» معرفی هتل » ۱۰ هتل دور افتاده در طبیعت برای فرار از شلوغی های زندگی شهری
Explora Patagonia
معرفی هتل

۱۰ هتل دور افتاده در طبیعت برای فرار از شلوغی های زندگی شهری

۵ شهریور ۱۳۹۸ 8۰1,873

گاهی اوقات انسان مایل است از همه دغدغه ها و شلوغی ها فاصله بگیرد. امروز از هتل هایی حرف خواهیم زد که انقدر دور افتاده اند که هیچوقت اتفاقی به آنها بر نخواهید خورد. اگر می خوهید از تنها بودن با چاشنی طبیعت بکر لذت ببرید، این اقامتگاه ها انتخاب های ایده آلتان هستند.

برای رزرو بهترین هتل های ایران با بهترین قیمت ها با ما در اقامت ۲۴ همراه باشید.

اکسپلورا پاتاگونیا، پارک ملی تورس دل پاین، شیلی

 

Explora Patagonia
Explora Patagonia

 

این اقامتگاه ۴۹ اتاق خوابه در مرکز پارک ملی تورس دل پاین در شهر پاتاگونیا شیلی و در سواحل دریاچه فو قرار گرفته است. برای صدها سال، پاتاگونیا را به خاطر وجود موانعی چون دریا، کوه ها و زمین های پوشیده از یخ، به واقع آخر دنیا می دانستند. در اکسپلورا پاتاگونیا این جدا افتادگی نه تنها مشهود است، بلکه مطلوب نیز هست!

منظره بی نظیر بیرونی از دو آبشار پاین ماسیف و سالتو چیکو نفس را در سینه حبس می کند. و به راحتی متوجه می شوید که قرار است تجربه ای به یادماندنی را برایتان رقم بزند. برای دسترسی به این اقامتگاه از فرودگاه بین المللی سانتیاگو، سفری ۴ ساعته به پونتا آرناس خواهید داشت. پس از آن خدمه هتل پس از طی مسیر ۴ ساعته دیگر شما را به مقصد خواهند رساند.

پالاسیو دو سال، کولچانی، بولیوی

 

Palacio de Sal
Palacio de Sal

 

کویرهای نمک بولیوی که شهرتی جهانی دارند، بسیار جدا افتاده هستند. پس اگر گذرتان به سالار دو ایونی افتاد، در هتلی که محیط زیست را ارج می نهد اقامت بگزینید. پالاسیو دو سال تماما از نمک ساخته شده است. همه چیز از صندلی و میز و مجسمه ها تا تخت ها از نمک ساخته شده اند.

تیک چیک نروز، پارک منطقه ای چوبی تیک چیک، آلاسکا

 

Tikchik Narrows Lodge
Tikchik Narrows Lodge

 

اقامتگاه تیک چیک نروز با بیش از ۳۰۰ مایل فاصله از نزدیک ترین جاده، تنها از راه آب دسترسی دارد. مکانی رویایی برای علاقه مندان به ماهی گیری و عاشقان حیات وحش. مشکل پذیرش زودتر از موعد وجود ندارد چون شما با پروازی اختصاصی با سایر مسافران از فرودگاه دیلینگهام که نزدیکترین فرودگاه است، به آنجا خواهید رسید.

موتو تتا، رانگیروا، تاهیتی

 

Motu Teta
Motu Teta

 

خصوصیت مشترک تمام هتل های لوکس شلوغی آن هاست. اما این برای موتو تتا که در یک جزیره شخصی قرار دارد صدق نمی کند. این ملک ۹ هکتاری را می توانید به صورت خانوادگی یا حتی برای یک قرار فوق العاده عاشقانه اجاره کنید. راه دسترسی به موتو تتا، پرواز تا فرودگاه بین المللی تاهیتی، سپس پرواز به رانگیروا و سپس ترانسفر از طریق قایق تا جزیره است. ترانسفر با قایق بخشی از خدمات هتل است.

