بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جهانگردی » استانبول » میدان تکسیم استانبول، نماد ترکیه مدرن
میدان تکسیم استانبول
استانبول

میدان تکسیم استانبول، نماد ترکیه مدرن

۸ خرداد ۱۴۰۱ 15۰1,888

میدان تکسیم استانبول یکی از مهمترین و معروف ترین مناطق توریستی این شهر محسوب می گردد که دارای جاذبه های بسیاری است. میدان تکسیم که به عنوان یکی از اصلی ترین جاهای دیدنی استانبول از محبوبیت بالایی برخوردار است، در بخش اروپایی شهر قرار دارد. وجود هتل ها، رستوران ها، کافه ها، مغازه ها و فروشگاه های متنوع و متعدد در میدان تکسیم موجب شده بسیاری از گردشگران در سفر به ترکیه و استانبول بازدید از آن را در برنامه خود قرار دهند.

اگر شما هم قصد دارید به استانبول سفر نموده و از این میدان خاص و جذاب بازدید کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه اقامت ۲۴ باشید.

فهرست این مطلب

معرفی میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم جزو نقاط مهم شهر استانبول به شمار می رود که در محله بی اوغلو واقع شده است. این میدان که نماد جمهوریت مدرن ترکیه می باشد توسط آتاتورک ساخته شده است. این میدان بنای یادبودی برای جمهوری دارد و به محلی برای برگزاری رویدادهای ملی و جشن های مختلف تبدیل شده است.

معماری این منطقه منحصربفرد و جذاب است؛ زیرا در کنار بناهای تاریخی و مساجد مختلف ساختمان های مدرن نیز وجود دارند. میدان تکسیم به عنوان قلب تپنده شهر استانبول شناخته می شود زیرا به خاطر وجود رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید متعدد فضایی شلوغ و مملو از مسافران و افراد محلی دارد. گشت و گذار در میدان تکسیم و خیابان های اطراف آن مانند خیابان استقلال می تواند خاطره ای به یادماندنی از سفر به ترکیه برای هر گردشگری به ارمغان آورد.

دلیل نامگذاری این میدان نیز به اواخر دوره حکومت سلطان محمود اول عثمانی باز می گردد. در آن زمان این مکان محل عبور جریان اصلی آب شهر استانبول بوده است. این آب به آب انبار بزرگی راه می یافته و سپس به سایر نقاط شهر منشعب می شده است. تکسیم به معنای توزیع و تقسیم می باشد و از همین رو نام این منطقه شکل گرفته شده است.

میدان تکسیم استانبول

تاریخچه میدان تکسیم استانبول

در گذشته های دور مکان فعلی میدان تکسیم کاربری های گوناگونی مانند آب انبار، گورستان، استادیوم، پادگان و فضای تجمع های مردمی داشته است. پس از شکل گیری میدان تکسیم به عنوان میدانی عمومی در دوران شروع جمهوری ترکیه این میدان برای سالهای زیادی به فراموشی سپرده شد. به تدریج مقامات ترکیه به این فکر افتادند که میدان تکسیم را مورد توجه قرار داده و آن را به فضایی تفریحی و فرهنگی تبدیل کنند. با این دید میدان گسترش یافت، پادگان واقع در آن تخریب گردید و فضای سبز و مراکز فرهنگی و عمومی احداث شدند.

دسترسی به میدان تکسیم استانبول

این میدان معروف در بخش اروپایی استانبول و در محله بی اوغلو واقع شده است. برای دسترسی به آن می توانید از اتوبوس، مترو و تراموا استفاده کنید. در صورت انتخاب مترو برای رفتن به میدان تکسیم استانبول باید سوار خط M2 شوید. اگر قصد استفاده از تراموا و قطار کابلی را دارید باید با خط T1 از ایستگاه سلطان احمد خود را به ایستگاه کاباتاش برسانید و از آنجا در ایستگاه فونیکولار سوار قطار کابلی F1 شوید.

اتوبوس های مختلفی نیز در سطح شهر استانبول تردد می کنند که نزدیکترین ایستگاه آنها به میدان تکسیم ایستگاه خیابان جمهوریت می باشد. همچنین تاکسی های شهری نیز گزینه خوبی برای رفتن به میدان تکسیم محسوب می شوند.

