» معرفی هتل » زیباترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۱ هتل چشم نواز دنیا
Riad Fes Maya in Fes, Morocco
معرفی هتل

زیباترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۱ هتل چشم نواز دنیا

۱۴ مرداد ۱۳۹۸ 15۰1,964

بعضی هتل ها به خاطر موقعیت مکانی و برخی به خاطر کادر خوش برخورد و وظیفه شناسشان مورد توجه قرار می گیرند. اما زیباترین هتل های جهان به این خاطر که به محض دیدنشان نفس در سینتان حبس می کنند، توجهتان را جلب می کنند. در این مقاله به زیباترین هتل های جهان می پردازیم. از اقامتگاهی که بنای یک کاخ از قرن ۱۱ در ایتالیاست تا هتلی در دل کوه در مناظر چشمنواز جنوب رشته کوه آلپ در نیوزلند.

زیباترین هتل های جهان

هتل بلموند در شهر راولو، ایتالیا

Belmond Hotel Caruso in Ravello, Italy
Belmond Hotel Caruso in Ravello, Italy

یکی از زیباترین هتل های جهان که در سواحل درخشان آمالفی ایتالیا قرار گرفته است. از زیباترین بخش های هتل می توان به استخر بی انتهایش که به شکل چشمگیری در لبه صخره ای بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است. این هتل در قرن ۱۱ بنای یک کاخ بود. اطراف هتل باغهایی با تراسهایی هستند که مملو از گلهای رز، درختان لیمو و بوته ها هستند. اتاق ها حمام های بزرگ و مرمری دارند که دارای نما از باغ ها و دریا هستند.

هتل ریاد فس مایا در شهر فس، مراکش

Riad Fes Maya in Fes, Morocco
Riad Fes Maya in Fes, Morocco

زیبایی های زیادی در مراکش وجود دارد اما هتل ریاد فس مایا چیز دیگریست. از لحظه ورود به حیاط دلباز داخلی که پوشیده از کاشی های طرح شمال آفریقایی و منبت کاری های نفیس است، احساس خواهید کرد به بخشی جادویی از تاریخ مراکش قدم گذاشته اید. اتاق های هتل، دلربا با شیشه های رنگی، تابلو هایی که باظرافت روی آنها حک شده و سقف های چوبی با جزئیات دیدنی هستند. می توانید در حمام های بخار و اسپاهای بیرونی آن به استراحت بپردازید.

مطالب مرتبط:

معروف ترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۰ مورد از بهترین و معروف ترین هتل ها

هتل های خاص؛ ۱۰ نمونه از هتل های عجیب و غریب دنیا

انواع هتل ها و اقامتگاه ها، “کجا بمونیم؟”

 

هتل بلنکت بی در شهر گلنورگی، نیوزلند

Blanket Bay in Glenorchy, New Zealand
Blanket Bay in Glenorchy, New Zealand

هتل زیبای بلنکت بی در سواحل رودخانه واکاتیپو که با بخش پوشیده از برف جنوبی آلپ احاطه شده، قرار دارد. داخل یکی از زیباترین هتل های جهان به اندازه بیرون آن دل انگیز است. اتاق ها و سوئیت های مجلل آن دارای پنجره های بزرگی هستند که از کف تا سقف ادامه دارند و شما را به مناظر فوق العاده کوه ها دعوت می کنند. می توانید در تالار عمومی بزرگ آن، جلوی شومینه سنگی عظیمش، به کتاب خواند بپردازید و یا به تماشای منظره غروب از پس کوه ها از روی تراس خارجی هتل بنشینید.

هتل ساروجین در شهر خائو لاک، تایلند

The Sarojin in Khao Lak, Thailand
The Sarojin in Khao Lak, Thailand

انتخاب بهترین نقطه از میان زیبایی های این اقامتگاه تک افتاده تایلندی بسیار دشوار است. ساحل اختصاص ۱۲ کیلومتری که آب بلورین بر ماسه های سفید در هم می شکند؟ یا استخر یزرگ فضای بازش که با کابین های روباز پوشیده و با درختان احاطه شده است؟ خبر خوب این است که شما می توانید با برنامه ریزی به هردوی آنها سر بزنید. می توانید از بار ساحلی نوشیدنی بگیرید و یا حتی کلاس آشپزی بروید. کف اتاق ها از ساج است و رنگ دکور برای آرامش بیشتر خنثی است.

هتل بلمار در شهر مونته ورده، کاستاریکا

Hotel Belmar in Monteverde, Costa Rica
Hotel Belmar in Monteverde, Costa Rica

جذاب ترین قسمت این هتل لوکس و سازگار با محیط زیست، قرارگیری در انبوهی از کوههای جنگل ابر است. با قدم زدن در زمین ۳۷۰۰ متر مربعی هتل، به یک آبشار، باغ سبزیجات و گیاهان و نیز ایوان آفتابگیری بر خواهید خورد که می توانید در آنجا با نمایی از رودخانه آرام بهاریش به استراحت بپردازید. حتی وقتی بعد از ظهر به اتاقتان برگردید هم طبیعت را ترک نکرده اید. وسایل تمام اتاق ها و سوئیت ها از چوب هستند. بالکونی و تراس ها نیز نمای دلنشینی از جنگل ابر دارند.

