Mashhad Aftab Shore Park
مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد، بزرگترین پارک آبی طبقاتی ایران

۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۶11,374

پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از معروفترین و بهترین پارک های آبی مشهد و حتی در سطح کشور است. این پارک آبی که جزو جاهای تفریحی مشهد و تفریحات پرطرفدار این شهر به شمار می رود، بزرگترین پارک آبی طبقاتی دنیا نیز محسوب می گردد. پارک آفتاب دارای بخش های مختلف و امکانات بی نظیری است که لحظات شاد و مفرحی را برای گردشگران فراهم می آورد. اگر شما هم قصد سفر به مشهد مقدس و تجربه تفریحی به یادماندنی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید. در این مقاله به معرفی کامل و جامع پارک ساحلی آفتاب در مشهد می پردازیم و اطلاعات لازم درباره آن را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد

در سال ۱۳۹۰ مجموعه ای آبی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۵۰۰۰ مترمربع در مشهد احداث گردید که به پارک ساحلی آفتاب شهرت دارد. پارک ساحلی آفتاب، مشهد، استان خراسان رضوی را تبدیل به یکی از برترین مقصدهای ورزش های آبی و آب درمانی در شرق کشور کرد.

سرزمین موج های آفتاب یا پارک آبی که با ۷ طبقه به عنوان بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان شناخته می شود، دارای متنوع ترین و منحصربفردترین امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی است.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

پارک ساحلی آفتاب مشهد امکان استفاده از تفریحات و خدمات برای آقایان و بانوان به صورت همزمان و کاملا مجزا را فراهم نموده است. این پارک دارای امکانات و تفریحات مختلف مانند استخر آفتاب مشهد بزرگسالان و کودکان، سرسره های مهیج، آموزش شنا، حمام آفتاب، ماساژ، استخر نمک و … است.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد کجاست؟

این مجموعه آبی جذاب در بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان و جنب مجتمع الماس شرق مشهد واقع شده است. از آنجایی که این سرزمین موج های آبی آفتاب در منطقه گردشگری سپاد قرار گرفته است، دسترسی به ساحل آفتاب مشهد از راه های مختلف بسیار راحت می باشد.

برای دسترسی به پارک ساحلی آفتاب مشهد می توانید از مترو، اتوبوس های همگانی، تاکسی های درون شهری و تاکسی های اینترنتی استفاده کنید. نزدیکترین ایستگاه مترو به پارک آفتاب ایستگاه خیام است. پس از رسیدن به این ایستگاه می توانید با استفاده از تاکسی یا اتوبوس خود را به مجموعه پارک آفتاب مشهد برسانید.

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد: خراسان رضوی، مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق

بخش های مختلف پارک ساحلی آفتاب مشهد

مجموعه آبی آفتاب مشهد دارای بخش های کودکان، آب درمانی، آقایان، بانوان و VIP است که در هر کدام از آنها امکانات و خدمات بی نظیری وجود دارد. شما می توانید در این بخش ها از انواع سرسره ها، استخر، سونا و … پارک ساحلی مشهد بهره ببرید و لحظات مفرحی را برای خود رقم در مجتمع ساحلی آفتاب مشهد رقم بزنید.

پارک موج های آفتاب مشهد یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری جدید مشهد مقدس است که از پر امکانات ترین پارک های آبی در خاورمیانه به شمار می رود. 

پارک ساحلی آفتاب مشهد عکس

مجموعه کودکان

یکی از بخش های پارک ساحلی آفتاب مشهد، بخش کودکان است. در بخش کودکان، دوره های آموزشی خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی رشته های ورزشی آبی برای سنین زیر ۱۸ سال ارائه می شود. اگر قصد دارید در مدت اقامت در مشهد، شنا را به کودکان دلبند خود آموزش دهید، جایی بهتر از دومین پارک آبی بزرگ مشهد پیدا نخواهید کرد.

اگر به همراه کودکان و نوجوانان، عازم پارک ساحلی آفتاب مشهد هستید، خیالتان راحت باشد که در پارک ساحلی آفتاب مشهد قسمت کودکان ، انواع و اقسام خدمات و امکانات برای تفریح و آموزش کودکان در این پارک در دسترس است. همچنین استخر ویژه کودکان در مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد، فضای شاد و امنی را برای کودکان زیر ۱۰ سال فراهم می کند.

