بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» استان گیلان » جاذبه های گردشگری گیلان » جاهای دیدنی گیلان » رستوران های انزلی (۱۴۰۰)| معرفی بهترین رستوران و فست فودهای انزلی
رستوران های انزلی
جاهای دیدنی گیلان - جاذبه های گردشگری گیلان

رستوران های انزلی (۱۴۰۰)| معرفی بهترین رستوران و فست فودهای انزلی

۱۸ مهر ۱۴۰۰ 35۱10,562

بهترین رستوران های انزلی با ارائه غذاهای محلی گیلان می‌توانند لذت سفر به بندر انزلی را برای گردشگران دوچندان نمایند. بندر انزلی که به عنوان اولین و بزرگترین بندرگاه ایران در ساحل دریای خزر شناخته می‌شود، علاوه بر اهمیت بالا از نظر تجاری و اقتصادی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. انزلی بعد از رشت دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان گیلان محسوب شده و هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی گیلان به این شهر سفر می‌کنند. از این رو در این شهر رستوران‌ های متعددی برای رفاه حال مسافران وجود دارد که ما در اقامت ۲۴ قصد داریم بهترین رستوران های انزلی را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

بهترین رستوران های انزلی

در سفر به بندر زیبای انزلی چند رستوران را نباید از دست داد. این رستوران‌ ها که جزو بهترین رستوران های انزلی محسوب می‌شوند کیفیت بالایی دارند و انواع غذاها را با مواد اولیه درجه یک طبخ می‌کنند. طعم غذاهای بهترین رستوران های انزلی بسیار لذیذ می‌باشد و صرف یک وعده در این مکان‌ها می‌تواند سفر شما را خاطره‌انگیز نماید.

رستوران حاج مرتضی انزلی

رستوران حاج مرتضی انزلی

از رستوران‌ های معروف انزلی که کیفیت غذای آن زبانزد عام و خاص می‌باشد می‌توان به رستوران حاج مرتضی اشاره نمود. حاج مرتضی که به عنوان بهترین رستوران بندر انزلی از نظر گردشگران و مردم این شهر شناخته می‌شود، دارای فضایی شیک و بزرگی است و از آشپزان و پرسنل حرفه‌ای و مجربی برخوردار می‌باشد.

بنر دسکتاپ رزرو هتل های رشت از اقامت24

تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و انواع غذاهای ایرانی در آن سرو می‌شود. از لذیذترین و بهترین غذاهای رستوران حاج مرتضی انزلی می‌توان غذاهای محلی گیلانی همچون مرغ شکم پر، انواع ماهی و باقالاقاتق را نام برد.

آدرس: بندر انزلی، مابین میدان معراج و میدان مالا.

رستوران گرند شف انزلی

رستوران گرند شف انزلی

اگر به دنبال رستورانی لوکس با طراحی شیک و مدرن در انزلی هستید به شما رستوران گرند شف را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران معتبر با فضایی خاص و بسیار زیبا حس خوب و سرشار از آرامشی را به مهمانان خود القا می‌کند.

رستوران گرند شف دارای منوی غذایی متنوعی شامل غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای محلی شمالی، غذاهای فرنگی و فست فود می‌باشد. کیفیت غذاهای این رستوران بالا است و منوی این رستوران از قیمت‌ بالاتری نسبت به سایر رستوران‌ ها برخوردار است.

آدرس: بندر انزلی، بلوار شهید فاتحی.

بهترین رستوران های انزلی - گرند شف

رستوران اکبر جوجه انزلی

اگر از طرفداران رستوران‌ های زنجیره‌ای اکبر جوجه و غذهای لذیذ آن هستید در سفر به انزلی نگران نباشید، زیرا می‌توانید برای صرف غذا به رستوران اکبر جوجه بندر انزلی مراجعه کنید. این رستوران که از فضایی ساده و شیک برخوردار می‌باشد انواع غذاها را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. غذای مخصوص آن هم همانطور که همه می‌دانند چلو مرغ مخصوص یا همون اکبر جوجه معروف می‌باشد.

