akvariom anzali1
جاذبه های دیدنی بندر انزلی

آکواریوم انزلی

۱ آبان ۱۳۹۷ 17۰3,214

در ایران مناطق آزاد بسیاری وجود داشته که هر کدام به یک علتی دارای جاذبه های فراوانی بوده و گردشگران و مخاطبان خاص خود را به سمت خود جذب می کنند، بندر انزلی نیز یکی از مناطق آزاد کشور بوده که با برخورداری از جاذبه های گردشگری بسیار، همه روزه به عنوان مقصد سفر تعداد بسیاری از گردشگران قرار می گیرد، این شهر در جوار دریای زیبای خزر واقع شده و به غیر از وجود دریا، طبیعت چشم نواز و آب هوایی دلپذیر، جاذبه های گردشگری مانند آکواریوم انزلی داراست.

آکواریوم بندر انزلی یکی از جاذبه های گردشگری این شهر بندری بوده که وبلاگ اقامت ۲۴ قصد دارد تا آن را بیشتر معرفی کند.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با آکواریوم بزرگ بندر انزلی همراه باشید.

 

مقاله مرتبط : ” آکواریوم اصفهان

مقاله مرتبط : ” معرفی بهترین هتل های زیر آب جهان

 

آکواریوم انزلی
آکواریوم انزلی

 

آکواریوم انزلی کجاست

مجموعه آکواریوم و باغ خزندگان بندر انزلی، درقلب منطقه تجاری گردشگری منطقه آزاد انزلی واقع شده و به عنوان بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری آبی کشور شناخته می شود.

این مجموعه در چهار طبقه، با زیر بنایی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است.

در ساخت آکواریوم انزلی از بروز ترین و مدرن ترین تجهیزات موجود در جهان استفاده شده و با بهترین کیفیت، زیباترین سازه آبی کشور ایجاد شده است.

این مجموعه بزرگ و زیبا امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان گیلان و همچنین کشور بدل شده و همه روزه افراد بسیاری برای بازدید از این جاذبه منحصر به فرد به بندر انزلی سفر می کنند.

امکانات و جاذبه های آکواریوم بندر انزلی

از امکانات و بخش های ایجاد شده در این آکواریوم میتوان به تونل آکواریوم آن اشاره کرد که با دارا بودن چیزی در حدود ۴۰ متر طول، لقب بزرگترین تونل آکواریوم کشور را به خود اختصاص داده است.

در این مجموعه بخش های منحصر به فرد دیگری نیز مانند شهربازی سرپوشیده، سالن بولینگ، سینما چند بعدی، بخش های تجاری و فروشگاهی و سوئیت های اقامتی نیز ایجاد شده تا گردشگران بتوان سفری کامل و لذت بخش را در این مکان تجربه کنند.

در مجموعه آکواریوم بندر انزلی بیش از ۳۵۰ گونه از زیباترین، کم یاب ترین و خاص ترین ماهی ها و آبزیان از سراسر جهان گرد آوری و به نمایش گذاشته شده است.

 

آکواریوم انزلی
لذت از نزدیک دیدن ماهی ها و موجودات دریایی

 

تفریحات آکواریوم انزلی

با سفر به انزلی و بازدید از آکواریوم انزلی می توان علاوه بر تماشای از نزدیک ماهی های خاص و کم یاب جهان، با آنها عکس گرفته و خاطرات فراموش نشدنی را به ثبت رساند.

همچنین می توان لذت غذا دادن به ماهی ها را تجربه کرده و از نزدیک با ماهی ها ارتباط برقرار کرد.

در این مجموعه برای رفاه حال گردشگران رستوران و کافی شاپ هایی مجهز و خوب ایجاد شده و بازدید کنندگان می توان برای استراحت و گذراندن زمانی در آرامش این مکان ها را انتخاب کنند.

مسیر دسترسی به آکواریوم انزلی

آکواریوم انزلی در داخل فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، پشت مجتمع تجاری ونوس و جنب باغ پرندگان این شهر واقع شده و گردشگران و مسافران م یتوانند از این مسیر خود را به این مجموعه زیبا و کم نظیر در دنیا برسانند.

 

آکواریوم انزلی
تجربه ی مشاهده آبزیان از نزدیک

 

ساعات بازدید آکواریوم انزلی

آکواریوم انزلی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز کرده و گردشگران می توانند تا ساعت ۱۰ شب از امکانات و تفریحات موجود در این مجموعه بهره مند شوند.

هزینه بلیط آکواریوم انزلی

قیمت بلیط آکواریوم انزلی متغیر است. در حال حاضر هزینه این بلیط برای بزرگسالان ۳۹۰ هزار تومان و برای کودکان بین ۳ تا ۱۲ سال، ۳۱۲ هزار تومان است.

اگر به استان گیلان و شهر بندری انزلی سفر کردید، بازدید از این آکواریوم زیبا و تماشای ماهی های آن را از دست نداده و حتما زمانی را برای این کار اختصاص دهید.

 

منبع: وبلاگ اقامت۲۴

۴.۴/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×