» معرفی هتل » لیست هتل های ارزان اصفهان در بین هتل های سه تا یک ستاره اصفهان
هتل ستاره اصفهان
معرفی هتل

لیست هتل های ارزان اصفهان در بین هتل های سه تا یک ستاره اصفهان

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ 13۰1,932

اصفهان به دلیل اینکه در دوران های مختلف، پایتخت حکومت های گوناگون حاکم بر ایران بوده، آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری بسیاری داشته و همواره یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر به شمار آمده است. از این رو وبلاگ اقامت ۲۴ در این مطلب به معرفی هتل های ارزان اصفهان پرداخته تا شما همراهان همیشگی بتوانید در سفرهای خود به شهر اصفهان، رزرو هتل مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید.

هتل های سه ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان ، با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، همراه با دکوراسیون زیبا، دارای محیطی آرام و دلپذیر است که در بافت تاریخی شهر اصفهان و در فاصله حدود ۵۰۰ متری از مهم‌ترین ابنیه تاریخی شهر از جمله میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، بازار اصلی و کاخ چهل ستون واقع شده است.

هتل های ارزان اصفهان
آدرس : اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ

بیشتر بخوانید : “میدان نقش جهان اصفهان

این هتل در ۶ طبقه و با دارا بودن ۵۲ اتاق و سوئیت، سفره خانه سنتی، رستوران، رستوران تابستانه و سایر امکانات مناسب، شرایط را برای اقامت در هتل های ارزان اصفهان برای گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، فراهم ساخته است. بی تردید می توان هتل ستاره را یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره اصفهان دانست.

هتل ستاره اصفهان

هتل ونوس اصفهان

هتل سه ستاره ونوس در ابتدای سال ۱۳۸۹ با معماری سنتی و مدرن با مساحتی حدود ۷۰۰ مترمربع و ۵۰۰۰ مترمربع زیربنا، در ۵ طبقه و ۵۷ باب اتاق، در مرکز شهر تاریخی اصفهان افتتاح گردیده است. این هتل یکی از هتل های ارزان اصفهان است که علاوه بر معماری منحصر به فرد، از موقعیت مکانی بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

هتل ونوس اصفهان
آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، حد فاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین

هتل ونوس در مرکز شهر و در مجاورت کلیه اماکن و بناهای تاریخی از قبیل میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، رودخانه زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و معروف اصفهان و نزدیک به کلیه ارگان ها و سازمان ها و مراکز تجاری، اقتصادی، تفریحی و … قرار گرفته است. این هتل دارای تزئینات و نقاشی هایی به سبک دوران صفوی و قاجار بوده و فضایی متمایز و دلنشین مهیا ساخته است.

هتل های ارزان اصفهان

هتل صفوی اصفهان

هتل سه ستاره صفوی اصفهان در سال ۱۳۸۵ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با تکیه بر سبک هنر سنتی اصفهان بنا گردید.  بسیار تلاش گردیده تا این هتل، مکانی آرام و دلنواز، با هنر اصیل اصفهان و همراه با امکاناتی مناسب باشد.

SafaviHotel
آدرس: اصفهان، خیابان فلسطین ، هتل صفوی

هتل زیبای صفوی، اگرچه جزو هتل های ارزان اصفهان یا قیمت مناسب این شهر است؛ تجلی نقوشی از رنگ عشق و هنر اصیل معماری دوران صفوی با رعایت کلیه استانداردهای روز دنیا را دارد. این هتل با مزیت قرار گرفتن در مرکز شهر تاریخی اصفهان و دسترسی آسان به ابنیه تاریخی، بهترین شرایط را برای اقامت مسافران فراهم ساخته است.

هتل صفوی اصفهان

هتل اصفهان اصفهان

هتل ۳ ستاره اصفهان با موقعیتی ویژه، با فاصله صدمتری از زاینده رود، در شهر تاریخی اصفهان واقع گردیده است. این هتل در سال ۱۳۵۶ تاسیس و مجددا در سال ۱۳۹۲ به طور کامل بازسازی شده است. هتل اصفهان در ۴ طبقه دارای ۷۵ اتاق مجهز، همواره پذیرای گروه‌های جهانگردی، سمینارها و همایش‌های دولتی و خصوصی بوده و با امکانات عالی، آسایش را برای مهمانان فراهم می  نماید.

