بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» استان اصفهان » هتل های نزدیک سی و سه پل اصفهان
سی و سه پل اصفهان
استان اصفهان - جاذبه های گردشگری اصفهان - جاهای دیدنی اصفهان - معرفی هتل

هتل های نزدیک سی و سه پل اصفهان

۴ آذر ۱۳۹۶ 16۴3,566

شهر اصفهان از روزگاران کهن تا کنون به نام های آپادانا، آصف‌هان، اسباهان، اسپاتنا، اسپاهان، آسپدان، اسپینر، اسفاهان، اصپدانه، انزان، بسفاهان، پارتاک، پاری، پرتیکان، جی، دارالیهودی، رشورجی، سپانه، شهرستان، گابا، گابیان، نصف جهان و یهودیه مشهور بوده و در شاهنامه فردوسی نیز بارها به اصفهان (سپاهان) اشاره شده است.

اصفهان

این شهر به دلیل اینکه در دوران مختلف، پایتخت حکومت های گوناگون حاکم بر ایران بوده، آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری بسیاری داشته و همواره یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر به شمار آمده است.

سی و سه پل، یکی از جاذبه های تاریخی این شهر است که بر روی رودخانه زاینده رود، درسال  ۱۰۰۸ هجری قمری و همزمان با دوازدهمین سال سلطنت شاه عباس صفوی ساخته شد. این پل ۳۳ دهنه، ۲۹۵ متر طول و ۱۴ متر ارتفاع دارد و به دلیل واقع شدن بر جوار زاینده رود، یکی از مشهورترین مناطق گردشگری اصفهان به شمار می آید. همچنین این مکان از فاصله کوتاه تری نسبت به سایر نقاط دیدنی شهر اصفهان نیز برخوردار است.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های اصفهان با تخفیف

سی و سه پل اصفهان

همین معروفیت و نزدیکی به سایر نقاط دیدنی شهر،  سبب شده تا مسافرانی که به اصفهان سفر می کنند، تمایل داشته باشند تا در نزدیکی این محل اقامت داشته باشند و رزرو هتل های اصفهان خود را بر اساس فاصله با سی و سه پل انجام دهند. از این رو وبلاگ اقامت ۲۴ در این مطلب به معرفی هتل های نزدیک به سی و سه پل اصفهان پرداخته تا شما همراهان همیشگی بتوانید در سفرهای خود به شهر اصفهان، رزرو هتل مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید.

هتل کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان، در سال ۱۳۵۰ در زمینی به وسعت ۱۱۰۰۰ متر مربع در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود، در جوار پل تاریخی سی و سه پل افتتاح گردید. این هتل در حال حاضر زیر مجموعه شرکت هتل‌های بین المللی پارسیان است. هتل بین المللی پارسیان کوثر در سال ۱۳۹۶ به منظور توسعه ارائه کیفی و کمی خدمات، اقدام به بازسازی نمود و تمامی امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم آورده است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل ۳ ستاره پارسیان سوئیت اصفهان، متعلق به زنجیره هتل‌های بین المللی پارسیان در مرکز شهر و در کنار رودخانه زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل واقع شده است. این هتل با سابقه طولانی در ارائه خدمات هتلداری، با تمام امکانات کامل رفاهی و رستوران با چشم انداز زاینده رود و همچنین موقعیت خاص هتل، این امکان را برای مهمانان ایجاد می‌نماید تا به آسانی از مراکز تاریخی و جاذبه‌های توریستی و مکان‌های تجاری دیدن فرمایند.

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل اسپادانا اصفهان

هتل ۳ ستاره اسپادانا اصفهان، در مجاورت زاینده رود و سی و سه پل به منظور ارائه خدمات نوین هتلداری، فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل با بهره برداری از موقعیتی ویژه از لحاظ جغرافیایی، آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز می باشد. این هتل با معماری مدرن و ظرافت های سنتی، همگام با علم نوین هتلداری، بر میزبانی خود از میهمانان عزیز رنگ حقیقت بخشیده است. هنر معماری در ایران، وامدار معماری شهر اصفهان است و این هنر در طراحی هتل اسپادانا با چشم اندازی زیبا از سی و سه پل رنگ و بویی خاص یافته است .

هتل اسپادانا اصفهان

هتل ملل اصفهان

هتل سه ستاره ملل در شهر تاریخی اصفهان در حدفاصل سی و سه پل و پل فردوسی واقع گردیده است. این هتل در سال ۱۳۸۱ در ۶ طبقه تاسیس شد. فاصله آن تا مراکز تاریخی شهر به خصوص سی و سه پل بسیار کم بوده و با بهره گیری از کادری مجرب و خدماتی عالی، اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران اصفهان به ارمغان می آورد.

هتل ملل اصفهان

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

هتل آپارتمان چهل پنجره در نوروز ۱۳۸۰ در بوستان سعدی، ضلع جنوبی ساحل زاینده رود مابین پل مارنان و پل فلزی، در شهر اصفهان افتتاح شده است. این هتل، مشرف به فضای سرسبز کرانه زاینده رود بوده و هر پنجره از چهل پنجره آن، قابی بر منظره ای سبز از اصفهان می باشد. فاصله این هتل از دیدنی هایی مانند میدان جلفا ،کلیسای وانک و پل مارنونو سی وسه پل نسبتاً اندک بوده و همیشه در تلاش است تا محیطی راحت و زیبا را برای آسایش میهمانان خود فراهم کند.

