» معرفی هتل » بهترین هتل بندر انزلی از هتل های لوکس تا اقتصادی را بشناسید!
بهترین هتل بندر انزلی
معرفی هتل

بهترین هتل بندر انزلی از هتل های لوکس تا اقتصادی را بشناسید!

۱۳ خرداد ۱۴۰۱ 25۰3,388

بهترین هتل بندر انزلی کجاست؟ حالا که شما اینجا هستید احتمالا قصد سفر به بندر انزلی دارید و به دنبال لیست بهترین هتل بندر انزلی می گردید. جای خوبی آمدید، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل های بندر انزلی بپردازیم. پس همراه ما باشید تا با بهترین هتل شهر بندر انزلی آشنا شوید.

فهرست این مطلب

بهترین هتل های بندر انزلی از نظر مردم

بندر انزلی یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری و یکی از مهم ترین بنادر ایران به حساب می آید که بعد از رشت بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در استان گیلان است. هر ساله عده زیادی از مردم به این شهر سفر می کنند. بنابراین مسافران با توجه به معیارهای مختلف همچون لوکس بودن هتل، امکانات متنوع، دسترسی آسان به مکان های تفریحی، برای رزرو بهترین هتل ها اقدام می کنند. در ادامه بر اساس فاکتورهای مهم از نظر مسافران، لیست بهترین هتل های بندرانزلی را برای شما تهیه کردیم:

  • هتل های لوکس و چهار ستاره

۱- هتل سفید کنار بندر انزلی

این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۵۲ در سه طبقه در نزدیکی دریای خزر ساخته شد و اتاق های آن چشم اندازی رو به دریا و جنگل دارند. شما می توانید اتاق های دو تخته این هتل را رزرو کنید و از سایر امکانات همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و کافی شاپ استفاده نمایید. از دیگر خوبی های این هتل دسترسی آسان به مراکزی همچون آرامگاه میرزا کوچک خان، دهکده ساحلی و تالاب بین المللی ساحلی اشاره کرد. به همین دلیل هتل سفید کنار یکی از بهترین هتل های ساحلی بندر انزلی به حساب می آید.

آدرس: بندر انزلی، کیلومتر شش جاده انزلی آستارا

هتل سفید کنار انزلی

۲- هتل دلفین بندر انزلی

یکی از هتل هایی که در لیست بهترین هتل بندر انزلی قرار گرفته، هتل دلفین بندر انزلی می باشد. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۹۰ در پنج طبقه ساخته شده است. کلیه امکانات از کیفیت خوبی برخوردار بوده و امکان دسترسی آسان به مرکز شهر، بازار انزلی، پل بزرگ غازیان و کلیسای پروتستان غازیان وجود دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، سالن بیلیارد، آرایشگاه و ماساژ اشاره کرد. حالا که معماری بسیار زیبا، امکانات و مکان های نزدیک به این هتل را فهمیدید دیگر شاید دور از ذهن نباشد که این هتل بهترین هتل انزلی چهار ستاره باشد.

آدرس: بندرانزلی، ساحل قو، خیابان اطبا

هتل دلفین در بندر انزلی

۳- هتل بهشت تالاب بندر انزلی

هتل بهشت تالاب با یک معماری متفاوت در سال ۱۳۹۳ در محیطی به دور از هیاهو ساخته شد. رزرو اتاق ها، سوئیت ها و ویلاهای این هتل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و در مدت اقامت خود می توانید از فضای سبز و امکانات رفاهی مناسب لذت ببرید. همچنین این هتل در نزدیکی مراکزی همچون پل بزرگ غازیان، کلیسای پروتستان غازیان، پارک تکاوران، دهکده ساحلی و تالاب بین المللی انزلی قرار دارد. شما در این هتل که می توان گفت بهترین هتل انزلی است می توانید اوقات بسیار خوشی را با دوستان و خانواده خود بگذرانید.