دیدنی های نزدیک میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم دارای جاذبه ها و دیدنی های متنوعی است که دلیل اصلی شهرت آن محسوب می شوند. قدم زدن در اطراف این میدان دوست داشتنی و لذت بردن از فضای سرزنده و پر جنب و جوش آن جزو بهترین تفریحات گردشگران و مردم محلی به شمار می رود. از مهمترین دیدنی های میدان تکسیم استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مجسمه و بنای یادبود استقلال (Istiklal Aniti)

از مهمترین بناهای تاریخی میدان تکسیم مجسمه و بنای یادبود استقلال ترکیه می باشد که در سال ۱۹۲۸ میلادی ساخته شده است. این یادبود جهت گرامیداشت آتاتورک، بنیانگذار جمهوری ترکیه توسط مجسمه ساز ایتالیایی به نام «پیترو کانونیکا» و با کمک های مردمی احداث گردید.

بنای یادبود جمهوریت ترکیه

مرکز فرهنگی آتاتورک (Atatürk Cultural Center)

کاخ فرهنگی استانبول که با نام مرکز فرهنگی آتاتورک شناخته می شود، یکی دیگر از جاذبه های میدان تکسیم استانبول است. این مکان محل برگزاری بسیاری از کنسرت ها، نمایشگاه ها، همایش ها و مراسمات ملی و بین المللی می باشد. اجرای تئاتر، اپرا و باله، ارکستر سمفونیک، گروه های موسیقی مختلف و جشنواره بین المللی استانبول در مرکز فرهنگی آتاتورک تماشاگران زیادی را جذب می کند.

مرکز فرهنگی آتاتورک میدان تکسیم

پارک گزی (Gezi Park)

در مجاورت میدان تکسیم پارکی زیبا به نام گزی قرار دارد. پارک گزی تنها منطقه سرسبز در اطراف میدان تکسیم است که می توانید در آن به استراحت بپردازید. همچنین این پارک به عنوان یکی از محل های تجمع مردم در مواقع اعتراض های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … محسوب می شود.

مسجد تکسیم (Taksim Mosque)

از معروف ترین دیدنی های میدان تکسیم می توان مسجدی جذاب با معماری منحصربفردی را نام برد. مسجد تکسیم که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده از معماری شبیه مسجد ایاصوفیه برخوردار می باشد و میزبان نمازگزاران و بازدیدکنندگان زیادی است.

خیابان استقلال (Istiklal Street)

قطعا یکی از دلایل شهرت و محبوبیت میدان تکسیم وجود خیابان استقلال است. استقلال به عنوان مشهورترین خیابان و منطقه تفریحی استانبول ۲ کیلومتر امتداد دارد و به میدان تکسیم متصل می باشد. در این خیابان انبوهی از فروشگاه های کوچک و بزرگ با تنوع بالا قرار گرفته که حتی برندهای مشهور جهان نیز در آن شعبه دارند. در واقع این خیابان یک پیاده رو بزرگ با انواع مغازه ها، رستوران ها، هتل ها و کافه های جذاب است.

خیابان استقلال استانبول

از دیگر دیدنی های نزدیک به میدان تکسیم می توان به:

اشاره کرد.

محله های جهانگیر و چوکورجوما

از دیگر دیدنی های نزدیک میدان تکسیم می توان به دو محله قدیمی و باصفا اشاره کرد. اگر از خیابان سیراسلویلر در امتدات میدان تکسیم حرکت کنید می توانید محله های معروف جهانگیر و چوکورجوما در سمت چپ و راست خود مشاهده کنید.

محله جهانگیر یکی از زیباترین محله های استانبول است که بافت شهری منحصربفرد و جذابی دارد. قدم زدن در این محله لذت خاصی دارد، از این رو همیشه مملو از جمعیت است و افراد زیادی از آن بازدید می کنند. وجود یک قهوه خانه سنتی به نام قهوه خانه فیروز آقا نیز بر جذابیت این محله افزوده است.

ملح چوکورجوما یک محله توریستی محسوب می شود که دارای دیدنی های بسیاری است. در این محله کافه های متنوعی با فضایی دلنشین وجود دارند که می توانید لحظاتی را به استراحت و کسب آرامش در آنها بگذارنید. مغازه های مختلف فروش سوغات و عتیقه جات از دیگر جذابیت های محله چوکورجوما استانبول محسوب می شوند. همچنین در این محله نزدیک میدان تکسیم بازدید از گالری های هنری و خانه های بازسازی شده زیبا با طرح ها و رنگ ها و معماری شگفت انگیز، لذت سفر شما را دوچندان می کند.