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

هتل زهره اصفهان

هتل ۳ ستاره زهره اصفهان در مرکز شهر و در نزدیکی اکثر آثار تاریخی این شهر قرار گرفته است. این هتل با مساحت ۶۰۰ مترمربع و ۴۵۰۰ متر زیر بنا، یکی از زیباترین هتل‌های اصفهان محسوب می‌شود. همچنین تمامی اتاق‌های این هتل در ۷ طبقه با معماری سنتی و رعایت مدرنیته هتلداری، چیدمان شده است. این هتل در فاصله ۱ کیلومتری از سی و سه پل قرار گرفته و برای رسیدن به این پل تاریخی تنها ۵ دقیقه پیاده روی در پیش است.

هتل زهره اصفهان

هتل ونوس اصفهان

هتل ۳ ستاره ونوس در سال ۱۳۹۰ با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، با مساحتی حدود ۷۰۰ مترمربع و ۵۰۰۰ مترمربع زیربنا، در مرکز شهر تاریخی اصفهان افتتاح گردید. این هتل علاوه بر معماری منحصر به فرد، از موقعیت مکانی بسیار مناسب نیز برخوردار است، به طوری که در مرکز شهر و در مجاورت کلیه اماکن و بناهای تاریخی از قبیل میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، رودخانه زیبای زاینده رود، سی و سه پل و دیگر پل های تاریخی و معروف اصفهان و نزدیک به کلیه ارگان ها و سازمان ها و مراکز تجاری، اقتصادی، تفریحی و … قرار گرفته است.

 Venus Hotel isfahan

هتل صفوی اصفهان

هتل ۳ ستاره صفوی اصفهان در سال ۱۳۸۶ و در ۷ طبقه با ظرفیت ۱۰۰ تخت افتتاح گردید. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و دسترسی آسانی به تمام نقاط دیدنی و جذاب اصفهان از جمله زاینده رود، سی و سه پل و میدان نقش جهان دارد.

هتل صفوی اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل ۴ ستاره و مجلل پارسیان عالی قاپو، با معماری زیبای سنتی-تاریخی اصفهان، در مرکز این شهر واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله سی و سه پل، پل خواجو و مجموعه میدان نقش جهان و کاخ‌های سنتی، باعث جذابیت و جلب رضایت بیشتر مهمانان شده است. در راستای جلب رضایت مشتری و برآورده شدن آسایش، سلامت، رفاه و ایمنی مهمانان گرامی، هتل پارسیان عالی قاپو در سال ۱۳۸۳ موفق به کسب گواهینامه ایزو (۲۰۰۰-۹۰۰۱) در مدیریت کیفیت گردید و در سال ۱۳۸۶ موفق به پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) بر اساس استانداردهای بین المللی ایزو (۲۰۰۴-۱۴۰۰۱) مدیریت زیست محیطی ایزو( ۲۰۰۷-۱۸۰۰۱)مدیریت ایمنی کارکنان و مهمانان و ایزو( ۲۰۰۵-۲۲۰۰۰ ) ایمنی مواد غذایی گردید. موقعیت مناسب هتل این امکان را برای گردشگران گرامی ایجاد نموده تا ضمن اقامت در مجموعه‌ تاریخی و آرام عالی قاپو، دسترسی راحتی به سایر مراکز دیدنی شهر نیز داشته باشند.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارت اصفهان

هتل ۳ ستاره پارت در سال ۱۳۸۹ در خیابان چهارباغ عباسی، در نزدیکی سی و سه پل در قلب شهر تاریخی و زیبای اصفهان بنا شده است. این هتل با چیدمان مدرن و امکانات به روز و همچنین نزدیک بودن آن به عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر، از جمله کاخ‌های سنتی، سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و مسجد چهار باغ باعث جذابیت و جلب رضایت بیشتر مهمانان گردیده است.

هتل پارت اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل ۵ ستاره عباسی، کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران، در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری شکوهمند ایرانی طراحی و بنا گردید. او این کاروانسرا را به مادر خود هدیه کرد و به همین علت هتل عباسی در گذشته کاروانسرای مادر شاه نیز نامیده می‌شد. مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس، تنها هتل ۵ ستاره اصفهان بوده و به دلیل سبک معماری آن که به اوایل قرن هجدهم باز می‌گردد و از معماری دوران صفوی الگو گرفته و نیز واقع شدن آن در میان بافت تاریخی شهر، از اهمیتی فراوان نزد مسافران و گردشگران برخوردار است.

هتل عباسی اصفهان

اصفهان به عنوان سومین شهر بزرگ ایران و همچنین یکی از شهر های پرجاذبه گردشگری کشور، از تعداد بسیار زیادی هتل برخوردار است.شما میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴، لیست کاملی از این هتل ها را مشاهده و پس از بررسی تصاویر و امکانات آنها، به راحتی رزرو هتل مورد نظر خود در اصفهان را انجام دهید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

 

 

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

تعداد دیدگاهها: ۴

  1. مسعود

    ممنون از مطلب خوبتون
    هتل پارسیان عالی قاپو رو چند روز اقامت داشتم هتل بسیار خوبی بود

  2. مسعود

    ممنون از مطلب خوبتون
    هتل پارسیان عالی قاپو رو چند روز اقامت داشتم هتل بسیار خوبی بود

  3. شیما

    هتل عباسی از همش قشنگتر بود

  4. شیما

    هتل عباسی از همش قشنگتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×