back-image-blurback-image

بیمارستان فاطمیه خوانسار

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • استان / شهر

    اصفهان - خوانسار

  • دسته بندی

    بیمارستان

بیمارستان فاطمیه خوانسار در سال 1352 در متراژ2500 متر مربع تاسیس شد. در سال 1375، 4800 متر مربع دیگر به زیر بنای این بیمارستان اضافه شد و در حال حاضر 7463 متر مربع مساحت مجموعا 64 تخت ثابت و 55 تخت فعال دارد. بخش های بستری بیمارستان شامل بخش های: CCU، ICU، اطفال، زنان و زایمان، نوزادان، جراحی مردان، post ccu، داخلی، جنرال و چشم می باشند.

از جمله بخش های کلینیکی بیمارستان می توان به درمانگاه ENT، درمانگاه اطفال، درمانگاه اورژانس، درمانگاه چشم، درمانگاه دندانپزشکی، درمانگاه قلب، درمانگاه پوست، ارتوپدی، اعصاب و روان، درمانگاه جراحی عمومی، درمانگاه داخلی، درمانگاه زنان و زایمان و فیزیوتراپی اشاره کرد. بخش های پاراکلینیکی بیمارستان نیز شامل آزمایشگاه طبی، داروخانه، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، رادیولوژی، بیومتری، الکتروکاردیوگرافی و تست ریه می باشد.

بیمارستان فاطمیه خوانسار اصفهان در خیابان 13 محرم واقع شده است و دسترسی به آن با تاکسی و اتوبوس به سهولت امکان پذیر است. تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح، بیمه خدماتی درمانی، کمیته امداد و بانک های سپه و صادرات و بانک ملی از جمله بیمه های تحت پوشش این بیمارستان می باشند.

کد پستی: 87916-14416

اطلاعات تماس:

31-57779000