آدرس: بندر انزلی، پل هوایی غازیان، روبروی مصلی، جزیره دکتر بهشتی، کوچه شمیم یک

هتل بهشت تالاب

۴- هتل دنیز بندر انزلی

این هتل چهار ستاره که یکی از بهترین هتل منطقه آزاد انزلی است، در ۴ طبقه در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. از جمله مزیت های هتل دنیز بندر انزلی می توان به دسترسی آسان به دریا، بازار کاسپین، منطقه آزاد انزلی و تالاب بین المللی انزلی اشاره کرد. این هتل، هتلی است که بیشتر افراد آرزوی اقامت در آن را دارند و اگر شما کمی درباره هتل های بندرانزلی جست و جو کنید مسلما عبارت بهترین هتل بندر انزلی هتل چهار ستاره دنیز را زیاد مشاهده خواهید کرد پس بدون ذره ای تردید اتاق خود را در این هتل رزرو کنید. با رزرو اتاق ها، سوئیت ها و ویلاهای این هتل و با توجه به امکانات مناسبی که ارائه می دهد، می توانید از انتخاب خود راضی باشید. 

آدرس: بندر انزلی، غازیان، بلوار اطباء، بعد از ساحل قو

هتل دنیز بندر انزلی

۵- هتل یاس بندر انزلی

این هتل در سال ۱۳۹۸ در شش طبقه ساخته شده است، در لیست بهترین هتل های بندر انزلی چهار ستاره از رتبه بسیار خوبی برخوردار است. از نکات مثبت آن می توان به دسترسی آسان به پارک تکاوران، دهکده ساحلی، مرداب گمشده کردمحله، تالاب بین المللی انزلی و پل میان پشته اشاره کرد. هتل یاس جزو بهترین هتل در بندر انزلی می باشد چرا که خدمات خوبی ارائه می دهد و چهار ستاره نیز هست.

آدرس: بندر انزلی، کیلومتر ۱۲ جاده انزلی به آستارا، مجتمع اقامتی رفاهی یاس متین

هتل یاس

  • هتل های سه ستاره بندر انزلی

۱- هتل بزرگ کادوسان بندر انزلی

یکی از هتل هایی که در سال ۱۳۴۵ در حاشیه دریای خزر ساخته شد، هتل بزرگ کادوسان بندر انزلی است. از امکانات این هتل می توان به جت شخصی، قایق سواری، بیلیارد و فوتبال دستی اشاره کرد. این هتل یکی از بهترین هتل های سه ستاره بندر انزلی می باشد که مطمئنا می توانید از گذراندن وقت خود در آن لذت ببرید.

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران

هتل کادوسان بندر انزلی

۲- هتل آرکا بندر انزلی

هتل آرکا بندر انزلی در ۵ طبقه در منطقه ساحلی ساخته شده و چشم انداز زیبایی رو به دریا دارد. مسافران امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و دریا دارند و این یکی از نقاط قوت این هتل ۳ ستاره است.  از امکانات آن می توان به رستوران، پارکینگ، آسانسور و کافی شاپ اشاره کرد. می توانید اتاق های یک نفره الی سه نفره را برای اقامت خود رزرو کنید. 

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، نبش خیابان نهم

هتل آرکا بندر انزلی

۳- هتل الماس بندر انزلی

یکی از بهترین هتل های سه ستاره بندر انزلی، هتل الماس بندر انزلی است به جرعت می توان گفت که این هتل بهترین هتل ساحلی بندر انزلی است که در منطقه ساحلی در سال ۱۳۹۲ در ۴ طبقه ساخته شده است. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و پارک کودک اشاره کرد. این هتل به اتاق های یک نفره الی چهار نفره رو به دریا مجهز می باشد و دسترسی آسان به پارک تکاوران، پل بزرگ غازیان و کلیسای پروتستان غازیان دارد.

