» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به خراسان رضوی » مشهد » پارک آبی ایرانیان مشهد کجاست؟ اطلاعات بازدید، قیمت بلیط
پارک آبی ایرانیان مشهد
مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد کجاست؟ اطلاعات بازدید، قیمت بلیط

۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۰6,473

پارک آبی ایرانیان مشهد یکی از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری شرق کشور و یکی از معروف ترین پارک های آبی مشهد، که لحظات شاد و خاطره انگیزی را رقم می زند. این مجموعه آبی مجهز توسط یک شرکت معتبر کانادایی و با بالاترین سطح استانداردها ساخته شده است. پارک آبی ایرانیان مشهد به عنوان یکی از بزرگترین پارک های آبی کشور دارای تفریحات متنوع همچون سرسره های هیجان انگیز، رودخانه، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سالن ماساژ و امکانات رفاهی بی نظیر مانند رستوران، کافی شاپ و … است. اگر شما هم قصد دارید در کنار جاهای دیدنی مشهد اوقات خوشی را در این مجموعه آبی سپری کنید، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با پارک آبی ایرانیان تا انتهای این مطلب همراه اقامت ۲۴ باشید.

پارک آبی ایرانیان مشهد کجاست؟

این مجموعه آبی شگفت انگیز در منطقه قاسم آباد مشهد و در بلوار حجاب نبش حجاب ۸ قرار دارد. به دلیل موقعیت مکانی مناسب دسترسی به این پارک راحت و آسان بوده و شما می توانید با استفاده از خودرو شخصی، اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی های درون شهری و یا تاکسی های اینترنتی خود را به آنجا برسانید. نزدیکترین ایستگاه مترو به پارک آبی ایرانیان نیز ایستگاه پارک ملت است. بعد از پیاده شدن در این ایستگاه می توانید با اتوبوس و یا تاکسی های مشخص به پارک ایرانیان بروید.

آدرس: بلوار حجاب، نبش حجاب ۸

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

تفریحات پارک آبی ایرانیان مشهد

در این مجموعه آبی عظیم تفریحات متنوعی در نظر گرفته شده است که هر کدام جذابیت و ویژگی های خاص خود را دارند. شما می توانید یک روز از برنامه سفر خود به مشهد را به تجربه این تفریحات و رقم زدن لحظاتی به یادماندنی برای خود اختصاص دهید. در این مجموعه آبی سرسره های متنوعی ساخته شده که برخی از آنها مناسب بزرگسالان و برخی دیگر مناسب کودکان است. سرسره های های آهسته، سرعتی، پیچشی و … مهمترین تفریحات پارک ایرانیان محسوب می شوند که نمونه های آنها در پارک های آبی کشور کم نظیر است.

علاوه بر سرسره ها تفریحات و وسایل بازی دیگری نیز تدارک دیده شده که می توانند آدرنالین خون شما را به حداکثر برسانند و یا برعکس موجبات آرامش شما را فراهم کنند. در ادامه مهمترین تفریحات پارک آبی ایرانیان مشهد را معرفی می کنیم.

سرسره چاله فضایی

از هیجان انگیزترین سرسره های پارک آبی ایرانیان می توان چاله فضایی را نام برد. با وارد شدن به این سرسره از ارتفاعی بالا در یک تونل طولانی با سرعت زیاد حرکت خواهید کرد تا به یک محفظه ای بزرگ و قارچ مانند برسید. در انتهای این محفظه یک راه خروج تعبیه شده که از طریق آن به داخل یک حوضچه پر آب پرتاب می شوید و لذتی وصف نشدنی را تجربه می کنید.

