» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » کیش » تفریحات آبی کیش | لیست بهترین تفریحات دریایی هیجان انگیز
paracell in kish
کیش

تفریحات آبی کیش | لیست بهترین تفریحات دریایی هیجان انگیز

۱۳ آبان ۱۳۹۷ 7۰2,569

جزیره کیش؛ یکی از پرمخاطب ترین مقاصد سفر و گردشگری در ایران شناخته شده و همه روزه مسافران و گردشگران بسیاری به منظور بهره مندی از زیبایی ها و تفریحات موجود در این جزیره به آن سفر می کنند، اما به دلیل اینکه دور تا دور این جزیره را آب های نیلگون خلیج فارس فرا گرفته، تفریحات آبی جزیره کیش وجود داشته و همه روزه افراد بسیاری به منظور بهره مندی از این تفریحات به جزیره کیش سفر می کنند. اگر قصد سفر به کیش را دارید، با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با تفریحات آبی کیش همراه باشید.

مقاله مرتبط: “همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

جزیره کیش
غواصی در جزیره کیش

غواصی در کیش

از غواصی بی تردید می توان به عنوان یکی از بهترین، اصلی ترین و لذت بخش ترین تفریحات کیش نام برد.

تجربه بی نظیر غواصی در جزیره کیش یکی از به یادماندنی ترین خاطرات حاصله از سفر کیش بوده که می توان حتی به جرات گفت سفر به کیش بدون غواصی در آب های آرام این جزیره هرگز کامل نمی شود.

آب های شفاف و آرام اطراف جزیره بهترین شرایط را برای غواصی افراد و تماشای ماهی ها، مرجان ها و آبزیان خلیج فارس فراهم ساخته و می توان با مراجه به مراکزی نظیر، بیگ کورال، ژوراسیک پارک، کشتی یونانی، کلبه هور، ساترن کرک و سمبارون از تجهیزات و مربیان آنها برای تجربه این تفریح بی نظیر آبی بهره مند شد.

جزیره کیش
جت اسکی در جزیره کیش

جت اسکی کیش

یکی از قدیمی ترین تفریحات آبی جزیره کیش جت اسکی بوده و از دیرباز گردشگران می توانستند به ساحل زیبا جزیره رفته و از جتی اسکی های فراهم شده در آنها برای گشت و گذار  بر روی آبهای خلیج فارس بهره ببرند.

امروزه نیز این تفریح آبی در میان علاقه مندان به تفریحات آبی و مشتاقان سرعت و هیجان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همه روزه افراد بسیاری برای تجربه این تفریح هیجان انگیز به کیش سفر می کنند.

جزیره کیش
اسکوتر زیر دریایی

مطلب مرتبط: همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

اسکوتر زیر دریایی یا اسکوتر غواصی در کیش

به تازگی یک تفریح جدید و مدرن به تفریحات آبی کیش، با نام اسکوتری غواضی اضافه شده که می توان با استفاه از آن به اعماق خلیج فارس سفر کرده و در میان ماهی های رنگارنگ آن به پیش رفت.

این دستگاه شبیه یک موتور محرکه و پیش رونده بوده که برای آن دسته از افرادی که آشنایی با شنا و غواصی ندارند طراحی و ساخته شده است.

اینگونه افراد می توانند سوار بر اسکوتر زیردریایی شده  به راحتی به زیر آب سفر کنند و تجربه حضور در زیر آب را بدست آورند.

جزیره کیش
پاراسل یکی از تفریحات مورد غلاقه گردشگران جزیره کیش

پاراسل کیش

یکی دیگر از تفریحاتی آبی که می توان در جزیره کیش آن را تجربه کرد، سفر بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس با استفاده از چتر پاراسل است.

این تفریح یکی از مهیج ترین تفریحات و تجربه های سفر به جزیره زیبای کیش بوده و حس بی نظیری را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

استفاده از پاراسل به گونه ای است که فرد سوار بر چتری شده و از درون آب توسط قایق موتوری با سرعت زیاد کشیده می شود.

