بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» استان تهران 2 » جاذبه های گردشگری تهران » سورتمه تهران ؛ اوج هیجان و ترس
Sled tehran
جاذبه های گردشگری تهران

سورتمه تهران ؛ اوج هیجان و ترس

۲۲ مهر ۱۳۹۷ 46۰2,793

در میان تفریحات موجود در شهر تهران برخی از آنها دارای شرایط ویژه و منحصر به فردی بوده و می توان با تجربه کردن آنها لذتی دو چندان را تجربه کرد، سورتمه تهران یکی از تفریحات جذاب شهر تهران بوده که در سفر به این شهر نباید آن را فراموش کرده و بطور حتم باید لذت آن را تجربه کرد.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با سورتمه تهران همراه باشید.

 

مقاله مرتبط: ” پارک دلفین های تهران ؛ مرتفع ترین دلیفیناریوم جهان

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

مقاله مرتبط: ” باغ کتاب تهران باغی متفاوت در قلب تهران

 

سورتمه تهران
آدرس : شمال تهران، در ارتفاع یکی از مرتفع ترین پارک های تهران با نام گلابدره واقع شده است

 

سورتمه تهران کجاست؟

در شمال شهر تهران و در منطقه دربند، یکی از مرتفع ترین پارک های تهران با نام گلابدره واقع شده و در آن سورتمه ای جذاب و هیجان انگیز با نام سورتمه تهران ایجاد شده است.

مسیر سورتمه تهران در سال ۱۳۹۲ با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با دارا بودن استاندارهای لازم افتتاح شد و به دلیل ارتفاع بالای پارک گلابدره چشم انداز زیبایی را در اختیار استفاده کنندگان از این سورتمه قرار داده است.

طول مسافت شده توسط واگن های سورتمه تهران چیزی در حدود ۸۵۰ متر بوده که این مسافت را با سرعتی در حدود ۴۰ کیلومتر در ساعت طی می کند.

 

سورتمه تهران
طول مسافت شده توسط واگن های سورتمه تهران چیزی در حدود ۸۵۰ متر است

 

منظره های زیبا در کنار سرعت بالای واگن های به این سورتمه هیجان ویژه ای را بخشیده که در پیچ های موجود در طول مسیر این هیجان با ترسی لذت بخش همراه می شود.

در کنار سورتمه تهران تفریحات دیگری نیز مانند سافاری پارک وحشت، سینما پرواز و ماشین برقی کوبنده و انواع گوناگونی از امکانات و تفریحات بی نظیر نیز وجود داشته و می توان روزی خاطره انگیز را در این پارک زیبا تجربه کرد.

هیجان و ترس حاکم بر سورتمه تهران در شب ها دو چندان شده و با همراهی چشم انداز زیبای شهر و چراغ های روشن آن خاطره ای وصف نشدنی و ماندگار بوجود می آورد.

 

سورتمه تهران
سورتمه در تمام طول سال حتی در روزهای برفی و بارانی نیز فعال است

 

نکته قابل توجه در خصوص سورتمه تهران این بوده که این سورتمه در تمام طول سال حتی در روزهای برفی و بارانی نیز فعال بوده و می توان در تمام فصول سال تجربه ای متفاوتی از آن را تجربه کرد.

سورتمه تهران به دلیل واقع شدن در پارکی سرسبز و زیبا، یکی از اصلی ترین تفریحات ساکنین و مسافرانی که به این شهر سفر میکنند بشمار آمده و افراد بسیاری برای سپری کردن روزی خاطره انگیز و آرام این منطقه را انتخاب می کنند.

 

منبع : وبلاگ اقمت۲۴

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×