» راهنمای سفر به ایران » استان تهران » تهران » پارک دلفین های تهران ؛ مرتفع ترین دلیفیناریوم جهان
dolphin park 3
تهران

پارک دلفین های تهران ؛ مرتفع ترین دلیفیناریوم جهان

۱۷ مهر ۱۳۹۷ 54۰9,160

در پس آلودگی ها و شلوغی های همه روزه تهران تفریحات و مجموعه های دیدنی بی نظیری وجود دارد که برای آشنایی و شناخت بیشتر این مجموعه ها میتوانید با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید، دلفیناریوم یا پارک دلفین های تهران یکی از جاهای تفریحی تهران بوده که دارای مخاطب بسیاری نیز هست.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با پارک دلفین های تهران همراه باشید.

مقاله مرتبط: ”  باغ کتاب تهران باغی متفاوت در قلب تهران

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

مقاله مرتبط: ” باغ پرندگان تهران ، بزرگترین باغ پرندگان ایران

پارک دلفین ها
آدرس : برج میلاد تهران

دلفیناریوم و یا همان پارک دلفین ها در برج میلاد تهران واقع شده و نخستین پارک دلفین ها غیر ساحلی در خاورمیانه است.

وسعت این مجموعه سه هزار و ۲۰۰ متر مربع بوده و روزانه در هر نوبت ۱۲۰۰ نفر بازدید‌‌کننده از آن دیدن می کنند .

همچنین در این پارک از تخصص و تجربه مربیان توانمند در حد استانداردهای بین المللی بهره گرفته می شود.

در پارک دلفین های تهران امروزه از یک شیر دریایی و دو دلفین نگهداری می شود و این حیوانات با انجام حرکات آکروباتیک گردشگران و بازدیدکنندگان را به وجد آورده و مورد تشویق همگان قرار می گیرند.

پارک دلفین های تهران
مرتفع ترین پارک دلفین های جهان

اگر برای شما این سوال پیش آمده که چطور دلفین ها دراین مکان زندگی می کنند باید گفت که در پارک دلفین های برج میلاد تهران از طریق تکنولوژی شبیه سازی شده آب اقیانوس، شرایط نگهداری از انواع پستانداران دریایی را فراهم کرده اند.

از دیگر امکانات مجموعه دلفیناریوم حرکات نمایشی دلفین ها بوده که هر روزه در۳ سانس برگزار شده و می توان دلفین های این مجموعه که با نام آلفا و کاسیا شناخته می شوند را از نزدیک مشاهده کرد. آلفا و کاسیا از اوکراین به ایران منتقل شده‌اند و پیش از این در دریای سیاه زندگی می کردند. جالب است بدانید که دلفین‌ها بیش از ۴۰ نژاد مختلف دارند و آلفا و کاسیا از نژاد بینی بطری هستند که غذای مورد علاقه آنها ماهی سالمون می‌باشد.

یکی دیگر از حیوانات موجود در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد، یک شیر دریایی به نام اسپات است که در بین حیوانات این مجموعه بیشترین سن را دارد. اسپات با نژاد پاتاگونیایی از اسپانیا به ایران آورده شده است و در کنار کاسیا و آلفا به اجرای برنامه می‌پردازد.

 پارک دلفین های تهران
هیجان و سرگرمی در پارک دلفین های تهران

همچنین میتوانید با هماهنگی قبلی در کنار دلفین ها عکس گرفته و این تجربه به یادماندنی را ثبت کرد. از دیگر کارهای شگفت انگیز دلفین ها نقاشی با قلم مو بوده که هرشب به مزایده گذاشته میشود و می توان شانس خود را برای برنده شدن مزایده نیز امتحان کرد.

علاوه بر عکس گرفتن با دلفین ها و مزایده نقاشی آنها، امکان قایق سواری و حتی شنا در کنار این حیوانات دوست داشتنی نیز وجود دارد. پارک دلفین های برج میلاد تهران، به عنوان بلندترین پارک دلفین های جهان شناخته شده و می تواند خاطره یک روز فراموش نشدنی را برای همگان به ارمغان آورد.

زمان سرویس دهی در دلفیناریوم برج میلاد مطابق روز و سانس خریداری شده است.

منبع : وبلاگ اقامت۲۴

۳.۹/۵ - (۵۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×