هتل کامالامه کی در شهر اندروس، باهاماس

Kamalame Cay in Andros, Bahamas
Kamalame Cay in Andros, Bahamas

اگر اندیشه گریختن به جایی در جزیره رویاهایتان را دارید، آنجا احتمالا کامالامه کی، یکی از زیباترین هتل های باهاماس، خواهد بود. اتاق های جادار و نورگیر این اقامتگاه به شکل خانه های درجه یک تعطیلات دکور شده اند که با چشم اندازی فوق العاده از دریای فیروزه ای تکمیل می شود. یکی دیگر از این چشم انداز های زیبا را می توانید از اسپا که درست بالای آب است مشاهده کنید. هنگام ماساژ، می توانید از کف شیشه ای آن به تماشای شنای ماهی ها بنشینید.

هتل سیکس سنسز دورو ولی در شهر سامودائس، پرتغال

Six Senses Douro Valley in Samodaes, Portugal
Six Senses Douro Valley in Samodaes, Portugal

به دنبال گشت و گذار در تپه های سرسبز و تاکستان های زیبای دره دورو در پرتغال هستید؟ با اقامت در خانه اربابی متعلق به قرن نوزده که اکنون به اقامتگاهی لوکس مشرف به رود دورو بدل شده، به این خواسته خواهید رسید. باغ ها و استخرهای فضای باز این هتل نمای عالی از تاکستان ها دارند. اتاق هایی که پنجره های بزرگ و تراس هایی سنگی دارند و منظره فوق العاده ای از دره سرسبز به شما می دهند.

هتل اوبروی آمارویلا در شهر آگرا، هند

Oberoi Amarvilas in Agra, India
Oberoi Amarvilas in Agra, India

با اقامت در اوبروی آمارویلا، می توانید علاوه بر ساعات روز، در بقیه ساعات روز نیز از زیبایی های تاج محل مشهور لذت ببرید. شما می توانید عظمت گنبد و مناره های آن را حتی از پنجره اتاقتان تحسین کنید. با اقامت در اتاق هایی که بالکن اختصاصی دارند این لذت دو چندان می شود. ساختمان هتل نیز شبیه به کاخیست که حیاط ورودیش پر از فواره های زیبا، استخر های تمیز با نمای باغ ها، معماری هندی و منظره فراموش نشدنی تاج محل است.

هتل اینکاترا لا کاسونا در شهر کوسکو، پرو

Inkaterra La Casona in Cusco, Peru
Inkaterra La Casona in Cusco, Peru

این هتل با حذف میز پذیرش و شماره اتاق، برای این طراحی شده که شما احساس کنید در خانه هستید نه هتل. البته خانه ای مزین به مبل و مان آنتیک، درهای چوبی حکاکی شده و نقاشی های دیواری قدیمی. این هتل تاریخی که چندین بار بازسازی شده، یکی از زیباترین هتل های کوسکو است و اتاق های آن اطراف یک صومعه سنگی مربوط به قرن ۱۶ بنا شده اند.

هتل ال ماها در شهر دوبی، امارات

Al Maha in Dubai, United Arab Emirates
Al Maha in Dubai, United Arab Emirates

مسافرانی که عاشق تجربه های کویری هستند، می توانند با ۴۵ دقیقه رانندگی به خارج از مرکز دوبی، به ال ماها برسند، جایی که می توانید به سبک بادیه نشین ها در میان تپه ماسه های طلایی در چادر خود اقامت کنید. البته با کلمه چادر دچار سوء تفاهم نشوید. این چادرها در واقع سوئیت های درجه یک با تخت های شاه نشین هستند که مزین به مبل و مان آنتیک دستساز، حمام های مدرن و جکوزی و استخر بی نهایت اختصاصی با نمای کویر می باشند. این هتل در کویر های حفاظت شده دوبی واقع شده که بدین معناست که ممکن است وقتی روی تخت آفتابگیریتان در حال استراحت هستید ممکن است یک آهو یا بز کوهی ببینید.

هتل مانویر هووی در استان کبک، کانادا

Manoir Hovey in Quebec Province, Canada
Manoir Hovey in Quebec Province, Canada

این هتل که در سال ۱۹۰۰ توسط یک آمریکایی متمول ساخته شده، ۳۰ هکتار از املاک کنار دریاچه از شهرک های شرقی کبک را در بر می گیرد. تمام اتاق های هتل به صورت اختصاصی طراحی شده و تزئیناتی با نورهای روشن به سبک کانتری دارند. اتاق های ویژه ی هتل هم دارای حمام های تمام مرمر، شومینه و بالکن هایی با منظره دریاچه ماساویپی هستند. مناظر اطراف هتل در تمامی فصل ها دیدنی هستند. چه در زمستان که پوشیده از برف است، چه در پاییز که مملو از شاخ و برگ های قرمز و زرد می شود و همینطور گل های بهاری و تابستانی اش.

 

منبع : اقامت ۲۴

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×