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، نبش کوچه چهاردهم

هتل الماس بندر انزلی

۴- هتل پرشین بندر انزلی

یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره بندر انزلی، هتل پرشین بندر انزلی است که در سه طبقه در سال ۱۳۹۲ ساخته شد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، فضای سبز و خدمات خانه داری اشاره کرد. همچنین این هتل به ساحل دریا و تالاب انزلی به آسانی قابل دسترسی است. به دلیل نزدیک بودن این هتل به مکان های گردشگری که ذکر شد این هتل در لیست بهترین هتلهای انزلی جایگاه ویژه ای را پیدا می کند. همچنین هتل پرشین مجهز به اتاق دو نفره، سوئیت های سه نفره الی پنج نفره است.

آدرس: بندر انزلی، کیلومتر ۱۰ جاده آستارا، سنگاچین

هتل پارسیان

۵- هتل مدائن بندر انزلی

از بهترین مزایای هتل مدائن ۴ طبقه می توان به فاصله نسبتا کم آن تا فرودگاه و مرکز شهر اشاره کرد که توسط پرسنل مجرب اداره می شود. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و دسترسی آسان به پارک تکاوران، پل بزرگ غازیان و کلیسای پروتستان غازیان دارد. از امکانات آن می توان به رستوران، پارکینگ، کافی شاپ و کتابخانه اشاره کرد. به همین دلیل است که هتل مدائن را می توان به عنوان یکی از بهترین هتلهای بندر انزلی شناخت، همچنین می توانید سوئیت های یک نفره، دو نفره، یک خوابه و دو خوابه را با بهترین امکانات رزرو کنید.

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر ۵

هتل مدائن

۶- خانه مسافر کاسپین بندر انزلی

خانه مسافر کاسپین بندر انزلی در یک طبقه در سال ۱۳۷۸ ساخته و در سال ۹۷ مجددا بازسازی شده است. این هتل دسترسی آسان به ساحل دریای خزر و مناره انزلی دارد. خانه مسافر کاسپین مجهز به سوئیت دو نفره، ویلای دو الی چهار نفره است. از امکانات آن می توان به پارکینگ، چای خانه سنتی، خدمات خانه داری و فضای سبز اشاره کرد.

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، کوچه دهم

خانه مسافر کاسپین

۷- هتل ملورین بندر انزلی

این هتل سه طبقه در فاصله یک دقیقه ای تا دریای خزر قرار دارد. به تالاب بندر انزلی، مجموعه آکواریوم و گیم لند دسترسی آسانی دارد. از امکانات هتل ملورین بندر انزلی می توان به جکوزی، کافی شاپ، خدمات خانه داری و اینترنت در لابی اشاره کرد. به بیانی دیگر این هتل هرآنچه را که شما ممکن است از یک هتل بخواهید را در اختیار شما می گذارد چه چیزی بهتر از اینکه شما با یک دقیقه پیاده روی از اتاقتان به دریای زیبای خزر برسید! به همین دلیل است که می توان گفت این هتل از بهترین هتل های بندرانزلی است. شما می توانید سوئیت های دو نفره لاکچری، سوئیت های سه نفره و چهار نفره رویال و اتاق های دو نفره رو به دریا را با بهترین امکانات رزرو کنید.

آدرس: بندر انزلی، بلوار اطبا

هتل ملورین

۸- هتل زیبا کنار بندر انزلی

هتل زیبا کنار بندر انزلی، یکی از بهترین هتل ها در بندر انزلی به حساب می آید که در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است. این هتل مجهز به پارک بازی، زمین تنیس، پارکینگ و خدمات خانه داری می باشد و می تواند انتخاب مناسبی برای مسافرت چند روزه و گذراندن اوقات خوش باشد. می توانید انواع ویلاهای دوبلکس، ویلاهای تک خوابه و دو خوابه و سوئیت ها را برای اقامت خود رزرو کنید.

