» معرفی هتل » معروف ترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۰ مورد از بهترین و معروف ترین هتل ها
The Beverly Hills Hotel, Los Angeles
معرفی هتل

معروف ترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۰ مورد از بهترین و معروف ترین هتل ها

۸ مرداد ۱۳۹۸ 34۰3,795

ممکن است شما از قبل بعضی از معروف ترین هتل های جهان را بشناسید. اما آیا می دانید این هتل ها به چه علت معروف هستند؟ در این مقاله به لیست معروف ترین هتل های جهان، عملکرد آنها و چرایی قرار گرفتنشان در لیست می گوییم.

لیست معروف ترین هتل های جهان

برج العرب، دوبی

Burj Al Arab, Dubai
Burj Al Arab, Dubai

یکی از شگفتی های معماری و یکی از معروف ترین هتل های جهان، برج العرب دبی است. بنای این هتل نمادی برای شهر دبی به حساب می آید. سومین هتل بلندقامت جهان، در یک جزیره مصنوعی مخصوص خود به شکل بادبان یک کشتی عظیم الجثه ساخته شده است. این هتل ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و امکاناتی همچون استخرهای بی انتها (استخری که لبه ی نمای آن کوتاه تر است و به شما حس ادغام شدن با نمای بیرونی را می دهند) با نمای خلیج فارس، ۹ رستوران و سالن اسپا لوکس دارد که سوئیت های شاهانه آن شبی ۲۴ هزار دلار برایتان آب می خورد.

و اگر این امکانات برایتان به قدر کافی لوکس نبود، می توانید از هتل بخواهید که شما را با هلیکوپتر خصوصی یا رویس رویس (که هتل، با ۱۰ فروند، بزرگترین ناوگان این ماشین های نیم میلیون دلاری در دنیا را داراست) ترانسفر کنند!

هتل پلازا، نیویورک

The Plaza Hotel, New York City
The Plaza Hotel, New York City

معروف ترین هتل نیویورک که با حال و هوای فرانسوی، نقطه ی عطفی تاریخی است. این هتل در مجاورت سنترال پارک نیویورک، در ۱۹۷۰ بازگشایی شد و به سرعت لقب بهترین هتل جهان را گرفت. هتل پلازا لوکیشن چندین فیلم کلاسیک تاریخ سینما از جمله شمال از شمال غرب اثر آلفرد هیچکاک و چندگانه معروف تنها در خانه  بوده است که حتی بستنی که کوین در فیلم می خورد به عنوان یکی از پکیج های هتل ارائه می شود. به علت اینکه داستان کودکان الویز در پلازا در این هتل اتفاق می افتاد، سوئیتی تمام صورتی نیز دارند.

اگر اینها دلایل کمی هستند باید بدانید که هتل پلازا میزبان چهره های بنام موسیقی قرن بیستم از جمله مایلز دیویس و پگی لی نیز بوده است. هتل فوق-لوکس پلازا تا به امروز هم از خدمتکاران کلاسیک اصطلاحا دستکش سفیدی که در تمام طبقات حضور دارند و به شکل سنتی دروس اخلاقی آداب و معاشرت به شما می دهند استفاده می کند.

مارینا بی سندز، سنگاپور

Marina Bay Sands, Singapore
Marina Bay Sands, Singapore

نمادی از پیشکش های لوکس سنگاپور، هتل مارینا بی سندز یکی از معروف ترین هتل های جهان است که بیشتر به خاطر استخر بی انتهای عظیمی که سه ساختمان هتل را به یکدیگر متصل می کند و منظره زیبایی از خلیج مارینا دارد، شناخته می شود. برای رفتن به این استخر باید مهمان هتل باشید، اما  اتاقهای هتل از قیمت معقول ۳۰۰ دلار برای هر شب شروع می شود. هتل مارینا بی سندز در سال ۲۰۱۱ با بازگشایی برای اولین بار و دوباره در سال ۲۰۱۸ پس از بازدید کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، به صدر اخبار آمد.

هتل براون، لندن

Brown’s Hotel, London
Brown’s Hotel, London

معروف ترین هتل ها به راحتی اصطلاح “مناسب ملکه” را دریافت نمی کنند. اما ملکه ویکتوریا در هتل لوکس ۵ ستاره براون در محله میفیر لندن چای نوشیده است. طراحی داخلی کم نظیر (با وان های مرر) و مراسم نوشیدن چای که برنده جایزه نیز شده، به ریخت و پاش های آن اضافه کنید. این هتل در قلب لندن فاصله کمی تا پارک سبز کاخ باکینگهام و بردکیج واک دارد.