استخر ویژه پارک ساحلی آفتاب کودکان مجموعه نیز دارای مربی آموزشی و نجات غریق مستقر است. در بخش کودکان پارک ساحلی آفتاب مشهد، اتاق مخصوص نگهداری کودکان نیز وجود دارد. لذا فرزند عزیز خود را به مربیان مجرب و آموزش دیده پارک سپرده و به آسانی از خدمات مجموعه استفاده کنید. حتما به فرزند شما در مدتی که پیش وی نیستید، خوش می گذرد.

در بخش کودکان پارک ساحلی آفتاب مشهد، علاوه بر استخر عادی کم عمق، وسایل بازی خوبی هم فراهم شده تا کودکان از فرصت توپ بازی در آب و استفاده از سرسره های رنگارنگ نیز بهره مند شوند. برای نگهداری کودک، سن نوزاد باید کمتر از شش ماه بوده و پسران خردسال هم تا یک سال تمام اجازه ورود دارند. اگر دختر خردسالی دارید که قد وی زیر ۹۰ سانتی متر است، امکان نگهداری وی در بخش کودکان پارک ساحلی آفتاب مشهد وجود دارد.

لذا اگر به دنبال مجموعه ای برای لذت بردن از تفریحات ورزشی آّبی در مدت اقامت در مشهدالرضا (ع) هستید، از ضیافت هیجان انگیز پارک ساحلی آفتاب مشهد استفاده کنید و سفر خاطره انگیزی را برای کودکان خود رقم بزنید.

مجموعه آب درمانی

مجموعه آب درمانی از جمله خدمات پارک ساحلی آفتاب مشهد است که در سال های اخیر با استقبال گسترده مسافران مشهد روبرو شده و به نظر می رسد برای علاقمندان به ورزش در آب و استفاده از آب به عنوان ابزاری عالی برای تقویت عضلات، مناسب است. خدمتی دیگر از مجموعه بوده و نخستین مرکز تخصصی توانبخشی و انجام حرکات اصلاحی در آب با تجهیزات پیشرفت و کادری متخصص در شهر مشهد مقدس محسوب می شود.

در مجموعه آب درمانی پارک ساحلی آفتاب مشهد، دستگاهی برای آنالیز بدن وجود دارد که Body Composition Analyser نام دارد. مرحله نخست برای هر رژیم درمانی و ارائه برنامه غذایی مناسب، اندازه گیر قد و وزن و به دست آوردن BMI و میزان متابولیسم هر فرد است. در گام بعدی، بر اساس اعداد بدست آمده، کالری روزانه فرد محاسبه و رژیم غذایی مناسب وی ارائه می شود.

دستگاه INBODY که در مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد در بخش آب درمانی قرار دارد، دستگاه جدید با فناوری روز به منظور تعیین وضعیت بدنی هر فرد است که در زمان کوتاهی، با دقت بسیار بالا، توانایی ارزیابی فاکتورهای متعدد را دارد.

در مجموعه آب درمانی پارک ساحلی آفتاب مشهد، این فاکتورها توسط دستگاه فوق الاشاره، بررسی می شود و در نهایت گزارش آن به اطلاع مربیان و کادر متخصص برای ارائه توصیه های پزشکی به مراجعه کننده، می رسد: ارزیابی قد، تعیین وزن استاندارد، شاخص توده بدنی، آب کل بدن، آب درون سلولی و برون سلولی، وزن چربی بدن و سطح چربی احشایی، آنالیز جز به جز اندام های بدن، ارزیابی فشار خون، ارزیابی مقدار پروتئین و مواد معدنی، راهنمای کنترل وزن بدن با پیشنهاد کالری مصرفی، ارزیابی نسبی کمر به باسن و تعادل بالا تنه ، مشخص کردن سن بیولوژیکی و نمره سلامتی فرد.

اگر از مجموعه آبدرمانی پارک ساحلی آفتاب مشهد استفاده کنید، فواید مختلفی ، فعالیت های توانبخشی در آب برای شما به ارمغان خواهد آورد. یکی از مهم ترین مزایا، کاهش درد و ناراحتی های مفصلی است. چون دامنه حرکت مفاصل را افزایش می دهد. دیگری، افزایش انعطاف پذیری بدن و تعادل در فشارهای مفصلی است.

