بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » قشم » پارک کروکودیل قشم (پارک نوپک) بزرگترین پارک کروکودیل ایران
پارک کروکودیل نوپک قشم، یکی از هیجان انگیز ترین پارک های ایران در قشم
قشم

پارک کروکودیل قشم (پارک نوپک) بزرگترین پارک کروکودیل ایران

۲ تیر ۱۳۹۷ 20۰2,232

جزیره زیبای قشم، علاوه بر سواحل و بنادر جذاب خود در کنار جاذبه های طبیعی و منحصر به فردش، اولین پارک کروکودیل خاورمیانه و بزرگترین پارک کروکودیل ایران را نیز در خود جای داده است. بد نیست بدانید که این پارک برخلاف اسمش، گونه های جانوری دیگری هم دارد که مفصل معرفی خواهیم کرد. در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از هیجان انگیزترین پارک های ایران در جزیره زیبای قشم آشنا کنیم که قطعا باید در لیست بازدید از جاهای دیدنی قشم قرار دهید. در ادامه با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

بچه تمساح های به دنیا آمده در محیط مجزا

معرفی پارک کروکودیل قشم

پارک کروکودیل های نوپک؛ یکی از هیجان انگیزترین و حتی می توان گفت وحشتناک ترین مکان های دیدنی قشم است، به همین دلیل اگر از تماشای کروکودیل های کوچک و بزرگی که درون آب و خشکی داخل محیط باغ این طرف و آن طرف می روند، می ترسید، بهتر است از همین ابتدا بر ترستان غلبه کنید و یا دور لذت بردن در این پارک منحصر به فرد را خط بکشید. در غیر اینصورت می توانید از قدن زدن در باغی پر از حیوانات عجیب و غریب و عکس گرفتن با آنها خاطره ای فراموش نشدنی در سفر به قشم برای خود و همراهانتان بسازید.

این پارک اقامتگاه و محل زندگی بزرگترین کروکودیل ایران با ۴ متر طول و ۳۵۰ کیلو گرم وزن است. شاید باور این موضوع کمی ترسناک باشد که بیش از ۱۰۰ کروکودیل کوچک و بزرگ از بهترین نژاد کروکودیل در این پارک زندگی می کنند. در بخش های مختلف پارک می توانید از تماشای کروکودیل هایی با سن و سال های متفاوت لذت ببرید، زیرا، یکی از کاربرد های این پارک تکثیر و پرورش کروکودیل ها و جلوگیری از انقراض این خزنده هاست.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل سینگو قشم با تخفیف

گونه های جانوری پارک کروکودیل نوپک

همانطور که از نام این پارک پیداست، بیشترین حیوانات این باغ را کروکودیل ها تشکیل می دهند اما این موجودات تنها حیات وحش این پارک نیستند. در هنگام بازدید از پارک کروکودیل قشم، می توانید پرندگان و حیواناتی مانند سوسمار ایگوانا، شتر مرغ آفریقایی گردن خاکستری، بز کوهی، بز تالی، میمون، طاووس، کبک، بلدرچین، مرغ شاخدار، سار، مرغ مینا، راسو، جوجه تیغی، کرکس مصری، لاک پشت کوهی، مار پیتون برمه، عقاب تالابی و دیگر موجودات تماشایی که در این پارک زندگی می کنند را نیز ببینید. زیرا پارک کروکودیل نوپک، تحت قوانین کنوانسیون بین المللی حفظ حیوانات ( سایتیس) فعالیت می کند و یکی از مهم ترین اهداف آن محافظت از تنوع زیستی جانوران و گیاهان است.

تمساح غول پیکر

امکانات داخل پارک کروکودیل نوپک

در داخل پارک کروکودیل نوپک، می توانید علاوه بر تماشای حیات وحش و غذا دادن به حیوانات در مکان های مشخص پارک، از دوره های آموزشی مدیریت مزرعه و پرورش کروکودیل استفاده کنید و حتی گواهی های مربوطه را نیز دریافت کنید. وجود فروشگاه های سوغات و صنایع دستی در داخل این پارک به مسافران این امکان را می دهد که در کنار گردش و تفریح  از خرید سوغات نیز لذت ببرند. از امکانات دیگر این جاذبه گردشگری می توان به محل بازی کودکان اشاره کرد، تا کودکان نیز برای تفریح و سرگرمی محیط و فضای مناسبی را تجربه کنند و گردشگران نیز می توانند از ماهیگیری و کافی شاپ مجموعه نیز استفاده کنند.

گشت زدن و اقامت با تور و هتل

مهمترین دغدغه هر مسافری در طول سفر، رزرو هتل و محل اقامت است. در سفر به قشم با وجود هتل ها، اقامتگاه ها و هتل آپارتمان های مختلف، می توانید با هر رنج قیمتی هتل و اقامتگاه برای سفرتان پیدا کنید. ما در اقامت ۲۴ با ارائه تخفیف های همیشگی تلاش کرده ایم خدمات شایسته ای به شما عزیزان ارائه کنیم بنابراین می توانید در هر موقعی از سال، نسبت به رزرو هتل قشم با تخفیف و قیمت مناسب اقدام کنید.

بنر هتل آرتا قشم

اما برای اینکه برنامه بازدید و تفریح مناسبی داشته باشید و نگران رزرو همزمان هتل و بلیط قطار یا هواپیما نباشید، بهترین گزینه، رزرو تور قشم با اقامت ۲۴ است که شما می توانید هتل مدنظرتان را خودتان انتخاب کنید که کمکی هم به صرفه جویی و مدیریت بهتر در هزینه ها خواهد شد. پس همین حالا اقدام کنید و از تخفیف های ما بهره مند شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×