آدرس: رشت، جاده انزلی، سه راه حسن رود کیلومتر ۲۲

هتل زیبا کنار بند انزلی

۹- هتل هیراد بندر انزلی

هتل هیراد بندر انزلی، یکی از بهترین هتل های انزلی است که در سال ۱۳۹۶ ساخته و در سال ۱۴۰۰ بازسازی شده است. این هتل رستوران ندارد ولی دارای امکاناتی همچون پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و لاندری است. این هتل دارای سوئیت های یک خوابه و دو خوابه نیز هست. 

آدرس: بندر انزلی، بلوار فاتحی، نبش شهرک ساحلی خوش اندوخته

هتل هیراد در بندر انزلی

  • بهترین هتل آپارتمان بندر انزلی

۱- هتل آپارتمان امیران بندر انزلی

یکی از بهترین هتل آپارتمان های دو ستاره در بندر انزلی، هتل آپارتمان امیران بندر انزلی است. این هتل در ۳  طبقه در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. این هتل در نزدیکی ساحل دریای خزر با بهترین امکانات آماده خدمت رسانی به شما می باشد. از امکانات آن می توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، چشم انداز به دریا، ساحل و جنگل اشاره کرد. می توانید آپارتمان های دو نفره، چهار نفره و پنج نفره را برای اقامت خود در این هتل آپارتمان اجاره کنید.

آدرس: بندر انزلی، کیلومتر ۵ جاده انزلی به آستارا، جنب هتل سفید کنار

هتل آپارتمان امیران

۲- هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی

یکی از هتل آپارتمان های سه ستاره بندر انزلی، هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی است که در ۴ طبقه در نزدیکی دریای خزر واقع شده و چشم انداز زیبایی به دریا دارد. یکی از مزایای آن دسترسی آسان به مراکز تفریحی است. از امکانات این هتل می توان به رستوران، پارکینگ، سرویس فرنگی، خدمات خانه داری و آسانسور اشاره کرد. این هتل مجهز به سوئیت های دو نفره الی چهار نفره می باشد.

آدرس: بندر انزلی، انتهای خیابان پاسداران کیلومتر ۵

هتل آپارتمان سفیر

۳- هتل آپارتمان ملل بندر انزلی

یکی از بهترین هتل ها در بندر انزلی، هتل آپارتمان ملل بندر انزلی می باشد که سه ستاره بوده و چشم انداز زیبا به دریای خزر دارد. همچنین به مراکز تفریحی همچون کشتی مسافری تفریحی و مرداب انزلی نزدیک است. از امکانات آن می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، سالن بیلیارد و چای خانه سنتی اشاره کرد. می توانید اتاق های دو نفره تا پنج نفره را در این هتل رزرو کنید.

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر ۴، کوچه ۱۱

هتل آپارتمان ملل

۴- هتل آپارتمان رویال بلوگا بندر انزلی

هتل آپارتمان رویال بلوگا سه ستاره در سال ۱۴۰۰ تاسیس شد و در منطقه ساحلی واقع شده است. به مرکز شهر و جاهای دیدنی دسترسی خوبی دارد. از امکانات آن می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، خدمات خانه داری و خشکشویی اشاره کرد. این هتل آپارتمان مجهز به سوئیت های تک خوابه دو نفره الی پنج نفره می باشد.

آدرس: بندرانزلی، خیابان ساحل قو، خیابان اطبا

هتل آپارتمان رویال بلوگا

۵- هتل آپارتمان شایان بندر انزلی

هتل آپارتمان شایان بندر انزلی، جزء بهترین هتل در انزلی به حساب می آید. این هتل یک ستاره بوده و در فاصله ۵۰ متری از دریا قرار گرفته است. از امکانات آن می توان به پارکینگ، تلویزیون، آسانسور، سرویس فرنگی و خدمات خانه داری اشاره کرد. شما می توانید برای اقامت خود، اتاق های تک خوابه و دو خوابه رو به دریا را رزرو کنید.