نزدیکترین ساحل به میدان تکسیم استانبول

شاید شما هم مانند بسیاری از گردشگران برای سفر به استانبول فصل تابستان را انتخاب کنید. این فصل زمان مناسبی برای لذت بردن از سواحل شگفت انگیز استانبول محسوب می شود. برخلاف تصور عموم افراد همه ساحل های استانبول از میدان تکسیم دور نیستند.

با اینکه بسیاری از گردشگران تصور می کنند فاصله میدان تکسیم تا ساحل زیاد است اما چند ساحل زیبا و جذاب در فاصله کمی از میدان تقسیم شهر استانبول واقع شده اند که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. این سواحل از مناظر چشم نواز و امکانات و خدمات منحصربفردی برخوردارند. شما می توانید پس از گشت و گذار در اطراف میدان تقسیم ترکیه و بازدید از جاذبه های این منطقه، برای سپری کردن لحظاتی آرامشبخش و یا انجام تفریحات مختلف مانند آب تنی در کمترین زمان خود را به این سواحل برسانید.

سواحل کیلیوس و فلوریا را می توان به عنوان بهترین ساحل نزدیک به میدان تکسیم در نظر گرفت. این سواحل شنی از چشم انداز فوق العاده زیبا، استراحتگاه و آلاچیق، مناطق مخصوص شنا، مرکز خرید، امکانات رفاهی و … برخوردارند.

بهترین رستوران های میدان تکسیم استانبول

از دیگر جذابیت های میدان تکسیم رستوران های متنوع و متعدد آن هستند. شما می توانید انواع غذاهای لذیذ ترکی را در این رستوران ها نوش جان کنید. قدم زدن در شب ها در میدان تکسیم و تماشا کردن رستوران های گوناگون با دکوراسیون و چیدمان های جالب و نورپردازی های مختلف و صرف یک وعده غذای ترکی می تواند لذت سفر را دو چندان نماید.

رستوران اوتانتیک Otantik Anadolu Yemekleri

اگر به دنبال رستوران های خوب در میدان تکسیم استانبول هستید تا طعم بی نظیر غذاهای ترکی را بچشید، باید به سراغ رستوران اوتانتیک بروید. در این رستوران انواع غذاهای ترکی، شیرینی های خوشمزه، دسرهای جذاب، نان سنتی و … با قیمتی مناسب و کیفیتی درجه یک سرو می شوند. همچنین اگر گیاهخوار هستید می توانید از منو ویژه گیاه خواران این رستوران یک وعده غذای مقوی و دلچسب را سفارش دهید.

آدرس: استانبول، میدان تکسیم، خیابان استقلال، محله حسین آقا

ساعت کاری: ۱۱ تا ۲۴

شماره تماس: ۰۹۰۲۱۲۲۹۳۸۴۵۱

رستوران الئوس Eleos

اگر دوست دارید در ساختمانی تاریخی و قدیمی با فضایی دلنشین یک وعده غذای یونانی نوش جان کنید، رستوران الئوس در نزدیکی میدان تکسیم بهترین گزینه است. الئوس یک رستوران منحصربفرد در خیابان استقلال است که انواع غذاهای یونانی و مدیترانه ای را سرو می کند. این غذاها توسط بهترین سرآشپزان طبخ شده و کیفیت و طعم بی نظیری دارند. الئوس یک رستوران دریایی محبوب به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد و قیمت منو آن مناسب است.

آدرس: استانبول، محله بی اوغلو، خیابان استقلال، نزدیک تونل قدیمی استانبول.

ساعت کاری: ۱۴:۳۰ الی ۲۴

تلفن: ۰۹۰۲۱۲۲۴۴۹۰۹۰

رستوران ۳۶۰

یکی از خاص ترین رستوران های استانبول نزدیک میدان تقسیم، رستوران استانبول ۳۶۰ است. همانطور که از نامش پیداست، این رستوران جذاب چشم اندازی ۳۶۰ درجه از شهر زیبا و توریستی استانبول دارد. رستوران ۳۶۰ بر پشت بام یکی از ساختمان های تاریخی استانبول قرار گرفته و می توان هنگام صرف غذا منظره ای خارق العاده از شهر را تماشا کرد.

منو این رستوران شامل انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، هندی، ایتالیایی و … مانند برنج با ماهی مرکب، انواع پیتزا، فیله گوشت با سالاد، کباب بره، استیک، نودل آسیایی، ماکارونی و … است. شما می توانید غذاهای خوش طعمی را به همراه پیش غذاها، دسرها و نوشیدنی های متنوع در فضایی آرام به همراه اجرای موسیقی زنده نوش جان کنید.