سومین ویژگی، ارتقا قدرت عضلات و تحمل فرد است. اگر به دنبال راهکاری برای تقویت سیستم قلبی عروقی هستید، فعالیت های توانبخشی در آب را درنظر داشته باشید. ویژگی دیگر فعالیت توانبخشی در آب، تقویت جریان خون و افزایش متابولیسم فرد است. تقویت ارتباط عصب عضله، کاهش اختلالات خواب، توانمند سازی فرد، افزایش آرامش و کاهش اسپاسم عضلانی از دیگر مزایای استفاده از مجموعه آبدرمانی پارک ساحلی آفتاب مشهد است.

مجموعه آقایان

بخش آقایان پارک ساحلی آفتاب مشهد از طراحی و معماری منحصر بفردی برخوردار است. با ورود به این بخش سرزمین آفتاب مشهد چشم اندازی از یک غار بزرگ سنگی را پیش روی خود مشاهده می کنید که با سرسره های رنگی تزئین شده است و نمایی بسیار جذاب دارد. سرسره ، یکی از امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد است.

سرسره های بخش آقایان شامل پنج نوع سرسره های ساحلی آفتاب به شرح  زیر است:

  • سرسره آهسته با ارتفاع ۱۵ متر
  • سرسره پیچشی با ارتفاع ۱۸ متر
  • سرسره دو قلو با ارتفاع ۱۸ متر
  • سرسره سرعت با ارتفاع ۱۸ متر
  • چاله فضایی با ارتفاع ۱۷ متر
  • سقوط آزاد با ارتفاع ۲۰ متر
  • سرسره های کودکان

در مجموعه آقایان پارک آبی آفتاب مشهد امکانات فوق العاده دیگری همچون استخر موج، رودخانه پارک ساحلی آفتاب و چشمه جوشان نیز وجود دارد. همچنین در این قسمت استخری بزرگ و استاندارد در نظر گرفته شده که امکان برگزاری مسابقات شنا نیز در آن وجود دارد. سقوط آزاد پارک ساحلی آفتاب صرفا از ارتفاع ۲۰ متری امکان پذیر است و متقاضی، نباید مشکلات قلبی و عروقی و بیماری های زمینه ای داشته باشد.

اگر به دنبال کسب لحظاتی آرامش بخش هستید می توانید به سراغ سونای خشک و بخار پارک شهر آفتاب مشهد، جکوزی و اتاق ماساژ بروید. استخر مخصوص غواصی با عمق ۱۲ متر نیز از دیگر جذابیت های بخش آقایان پارک ساحلی آفتاب به شمار می رود. چاله فضایی پارک ساحلی آفتاب که حس و حال کم نظیری را به شما تقدیم خواهد کرد، محبوب آدرنالین گردهای مجتمع آفتاب مشهد است.

کلاس شنا پارک ساحلی آفتاب هم برای آموزش شنا و هم غواصی در طول هفته در دسترس است. شما می توانید در این کلاس ها، دوره های آماده سازی نجات غریق را نیز طی کنید. آموزش تکمیلی شنا و اصلاح تکنیک از دیگر خدمات خصوصی و نیمه خصوصی این بخش است.

غواصی ساحلی آفتاب بخشی از خدمات جانبی مجموعه است که در محیطی امن زیر نظر مربیان حرفه ای غواصی کشور و با تجهیزات کامل انجام می شود. اگر عاشق غواصی هستید، پارک ساحلی آفتاب مشهد این فرصت را برای شما فراهم کرده تا در همین مجموعه، غواصی را در عمق ۱۲ متری تجربه کنید. مدت زمان غواصی شما، ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زیر نظر مربی است. همه لوازم غواصی در اختیار شما قرار گرفته و آموزش لازم به شما داده خواهد شد.