اوج گرفتن و نگاه کردن به آب های آرام و آبی خلیج فارس آنهم از فراز آسمان بسیار لذت بخش بوده و می توان به جرات از آن به عنوان یکی از بهترین بخش های سفر به کیش نام برد.

جزیره کیش
اسکی روی آب در جزیره زیبای کیش

اسکی روی آب در کیش

اسکی روی آب یکی دیگر از تفریحات لذت بخش و هیجان انگیزی بوده که می توان آن را بر روی آبهای خلیج فارس تجربه کرد.

این تفریحی آبی به دو صورت کابلی و قایقی انجام شده و در هر کدام از این روش ها فرد با استفاده از کابل  بر روی آب اسکی کرده و به جلو می رود.

مقاله مرتبط : ” جاهای دیدنی کیش

سایت اسکی روی آب جزیره کیش توانسته نام خود را به عنوان بزرگترین سایت اسکی روی آب جهان مطرح کرده و همچنین این مجموعه به عنوان نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه شناخته می شود.

 جزیره کیش
ماهیگیری در جزیره کیش

ماهیگیری

با سفر به جزیره کیش، علاقه مندان به ماهیگیری و کسب آرامش حاصله از این تفریح می توانند بهترین تجربیات خود را از ماهی گیری در این جزیره تجربه کنند.

ماهیگیری در آب های زلال این جزیره یکی از خاطره انگیز ترین بخش های سفر به کیش بوده و به عنوان یکی از لدت بخش ترین تفریحات سفر به این جزیره نیز شناخته می شود.

البته باید اشاره کرد که تفریحات آبی کیش محدود به این تعداد نشده و تنها باید به جزیره کیش سفر کرده و از نزدیک با تفریحات آبی جزیره کیش آشنا شد.

مقاله مرتبط : ” لیست بازار کیش با عکس

فلای ‌برد کیش

یکی از تفریحات بسیار خاص و هیجان‌انگیز جزیره کیش فلای برد می‌باشد. فلای برد ورزش و تفریحی است که با استفاده از یک کفش مخصوص فرد با استادن روی آن توسط پمپاژ قوی آب به پرواز در می‌آید. کفش مذکور به لوله‌های بزرگی متصل است که آن لوله‌ها نیز به جت اسکی وصل شده است. لوله‌ها با استفاده از پمپاژ آب به حرکت درآمده و کفش و به دنبال آن فردی که کفش را به پا کرده است را کنترل می‌کنند.

در فلای برد فردی که در هوا معلق است امکان مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را دارد. همچنین تنها افراد بالای ۱۸ سال و کمتر از ۱۰۰ کیلو وزن، می‌توانند از فلای برد استفاده نمایند.

جت فلایر کیش

جت فلایر نیز مانند فلای برد می‌باشد اما با این تفاوت که به جای پوشیدن کفش مخصوص باید یک جلیقه را به تن کنید که دارای لوله‌های پمپاژ فشار قوی آب می‌باشد. افرادی که شنا بلد نیستند هم می‌توانند از این تفریح لذت‌بخش و هیجان‌انگیز استفاده کنند زیرا در صورت عدم کنترل و افتادن داخل آب جلیقه جت فلایر نقش محافظ را دارد.

شاتل سواری در کیش

یکی از تفریحات آبی کیش که می‌توان به صورت تک نفره و یا گروهی از آن استفاده نمود و هیجان بسیار بالایی دارد، شاتل سواری می‌باشد. در شاتل سواری افراد سوار یک تشک یا تیوپ مخصوص می‌شوند که توسط قایق موتوری بر روی سطح آب با سرعت بالا کشیده می‌شود.

بنانا سواری در کیش

این تفریح آبی نیز مانند شاتل سواری می‌باشد و افراد بر روی یک تیوپ موزی شکل سوار می‌شوند و توسط قایق روی سطح آب با سرعت کشیده می‌شوند. سبک بودن این تشک یا تیوپ باعث ایجاد پرش ‌های بلند بر روی موج‌ها می‌شود که هیجان و لذت خاصی دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×