مدیریت و کارکنان رستوران اکبر جوجه انزلی بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد می‌باشند و کیفیت غذاهای آن بسیار بالا بوده و طعمی لذیذ دارند. این رستوران فاقد پارکینگ اختصاصی می‌باشد اما خیابان مجاور این رستوران دارای پارکینگ است و نگرانی از بابت پارک ماشین برای مشتریان وجود نخواهد داشت.

آدرس: بندر انزلی، جاده رشت انزلی، بلوار ابوطالب پیشوایی.

رستوران دریاکده انزلی

رستوران دریاکده انزلی

یکی دیگر از رستوران‌ های خوب انزلی که به دلیل کیفیت بالا شلوغ می‌باشد.، رستوران دریاکده نام دارد. این رستوران که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده از فضایی بزرگ و دلنشین برخوردار است و دارای دکوراسیون و چیدمان شیک بهمراه میز و صندلی‌های بسیار راحتی می‌باشد.

کیفیت غذاهای این رستوران بسیار خوب است و قیمت‌ها مناسب هستند. مواد اولیه مورد نیاز برای طبخ غذاها درجه یک هستند و تنوع غذایی بالایی در این رستوران وجود دارد که می‌توانید غذاهای مختلف ایرانی و محلی شمالی را سفارش دهید.

آدرس: بندر انزلی، جاده انزلی به رشت، دو کیلومتر مانده به دانشگاه آزاد.

رستوران دریاکده بندرانزلی

رستوران قبیله عشق انزلی

کافه رستوران سنتی قبیله عشق یکی دیگر از بهترین رستوران های انزلی محسوب می‌شود که با فضایی سنتی و دلنشین انواع غذاهای با کیفیت را ارائه می‌دهد. این رستوران که از معروف‌ترین رستوران‌ های سنتی انزلی می‌باشد برای خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود زیرا دارای فضا و زمین بازی برای کودکان است.

معماری جالب این رستوران به صورت یک قلعه می‌باشد که فضایی خاص را برای گردشگران ایجاد نموده است. در این رستوران می‌توانید غذاهای ایرانی، محلی و انواع فست فود را با قیمتی مناسب سفارش دهید. همچنین رستوران سنتی قبیله عشق دارای یک کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز می‌باشد که انواع قهوه، چای، بستنی و دسرهای خوشمزه را سرو می‌نماید.

آدرس: بندر انزلی، نرسیده به هتل سفیدکنار.

بهترین رستوران های ساحلی انزلی

اگر در سفر به بندر انزلی می‌خواهید در فضایی خاص و منحصر به فرد انواع غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید می‌توانید به سراغ رستوران‌ های ساحلی و دریایی این شهر بروید. این رستوران‌ ها که در مجاورت مرداب زیبای انزلی و همچنین در ساحل دریای خزر قرار گرفته‌اند، می‌توانند انواع غذاهای با کیفیت را در محیطی آرامش‌بخش با چشم اندازی قشنگ در اختیار مشتریان قرار دهند.

رستوران ساحلی در بندر انزلی

رستوران لوتکاچی انزلی

یکی از بهترین رستوران های بندر انزلی که در مجاورت مرداب انزلی قرار دارد رستوران لوتکاچی می‌باشد. می‌توانید در محیط بسیار خاص این رستوران و روبروی منظره زیبایی از دریاچه انواع غذاهای خوشمزه را میل نمایید. این رستوران دارای فضایی بسته با پنجره‌هایی به سمت تالاب انزلی و همچنین حیاطی مشرف به این تالاب می‌باشد.

منو غذایی رستورات لوتکاچی انزلی بسیار متنوع است و می‌توانید انواع کباب‌ها، خورش‌ها، غذاهای دریایی و غذاهای محلی گیلان را سفارش دهید. اگر به نوش جان نمودن دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های مختلف نیز علاقه‌مند هستید، می‌توانید به سراغ کافی شاپ جذاب این رستوران بروید که بر روی آب قرار گرفته است.

آدرس: بندر انزلی، خیابان تکاوران، سمت روگا، روبه‌روی خانه‌های رنگی.

رستوران هتل دلفین انزلی

رستوران هتل دلفین انزلی

رستوران ساحلی هتل دلفین یکی دیگر از رستوران های انزلی است که نباید تجربه میل نمودن غذاهای خوشمزه آن را از دست بدهید. موقعیت مکانی ویژه این رستوران که در ساحل دریای خزر می‌باشد باعث شده است صرف یک وعده غذایی جذاب با چشم انداز دریا برای گردشگران فراهم گردد.