آدرس: بندر انزلی، کیلومتر ۴ بلوار ساحلی پاسداران، کوچه ۷

هتل آپارتمان شایان

  • بهترین هتل بندر انزلی با قیمت های مناسب

۱- مجتمع گردشگری سپید کنار متین بندر انزلی

 مجتمع گردشگری سپید کنار متین در سال ۱۳۷۷ در سه طبقه احداث شد و از ویژگی های آن می توان به دسترسی آسان به دریا و امکاناتی همچون سالن بیلیارد، پارک کودک، چایخانه سنتی، رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، زمین ورزشی و خدمات خانه داری اشاره کرد. همچنین این مجتمع دارای ویلا دو نفره، آپارتمان دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه می باشد.

آدرس: بندر انزلی، کیلومتر ۶ جاده آستارا، مجتمع سپید کنار متین

مجتمع گردشگری سپید بندر انزلی

۲- هتل گیلار بندر انزلی

یکی از هتل های تک ستاره، هتل گیلار بندر انزلی می باشد که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. از مزایای آن می توان به نزدیکی به مراکز تجاری و ساحل دریا اشاره کرد. این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ، تلویزیون، خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و نمازخانه است. 

آدرس: بندر انزلی، جفرود پایین

هتل گیلار بندر انزلی

۳- هتل جهانگردی بندر انزلی

هتل جهانگردی بندر انزلی دو ستاره در سال ۱۳۷۴ در دو طبقه افتتاح شده و به مراکز گردشگری همچون موج شکن، کاخ موزه و برج ساعت نزدیک است. از امکانات آن می توان به پارکینگ، رستوران، تلویزیون، سالن بیلیارد و خدمات خانه داری اشاره کرد. این هتل شامل اتاق های دو تخته و اتاق های کانکت می باشد. 

آدرس: بندر انزلی، کیلومتر ۵ جاده انزلی به آستارا، جنب نمایشگاه

هتل جهانگردی بندر انزلی

۴- هتل نخل بندر انزلی

هتل نخل که جزو بهترین هتل منطقه آزاد انزلی است در سال ۱۳۹۵ در سه طبقه ساخته شد و امکان دسترس آسان به دریا، کشتی تفریحی، منطقه آزاد بندر انزلی و موج شکن بندر انزلی دارد. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ، اینترنت، سرویس فرنگی، آسانسور، خدمات خانه داری و تلویزیون اشاره کرد. این هتل مجهز به سوئیت دو نفره الی پنج نفره برای اقامت است. 

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر ۴

هتل نخل بندر انزلی

سؤالات متداول

بهترین هتل بندر انزلی کدام است؟

با توجه به اینکه بندر انزلی هتل ۵ ستاره ندارد، هتل ۴ ستاره دلفین بهترین هتل این شهر از نگاه مردم است.

بهترین هتل بندر انزلی کجاست؟

بهترین هتل انزلی از نگاه مسافران، هتل ۴ ستاره دلفین است که در ساحل قو، خیابان اطبا قرار دارد.

بهترین هتل بندر انزلی خیابان پاسداران کدام هتلها هستند؟

هتل های کادوسان، آرکا، الماس، مدائن، خانه مسافر کاسپین، هتل آپارتمان سفیر، هتل آپارتمان ملل، هتل آپارتمان شایان و هتل نخل از بهترین هتل های بندرانزلی در خیابان پاسداران هستند.

بهترین هتل بندر انزلی خیابان اطبا کدام است؟

بهترین هتل های انزلی در خیابان اطبا، هتل دلفین، هتل دنیز، هتل ملورین و هتل آپارتمان رویال بلوگا هستند.

بهترین هتل بندر انزلی مرکز شهر کدامند؟

هتل های دلفین، مدائن و هتل آپارتمان رویال بلوگا هتل های عالی انزلی با فاصله کم از مرکز شهر هستند.

۴.۸/۵ - (۱۲۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×