سرسره های مجموعه آبی آفتاب مشهد

مجموعه بانوان

بخش بانوان پارک ساحلی آفتاب با امکانات مدرن در ۲ طبقه طراحی شده است. این قسمت به پیشرفته ترین سیستم تصفیه و گندزدایی مجهز بوده و تمام استانداردهای بهداشتی در آن رعایت شده است. بانوان می توانند در این قسمت با استفاده از سرسره های متنوعی همچون پیچشی، سرعتی، آهسته و … لحظات هیجان انگیزی را در پارک ساحلی آفتاب مشهد بانوان تجربه کنند.

استخر بزرگ پارک ساحلی آفتاب مشهد قسمت بانوان نیز بهترین مکان برای شنا و یادگیری آن به کمک بهترین مربیان و نجات غریق های مجرب پارک ساحلی آفتاب مشهد زنانه است. همچنین برای فراهم آوردن اوقات آرامش بخش، استراحت و ریلکسیشن بانوان در این بخش از پارک ساحلی آفتاب امکانات و خدمات زیر در ساحلی آفتاب قسمت بانوان در نظر گرفته شده است:

  • سونای خشک و بخار
  • جکوزی
  • ماساژ
  • اتاق نگهداری کودک
  • سالن بدنسازی
  • فست فود
  • کافی شاپ

ماساژ پارک آبی آفتاب

مجموعه VIP

قسمت وی آی پی پارک ساحلی آفتاب مشهد دارای امکانات و خدمات بی نظیر و منحصربفردی است که استفاده از آنها هم برای آقایان و هم برای بانوان امکان پذیر است. در هر دو بخش آقایان و بانوان این پارک، مجموعه VIP از جذابیت و محبوبیت خاصی برخوردار است. برای استفاده از خدمات VIP می توانید همه روزه به شکل حضوری، اینترنتی یا تلفنی برای عضویت اقدام کنید. در این محیط شاد، مفرح و در عین حال آرامش بخش می توانید از امکانات و خدمات زیر از جمله VIPسرسره های پارک ساحلی آفتاب مشهد لذت ببرید:

  • حمام اسپوتا: استفاده از یک نوع نمک دریای خاص جهت لایه برداری، شفافیت و رفع خشکی پوست
  • سونای ماسه: جهت التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی و کسب آرامش
  • سالن بدنسازی: مجهز به بهترین و مدرن ترین دستگاه های ورزشی
  • سالن ماساژ: ارائه انواع ماساژ مانند ماساژ دستی و ماساژ ماهی
  • حمام آفتاب: اختصاص فضای روباز و مستقل از فضای داخلی مجموعه آبی
  • سالن ایروبیک و یوگا: برگزاری کلاس های تخصصی یوگا و ایروبیک توسط مربیان حرفه ای
  • کلینیک دندانپزشکی: ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی دندان مانند کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت و …

حمام آفتاب

امکانات جانبی پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد علاوه بر خدماتی که بخش پارک ساحلی ارائه می دهد، بخش های ویژه ای هم برای مراجعه کنندگان گرامی دارد که میتوانند فراخور علایق و سلایق خود، از آن استفاده کنند. حمام ها و ماساژها و خدمات کافه و فست فود، از جمله امکانات جانبی سرزمین ساحلی آفتاب در طول ساعت کاری است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

بخش های ماساژ طبیعی

از جمله امکانات جانبی پارک ساحلی آفتاب استان خراسان رضوی، مشهد که برای استفاده از این سرویس، باید بلیط تهیه کرد و جزو بلیط ورودی مجموعه نیست، ماساژ طبیعی است. ماساژ طبیعی در پارک ساحلی آفتاب مشهد توسط ماسورهای حرفه ای و مجرب در بخش آقایان و بانوان مجموعه ارائه شده و فرصتی برای کاهش دردهای عضلانی، استرس، اسپاسم و تقویت روحیه و تقویت جریان خون است.

دقت کنید که ماساژ طبیعی در پارک آبی ساحل آفتاب مشهد ، برای تقویت دستگاه تنفسی، دستگاه گوارش، ماساژ پوست، افزایش آبرسانی به پوست، از بین بردن سلول های مرده پوست، تسهیل و تسریع جذب مواد غذایی هضم شده، تقویت دستگاه عصبی، دستگاه ماهیچه ای، تقویت گردش خوب و دستگاه لنفاوی را به دنبال خواهد داشت.

