» دانستنی‌های سفر » ۳ ترفند برای کاهش هزینه‌های سفر در کیش
کاهش هزینه‌ها در سفر به جزیره کیش
دانستنی‌های سفر - کیش

۳ ترفند برای کاهش هزینه‌های سفر در کیش

۲۳ دی ۱۴۰۲ 3۰960

۲۲جزیره کیش در استان هرمزگان مقصدی‌ست که علی‌الخصوص در نیمه دوم سال گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. سطح تفریحات و تجربیاتی که در این جزیره کسب می‌کنید بسیار لوکس و لول بالا هستند؛ به طوری که می‌توان گفت یکی از پر هزینه‌ترین مقاصد ایران برای سفر، سفر به جزیره کیش است. علاوه‌بر این تفریحات، هتل‌ها، رستوران‌ها و بازارهای کیش نیز همگی خدماتی در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهند و به بودجه نسبتا متوسط و رو به‌ بالایی نیاز دارند. با این حال راه‌هایی برای کاهش هزینه سفر به این جزیره رویایی وجود دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا این ترفندها را به شما آموزش دهیم تا بتوانید بودجه خود را بهتر مدیریت کنید.

وقتی از مدیریت بودجه و کاهش هزینه سفر صحبت می‌کنیم، قرار نیست به شما بگوییم کمتر تفریح کنید، خرید نکنید یا هتل ارزان‌تر بگیرید؛ کاملا برعکس، می‌خواهیم در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی کنیم که در هر سه مورد، یعنی اقامت و خرید و تفریح هوشمندانه‌تر عمل کنید. 

۱- هتل خود را با تخفیف رزرو کنید

تفاوتی ندارد تصمیم به اقامت در چه هتلی را گرفته باشید، اقامت‌۲۴ برای شمایی که این مقاله را می‌خوانید، کد تخفیفی را آماده کرده است که روی تمام هتل های کیش اعمال می‌شود. اگر هنوز هتل خود را رزرو نکرده‌اید، می‌توانید به صفحه هتل های کیش بروید، هتل مورد نظر را انتخاب کنید و در صفحه پرداخت  مطابق عکس زیر کد تخفیف‌تان را وارد کنید و سپس دکمه اعمال کد را بزنید.

کد تخفیف ۲۵۰ هزار تومانی: KISH1402

کد تخفیف رزرو هتل کیش

۲- از تفریحات رایگان کیش بازدید کنید

کیش جزیره‌ای رویایی برای علاقه‌مندان به تفریح و سرگرمی است، از کنسرت‌ها و جنگ‌های بی‌نظیر گرفته تا بازی‌ها و تفریحات آبی سرگرم کننده. با این حال این‌ها تنها تفریحات کیش نیستند. در این جزیره سرگرمی‌هایی وجود دارد که به طور کامل رایگان هستند و برای لذت بردن از آن‌ها نیازی نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید. در ادامه برخی از تفریحات رایگان کیش را به شما معرفی می‌کنیم که کمتر کسی ممکن است از آن‌ها خبر داشته باشد. 

پارک‌های ساحلی رایگان کیش

لذت بردن از سفر در کیش همیشه مشروط به پرداخت هزینه‌های سنگین نیست، شما می‌توانید به سواحل و پارک‌های ساحلی رایگان کیش بروید و خاطره‌ای فراموش نشدنی را در کارنامه سفر خود ثبت کنید. پارک‌هایی نظیر پارک ساحلی سیمرغ و پارک ساحلی مرجان کیش مکان‌هایی هستند که انگار متعلق به زمین و حتی این سیاره نیستند. این پارک‌ها به قدری زیبا و سرگرم کننده‌اند که انگار از خود بهشت آمده‌اند. در زیر آدرس این دو پارک را برای‌تان نوشته‌ایم که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. در نظر داشته باشید که در این پارک‌ها خدمات رفاهی نظیر، آلاچیق‌های رایگان، مسیرهای پیاده‌روی زیبا و بسیاری موارد جذاب دیگر نیز وجود دارد که حیف است از آن‌ها استفاده نکنید.