آدرس: استانبول، محله بی اوغلو، خیابان استقلال، پلاک ۸/۱۶۳

ساعت کاری: ۱۲ ظهر الی ۲ شب

تلفن: ۰۰۹۰۲۱۲۲۵۱۰۴۲ – ۰۰۹۰۵۳۳۶۹۱۰۳۶۰

رستوران فاروس Faros

برای عاشقان غذاهای ایتالیایی، رستوران فاروس که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد، مکانی جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. این رستوران در طول روز سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. بوفه صبحانه رستوران فاروس که تنوع بالایی از مواد غذایی و خوراکی های خوش طعم را دارد، بسیار محبوب است.

همچنین در منو این رستوران علاوه بر غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای، غذاهای گیاهی نیز وجود دارد. به خاطر موقعیت مکانی ویژه و منحصربفرد، شما می توانید حین صرف غذا در رستوران فاروس، منظره ای زیبا از میدان تکسیم و جنب و جوش اطراف آن را مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید.

آدرس: استانبول، Cumhuriyet Caddesi | No:31 | A Elmadag / TAKSİM

ساعت کاری: ۷:۳۰ صبح الی ۲ بامداد

تلفن: ۰۰۹۰۲۱۲۲۹۷۶۰۷۷

رستوران ریحون Reyhoon

اگر در سفر به استانبول هوس خوردن یک وعده غذای ایرانی را کردید، می توانید به سراغ رستوران ریحون بروید. ریحون بهترین رستوران ایرانی در میدان تکسیم است که در سال ۱۳۹۳ توسط شخصی به نام حمید رحیمی افتتاح شد. فضای آرامش بخش، دکوراسیون سنتی با میز و صندلی های چوبی رستوران ریحون شما را به یاد رستوران های داخل ایران می اندازد.

منو این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی مانند خورشت ها، کباب ها، مرغ و … می شود که کیفیت مثال زدنی و طعمی شگفت انگیز دارند.

آدرس: استانبول، محله بی اوغلو، محله توم توم، خیابان ینی کارسی

ساعت کاری: ۱۱ الی ۲۳

هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول

استانبول یکی از شهرهای توریستی مشهور دنیا محسوب می شود که میدان تکسیم حکم قلب آن را دارد. در این میدان انواع هتل ها با درجات گوناگون و کیفیت های مختلف وجود دارد که میزبان گردشگران می باشند. با اقامت در هتل های استانبول نزدیک میدان تکسیم می توانید دسترسی راحتی به جاهای دیدنی و مهم داشته باشید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

هتل های میدان تکسیم استانبول

هتل های ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم

اگر می خواهید اقامتی به یادماندنی و رویایی در نزدیکی میدان تکسیم داشته باشید، باید به سراغ هتل های ۵ ستاره استانبول بروید. این هتل ها براساس به روزترین استانداردهای صنعت هتلداری دنیا ساخته شده و خدمات و امکانات منحصربفردی دارند. از مهمترین هتل های ۵ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل ۵ ستاره الیت ورلد

این هتل لوکس در فاصله ۵۰ متری از میدان تقسیم استانبول قرار گرفته و جزو بهترین هتل های تکسیم محسوب می شود. اتاق های هتل پنج ستاره الیت ورلد استانبول تنوع بالایی دارند و از بهترین امکانات و خدمات بهره مند هستند. دکوراسیون جذاب، حمام های لاکچری با سنگ مرمر، فرش های زیبا، اینترنت پرسرعت، چشم انداز بی نظیر، جکوزی خصوصی و … موجب شده اقامت در اتاق های هتل الیت ورلد، تبدیل به اقامتی رویایی شود.

از مهمترین امکانات و خدمات این هتل مجلل در نزدیکی میدان تکسیم می توان به چند رستوران با سرو غذاهای ترکی و بین المللی، کافه و کافی شاپ های مختلف، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن های تئاتر و همایش، روم سرویس، وسایل بدنسازی و … اشاره کرد.

آدرس: استانبول، منطقه بی اوغلو، میدان تکسیم، خیابان سهیت مختار، پلاک ۴۲.

هتل ۵ ستاره سی وی کی پارک

هتل مجلل سی وی کی پارک یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول است که در قلب شهر و نزدیک میدان تقسیم قرار دارد. این هتل مدرن و شیک دارای امکانات و خدمات شگفت انگیزی است که اقامت و سفر شما را لذت بخش تر خواهند کرد.