سرسره سقوط آزاد

اگر از ارتفاع نمی ترسید و هیجان زیاد را دوست دارید، بهترین گزینه در پارک آبی ایرانیان سرسره سقوط آزاد است. این سرسره به گونه ای طراحی شده است که سقوط از ارتفاع بسیار زیاد را برای افراد تداعی کند. ورودی این سرسره در سازه ای چند طبقه و در ارتفاعی بالا قرار گرفته و پس از داخل شدن به محفظه مخصوص آن قطعا تپش قلبتان بالا خواهد رفت. زیرا نمی دانید چه زمانی قرار است سقوط آغاز شود. ناگهان دریچه زیر پایتان باز شده و شما با سرعت باورنکردنی از بلندترین نقطه پارک از طریق تونل های سرسره به پایین حرکت کرده و در حوضچه آبی فرود می آیید. حتی تصور تجربه کردن این سرسره نیز هیجان انگیز است، پس فرصت استفاده از آن را از دست ندهید.

رودخانه خروشان پارک ایرانیان

رودخانه خروشان

یکی از جالبترین بخش های مجموعه آبی ایرانیان رودخانه خروشان است که با شبیه سازی امواج رودخانه حس قرار گرفتن در یک رودخانه واقعی را به شما می دهد. شما می توانید در این رودخانه که مسیری طولانی و دورتادور محوطه پارک دارد شنا کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. برخی از افراد که نیاز به استراحت دارند نیز این رودخانه را انتخاب می کنند و با سوار شدن بر تیوپ های مخصوص در آن شناور شده و محیط اطراف را تماشا نموده و لذت می برند.

استخر و محل بازی کودکان

تفریحات مجموعه آبی ایرانیان محدود به بزرگسالان نیست و بخشی مجزا مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است. در این قسمت یک استخر با عمق مناسب و سرسره ها و وسایل بازی متنوعی فراهم شده تا کودکان نیز در محیطی امن و شاد به بازی و تفریح بپردازند و والدین آنها هم با خیالی راحت از دیگر تفریحات مجموعه لذت ببرند.

موج سواری

از تفریحات خاص و منحصربفرد پارک آبی ایرانیان موج سواری است. بخشی مجزا برای علاقمندان به این رشته ورزشی مهیج اختصاص یافته که با استفاده از سیستم های پیشرفته موج های بسیار بلندی تولید می شود. شما می توانید با استفاده از یک تخته موج بر روی این موج ها یک سواری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه کنید.

سونا و جکوزی

از دیگر تفریحات پارک آبی ایرانیان مشهد که مناسب افرادی است که به دنبال لحظاتی آرام می باشند، می توان سونا و جکوزی را نام برد. استفاده از جکوزی، سونا خشک و سونا بخار مجموعه علاوه بر فراهم کردن لحظات دلنشین و آرامش بخش، برای درمان و بهبودی بسیاری از بیماری ها نیز مفید می باشد.

حمام ترکی و ماساژ

اگر می خواهید در محیطی خاص و زیبا خستگی های خود را از بین ببرید باید به سراغ حمام ترکی پارک ایرانیان بروید. در این حمام ترکی در فضایی دلنشین و مملو از بخار آب و گرمای ملایم می توانید توسط یک ماساژور حرفه ای لذتی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

امکانات پارک آبی ایرانیان

امکانات رفاهی پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک ایرانیان مشهد به عنوان یک مجموعه تفریحی و گردشگری علاوه بر تفریحات متنوع هیجان انگیز و آرامش بخش از امکانات و خدمات رفاهی بی نظیری نیز برخوردار است. تمامی این امکانات در راستای رقم زدن یک روز خاطره انگیز برای گردشگران فراهم شده اند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

از مهمترین امکانات رفاهی مجموعه آبی ایرانیان می توان موارد زیر را نام برد:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • سالن زیبایی آقایان و بانوان
  • سالن بدنسازی
  • سینما ۵ بعدی
  • پارکینگ
  • فروشگاه لوازم ورزشی و شنا

سرسره های پارک آبی ایرانیان مشهد

اطلاعات، شرایط و قوانین استفاده از پارک آبی ایرانیان مشهد

برای استفاده از این مجموعه سانس های مختلفی در نظر گرفته شده است که امکان استفاده همزمان آقایان و بانوان وجود ندارد. آقایان می توانند در روزهای فرد و جمعه ها از ساعت ۹ الی ۲۱ و یا ۱۵ الی ۲۱ از تفریحات و امکانات پارک بهره ببرند. برای خانم ها نیز روز های زوج از ساعت ۹ الی ۲۱ و یا ۱۵ الی ۲۱ امکان استفاده از پارک فراهم شده است.