هتل های ارزان اصفهان

هتل پارت اصفهان

هتل سه ستاره پارت اصفهان در آبان ۱۳۸۸ در خیابان چهارباغ عباسی و در نزدیکی سی و سه پل، در قلب شهر تاریخی و زیبای اصفهان بنا شده است. این هتل با داشتن ۴۳ اتاق با چیدمان مدرن و امکانات به روز و همچنین نزدیک بودن آن به عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر، از جمله کاخ‌های سنتی، سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و مسجد چهار باغ، باعث جذابیت و جلب رضایت بیشتر مهمانان گردیده است. هتل پارت با ساختمان‌های تجاری و بناهای تاریخی احاطه شده و با کادری مجرب پذیرای مهمانان است

PartHotel
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه جهان آرا

هتل های دو ستاره اصفهان

هتل سنتی ابن سینا اصفهان

هتل سنتی دو ستاره ابن سینا دارای دو طبقه و ۶۰ واحد اقامتی بوده که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده است. معماری سنتی و نزدیکی به مسجد جامع و اماکن گردشگری شهر اصفهان مانند سی و سه پل، عالی قاپو و کاخ چهل ستون از مزیت های هتل ابن سینا به شمار می آید.

بیشتر بخوانید : “معرفی سی و سه پل اصفهان

هتل سنتی ابن سینا اصفهان
آدرس : اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷

رستوران سنتی و کافی شاپ واقع در پشت بام هتل، فضای دلپذیری را برای مهمانان به وجود آورده است.

هتل جلفا اصفهان

هتل دو ستاره جلفا یکی از باسابقه ترین هتل های احداث شده در شهر تاریخی اصفهان بوده که در  سال ۱۳۵۴ جنب کلیسای ۴۰۰ ساله وانک افتتاح گردید. هتل جلفا با امکاناتی از جمله ویدئوی مرکزی، تلویزیون رنگی، حمام، یخچال، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ و رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، در آرامش کامل و دور از ترافیک، با پرسنلی مجرب و آموزش دیده، آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است.

هتل جلفا اصفهان
آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک

بیشتر بخوانید : “کلیساهای اصفهان را بهتر بشناسیم

هتل توریست اصفهان

هتل دو ستاره توریست در شهر تاریخی اصفهان، در نزدیکی اماکن تاریخی نظیر میدان نقش جهان و چهل ستون واقع شده است.

TouristHotel
آدرس: اصفهان، خیابان عباس آباد، مقابل رستوران شهرزاد

هتل جمشید اصفهان

هتل جمشید اصفهان واقع در مرکز بافت تاریخی شهر اصفهان و در فاصله بسیار نزدیک به آثار تاریخی شهر از جمله کاخ چهلستون، موزه، میدان نقش جهان، مدرسه چهارباغ، سی وسه پل، رودخانه زاینده رود و… قرار گرفته است.

jamshid hotel
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، دروازه دولت، ابتدای بازارچه حاج محمدعلی

بیشتر بخوانید : “هتل های نزدیک سی و سه پل اصفهان

هتل ملک اصفهان

هتل دو ستاره ملک در ۳ طبقه و ۳۰ اتاق در قلب شهر اصفهان واقع شده است. این هتل راحتی و آسایش شرق را با پیشرفت و نوآوری غرب در هم آمیخته و امکانات قابل توجهی را جهت رفاه حال مسافران گرامی فراهم نموده است. هتل ملک یکی از هتل های ارزان اصفهان است که با قرارگیری در کنار آثار باستانی اصفهان، اوقات خوشی را برای میهمانان امکان پذیر می سازد.

MalekHotel
آدرس: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی

هتل همام اصفهان

هتل دو ستاره همام اصفهان در سال ۱۳۷۱ در خیابان هزار جریب این شهر افتتاح شده است. این هتل به منظور بهبود کیفیت ارائه شده، در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته و با مجموع ۲۱ واحد اقامتی در ۲ طبقه، شرایط اقامت گردشگران را فراهم ساخته است.

HomamHotel
آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، خیابان هزار جریب، طبقه فوقانی ترمینال صفه

هتل های یک ستاره اصفهان

هتل جام فیروزه اصفهان

هتل جام فیروزه یکی از هتل های ارزان اصفهان و و نسبتا تازه تاسیس این شهر است که در موقعیت مکانی عالی، با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری این شهر واقع شده است.

هتل های ارزان اصفهان
آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، نبش میدان نقش جهان

هتل ایران اصفهان

هتل ایران در مرکز شهر و در خیابان چهارباغ عباسی یکی از قدیمی ترین خیابان های اصفهان در سال ۱۳۴۸ افتتاح گردیده است. این هتل در نزدیکی و مجاورت با آثار باستانی اصفهان قرار گرفته است.

هتل ویانا اصفهان

هتل یک ستاره ویانا در سال ۱۳۵۰ در سه طبقه به بهره برداری رسید و مرداد ماه ۱۳۹۵ آخرین بازسازی آن انجام شد. این هتل در لیست هتل های ارزان اصفهان دارای موقعیت مکانی مناسب، نسبت به سی و سه پل و مرکز شهر بوده که این امر، دسترسی آسان مهمانان به مناطق مهم شهر را امکان پذیر ساخته است.

VianaHotel
آدرس: اصفهان، خیابان آیت الله کاشانی، رو به روی خیابان میرداماد

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×