ماساژ ماهی

ماساژ ماهی یکی از جذاب ترین بخش های ماساژ در پارک آبی شهر آفتاب است. ماساژ ماهی یعنی استفاده از یک نوع ماهی کوچک برای ماساژ پوست بدن. در این پارک، در شرایطی امین و بهداشتی، از خدمات ماساژ ماهی بهره مند خواهید شد و حس قلقلک شدن به شما با ماهی های درمانگر، دست خواهد داد! روش درمان این گونه است که فرد داخل استخری با آب گرم می رود که داخل آن ماهی هایی بدون دندان بین ۳ تا ۴ سانتی متر به پوست فرد حمله می کنند و شروع به مکیدن پوست او می کنند و لایه رویی پوست او را می خورند.

بسیاری مردم تصور می کنند که این شیوه، یک شیوه دردناک است. در حالی که ماهی گاراروفا بعد از نزدیک شدن به بیمار به آرامی به نوازش پوست می پردازد و در این حالت اولین احساسی که سراغ اغلب افرادی که این شیوه را تجربه کرده اند، آمده احساس قلقلک بوده است.

آنها این موقعیت را این گونه توصیف می کنند که وقتی ماهی ها مشغول خوردن پوست و بافت مرده بدن می شوند در ۱۰ دقیقه اول احساس قلقلک به آدم دست می دهد و نشاط سرتاپای فرد را فرا می گیرد و بعد از مدتی با تمرکز ماهی ها برای خوردن غذا این حس قلقلک به شکل دیگری تبدیل می شود و فرد احساس می کند که روی سطحی قرار گرفته که مانند گوشی تلفن همراه که روی ویبره باشد، حس ویبره بهشان دست می دهد که این حس نیز در نوع خودش جذاب و هیجان انگیز است. استفاده از این گونه ماهی ها باید در شرایط ایمنی و بهداشتی خاصی صورت بگیرد.

حمام ترکی

حمام ترکی از دیگر بخش های جانبی سرزمین موج های آفتاب مشهد است که مشتریان خاص خود را دارد. اگر تجربه استفاده از حمام ترکی را در سایر نقاط ایران و کشورهای همسایه دارید، همان حس و حال عالی را در حمام ترکی پارک آفتاب مشهد، تجربه خواهید کرد. حس کیسه کشیدن، حس کف داغ، حس ماساژ هنگام حمام و حس شادابی پوست و کاهش استرس و اسپاسم های عضلانی. حمام ترکی با بهترین محصولات بهداشتی زیر نظر کادری مجرب در محیطی تمیز و سالم، آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان عاشق اسپا است. کیسه کشیدن بر خلاف نظر برخی، سلامتی پوست را تهدید نمی کند.

 کیسه کشیدن پوست تمام سلول های تجمع شده از روی پوست را از بین می برد و باعث کاهش تعریق بدن می شود. گفتنی است متخصصان پوست در یافته های خود نشان دادند، وقتی روی پوست مربوطه کیسه کشیده می شود، اکسیژن رسانی به پوست راحت تر صورت می گیرد و در نتیجه پوست سالم تر و شفاف تر می شود.

کیسه چرک و استفاده حداقل یکبار از سفیداب در طول هفته باعث می شود تمام آلودگی ها از روی پوست از بین برود و متخصصان بهداشت توصیه می کنند حتما پوست خود را پس از کیسه کشیدن زیر آب یخ قرار دهید، زیرا عمل لیفتینگ طبیعی به صورت خود به خود برای شما انجام خواهد شد.

حمام آفتاب

حمام آفتاب، از دیگر بخش های جانبی پارک ساحلی آفتاب مشهد است. همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای عاشقان حمام آفتاب است. حمام آفتاب مجموعه، مخاطبان بسیاری به خصوص در نیمه نخست سال دارد. چون اشعه ماوراء بنفش خورشید، قابل جذب ترین اشعه توسط پروتئین های سلول های لایه اپیدرم یا روی پوست است، لذا حمام آفتاب ، فواید زیادی برای بدن دارد. چون تولید ویتامین دی را افزایش داده و گردش خون را بالا می برد. اثر ضد عفونی کننده روی پوست بدن شما داشته و برای کسانی که قصد برنزه کردن دارند، توصیه می شود.