هتل آرکتیک، ایلولیسات، گرینلند

 

Hotel Arctic
Hotel Arctic

 

شمالی ترین اقامتگاه چهار ستاره جهان، هتل آرکتیک است. این هتل حدود ۷ ساعت از کپنهاگ فاصله دارد. ابتدا باید به گرینلند پرواز کنید و سپس با پروازی دیگر به ایلولیسات بروید. با رزرو یکی از ۵ اتاقک جداگانه اقامتگاه که درست لبه یک صفحه یخی قرار گرفته، می توانید حتی اقامتی جدا افتاده تر را تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

معروف ترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۰ مورد از بهترین و معروف ترین هتل ها

هتل های خاص؛ ۱۰ نمونه از هتل های عجیب و غریب دنیا

۱۰ هتل های قدیمی ایران، اقامت در موزه ای شگفت انگیز

زیباترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۱ هتل چشم نواز دنیا

 

ریفوجیو توره دی پیسا

 

Rifugio Torre di Pisaa
Rifugio Torre di Pisaa

 

اگر می خواهید به ریفوجیو توره دی پیسا بروید حتما چراغ قوه به همراه داشته باشید. زیرا تنها مسیر دسترسی به آن کوهنوردی ۲ تا ۳ ساعته در رشته کوه های دولومیت ایتالیاست. این اقامتگاه تنها از ماه جون تا اوکتبر باز است زیرا دسترسی به آن در زمستان غیرممکن است. البته برای اقامت در این مکان نیاز به چیزی بیشتر از رزرو هتل دارید. وب سایت آنها این نکته را اینطور بیان می کند: “بیشتر قسمت های راه مالرو و هموار هستند. با این حال شما برای صعود، نیاز به تمرین و تجهیزات کوهنوردی خواهید داشت.”

کلکسیون شخصی کاسا آندینا، ایلا سواسی، پرو

از آنجا که این اقامتگاه در تنها جزیره شخصی دریاچه تیتیکاکا واقع شده، اختصاصی بودن آن ملموس است. برای رسیدن به هتل می توانید از مسیر چهار ساعت و نیمه با قایق از شهر پونا استفاده کنید. یا اینکه تا کامبریا رانندگی کنید و سپس با قایق خود را به محل هتل برسانید. تمام ۲۳ اتاق اقامتگاه منظره کاملی از دریاچه تیتیکاکا دارند. از پنجره بزرگ اتاق ها نیز بسیار نورگیر هستند.

اقامتگاه بلومفیلد، شمال کوئینزلند، استرالیا

 

Bloomfield Lodge
Bloomfield Lodge

 

این هتل در اعماق جنگل های بارانی داینتری در شمالی ترین قسمت کوئینزلند، بدون حضور هیچ همسایه ای قرار گرفته است. تنها همسایه شما در این مکان مناظر طبیعی بکر منطقه خواهند بود. این اقامتگاه حدود سه ساعت با شهر کایرنز فاصله دارد که می توانید تا آنجا با ماشین بروید. حتی می توانید با جت شخصی خود در باند اختصاصی هتل فرود بیایید!

هتل زیردریایی جولز، کی لارگو، فلوریدا

 

Jules’ Undersea Lodge
Jules’ Undersea Lodge

 

در این اقامتگاه هیچ مهمان ناخوانده ای نخواهید داشت مگر یکی دو ماهی! زیرا این هتل در عمق ۷ متری دریا قرار گرفته است. این اقامتگاه آنقدر جدا افتاده است که برای اقامت در آن نیاز به مدرک غواصی دارید! (البته این اقامتگاه دوره های غواصی نیز برگزار می کند.)

غار کوکوپلی، فارمینگتون، نیو مکزیکو

 

Kokopellis Cave
Kokopellis Cave

 

از آنجا که این هتل در عمق ۲۲ متری زمین قرار گرفته خبری از همسایه های پر سر صدا نیست. همینطور دیگر نیازی نیست نگران بیدار شدن با آفتاب صبح نیز باشید.

 

منبع: اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×