» گوناگون » معرفی بهترین هتل های زیر آب جهان
هتل زیردریایی کنارد هیلتون؛ مالدیو
گوناگون

معرفی بهترین هتل های زیر آب جهان

۹ خرداد ۱۳۹۷ 23۰3,567

با پیشرفت صنعت گردشگری و هتلداری، این روزها شاهد خاص ترین و عجیب ترین سازه ها در سراسر جهان هستیم که از بین آنها می توان به هتل های زیر آب اشاره کرد.

هتل های زیر آب با فراهم کردن شرایطی تفاوت، به مسافرها این امکان را می دهند تا تجربه بی نظیری را در میان ماهی ها و موجودات دریایی در دنیای زیر آب تجربه کنند. به همین دلیل ما امروز تصمیم داریم شما را با برخی از بهترین هتل های زیر آب جهان آشنا کنیم، با وبلاگ اقامت۲۴ همراه باشید.

هتل زیردریایی کنارد هیلتون؛ مالدیو

یکی از خیره کننده ترین هتل های زیر دریایی را می توان هتل زیر دریایی کنارد هیلتون در کشور جزیره ای مالدیو دانست. در تمامی بخش های این هتل می توانید نظاره گر ناب ترین چشم انداز های طبیعی در میان دریای زلال و نیلگون جزایر مالدیو باشید. تصور کنید که هنگام غذا خوردن در رستوران و یا استراحت کردن در سوئیت های این هتل زیر دریایی، اطرافتان انواع و اقسام ماهی ها و موجودات دریایی بزرگ و کوچک در حال شنا کردن هستند و اینبار شما هستید که درون یک آکواریوم لوکس نشسته اید و موجودات دریایی تماشایتان می کنند.

هتل زیردریایی کنارد هیلتون؛ مالدیو

 

پوزیدون آندرواتر ریزورت ؛ فیجی

جزایر توریستی فیجی، به دلیل وجود ساحل های آرام و بی نظیر و امکانات گردشگری فوق العاده ای که دارند، مورد توجه گردشگرها و توریست های زیادی قرار گرفته اند و در تمام فصل های توریستی، این جزایر همچون آهنربا گردشگران را از سراسر دنیا به سمت خودشان جذب می کنند. مسلماً یکی از نیازهای مهم این جزایر برای میزبانی از گردشگران، نیاز به هتل های با کیفیت و متنوع است. همین موضوع دلیلی شده است برای احداث یکی از مشهور ترین هتل های زیر دریایی جهان در مجموعه جزایر فیجی؛ هتل ۵ ستاره پوزیدون آندرواتر ریزورت که در زیر آب و در مساحت ۵۵۰ متر مربع ساخته شده است علاوه بر خدمات رسانی عالی، ۲۵ سوئیت، کتابخانه و سالن کنفرانس، فضایی دنج در رستوران زیردریایی و کلیسایی برای برگذاری مراسم عروسی دارد. مسافرها می توانند با رزرو این هتل زیر دریایی، در هنگام استراحت در سوئیت شان، نظاره گر منظره فوق العاده ای از موجودات، سنگ ها و گیاهان زیر آب باشند.

پوزیدون آندرواتر ریزورت ؛ فیجی

 

واتر دیسکوز هتل؛ دبی

یکی از مهمترین ویژگی های هتل واتر دیسکوز دبی، طراحی فوق العاده این هتل است. واتر دیسکوز هتل، به گونه ای طراحی شده است که بخشی از هتل در بالای آب و بخشی از آن در زیر دریا قرار گرفته است. گردشگران با رزرو هتل واتر دیسکوز دبی، می توانند علاوه بر لذت بردن از زیبایی های اعماق دریا در لوکس ترین اتاق های این هتل، از آفتاب و گرمای بی نظیر روی آب نیز لذت ببرند. در ضمن این هتل با برگزاری کلاس های آموزش غواصی، برنامه های مفرحی را برای اوغات فراغت مسافران در هتل فراهم می کند.

واتر دیسکوز هتل؛ دبی

 

لایف بوت هتل؛ هلند

برای لذتِ اقامت در میان آب ها و گشت و گذاری متفاوت در دل دریا، می توانید در سفر به هلند، هتل لایف بوت را به عنوان متفاوت ترین گزینه برای رزرو هتل انتخاب کنید. لایف بوت هتل به عنوان یکی از گران ترین هتل های دنیا، تجربه متفاوتی از سفر به کشور هلند را به شما هدیه خواهد کرد. غذاهای بی نظیر، چشم انداز های فوق العاده و تجربه اقامتی متفاوت، می تواند یکی از ایده آل ترین برنامه های سفر به این کشور دوست داشتنی باشد که در لایف بوت هتل، این رویا به حقیقت می پیوندد.

 

هتل آتلانتیس پالم؛ دبی

یکی از بهترین شهر ها برای اقامت در عجیب ترین و حتی خاص ترین هتل های جهان، شهر پر طرفدار دبی است. اگر تصمیم دارید تجربه متفاوتی از رزرو هتل در دبی داشته باشید، یکی از بهترین گزینه ها هتل آتلانتیس پالم دبی، با اتاق های افسانه ای است. با اینکه هزینه رزرو این هتل برایتان گران تمام خواهد شد، با این حال بعد از تجربه اقامت در سوئیت های زیر آب هتل آتلانتیس، خواهید دید که واقعا تماشای این همه زیبایی، ارزشش را دارد. در وصف زیبایی این هتل می توان سوئیت هایش را به اتاق پادشاهان دریا تشبیه کرد. از کف اتاق تا سقف آن آب های فیروزه ای خلیج فارس جریان دارند و می توانید در هر ساعتی از شبانه روز، از تماشای زندگی دریایی خلیج فارس، لذت ببرید.

هتل آتلانتیس پالم؛ دبی

 

هتل «مهمانسرای غیر عادی» ؛ سوئد

یکی از ارزان ترین هتل های زیر دریایی جهان، هتل «مهمانسرای غیر عادی» کشور سوئد است که در نزدیکی استکهلم ، درون آبهای دریاچه ملارن شناور است، این هتل که توسط هنرمندی به نام مایکل گنبرگ طراحی شده، بیشتر شبیه به مکانی دنج برای تجربه اقامتی متفاوت است تا یکاقامتگاه لوکس و مجهز؛ تخت های دونفره این هتل ۳ متر زیر آب قرار گرفته اند و می توانید از طریق پنجره های پانورامیک اتاق تان، نظاره گر دنیای زیر آب باشید.

هتل «مهمانسرای غیر عادی» ؛ سوئد

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۲/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×