بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» شگفتی های جهان » لیستی از مناظر سورئال که با دیدنشان مو به تنتان سیخ می شود!
The Fly Geyser - مناظر سورئال
شگفتی های جهان

لیستی از مناظر سورئال که با دیدنشان مو به تنتان سیخ می شود!

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ 10۰1,575

جهان زیبای ما پر از جاهای اعجاب آور و جادویی است. تلفیقی از پدیده های طبیعی و خلاقیت بشر در ساخت زیبایی ها. در این مقاله به دیدنی های حیرت آوری در سراسر کره خاکی می پردازیم که شاید این جاهای خارق العاده باعث شود به جادو ایمان بیاورید. با ما در بلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید تا به این مناظر سورئال بپردازیم.

مناظر سورئال که ممکن است به چشمانتان شک کنید

قدمگاه بهشت! – اسپانیا

۸ پله عظیم مارپیچ که اصطلاحا به بهشت ختم می شوند. این دیدنی اعجاب انگیز در فاصله ۴۵ دقیقه از شهر بارسلونا و در مونسرات موناستری قرار دارد. در بالای کوهی که پله ها بر فرازش قرار گرفته منظره ای زیبایی از ایالت کاتالونیا پیداست.

Steps to Heaven - مناظر سورئال
Steps to Heaven – مناظر سورئال

فلای گیسر – نوادا

فلای گیسر، یکی از جاذبه های زیبای ایالت نوادا، در ملکی خصوصی در صحرای صخره سیاه نوادا واقع شده است. بسیاری از اهالی نوادا از وجود یکی از این مناظر سورئال در منطقه اشان بی خبرند. رنگ های پر جنب و جوشی که در تصویر می بینید، فوتوشاپ نیستند! رنگ قرمز و سبز فوق العاده این پدیده جذاب از فعالیت جلبک های گرماگرای منطقه ناشی می شوند.

The Fly Geyser - مناظر سورئال
The Fly Geyser – مناظر سورئال

یوکولسالرون – جنوب شرق آیسلند

این جاذبه زیبا، دریاچه ای یخ زده در جنوب شرق آیسلند و در پارک ملی واتناجوکل قرار دارد. این شگفتی طبیعی امروزه به یکی از محبوب ترین دیدنی های آیسلند بدل شده است. این تالاب جوان حاصل گرم شدن زمین است. این دریاچه در حال حاضر با ۲۴۸ متر عمق، عمیقترین دریاچه آیسلند محسوب می شود. این دریاچه که یکی دیگر از مناظر سورئال ماست، لوکیشن بسیاری از فیلم های مطرح هالیوود از جمله، بتمن آغاز می کند، نمایی برای کشتن، روزی دیگر بمیر و لارا کرافت: مهاجم مقبره، بوده است.

Jökulsárlón - مناظر سورئال
Jökulsárlón – مناظر سورئال

گذرگاه دیو – شمال ایرلند

این مکان یکی از ۴ شگفتی بریتانیا به حساب می آید. گذرگاه دیو در پای صخره های بازالتی امتداد ساحل دریا و در حاشیه فلات آنتریم در ایرلند شمالی قرار دارد. بیش از ۴۰ هزار ستون بازالتی سیاه که از دریا بیرون زده اند یکی دیگر از مناظر سورئال لیست ما را تشکیل داده اند. این چشم انداز فوق العاده الهام بخش افسانه غولی که از دریا به سمت اسکاتلند می رود شده است.

Giant’s Causeway - مناظر سورئال
Giant’s Causeway – مناظر سورئال

غارهای کرم شب تاب ویتومو – نیوزلند

این غارهای دیدنی در شمال جزیره نیوزلند قرار دارند. شهرت این غارها به خاطر تجمع نوعی کرم شبتاب به نام آراکنوکامپا لومینوسا که فقط در نیوزلند یافت می شوند است. این جاذبه گردشگری در ورودی خود مرکزی شیک و مدرن برای استقبال از بازدیدکنندگان دارد که تماما از چوب است. تورهایی با قایق وجود دارد که شما را به درون این غارهای پر از شبتاب ها می برند. تصویری که می بینید یکی دیگر از مناظر سورئال لیست ماست.

Waitomo Glowworm Caves - مناظر سورئال
Waitomo Glowworm Caves – مناظر سورئال
مطالب مرتبط:

از دیدنی های ایران که شباهت خاصی به دیدنی های محبوب جهان دارد

۵ شهر متروک جهان! شهر ارواح کجاست؟

قدیمی ترین هتل های جهان؛ هتل یا جاذبه تاریخی؟

چاله آبی بزرگ – بلیز

چاله آبی بزرگ، همچون سوراخ زیردریایی عظیمی درست خارج از سواحل بلیز است. این چاله در نزدیکی صخره فانوس دریایی، تشکیل یک آتول در ۷۰ کیلومتری شهر بلیز داده است. این چاله دایره شکل، ۳۰۰ متر قطر و بیش از ۱۲۵ متر عمق دارد. این سوراخ زمانی که سطح دریاها بسیار پایینتر بود تشکیل شد و سپس زیر اقیانوس رفت. این چاله آبی بزرگ یکی دیگر از مناظر سورئال است.

The Great Blue Hole - مناظر سورئال
The Great Blue Hole – مناظر سورئال

ایستگاه مترو رادهاست – استکهلم

ایستگاه رادهاست در کانگشولمن در مرکز استکهلم و قسمتی از سیستم متروی این شهر است. با استفاده از معماری ارگانیک، این ایستگاه مترو شبیه به یک غار طبیعی ساخته شده است. این ایستگاه مترو در تاریخ ۳۱ آگوست ۱۹۷۵ افتتاح شده است.

Rådhuset Metro Station - مناظر سورئال
Rådhuset Metro Station – مناظر سورئال

ونیز کوچک – فرانسه

ونیز کوچک مکانی رویایی در شهر کلمار فرانسه است. این شهر زیبا را بیشتر به خاطر حفظ بافت تاریخی شهر و موزه هایشان می شناسند. با قدم زدن در خیابان های شهر احساس خواهید کرد به لوکیشین عظیم فیلمی قدیمی وارد شده اید. کانال های زیبا، خانه های قدیمی و پیاده رو های پر از گل از ویژگی های این شهر است. شهر پر است از رستوران ها و فروشگاههای با کیفیت که محصولات با کیفیت محلی عرضه می کنند.

Little Venice - مناظر سورئال
Little Venice – مناظر سورئال

صخره های پراچوف – جمهوری چک

صخره های پراچوف از سال ۱۹۳۳ به عنوان منطقه ای حفاظت شده شناخته شد. این صخره های در ۵ کیلومتری شهر جینچین قرار گرفته اند. این ناحیه منطقه ای بسیار محبوب در کشور چک است. این صخره ها خیلی وسیع نیستند اما مناظر بسیار زیبا و اشکال جذاب و خاصی دارند. این جاذبه از مناظر سورئال ما مخصوص کوهنوردان و صخره نوردان است.

Prachov Rocks - مناظر سورئال
Prachov Rocks – مناظر سورئال

 

منبع: اقامت ۲۴

۴/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×