استخر و مرکز اسپا، سالن ورزشی و تناسب اندام، اتاق ها و سوئیت های لاکچری با فضایی آرامش بخش و زیبا، رستوران های متنوع و … در کنار موقعیت مکانی ویژه با چشم انداز مسحور کننده از تنگه بسفر و شاخ طلایی گردشگران زیادی را متقاعد می کند تا سی وی کی پارک را در میان هتل های میدان تقسیم برای اقامت انتخاب کنند.

آدرس: استانبول، منطقه بی اوغلو، محله گوموشسویو، خیابان اینونو، پلاک ۸.

هتل ۵ ستاره مارمارا

از دیگر هتل های ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم می توان به هتل پنج ستاره مارمارا اشاره کرد. این هتل فوق لوکس دارای اتاق ها و سوئیت های مختلف با امکانات و خدمات ویژه و چشم اندازی حیرت انگیز هستند. از مهمترین خدمات و امکانات این هتل ۵ ستاره در قلب شهر استانبول می توان رستوران توتی، رستوران پانوراما، استخر، سونا، جکوزی خصوصی در اتاق، حمام ترکی، اسپا، صرافی، صندوق امانات داخل اتاق، سالن ماساژ و … را نام برد.

آدرس: استانبول، منطقه بی اوغلو، میدان تکسیم.

هتل های ۴ ستاره نزدیک میدان تکسیم

اگر به دنبال یک هتل عالی با بهترین خدمات و امکانات هستید اما بودجه کافی به اندازه هتل های ۵ ستاره ندارید، می توانید به سراغ هتل های ۴ ستاره نزدیک میدان تکسیم بروید. این هتل ها کیفیتی بی نظیر داشته و برخی از آنها در حد هتل های پنج ستاره و لوکس می باشند. بهترین هتل های چهار ستاره میدان تقسیم استانبول عبارتند از:

هتل ۴ ستاره نوا پلازا تکسیم

هتل نوا پلازا تکسیم یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره نزدیک میدان تکسیم است که در نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد. این هتل لوکس دارای اتاق های متنوع با دکوراسیون جذاب و امکانات و خدمات مدرن و به روز صنعت هتلداری دنیا می باشد. این اتاق ها از محوطه نشیمن وسیع و دلنشین، حمام مرمرین با وان، تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت پرسرعت و رایگان، صبحانه و … برخوردارند.

مهمانان این هتل می توانند در رستوران بین المللی هتل نوا پلازا از خوردن انواع غذاهای ترکی و محلی و غذاهای کلاسیک بین المللی لذت ببرند. موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی به میدان تکسیم موجب شده بازدید از جاهای دیدنی استانبول، خرید از خیابان استقلال و … راحت باشد. این هتل در فاصله ۵۰ متری از میدان تکسیم و فاصله ۳۰۰ متری از ایستگاه اتوبوس واقع شده است.

آدرس: استانبول، منطقه بی اوغلو، میدان تکسیم، خیابان لامارتین، پلاک ۲۱.

هتل ۴ ستاره لاویلا

هتل چهار ستاره لاویلا استانبول یکی از تازه تاسیس ترین هتل های نزدیک میدان تقسیم محسوب می شود. این هتل ۴ ستاره تکسیم استانبول در فاصله ۲۵۰ متری از میدان تکسیم قرار گرفته و موقعیت مکانی ویژه ای دارد. انواع خدمات و امکانات بی نظیر برای راحتی مهمانان در این هتل فراهم شده است.

اتاق های هتل لاویلا از طراحی منحصربفرد برخوردار بوده که چشم انداز زیبایی به شهر و خیابان های اطراف دارند. در این اتاق ها بهترین امکانات و خدمات در نظر گرفته شده است تا اقامتی رویایی برای گردشگران رقم بخورد. رستوران هتل ۴ ستاره لا ویلا نیز در لیست بهترین رستوران های استانبول قرار دارد که از سرآشپزهای حرفه ای و مجرب بهره می برد. در این رستوران علاوه بر ناهار و شام، صبحانه به صورت بوفه سرو می شود.

آدرس: استانبول، منطقه بی اوغلو، میدان تکسیم، خیابان توپکو، پلاک ۱۲.

