» گوناگون » بهترین هتل ها برای گذراندن ماه عسل – بخش ۲
honeymoon 1
گوناگون

بهترین هتل ها برای گذراندن ماه عسل – بخش ۲

۱۱ مهر ۱۳۹۷ 13۰1,680

سپری کردن ماه عسل به معنی واقعی کلمه نیاز به برخی اقدامات و وجود برخی عوامل گوناگون دارد که رزور هتل و انتخاب بهترین مکان برای اقامت این ایام یکی از اصلی ترین و مهمترین عوامل آن است، اگر در حال تدارک مراسم و جشن ازدواج خود هستید و بعد از آن قصد رفتن به ماه عسل را دارید.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با بهترین هتل ها برای ماه عسل همراه باشید.

 

مقاله مرتبط: ” بهترین هتل ها برای ماه عسل , آدرس و تصاویر

 

بهترین هتل برای ماه عسل
هتل ۴ستاره داد یزد

 

یزد و هتل داد یزد

یزد اولین شهر تاریخی و خشتی جهان بوده که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده و به دلیل تاریخ و قدمت بسیار، این شهر مملو از جاذبه های تاریخی زیبا و دیدنی است.

هتل ۴ ستاره داد با ساختاری سنتی در قلب شهر تاریخی یزد واقع شده  و ساخت بنای این هتل به سال،۱۳۰۷ شمسی باز می‌گردد.

هتل داد در عین حفظ ساختار سنتی و تاریخی خود دارای امکانات رفاهی مدرن است.

رستوران سنتی با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی در محیطی آرام و زیبا و همچنین رستوران و کافی شاپ رو باز واقع در پشت بام هتل با دور نمایی از شهر یزد، از ویژگی‌های بارز این مجموعه است.

هتل داد تنها هتل ۴ ستاره یزد بوده که برنده جایزه ۲۰۰۹ studiosus آلمان برای مشتری مداری است.

 

بهترین هتل برای ماه عسل
هتل ۴ستاره آزادی همدان

همدان و هتل پارسیان آزادی همدان

همدان شهر پر جاذبه ای بوده که مملو زیبایی های طبیعی و مکان های تاریخی بوده و دارای مکان های ویژه برای ثبت خاطراتی ماندگار است.

هتل ۴ ستاره آزادی همدان در نزدیکی منطقه خوش آب و هوای عباس‏ آباد و با چشم‏ اندازی زیبا یکی از هتل‌های تحت پوشش شرکت پارسیان است.

اقامت در هتل آزادی با آرامش کوههای سر به فلک کشیده و دامنه های سر سبز الوند در نواحی غرب ایران لذت سفر را دو چندان خواهد نمود.

این هتل با چشم اندازی زیبا و امکانات رفاهی مدرن، همچنین با دسترسی راحت به مرکز شهر و مناطق گردشگری و دیدنی همدان پذیرای گردشگران این شهر است.

 

بهترین هتل برای ماه عسل
هتل پنج ستاره پارس ائل گلی

 

تبریز و هتل پارس ائل گلی تبریز

تبریز شهر اولین ها بوده و بسیاری از اولین های ایران در این شهر به وقوه پیوسته و همچنین برای اولین سفر مشترک به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها بشمار می آید.

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی در ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۸۰ در بام تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

برج اصلی هتل با نمای زیبای شیشه ای با ۱۷ طبقه و ۱۷۹ باب واحد اقامتی مدرن و امکانات و تجهیزات لوکس از جمله رستوران گردان احداث گردیده است.

این مجموعه در عین دور بودن از هیاهوی شهر با مراکز خرید و جاذبه های گردشگری همچون پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا فاصله چندانی ندارد.

هتل ائل گلی تبریز با امکانات و خدمات ویژه با کادری مجرب در فضایی دلپذیر، اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان فراهم می سازد.

 

بهترین هتل برای ماه عسل
هتل چهار ستاره سالاردره

 

ساری و هتل سالار دره ساری

شهر های خوش آب و هوای شمال کشور همواره به عنوان یکی از مقاصد سفر بشمار آمده و همه روزه سفر های بسیاری به این منطقه از کشور انجام می شود.

شهر ساری نیز به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا و همچنین دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی دیگر، به عنوان یک شهر گردشگر پذیر شناخته می شود.

هتل چهار ستاره سالاردره در ۱۲ کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمت سمنان در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار دارد.

این هتل که در جنگل‌های زیبای شمال واقع شده، در فضایی به وسعت ۵۶۰۰ متر مربع و همچنین به اضافه ۲ هکتار فضای سبز بسیار زیبا احداث شده است.

هتل سالاردره با مجموعه چشم انداز طبیعی بسیار زیبا، جالب و امکانات مجهز می تواند مکان بسیار مناسب و آرامی جهت گذراندن اوقات خوش برای مهمانان به ارمغان آورده و به عنوان بهترین انتخاب برای محل اقامت ماه عسل بشمار می آید.

 

بهترین هتل برای ماه عسل
هتل های پارسیان آزادی رامسر

 

رامسر و پارسیان آزادی رامسر

شهر رامسر از دیرباز به عنوان یکی از بهترین شهر های شمال کشور برای سفر شناخته شده و به دلیل نزدیکی به دریا و همچنین احاطه شدن با کوههای سرسبز به شهر عشاق شهرت دارد.

اگر این شهر را به عنوان مقصد سفر ماه عسل خود انتخاب کرده اید، برای اقامت نیز بهتر است که هتل پارسیان آزادی رامسر را رزرو کنید.

هتل های پارسیان آزادی رامسر شامل دو مجموعه هتل قدیم و جدید بوده و در دامنه رشته کوه های البرز و در مرکز شهرستان رامسر واقع شده است.

هتل جدید رامسر که در سال ۱۳۴۷ در ۳ طبقه با چشم انداز جنگل و دریا و سبک معماری کلاسیک تاسیس شده و هتل قدیم رامسر با مساحت حدود ۵ هزار متر مربع در ۳ طبقه در سال ۱۳۱۲ ساخته شده است.

از مزایای این هتل دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل است.

این هتل مجموعه ای از سلیقه های آلمان، ایتالیایی و انگلیسی را در خود گرد آورده است.

 

منبع : وبلاگ اقامت۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×