تنوع غذایی و کیفیت این رستوران بسیار بالا می‌باشد و انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی در آن سرو می‌شود. همچنین رستوران هتل دلفین بندر انزلی دارای کافی شاپ و سفره خانه سنتی نیز می‌باشد که می‌توانید بعد از صرف غذا برای نوش جان کردن انواع دسرهای خوشمزه و یا چای و قلیان از آنها استفاده کنید.

آدرس: بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا.

رستوران های انزلی

رستوران دیگچه انزلی

از دیگر رستوران‌ های دریایی و ساحلی انزلی می‌توان رستوران دیگچه را نام برد که در مجاورت تالاب زیبای انزلی قرار دارد. آشپزان این رستوران بسیار حرفه‌ای می‌باشند و انواع غذاها را با کیفیتی عالی و طعمی بی‌نظیر طبخ می‌کنند.

صرف غذا در محیطی بسیار زیبا با چشم اندازی از تالاب انزلی و قایق‌های زیبا می‌تواند خاطرات به یادماندنی از سفر به انزلی برای گردشگران به ارمغان آورد. در این رستوران انواع غذاهای محلی گیلان را می‌توانید با طعمی دلپذیر تجربه نمایید. علاوه بر غذاهای محلی انواع غذاهای ایرانی دیگر مانند کباب‌ها و خورش‌ها نیز در رستوران دیگچه انزلی سرو می‌شوند.

آدرس: بندرانزلی، خیابان میرزا کوچک خان، روبروی بازار ماهی فروشان قدیم.

بهترین فست فودهای انزلی

برای علاقه‌مندان به فست فود رستوران‌ های مختلفی در انزلی وجود دارد که انواع غذاهای فست فودی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند. در این رستوران‌ ها می‌توانید انواع پیتزاها، برگرها، سوخاری‌ها و دیگر غذاهای لذیذ و خوش طعم را نوش جان نمایید. از مهمترین فست فودهای بندر انزلی می‌توان موارد زیر را نام برد:

فست فودهای انزلی - پیتزا پیتزا

فست فود پیتزا پیتزا انزلی

یکی از بهترین رستوران‌ های انزلی که در لیست فست فودهای انزلی قرار می‌گیرد، پیتزا پیتزا می‌باشد. برای علاقه مندان به غذاهای فست فودی مجموعه پیتزا پیتزا نامی بسیار آشناست که یکی از شعبه‌های آن در بندر زیبای انزلی گیلان واقع شده است.

در این فست فود می‌توانید انواع پیتزاهای لذیذ، برگرها و سوخاری‌ها را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب سفارش دهید. فست فود پیتزا پیتزا انزلی دارای پرسنلی مجرب و بسیار حرفه ای می‌باشد و فضای آن شیک و دنج است. پیتزا آمریکایی فست فود پیتزا پیتزا انزلی یکی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران محسوب می‌گردد.

آدرس: بندر انزلی، خیابان طالقانی.

رستوران های انزلی

فست فود آترو انزلی

اگر می‌خواهید در زمان خرید از مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد انزلی یک وعده غذایی فست فود خوشمزه و لذیذ را نوش جان نمایید می‌توانید  به جای رستوران های انزلی به سراغ فست فود آترو بروید. این رستوران فست فود که در نزدیکی بازار بزرگ کاسپین و مجتمع ستاره شمال قرار دارد انواع پیتزاها، برگرها، ساندویچ‌های هات داگ و … را با کیفیتی مناسب و قیمتی خوب ارائه می‌دهد.

برگرهای ذغالی فست فود آترو طرفداران زیادی دارد و از بهترین غذاهای این رستوران به شمار می‌رود. فضای این فست فود بسیار دنج و دلنشین می‌باشد و پرسنل آن خوش برخورد و مجرب هستند.

آدرس: منطقه آزاد بندر انزلی، مجتمع ستاره شمال، جنب بانک کشاورزی.

 

 

۱.۹/۵ - (۱۸ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. زهرا

    وبلاگ جامع و خوبی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×