» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به استان فارس » شیراز » رستوران شیراز : عکس، آدرس و مقایسه
رستوران هفت خوان شیراز
شیراز

رستوران شیراز : عکس، آدرس و مقایسه

۲۶ تیر ۱۳۹۷ 11۰1,694

رستوران گردی در شهرهای گوناگون، یکی از اصلی ترین بخش های سفر بوده و این سوال همواره برای گردشگران و مسافران مطرح است که بهترین رستوران ها در شهر مقصد کدام اند؟

بویژه وقتی پای سفر به شهر های شلوغی مانند شیراز با رستوران های رنگارنگ فراوان در میان باشد. با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی رستوران های محبوب شیراز همراه باشید.

رستوران‌های شیراز ، خود یکی از انگیزه‌های اصلی سفر به آن است، جایی که پر از رنگ و نور و موسیقی بوده و فرق اصلی‌ آنها با رستوران شهرهای دیگر هم، همین است.

در ادامه با برخی از این رستوران ها که در سفر به شیراز نباید رفتن به آنها را از دست داد، بیشتر آشنا می شویم.

 

رستوران هفت خوان شیراز

بی تردید سفر به شیراز بدون رفتن به رستوران هفت خوان تکمیل نمی شود. این رستوران که در نزدیکی دروازه قرآن شیراز واقع شده، فاصله نزدیکی نیز با هتل بزرگ شیراز و هتل رویال این شهر دارد.

 

بیشتر بخوانید : “بهترین رستوران های شیراز به همراه آدرس”

 

رستوران هفت خوان شیراز
رستوران هفت خوان، در نزدیکی دروازه قرآن شیراز واقع شده است

 

این رستوران یکی از رستوران های پر زرق و برق شیراز بوده و نام آن نیز برگرفته شده از شاهنامه است.

رستوران هفت خوان از جمله رستوران های بزرگ شیراز بشمار آمده و ۵ رستوران و ۲ کافی شاپ داشته و هر طبقه آن به یک رستوران اختصاص داده شده است.

در مجموعه رستوران های هفت خان می توان برای هرنوع سلیقه و ذائقه، غذای مورد علاقه آن را یافت. همچنین می توان انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را در این رستوران تجربه کرد.

 

بیشتر بخوانید : “آشنایی با هتل های شیراز”

 

رستوران هفت خوان شیراز
نام رستوران هفت خوان شیراز، برگرفته شده از شاهنامه است

 

اجرای موسیقی زنده در کنار فضایی آرام و زیبا، محیطی پر انرژی و گرم خلق کرده و بهترین زمان ها را در سفر به شیراز می توان در این رستوران تجربه کرد.

همچنین این رستوران با دارا بودن فضایی باز و چشم اندازی زیبا از شهر و دروازه قرآن، لذت یک وعده غذای دلپذیر را برای میهمانان خود دو چندان کرده و قطعا خاطراتی فراموش نشدنی از حضور در این رستوران را به یادگار با خود همراه خواهید کرد.

در این رستوران در کنار غذاهایی مانند ته چین، فسنجان، هورماهی و کباب بره، می توان طعم واقعی دمپخت را نیز تجربه کرده و از کیفت و مزه بی نظیر غذاهای آن لذت برد.

آدرس رستوران هفت خان

رستوران هفت خوان در بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم واقع شده است.

رستوران هفت خوان شیراز

 

رستوران صوفی

یکی از قدیمی ترین رستوران های شیراز با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت، رستوران صوفی این شهر است. این رستوران در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شهر شیراز واقع شده و فاصله اندکی با جاذبه های دیدنی شیراز مانند باغ عفیف آباد و باغ ستارخان دارد.

این رستوران که از بهترین هتل های شیراز نیز به آن دسترسی راحتی وجود دارد، معماری منحصر به فردی دارد. طراحی نمای آن با آجر و طاقدیس های سنتی، محبوبیت ویژه ای به رستوران صوفی بخشیده است.

در رستوران صوفی نیز مانند سایر رستوران های شیراز، موسیقی زنده اجرا شده تا لحظات حضور میهمانان در این رستوران به بهترین شکل رقم بخورد.

در رستوران صوفی می توان بهترین کباب ها، کلم پلو شیرازی، شکر پلو، آش سبزی، نان یوخه و سایر غذاهای سنتی شیراز را تجربه کرد و همچنین طعم کم نظیری از فست فود و پاستا را در این رستوران چشید.

رستوران صوفی
رستوران صوفی، یکی از قدیمی ترین رستوران های شیراز

 

آدرس رستوران صوفی

رستوران صوفی در خیابان عفیف آباد و جنب بانک ملت واقع شده است.

رستوران صوفی

 

رستوران شرزه

در نزدیکی هتل زندیه شیراز، قدیمی ترین و نام آشناترین رستوران این شهر با نام رستوران شرزه واقع شده است.

این رستوران در نزدیکی بازار وکیل و حمام وکیل شیراز واقع شده و به راحتی می توان پس از گشت و گذار در این مکان های دیدنی، برای استراحت و صرف غذا از آن بهره مند شد.

 

بیشتر بخوانید : “معرفی بازار وکیل شیراز”

 

رستوران شرزه معماری سنتی داشته که با اجرای موسیقی زنده، فضایی زیبا و آرامش بخشی را ایجاد کرده است.

برای اینکه در سفر به شیراز، بهترین کباب را امتحان کنید، بی تردید باید به این رستوران رفته و در کنار آن غذاهایی مانند کباب لاری، باقلی پلو با ماهیچه و ماهی کباب، را با بهترین و بی همتا ترین طعم و کیفیت تجربه کنید.

رستوران شرزه

 

آدرس رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه در خیابان زند، خیابان مسجد وکیل واقع شده است.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×