بازارهای محلی رامسر
جاهای دیدنی رامسر

بهترین بازار رامسر کجاست؟

۲۸ تیر ۱۳۹۷ 21۰4,999

یکی از اتفاق های خاطره انگیز و دلپذیر در حین سفر، حضور در بازارهای شهر مقصد و گشت و گذار و خرید در آنها است. بخصوص اگر این بازارها مانند بازارهای رامسر از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشند، این امر جذابیت دو چندانی بدست می آورد.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با بازارهای رامسر همراه باشید.

 

مرکز خرید آرامش رامسر

در خیابان عبدالرزاق رامسر و در مقابل هتل قدیم رامسر، بازاری بزرگ، مدرن و مجهز احداث شده است. این بازار لوکس با ۵ هزار متر مربع وسعت، دارای۱۵۰ واحد تجاری بوده و امکاناتی نظیر پارکینگ، رستوران، فست فود، شهربازی، سالن بیلیارد و بسیاری دیگر در آن وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید : “هتل های رامسر : مشخصات، آدرس، مقایسه

 

مرکز خرید آرامش رامسر
آدرس: رامسر، خیابان رزاقی، روبروی هتل قدیمی رامسر

 

مرکز خرید نگین رامسر

مرکز خرید نگین یکی دیگر از بازارهای مدرن و جدید شهر رامسر است که در آن می توان انواع پوشاک مردانه، زنانه و محصولات آرایشی را با بهترین کیفیت خریداری کرد.

مرکز خرید نگین رامسر
آدرس : رامسر، خیابان مطهری، مجتمع نگین

 

بیشتر بخوانید : “جاذبه های گردشگری رامسر، عروس شهرهای ایران

بازار ماهی فروشان رامسر

سفر به شمال و شهر رامسر بدون ماهی هرگز کامل نمی شود. از این رو حتما باید سری به بازار ماهی فروشان رامسر زده و ماهی تازه خریداری کنید. بازار ماهی فروشان رامسر یکی از بازارهای جدید این شهر بوده که به تازگی احداث شده است.

بازار ماهی فروشان رامسر
آدرس: لپاسرک، جنب پل صفارود، بازار ماهی رامسر

 

این بازار دارای ۲۲ غرفه است و می توان به راحتی، بهترین و بهداشتی ترین ماهی ها را در انواع مختلف و تازه در این بازار یافت کرد.

در میان این بازار یک رستوران دریایی نیز وجود دارد که در آن بهترین غذاهای دریایی طبخ شده را میتوان امتحان کرد.

بازار ماهی فروشان رامسر

 

بیشتر بخوانید : “با سفر به رامسر، وارد بهشت شوید

 

بازارهای محلی رامسر

حضور در بازارهای محلی و هفتگی رامسر می تواند یکی از زیباترین و خاطره انگیز ترین لحظات حضور در این شهر باشد. این بازارها که معمولا در روزهای شنبه یا سه شنبه هر هفته برگزار می شوند، از معروفترین بازارهای سنتی و قدیمی شمال کشور بشمار می آیند.

بازارهای محلی رامسر

 

اگر می خواهید با فرهنگ، آداب و رسوم و همچنین مردمان شهر رامسر بیشتر آشنا شوید، باید در این بازارها حضور به هم رسانده و گشتی در این بازار بزنید. در این بازارها می توان انواع گوناگون خوراکی های خوشمزه از ماهی گرفته تا انواع ترشی و مرباجات با رنگ و بوهای گوناگون را یافت کرد.

حضور در این بازار بی تردید یکی از لذت بخش ترین تفریحات سفر به رامسر بوده که تجربه ای متفاوت از بازارگردی را برای هر فردی به ارمغان می آورد. همچنین در سادات شهر رامسر نیز بازاری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برپاست که در میان مردم محلی به چهارشنبه بازار شهرت دارد. این بازار نیز می تواند حرفهایی بسیار برای گفتن داشته باشد.

بازارهای محلی رامسر

 

بازارهای صنایع دستی رامسر

در محله لپاسر رامسر، کارگاه های نمد بافی فراوانی وجود دارد که اگر در سفر خود به رامسر می خواهید از این گونه صنایع دستی به عنوان سوغات خردیداری کنید، بهتر است به این محله سری بزنید.

لباس های سنتی و محلی شمال کشور، به ویژه رامسر، زیبایی منحصر به فردی داشته و همچنان اینگونه لباس ها از محبوبیت ویژه ای میان ساکنان و حتی مسافران برخوردار است.

اگر می خواهید در سفر به رامسر، لباس محلی و سنتی رامسر را خریداری کنید، باید راهی جاده رامسر به جواهرده شده و در همان ابتدای مسیر از کارگاهی که اقدام به تولید این لباس های زیبا می کند، دیدن کنید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×