آکواریوم اصفهان
اصفهان

آکواریوم اصفهان

۲ تیر ۱۳۹۷ 58۰3,065

در کنار جاذبه های افتخار آمیز اصفهان و تماشای بناهای تاریخی و معماری های حیرت انگیز، بد نیست سری به دنیای زیر آب و تونل آکواریومی این شهر بزنید و خودتان را به تجربه ای متفاوت در سفر به نصف جهان دعوت کنید. در ادامه با معرفی آکواریوم غول پیکر اصفهان، شما را به تجربه ای متفاوت در سفر به شهر تاریخی اصفهان دعوت می کنیم. با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

آکواریوم اصفهان
بازدید از آکواریوم اصفهان، تجربه ای متفاوت در سفر به این شهر تاریخی

مقاله مرتبط : ” جاهای دیدنی اصفهان

برای اکثر آدمها، راز و رمزهای دنیای زیر آب و اعماق اقیانوس، همیشه جذابیت ویژه ای داشته است. افرادی که همواره سعی دارند با تجربه هایی همچون غواصی و پا گذاشتن در اعماق دریا، تصویر زیبایی از زندگی ماهی ها و جانداران دریایی را تماشا کنند. خوشبختانه با پیشرفت صنعت گردشگری، امروزه برای چنین تجربه هایی نیازی به غواصی و رفتن به اعماق اقیانوس و دریا نیست و با سفر به شهری مانند اصفهان نیز می توانید در کنار لذت بردن از تاریخ و تماشای میدان نصف جهان، عالی قاپو، منار جنبان و کلی جاذبه های تاریخی، در میان مدرن ترین تونل آکواریومی نیز قدم بزنید و از نزدیک شاهد زندگی اعماق دریا در روی خشکی زمین باشید.

آکواریوم اصفهان
آدرس: اصفهان ، پارک ناژوان ، بلوار الفت ، آکواریوم اصفهان

آنچه در بازدید از تونل آکواریومی اصفهان منتظر شماست

در داخل فضای تونل، آکواریوم های مجموعه با مدل های مختلف قرار دارند که شامل آکواریوم های دیواری، آکواریوم های استوانه ای و آکواریوم های لمسی می شوند و هر کدام، منزلگاه انواع مختلفی از ماهی ها و آبزیان پنج قاره جهان هستند. هنگامی که از تونل ۳۵ متری این آکواریوم عبور می کنید، تمام فضای اطرافتان، در دیواره ها و سقف تونل، با شیشه های آکواریوم و ماهی های زیبایی که از هر طرف در حال شنا کردن هستند، احاطه شده است. انگار درون اقیانوسی در حال قدم زدن و تماشای موجودات دریایی هستید.
جالب است بدانید که ماهی ها و آبزیانی که از اقیانوس ها و قاره های مختلف به این آکواریوم آورده شده اند، هر کدام با توجه به فضای زندگی، نوع تغدیه و حتی شور و شیرین بودن آب محیط زندگی اشان، در آکواریوم هایی با همان فضای شبیه سازی شده در بهترین حالت نگهداری می شوند.

آکواریوم اصفهان

آبزیان داخل تونل آکواریومی اصفهان، تنها شامل انواع مختلف ماهی ها نمی شود. بهتر است از تماشای موجودات عجیب و غریب این آکواریوم مانند اسب های دریایی، خرچنگ های آبی، عقرب ماهی، خروس ماهی ها، گاو ماهی ها،ماهی کمانگیر، جراح ماهی ناسو، دلقک ماهی، جوجه تیغی ماهی خالدار، هشت پا، گاو کوسه، کوسه سرچکشی، ستاره دریایی، کوسه نهنگ و حتی ماهی سنگی که به هیولای دریا شهرت دارد نیز تعجب نکنید. این آکواریوم غول پیکر به عنوان اولین تونل آکواریومی ایران یکی از کامل ترین مجموعه های دریایی را درون خود جای داده است که تماشای دنیای حیرت انگیز زیر آب را برای هر بیننده ای میسر می کند.

آکواریوم اصفهان

امکانات داخل مجموعه تونل آکواریوم اصفهان

لازم به ذکر است که این تونل آکواریومی، به عنوان یک جاذبه گردشگری پر طرفدار، علاوه بر پدید آوردن فضایی شگفت انگیز برای لذت بردن از تماشای رمز و رازهای اعماق اقیانوس، با در اختیار گذاشتن امکاناتی مانند استودیو عکاسی برای ثبت خاطرات زیبای این آکواریوم، کافی شاپ و فروشگاه هدایایی با متنوع ترین محصولات، یک روز فراموش نشدنی را برای مسافران و بازدیدکنندگان از این تونل خیره کننده می سازد.

البته به دلیل قرار گیری این تونل آکواریومی، درون پارک زیبای ناژوان که خود یکی از جاذبه های طبیعی شهر محسوب می شود، گردشگران می توانند از فضای دلنواز و سرسبز پارک و همچنین بازدید از بخش های مختلف مانند باغ پرندگان، باغ پروانه ها، باغ خزندگان و امکاناتی مانند، قایق سواری و دوچرخه سواری در مسیر های این پارک بزرگ نیز لذت ببرند.

آکواریوم اصفهان

مقاله مرتبط : “پارک جنگلی ناژوان

مقاله مرتبط : “معرفی باغ پرندگان اصفهان

رزرو هتل در اصفهان

خوشبختانه با وجود توریستی بودن شهر اصفهان و مسافران و گردشگرانی که در تمامی فصل های سال، به این شهر زیبا سفر می کنند، هتل ها، مسافرخانه ها و اقامتگاه های مختلفی در سطح شهر وجود دارند و شما به عنوان مسافر، نگرانی بابت پیدا کردن محل اقامت و رزرو هتل در اصفهان نخواهید داشت. تنوع هتل های این شهر  از هتل های ۵ ستاره و لوکسی مانند هتل عباسی و هتل کوثر شروع می شود و تا هتل های ۴ ستاره و ۳ ستاره ای مانند هتل عالی قاپو، هتل سفیر، هتل آوین، هتل پیروزی، هتل اصفهان، هتل پارت و هتل شیخ بهایی و … گزینه های مختلفی را برای انتخاب مسافران پیش رویشان می گذارد . همچنین برای رزرو هتل های ارزان تر در اصفهان می توانید به سراغ هتل های ۲ ستاره، اقامتگاه ها و مهمانپذیر های این شهر بروید. جالب است بدانید که امکان رزرو آنلاین تمامی این هتل ها از طریق سامانه اقامت ۲۴، وجود دارد و می توانید با جستجوی نام اصفهان در این سامانه به اطلاعات و قیمت تمامی هتل های اصفهان دسترسی داشته باشید و با مقایسه قیمت و خدمات هتل های مختلف، بتوانید بهترین گزینه را برای سفرتان انتخاب و با فاصله چند کلیک رزرو کنید و با خیالی آسوده از تک تک لحظه های سفرتان به این شهر بی نظیر لذت ببرید.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۲.۲/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×