» معرفی هتل » مشخصات کامل هتل های خرم آباد
هتل آزادی خرم آباد
معرفی هتل

مشخصات کامل هتل های خرم آباد

۲۰ تیر ۱۳۹۷ 12۰1,737

انتخاب هتل مناسب، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در طول سفر است. چه به تنهایی و برای کار سفر کنید چه با اعضای خانواده و به قصد تفریح، آسودگی در طول اقامت در شهر مقصد از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مطلب، وبلاگ اقامت ۲۴ قصد دارد تا تمام هتل های خرم آباد را برای شما همراهان همیشگی معرفی کرده تا در سفرهای خود به این شهر، با آسودگی خاطر هتل مناسبی را رزرو کنید.

 

هتل آزادی خرم آباد

هتل چهار ستاره آزادی خرم آباد یکی از هتل های تازه ساز این شهر بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. این هتل دارای چشم انداز زیبایی از شهر و کوه های اطراف شهر بوده و در ۷ طبقه و ۲۸ اتاق، امکان اقامت ۷۰ نفر را داراست.

هتل آزادی خرم آباد
آدرس: خرم آباد، میدان آزادی، خیابان مجاهدین، جنب بانک سپه

 

هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل چهار ستاره رنگین کمان خرم آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. این هتل در طبقات ۴ تا ۶ یک مجتمع تجاری تفریحی ۹ طبقه به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع واقع شده است.

هتل رنگین کمان خرم آباد در موقعیت مکانی نسبتا مناسبی واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری خرم آباد دارد. از پنجره اتاق های این هتل به خوبی می توان نمایی زیبا از قلعه تاریخی فلک الافلاک را مشاهده کرد.

هتل رنگین کمان خرم آباد
آدرس: خرم آباد، خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم، چهار راه رنگین کمان

 

مهمانسرای جهانگردی سراب کیو

مهمانسرای جهانگردی سه ستاره سراب کیو در میدان ۲۲ بهمن شهر خرم آباد در جوار دریاچه طبیعی سراب کیو واقع شده است. این مجتمع اقامتی در سال ۱۳۵۳ احداث و در سال ۱۳۸۹ مورد بازسازی قرار گرفته است.

مهمانسرای جهانگردی سراب کیو با دارا بودن ۲۰ اتاق، پذیرای ۴۲ نفر از مسافرانی است که به شهر خرم آباد سفر کرده اند.

فاصله این مجموعه اقامتی تا قلعه فلک الافلاک حدود ۵ کیلومتر بوده و همچنین در فاصله نزدیکی از سایر جاذبه ها و جاهای دیدنی این شهر واقع شده است.

مهمانسرای جهانگردی سراب کیو
آدرس: خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما

 

هتل عطر خرم آباد

هتل سه ستاره عطر خرم آباد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردو در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده است. این هتل دارای ۳ طبقه و ۲۰ اتاق بوده که می تواند تعداد ۴۵ نفر از گردشگران و مسافرانی که به خرم آباد سفر کرده اند را پذیرا باشد.

هتل عطر خرم آباد
آدرس: خرم آباد، خیابان انقلاب، جنب مصلی الغدیر

 

هتل سالیز خرم آباد

هتل سه ستاره سالیز در سال ۱۳۸۹ در خیابان کاکاوند شهر خرم آباد تاسیس و به بهره برداری رسیده و در سال ۱۳۹۵ بازسازی بر روی بخش های مختلف از جمله اتاق ها و رستوران هتل صورت گرفته است.

این هتل از موقعیت مکانی مناسبی در مرکز شهر، جهت دسترسی آسان مسافران به جاذبه های گردشگری و سایر نقاط شهر برخوردار است. هتل سالیز ۵ طبقه و ۳۴ اتاق داشته و امکان اقامت برای ۸۰ نفر را دارا است.

هتل سالیز خرم آباد
آدرس: خرم آباد، میدان امام خمینی، خیابان کاکاوند

 

هتل فردیس خرم آباد

هتل دو ستاره فردیس در سال ۱۳۸۷ افتتاح گردیده و آخرین بازسازی این مجموعه در سال ۱۳۹۱ صورت گرفته است. این هتل دارای کادری مجرب و امکانات رفاهی نسبتا مناسبی بوده و اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد.

هتل فردیس ۱۵ اتاق داشته و از ۴۱ تخت برای پذیرایی از میهمانان برخوردار است.

هتل فردیس خرم آباد
آدرس : خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن- بلوار ولایت روبروی پادگان حمزه

 

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۱.۹/۵ - (۱۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×