هتل ۴ ستاره الیت ورلد پرستیژ

از دیگر هتل های باکیفیت نزدیک میدان تقسیم استانبول ترکیه می توان به هتل چهار ستاره الیت ورلد پرستیژ اشاره کرد. این هتل تازه بازسازی شده و جزو بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول به شمار می رود. اتاق های شگفت انگیز هتل الیت ورلد پرستیژ با فضایی دلنشین، دکوراسیون جذاب، حمام سنتی، استخر داخلی با وان آب گرم، بهترین وسایل و تجهیزات و … اقامتی به یادماندنی برای مهمانان فراهم می کنند.

از مهمترین امکانات این هتل لوکس می توان به رستوران بین المللی با سرو بوفه صبحانه، مرکز ورزشی و بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا، کافی شاپ مدرن، صندوق امانات، استخر، جکوزی، سونا، خانه داری، لاندری، خدمات معلولین و … اشاره کرد.

آدرس: استانبول، منطقه بی اوغلو، میدان تکسیم، محله تعلیم خانه، خیابان صحت موهتار، پلاک ۴۰.

هتل های ۳ ستاره نزدیک میدان تکسیم

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود هستید اما در عین حال می خواهید اقامتی خاطره انگیز تجربه کنید، باید به سراغ هتل های سه ستاره نزدیک میدان تکسیم استانبول بروید. این هتل ها با اینکه قیمت مناسب تری دارند، از امکانات و خدمات قابل قبولی نیز برخوردارند. هتل های زیر جزو بهترین هتل های سه ستاره در تکسیم استانبول محسوب می شوند:

هتل ۳ ستاره فیده

در میان هتل های ۳ ستاره استانبول، هتل فیده از محبوبیت خاصی برخوردار است. زیرا این هتل در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و از قیمت مناسب و امکانات و خدمات به روز برخوردار می باشد. شما با رزرو این هتل می توانید فقط طی ۱۰ دقیقه پیاده روی خود را به میدان تکسیم، خیابان استقلال و جاذبه های اطراف آن برسانید.

اتاق های این هتل ۳ ستاره از محیطی آرامش بخش و امکاناتی بی نظیر برخوردارند. شما می توانید با رزرو هتل فیده استانبول از امکانات و خدماتی همچون صبحانه در اتاق، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی و … بهره مند شوید.

آدرس: استانبول، منطقه بی اوغلو، میدان تکسیم، محله کالیونچوکولوک، بلوار تارلاباشی.

هتل ۳ ستاره هوبی

این هتل سه ستاره لوکس یکی دیگر از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول در میدان تقسیم محسوب می شود. موقعیت مکانی عالی هتل هوبی موجب شده دسترسی مهمانان به میدان تکسیم و همچنین دیگر مناطق استانبول و جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، قصر دلما باغچه، خیابان استقلال و … آسان شود.

اتاق های وسیع با دکوراسیون زیبا و مشرف به خیابان های شهر، سرو صبحانه به صورت بوفه، پرسنل مجرب و آموزش دیده، سونا، سالن ورزشی، خدمات پزشکی و … در کنار قیمت مناسب موجب شده گردشگران زیادی در سفر به استانبول هتل هوبی را جهت اقامتی به یادماندنی رزرو کنند.

آدرس: استانبول، منطقه سیسلی، خیابان دولاپدره.

سؤالات متداول

[toggle title=”چرا میدان تکسیم یا تقسیم را به این اسم نامگذاری کرده اند؟” state=”close”]چون در زمان سلطان محمود اول عثمانی محل تقسیم و انشعاب آب به سایر نقاط شهر بوده است.[/toggle]

[toggle title=”میدان تکسیم استانبول کجاست؟” state=”close”]میدان تقسیم یا تکسیم در بخش اروپایی استانبول و در محله بی اوغلو واقع شده که دسترسی با ماشین شخصی، مترو و اتوبوس به آن عالی است.[/toggle]

[toggle title=”کدام سواحل به میدان تکسیم بسیار نزدیک هستند؟” state=”close”]سواحل شنی کیلیوس و فلوریا نزدیکترین سواحل به میدان تکسیم استانبول هستند.[/toggle]

[toggle title=”میدان تکسیم به کدام جاذبه های استانبول بسیار نزدیک است؟” state=”close”]مجسمه و بنای یادبود استقلال، مرکز فرهنگی آتاتورک، پارک گزی، مسجد تکسیم، میدان استقلال و محله های جهانگیر و چوکورجوما بسیار نزدیک هستند.[/toggle]

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×