بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » هتل های ساحلی کیش + آدرس هتل ها
هتل های کیش
جاهای دیدنی کیش - جاذبه های گردشگری کیش

هتل های ساحلی کیش + آدرس هتل ها

۳۰ آبان ۱۳۹۶ 18۰3,202

کیش در فصل پاییز و زمستان، مقصدی پر مخاطب بوده وهمه ساله در این فصول به دلیل برخورداری از آب و هوایی بسیار مناسب و دل انگیز، سفر های بسیاری به آن صورت می گیرد.

هتل های کیش

مطلب مرتبط: جاهای دیدنی کیش

این جزیره زیبا به غیر از دارا بودن آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری فراوان، به دلیل واقع شدن در آب های نیلگون خلیج فارس و بهره مندی از این طبیعت زیبا، طرفداران بسیاری دارد و بیشتر گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند، زمان بسیاری را در سواحل زیبا و مطبوع آن سپری می نمایند، تا آنجایی که حتی برخی از آنها تمایل دارند حتی در زمان اقامت خود در هتل نیز از چشم انداز دریا و ساحل بهره برده و از پنجره اتاق خود به تماشای این منظره زیبا بپردازند.

هتل های کیش

از این رو وبلاگ اقامت ۲۴، برخی از هتل های کیش که در ساحل دریا واقع شده اند و یا چشم اندازی به آن دارند را در این مطلب به شما معرفی می کند. پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

مطلب مرتبط: همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل ۲ ستاره اسپادانا در سال ۱۳۷۹ واقع در بلوار ایران جزیره کیش به بهره برداری رسید و در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی شد. تیپ هتل به صورت ویلاهای یک طبقه بوده که دارای چند پله است. هتل اسپادانا نزدیک به پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، بولینگ مریم و مرکز صدا و سیما است که در مجاورت ساحل قرار دارد.

هتل اسپادانا کیش

هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان ۲ ستاره شباویز در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش، ابتدای جاده جهان احداث گردیده است. این هتل از هتل های ساحلی بوده و به صورت هتل آپارتمان از مهمانان پذیرایی می کند. هتل شباویز کیش با بهره مندی از قیمت مناسب و فضای سبز زیبا، از رضایت مندی بسیار خوبی نزد مهمانان خود برخوردار است.

هتل شباویز کیش

هتل ساحلی سیمرغ کیش

هتل ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره کیش و در ابتدای جاده جهان قرار دارد. این هتل در زیباترین ساحل جزیره کیش یعنی ساحل مرجانی واقع شده است. از جمله امتیازات این هتل، نزدیک بودن به ساحل دریا، برخورداری از ساحل اختصاصی و همچنین همجواری با پارک ساحلی سیمرغ است. هتل سیمرغ دارای فضای بازی کودکان و فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت و مسیر پیاده روی است.

هتل سیمرغ کیش

از دیگر امکانات تفریحی نزدیک هتل میتوان به این موارد اشاره کرد: باغ پرندگان، دلفیناریوم، بازار مرجان، کلوپ مریم، مسیر دوچرخه سواری، غواصی، قایق سواری، ماهیگیری و همچنین گشت زنی با کشتی های تفریحی. همچنین به دلیل دور بودن هتل از مرکز جزیره، این هتل روزانه دارای دو نوبت سرویس رایگان جهت رفتن به مراکز خرید می باشد.

هتل سیمرغ دارای ۸۶ سوئیت بوده که اکثرا دارای چشم انداز ساحل دریا هستند.همچنین رستوران سیمرغ واقع در محوطه هتل، با سرو انواع غذاهای با کیفیت ایرانی و دریایی و فست فود، آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد.

 هتل هلیا کیش

از بهترین و برترین هتل های لوکس و هتل های ۴ ستاره کیش، هتل هلیا بوده که در نزدیکی سواحل جزیره کیش، بین میدان امیرکبیر و ساحل و در فاصله بسیار نزدیک به دریا و مراکز خرید و بازارهای کیش قرار گرفته است. این هتل به علت داشتن قیمت مناسب و اتاق های با کیفیت با آفرهای فوق العاده، طرفداران زیادی دارد.

