظری واقع شده و از نظر منطقه جغرافیایی نزدیک اداره برق خوی، فرماندهی هنگ مرزی خوی، داروخانه بیمارستان قمر بنی هاشم و مجتمع تجاری تفریحی شمس قرار گرفته است. علی رغم همه امکانت و ویژگی هایی که این بیمارستان دارد، فعال نبودن سیستم نوبت دهی اینترنتی و پیامکی، عدم دسترسی به خطوط مترو و ایستگاه BRT و نداشتن فضایی جهت استراحت و تفریح را می توان از ضعف های این بیمارستان برشمرد.

آدرس

آذربایجان غربی، شهرستان خوی، میدان بسیج، خیابان شهید منتظری، بیمارستان قمر بنی هاشم

تلفن تماس: 04436332112