شماره تماس: ۰۵۱۳۶۶۱۳۰۰۴

برای تهیه بلیط نیز می توانید به صورت حضوری به مجموعه و باجه بلیط فروشی آن مراجعه کنید و یا از طریق سایت خود پارک آبی و دیگر سایت های معتبر بلیط اینترنتی خریداری نمایید. از مهمترین قوانین این مجموعه نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانوان باردار یا دارای عذر شرعی نمی توانند از مجموعه استفاده کنند.
  • ورود تلفن همراه به مجموعه ممنوع است.
  • داشتن آرایش و زیورآلات ممنوع است.
  • کودکان با سن پایین و قد کمتر از ۸۰ سانتی متر باید با یک همراه از پارک استفاده کنند.
  • داشتن خوراکی و اشیا تیز ممنوع است.
  • داشتن تجهیزات اولیه شنا مانند مایو مخصوص الزامی است.

مجموعه آبی ایرانیان

دیدنی های نزدیک

اگر قصد دارید در سفر به مشهد قبل یا بعد از مراجعه به پارک آبی ایرانیان از دیگر جاهای دیدنی و جاذبه ها بازدید کنید گزینه های مختلفی پیش رو دارید. از جاهای دیدنی نزدیک به پارک آبی ایرانیان مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از مهمترین اماکن تفریحی و تجاری نزدیک پارک آبی ایرانیان محسوب می شوند. حتما توصیه می کنیم در سفرتان با تور مشهد برنامه دقیقی بچینید و پارک های آبی مشهد مثل پارک آبی ایرانیان را امتحان کنید.

هتل های نزدیک

برای آن دسته از مسافران و گردشگرانی که جهت دسترسی راحت به مجموعه آبی ایرانیان به دنبال اقامت در نزدیکترین هتل مشهد به این پارک هستند، می توان گزینه های زیر را معرفی نمود:

  • هتل ۵ ستاره پارس
  • هتل ۵ ستاره پردیسان
  • هتل ۵ ستاره هما
  • هتل ۴ ستاره توریست توس
  • هتل ۴ ستاره آبان
  • هتل ۴ ستاره توریست توس
  • هتل ۵ ستاره بین المللی هما ۲

مشهد مقدس به عنوان اصلی ترین مقصد سفر در کشور دارای تفریحات متنوعی است که از مهمترین آنها پارک آبی ایرانیان می باشد. در مشهد پارک های آبی متعددی وجود دارد اما مجموعه ایرانیان به خاطر داشتن یکسری از ویژگی های منحصربفرد بسیار مورد توجه زائران و مسافران قرار گرفته است. اگر قصد دارید در سفر خود لحظات شاد و به یادماندنی تجربه کنید و خاطرات خوشی را رقم بزنید پیشنهاد می کنیم فرصت استفاده از تفریحات پارک آبی ایرانیان مشهد را از دست ندهید.

سؤالات متداول

داخل مجموعه اتاق کودک هست؟

بله ولی تعداد بچه ها زیاده و شاید فقط دو نفر برای نگهداری بچه باشند.

پسر سه ساله میتونه با مامانش وارد مجموعه بشه؟

خیر پسرها فقط با پدرشون یا یک مرد بالغ و دختر بچه ها نیز فقط با یک دختر بالای ۱۸ سال میتونن وارد مجموعه بشن.

هزینه بلیط برای کل سانس هست؟

بله و هر چقدر خواستید میتونید بمونید.

مزیت بزرگ پارک آبی ایرانیان نسبت به سایر پارک های آبی مشهد چیه؟

بخش رودخانه و موج سواری به نسبت سایر پارک های آبی مشهد بهتره ضمن اینکه جمعیت کمتری هم داخل مجموعه داره و نیاز نیست در صف انتظار طولانی باقی بمانید.

۳.۴/۵ - (۴۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×