هتل هلیا کیش

هتل دریایی ترنج کیش

هتل ترنج کیش در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال ۱۳۹۲ شروع به احداث و در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید. فاز یک هتل ۵ ستاره ترنج که بر روی آب به شکل بته جقه ساخته شده، اولین هتل دریایی خاورمیانه است که همچون نگین اصیل ایرانی بر روی خلیج فارس می درخشد. اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای بر روی آب هستند که مطابق با به روزترین امکانات، تجهیز شده اند و نمای رویائی از دریا را به نمایش می گذارند. هتل دریایی ترنج کیش دارای ۱۰۰ ویلا و پنج سوئیت VIP بوده که سوئیت ها بر اساس فرهنگ ملل مختلف طراحی شده و توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از دیگر امکانات هتل ترنج می توان به رستوران های مختلف و کافی شاپ های ساحلی اشاره کرد که با ارائه بهترین خدمات، سعی در جلب نظر مهمانان گرامی داشته است.

هتل ترنج کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در اسفندماه سال ۱۳۸۹ در زمینی با زیر بنای حدود ده هکتار احداث شد. این هتل به شکلی منحصر به فرد ساخته شده و دارای انواع اتاق ها و سوئیت های لوکس می باشد. محوطه مارینا پارک با انواع گیاهان تزئینی و طبیعی و همچنین آب نماهای بسیار زیبا، نمای با شکوهی از هتل را به نمایش می گذارد. این مجموعه تنها مارینا هتل ایران به شمار می آید. هر ضلع هتل در دو طبقه ساخته شده و مجموعا دارای ۱۹۰ واحد اقامتی است. هتل مارینا از دو سمت به ساحل مرجانی خلیج فارس مشرف است و نمای خلیج نیلگون را به برخی اتاق ها هدیه داده است. از مزایای اقامت در هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش می توان به امکانات مجهز، موقعیت مکانی بسیار خوب و دسترسی آسان به مناطق مختلف جزیره از جمله پارک مرجان، پارک دلفین ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش

هتل ارم کیش

یکی دیگر از هتل‌های ساحلی کیش هتل ارم می‌باشد. اگر قصد دارید در سفر خود به جزیره زیبای کیش اقامتی ماندگار داشته باشید به شما هتل ۴ ستاره ارم را پیشنهاد می‌کنیم. تمام واحدهای اقامتی این هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نمایی رو به دریا و چشم اندازی بی‌نظیر از خلیج نیلگون همیشه فارس و ساحل دارند.

این هتل ۹ طبقه دارای ۲۴۳ اتاق و سوئیت بسیار شیک و مدرن می‌باشد که بعضی از آنها دارای بالکنی دلباز و بی‌نظیر بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می‌دهد. از دیگر مزیت‌های هتل ۴ ستاره ارم می‌توان موقعیت مکانی خوب آن را نام برد. گردشگران و مسافران می‌توانند با رزرو هتل کیش و اقامت در هتل ۴ ستاره ارم دسترسی خوبی به اماکن دیدنی و مراکز مختلف جزیره مانند اسکله تفریحی، پلاژ آقایان، پارک هنگام، میدان آبشار، فلای برد، کیبل اسکی، بازار های پردیس ۱ و ۲، رویال مال، هایپر مارکت، بازار زیتون و بازار کیش مال داشته باشند.