ماساژ بعد از حمام آفتاب به منظور تکمیل فرآیند حمام آفتاب و ترمیم آسیب های ناشی از تابش نور خورشید بر پوست بدن است که در آن با استفاده از روغن های گیاهی، پوست های ملتهب و آفتاب سوخته التیام می یابد. از این رو پارک ساحلی آفتاب فضایی را به منظور ماساژ بعد از حمام آفتاب همراه با متخصصین مربوطه در نظر گرفته است‌بانوان عزیز در صورت تمایل می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

غار نمک

غار نمک یکی از اختصاصی ترین خدمات جانبی پارک ابی سرزمین افتاب مشهد است. اگر پس از ماساژ و آبدرمانی، دنبال فضایی برای ریلکس کردن و جوان کردن چروک های کم عمق پوست و کاهش درد عض

لانی هستید، غار نمک را توصیه می کنیم. نمک، ارامش دهنده و شادی بخش است. مرطوب کننده و نرم کننده پوست و ضد عفونی کننده بوده و لایه بردار سطوح مرده است.

خلاصه هر چیزی برای پاکسازی بدن به دنبال آن هستید، غار نمک مجموعه در اختیار شما قرار می دهد. در غار نمک، مثل سونای خشک، عصاره های خوش بو ، فضایی عطرآگین و شاداب را برای شما رقم خواهد زد. عصاره اکالیپتوس و لیمو، برای کشتن باکتری و رفع ناراحتی تنفسی در غار نمک مجموعه استفاده می شود.

عصاره نعنا، برای تخفیف دردهای سطحی دست و پا و کمر، عصاره ثابت در غار نمک پارک ساحلی مشهد است. عصاره کاج برای درمان بیماری عصبی و رماتیسم استفاده می شود. عصاره اسطوخودوس مثل دمنوش آن، معجزه آفرین است و کاهش دهنده استرس و تاثیر ضد میکروبی دارد. خلاصه در سفر به این پارک، غار نمک را فراموش نکنید.

کافی شاپ

در کافی شاپ مجموعه می توانید انواع اسنک و نوشیدنی گرم و سرد را به همراه کیک ها و شیرینی های خوشمزه نوش جان کنید. محیطی آرام و دلنشین منتظر شما است.

مهد کودک

مهد کودک پارک ساحلی آفتاب مشهد، فضایی امن و شاد برای نگهداری کودکان دلبند شما است تا در مدت استفاده از خدمات مجموعه، نگران فرزندان کوچک خود نباشید. حداقل سن نوزادان برای نگهداری در اتاق کودک، شش ماه است. دختران خردسال زیر قد ۹۰ سانتی متر به بخش نگهداری کودک منتقل خواهد شد. اگر نوزاد پسر دارید و زیر ۱۲ ماه هست، در قسمت اتاق نگهداری کودک پذیرش می شود.

سالن بدنسازی

سالن بدنسازی مجموعه یکی از تخصصی ترین سال های بدنسازی مربوط به مراکز ورزشی آبی در مشهد مقدس است. ده ها نوع تردمیل و تجهیزات تخصصی سالن های بدنسازی و فیتنس در این مرکز در دسترس مراجعه کنندگان گرامی است. مربیان آموزش دیده مجرب نیز در زمان حضور شما، آماده ارائه راهنمایی های لازم هستند. حتی برای شمایی که تجربه نخست خود را در سالن بدنسازی مجهز و حرفه ای تجربه می کنید. حضور در این سالن، با بدن خشک و تجهیزات لازم امکان پذیر است.

چایخانه سنتی

چایخانه سنتی مجموعه در یکی از طبقات هفت گانه پارک آبی مشهد، فضای دل انگیزی برای لذت بردن از طعم و رنگ و مزه انواع چای و دمنوش دمی را برای شما به ارمغان آورده و محیط مناسبی برای دورهمی های عصرگاهی نیز محسوب می شود. اگر خواستید چای و دمنوش دمی خوش عطر را با هل و دارچین و زعفران عالی خراسان تجربه کنید، چایخانه سنتی پارک را در نظر داشته باشید.

 فست فود

در فست فود پارک ساحلی آفتاب مشهد، انواع نوشیدنی گرم و سرد و غذای گرم و سرد از همبرگر و پیتزا گرفته تا اسنک های خوشمزه در دسترس مراجعه کنندگان گرامی قرار دارد.