آتلانتیس باهاماس، ناسااو

Atlantis Bahamas, Nassau
Atlantis Bahamas, Nassau

آتلانتیس یکی از معروف ترین هتل های جهان، استراحتگاهی لوکس و کازیونویی است که در جزیره بهشتی ناسااو ساخته شده است. شهرت جهانی آن به خاطر داشتن بزرگترین زیستگاه حیوانات دریایی در دنیاست. نام خود را از اسطوره امپراتوری زیر دریا گرفته اما در عمل برج های شاهانه آن به کاخی می ماند. هتل آتلانتیس در مرکزیت آکواونچر قرار گرفته که پارکی آبی به مساحت حدودی ۶۰۰ هزار متر مربع که دارای ۱۱ استخر، رودی خروشان و آبشار نمادین جهش ایمان است. اگر نگران خطر حمله کوسه ها هستید، باید بدانید آن ها تا ۵ مایلی سواحل باهاما وجود ندارند.

 

مطالب مرتبط:

انواع هتل ها و اقامتگاه ها، “کجا بمونیم؟”

هتل های خاص؛ ۱۰ نمونه از هتل های عجیب و غریب دنیا

بهترین هتل ها کدامند؟ کدام هتل را رزرو کنیم؟

 

هتل بورلی هیلز، لس آنجلس

The Beverly Hills Hotel, Los Angeles
The Beverly Hills Hotel, Los Angeles

می خواهید در محل زندگی مارلین مونرو اقامت بگزینید؟ هتل لوکس بورلی هیلز در بولوار تاریخی سانست همواره میعادگاهی برای ستارگان سینمایی نظیر مارلین مونرو بوده است که صحنه های فیلمبرداریشان در شهر لی آنجلس بوده است. الیزابت تیلور و ریچارد برتون ماه عسل خود را در سال ۱۹۶۰ در این هتل برگزار کردند. بسیاری دیگر از ستارگان طلایی هالیوود نیز این هتل را برای اقامت برمی گزیدند. اتاق بانگلو سون که می گویند اتاق محبوب مارلین مونرو بوده، بعد ها به نام نورما جین، اسم واقعی مونرو، تغییر نام یافت.

کوپاکابانا پالاس، ریو دو ژانیرو

Copacabana Palace, Rio de Janiero
Copacabana Palace, Rio de Janiero

معروف ترین هتل ریو، کوپاکابانا پالاس، به خاطر قرارگیری در یکی از بهترین سواحل جهان شناخته شده است. طراحی آرت دکو آن به ۱۹۲۰ باز می گردد و اتاق های جادارش را بر نزدیکی به ساحل، استخرهای داخلی، خدمات مشتری درجه یک و همینطور بودنش در قلب ریو بیافزایید.

براندو، تاهیتی

The Brando, Tahiti
The Brando, Tahiti

اگر بازدید از از جزایر دور افتاده پلی نزی فرانسوی تاهیتی برایتان دلیل کافی نیست، اقامت در یکی از معروف ترین هتل های جهان که در یک جزیره خصوصی قرار گرفته، باید نظرتان را جلب کند. نام هتل براندو، بعد از اینکه ستاره سینما مارلون براندو که در این جزیره مشغول فیلمبرداری بود آن را خرید، به این هتل تعلق گرفت.

این اقامتگاه ویژه در خوستی مستقل که تنها با سفری ۲۰ دقیقه ای با هواپیما از پاپیتی پایتخت تاهیتی قابل دسترسی است، قرار گرفته است. هتل سازگار با محیط زیستی براندو، متشکل از ویلاهای خصوصی ساحلی که استخرهای شخصی روباز دارند، است. این هتل همواره از فعالیت ها و تحقیقات محیط زیستی تاهیتی حمایت کرده است.

لامامونیا، مراکش

La Mamounia, Marrakech
La Mamounia, Marrakech

این هتل لوکس، که در قرن ۱۲ کاخی با معماری مدجن بوده، شما را در زمان به سفر می برد. به بهترین و معروف ترین هتل آفریقا و بهترین هتل شهری جهان نامیده می شود. ۴ رستوران، اسپا، استخرها و تمام تراس های آن به فاصله کمی از نقاط دیدنی تاریخی شگفت انگیز شهر مانند بازارچه ها، مسجد کوتوبیا و کاخ باهیا قرار گرفته است.

آمنی پارکر هاوس، بوستون

Omni Parker House, Boston
Omni Parker House, Boston

متداوم ترین هتل مشغول به کار در ایالت متحده، هتل تاریخی آمنی پارکر هاوس بوستون است که قدمتش به ۱۸۰۰ باز می گردد و یکی دیگر از دلایل قرار گیری آن در لیست معروف ترین هتل های جهان، رستوران درجه یک آن است که جان اف کندی در سال ۱۹۵۳ در آن از همسرش جکی خواستگاری کرد. میزی که جکی آنجا به کندی بله گفت، هنوز در رستوران پارکر است. پای کرمدار بوستون اولین بار در این رستوران پخته شد. مالکوم ایکس و هو چی مین ، به ترتیب به عنوان سالندار و نیروی آشپزخانه در اینجا کار کرده اند. هر چند این هتل معروف بسیار تاریخی است، به کمک نوسازی ها بسیار مدرن و لوکس شده است.

 

برگردان 

منبع : اقامت ۲۴

۴/۵ - (۹۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×