از مهمترین این امکانات و خدمات می‌توان به استهر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، رستوران بام واقع در طبقه آخر هتل با نمایی شگفت انگیز از خلیج همیشه فارس و ساحل، کافی شاپ، خدمات خانه داری و باربری، لاندری، صندوق امانات، خدمات تشریفات ویژه CIP، فضای سبز، سالن ورزشی بدنسازی و بیلیارد، فروشگاه، خدمات معلولین و چایخانه سنتی اشاره نمود

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش حدود ۴۵ سال پیش به بهره برداری رسید. این هتل دارای ۴ طبقه و ۱۹۵ باب اتاق و سوئیت است که نمای بعضی اتاق ها رو به خلیج فارس می باشد. همچنین تعدادی سوئیت ساحلی در پشت ساختمان هتل برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان تعبیه شده است. هتل شایان در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل های پارس پیوست. دسترسی آسان به مراکز خرید زیتون، ونوس، اسکله بزرگ تفریحی و مرکز غواصی کیش از مزایای اقامت در هتل شایان است.

هتل شایان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش در سال ۱۳۸۱ با زیر بنای حدود ۱۵۰۰ متر مربع افتتاح گردید. این هتل در شش طبقه ساخته شده و جمعا ۱۴۰ واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا دارد. اقامت در هتل ۵ ستاره شایگان موجب دسترسی آسان به مراکز خرید پردیس ۱، پردیس ۲، هایپر مارکت، مرکز تجاری کیش و ساحل می شود که اقامتی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی به ارمغان می آورد. هتل شایگان کیش با ارائه خدمات با کیفیت و انواع رستوران ها و کافی شاپ ها، آماده پذیرائی از مهمانان به نحو احسنت خواهد بود. شایان ذکر است این هتل عضو گروه هتل های آریا می باشد.

هتل شایگان کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در سه طبقه با ۱۶۸ باب اتاق بنا شده است. در طراحی این هتل، از تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده و به عنوان هتلی با نماد ایرانی در جنوب کشور به فعالیت پرداخته است. هتل داریوش با فضای لوکس مربوط به دوره هخامنشیان و ارائه خدمات برتر رفاهی، اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای مهمانان گرامی مهیا کرده است. موقعیت مکانی مناسب هتل ۵ ستاره داریوش کیش، دسترسی به مجتمع تجاری سارینا ۱، بازار پردیس ۲ و ساحل را به آسانی امکان پذیر ساخته است.

هتل داریوش کیش

هتل دیدنی‌ها

هتل ۳ستاره دیدنی‌ها به صورت ویلایی در ساحل جزیره کیش ساخته شده است و دارای ۲۸ سوئیت و ۱۱۲ تخت می‌باشد و در نزدیکی بازار مرجان قرار دارد. هتل دیدنی‌ها دارای انواع امکانات شامل: کافی شاپ، لابی، روم سرویس، فضای سبز و… می‌باشد. رستوران هتل دیدنی‌ها دارای منو غذا با تنوع بالا و کیفیت خوب است و همچنین با اجرای موسیقی زنده شب‌های به یاد ماندنی را در ساحل جزیره کیش برای شما فراهم می کند.

مقاله مرتبط : بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم هم یکی از هتل‌ های نزدیک به ساحل در این جزیره است و به عنوان یکی از هتل‌های ساحلی کیش محسوب می‌شود. لیلیوم یک هتل نوساز و ۸ طبقه است که ۱۵۴ اتاق مجهز و تمیز دارد. موقعیت مکانی هتل در بلوار رودکی موجب دسترسی آسان به مراکز خرید جزیره از جمله سارینا ۲، پردیس ۱ و ۲ و پانیذ و همچنین ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است.

هتل های ساحلی بسیاری با چشم انداز دریا در کیش وجود دارد که می توانید با مراجعه به سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ به راحتی با آنها آشنا شده و قبل از سفر آنها را رزرو کنید.

در صورتی که تمایل دارید سفری ارزان به کیش را تجربه کنید، میتوانید در مطلب ” هتل های ارزان کیش ” با هتل های قیمت مناسب این جزیره آشنا شوید. همچنین برای کاربرانی که خاص پسند هستند، هتل های لوکس کیش را در قالب مطلبی با عنوان ” با هتل های لوکس کیش آشنا شوید” گرد هم آورده ایم تا پاسخگوی نیاز همه سلایق باشیم .

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×