قوانین پارک ساحلی آفتاب

در استفاده از خدمات مجموعه آبی ساحلی آفتاب مشهد ، حتما به نکاتی که مربیان و نگهبانان گوشزد می کنند، توجه کنید. شوخی کردن در هر نقطه ای از پارک ساحلی، ممنوع است و می تواند منجر به اخراج فرد خاطی از مجموعه شود. کلیه مراجعه کنندگان گرامی در زمان مراجعه، بایستی کارت شناسایی معتبر مثل شناسنامه یا کارت ملی یا گواهینامه عکس دار به همراه داشته باشند.

هر فرد بایستی برای پذیرش، کد پذیرش داشته باشد. بعد از پرداخت آنلاین وجه، بازگشت از صفحه بانک همراه داشتن کد رزرو الزامی است. در زمان خرید اینترنتی بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد، دقت لازم در انتخاب شیفت صبح یا عصر و بخش آقایان و بانوان را داشته باشید. در زمان ورود و پر کردن اطلاعات فردی، درج شماره همراه الزامی است. اگر اطلاعات هویتی را اشتباه وارد کنید، مسئولیتش بر عهده شما است.

سایر قوانین و مقررات پارک ساحلی آفتاب مشهد عبارتند از:

  • افراد با ۱۸ سال سن کامل بدون ولی قانونی می توانند حضور داشته باشند زیر ۱۸ سال وجود یک بزرگسال الزامی است.
  • کودکان پوشک دار امکان ورود ندارند.
  • شیرجه زدن در قسمت کم عمق اکیدا ممنوع است!
  • مایو باید مورد تأیید مجموعه باشد.
  • پسران بالای ۶ ماه نمی توانند حضور پیدا کنند.
  • برای بخش VIP برای هر بار ورود باید کارت عضویت را نشان دهید.
  • کسانی که حداقل ۱۳۰ سانتیمتر قد داشته باشند می توانند در بخش VIP عضو گردند.
  • هر فرد با عضویت در بخش VIP حداکثر می تواند یک نفر همراه داشته باشد.

اطلاعات بازدید

ساعت کاری پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد ساعت کاری مختلفی در طول ایام هفته دارد. ساعت کاری پارک ساحلی آفتاب مشهد بخش آقایان و بانوان همه روزه از شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۱ الی ۱۰ شب است. چهارشنبه ها بخش بانوان فقط از ۱۱ تا ساعت ۱۹:۳۰ فعالیت دارد و آقایان از ۱۱ تا ۱۰ شب. پنج شنبه ها هر دو بخش آقایان و بانوان از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۰ شب فعالیت دارند. جمعه ها نیز پارک ساحلی آفتاب مشهد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

بخش VIP پارک ساحلی آفتاب مشهد همه روزه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ بجز چهارشنبه ها که از ۱۵ تا ۱۹:۳۰ فعالیت دارد. روزهای جمعه هر ماه نیز از ساعت ۱۰ الی ۲۳ دایر است.

شماره تماس

۰۵۱۳۷۰۳۷

قیمت بلیط آقایان و بانوان پارک ساحلی آفتاب مشهد

بلیط بزرگسالان: ۱۶۰ هزار تومان (خرید اینترنتی: ۱۳۶ هزار تومان) بلیط خردسالان با قد کمتر از ۱۲۰: ۱۱۰ هزار تومان (خرید اینترنتی تخفیف ندارد). سرسره ها شارژ اضافه ندارند.

قیمت بلیط VIP بخش بانوان و آقایان پارک ساحلی آفتاب مشهد

هزینه عضویت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ۵۴ ساعت است که امکان افزایش ساعت استفاده تا سقف ۱۲۰۰ ساعت مبالغ بیشتری باید بپردازید. اگر تمایل داشته باشید بیشتر از ۲ ساعت بمانید، هر ساعت ۷۰ هزار تومان محاسبه خواهد شد.

قیمت بلیط ساحلی آفتاب ۱۴۰۲ برای آقایان و بانوان گرامی و خردسالان، یکسان است و تفاوتی ندارد. قیمت بلیط ساحلی آفتاب مشهد به صورت اینترنتی ارزان تر است. شماره پارک ساحلی آفتاب مشهد جز تلفن گویای فوق، شماره دیگری نیست. خرید بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد را حتی المقدور به صورت اینترنتی انجام دهید.

سفر با تور به مشهد

اگر از ما بپرسید بهترین راه سفر به مشهد چیست قطعا رزرو تور مشهد را پیشنهاد می کنیم چرا که با رزرو این تور از اقامت ۲۴ انتخاب هتل هم طبق سلیقه و خواسته شما خواهد بود. از طرفی همزمان بلیط سفر و اقامتگاه را خریداری می کنید که دو بخش بسیار مهم و دغدغه مند برای سفر محسوب می شوند. در سفرتان به مشهد پارک های آبی مثل پارک ساحلی آفتاب را از دست ندهید مخصوصا که اخیرا کیفیت خدمات را افزایش داده اند.

دیدنی های نزدیک

مشهد مقدس به عنوان توریستی ترین شهر ایران دارای جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی متعدد و متنوعی است. اگر قصد دارید پس از استفاده از امکانات و خدمات بی نظیر پارک ساحلی آفتاب مشهد از جاهای دیدنی مشهد نزدیک به آن بازدید کنید، می توانید به سراغ اماکن زیر بروید:

هتل های نزدیک

به آن دسته از مسافران و گردشگرانی که قصد دارند در نزدیکی پارک ساحلی آفتاب در مشهد مقدس اقامت کنند تا دسترسی راحتی به این مکان تفریحی داشته باشند می توان از بین هتل های مشهد هتل های زیر را پیشنهاد داد. این هتل ها در فاصله نزدیک به این مجموعه آبی واقع شده اند و از امکانات و خدمات رفاهی بی نظیری برخوردارند.

  • هتل بین المللی هما ۱
  • هتل بین المللی هما ۲
  • هتل شیراز
  • هتل پارس
  • هتل پردیسان
  • هتل توریست توس

سؤالات متداول

پارک ساحلی آفتاب مشهد تمیزه؟

بله محیط داخلی استخر بسیار تمیز هست و میتونین با خیال راحت استفاده کنین.

پارک ساحلی آفتاب بهتره یا موج های آبی؟

طبق نظرات کسانی که مراجعه کرده اند برای تفریح موج های آبی گزینه بهتری هست اما اگر به دنبال یک مجموعه آبی تمیز با استخر و سونا و آبدرمانی و روف گاردن می گردید پارک ساحلی آفتاب قطعا بهتره.

چرا امکانات قسمت زنان پارک ساحلی آفتاب کمتر از مردانه؟

در این خصوص بهتره با خود مجموعه تماس بگیرید و این مورد رو اعلام کنین.

با خرید بلیط چند ساعت میتونیم داخل مجموعه بمانیم؟

بلیط برای کل سانس هست و میتوانید هر زمان که خواستید از مجموعه خارج شوید و محدودیت ندارد.

۴/۵ - (۷۱ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۶

  1. ناشناس

    بسیار عالی است فقط خیلی گران میباشد لطفا قیمت را کم کنید

  2. ناشناس

    بسیار عالی است فقط خیلی گران میباشد

  3. Arezo

    سرسره قسمت خانم ها خیلی کمه بیشترش کنین حداقل مثل آقایون باشه چه کاریه خب همون و میریم دو ساعت استخر چرا این همه پول بدیم بیایم اینجا بخاطر دوتا سرسره

  4. 🗿🖤

    خیلی بد بود بسیار کثیف رفتار پرسنل مجموعه بسیاربسیار بدبود جوری که سر یه خانم مسن داد میزدن کیفیت غذا ها زیر صفر بخش بانوان اصلا خوب نبود کلا ستا سرسره بیشتر نداشت که یو رو نمیذاشتن زیر ۱۵ برن توصیه میکنم که نرین اگه هم میرین پولتون رومیریزین تو جوب ولی بندر من نرید

  5. Sss

    پسر ۴ ساله به همراه مادرش میتونه بره پارک ساحلی؟

    • علیرضا قانع

      سلام وقتتون بخیر
      خیر باید به همراه پدرشون وارد مجموعه بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×