آدرس پارک ساحلی سیمرغ: جنوب شرقی جزیره کیش، جنب هتل ۵ ستاره مارینا پارک

آدرس پارک ساحلی مرجان: میدان مرجان کیش، خیابان مرجان ۵

کشتی یونانی

کشتی یونانی از تفریحات رایگان کیش

کسی نیست که به دیدن این کشتی برود و بتواند در برابر عکس گرفتن با آن مقاومت کند. این کشتی زیبا و بزرگ که روزگاری شکوه فراوانی داشته، حالا در کرانه خلیج فارس در ساحل کیش آرمیده است. توصیه می‌کنیم مخصوصا در غروب آفتاب به دیدن کشتی یونانی دوست‌داشتنی بروید تا بتوانید عکس‌هایی هنری و جذاب در کنار آن بگیرید. 

آدرس: میدان غروب، پارک ساحلی غروب

باغ راه ایرانی

دروازه‌های باغ راه ایرانی کیش

با بازدید از باغ‌ راه ایرانی کیش، با یک تیر ۱۲ نشان بزنید. در این جاذبه دیدنی کیش می‌توانید ۱۲ دروازه باستانی ایران را ببینید و با آن‌ها عکس بگیرید. دروازه ۳۳ پل اصفهان، دروازه قرآن شیراز و ۱۰ دروازه دیگر در این باغ راه وجود دارد که آن را به یکی از جذاب‌ترین تفریحات کیش تبدیل کرده است که برای بازدید از آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. 

آدرس: بلوار ولایت، بین میدان سعدی و میدان هرمز. 

نکته: تفریحات بدون هزینه کیش محدود به این موارد نیستند. به مقاله تفریحات رایگان کیش بروید و ۱۸ مورد از آن‌ها را بشناسید. 

۳- برای خرید به سراغ بازارهای ارزان بروید

تقریبا هر کسی که به کیش می‌رود، به بازارهای آن نیز سر می‌زند. از آنجایی که کیش منطقه آزاد تجاری است و کالاهای خارجی و اصل در آن به وفور پیدا می‌شود، تمام مسافرین این جزیره زیبا به بازارهایش نیز سر می‌زنند. ما نیز توصیه می‌کنیم حتما این کار را انجام دهید و برای خرید سوغاتی یا خریدهای شخصی‌تان از این مراکز خرید دیدن کنید. 

بازارهایی که در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم مقرون‌به‌صرفه‌ترین خریدها را برای‌تان به ارمغان می‌آورند. این بازارها دنیایی از کالاها و سوغاتی‌های جذاب را به شما پیشنهاد می‌دهند که قیمت مناسبی دارند و در مقایسه با سایر بازارهای کیش، ارزان‌تر هستند. در ادامه آن‌ها را بیشتر بشناسید و آدرس‌شان را بخاطر بسپارید.

بازار زیتون کیش؛ بازاری ارزان و در عین حال جذاب 

بازار بین‌المللی زیتون

بازار زیتون کیش دنیای پوشاک و لباس‌های متنوع است. کیفیت اجناس این بازار سطح خوبی دارد و تنوع آن‌ها مثال زدنی است. در این بازار انواع لباس‌های مردانه، لباس‌های زنانه و لباس‌های بچگانه را پیدا می‌کنید که قیمت بسیار مناسبی دارند. 

زیتون صرفا برای خرید لباس نیست؛ بلکه در این بازار کالاهای دیگری نظیر لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بسیاری موارد دیگر را نیز پیدا می‌کنید که مقاومت در برابر آن‌ها بسیار سخت است. چراکه هم قیمت مناسبی دارند و از کیفیت خوبی برخورداند.

آدرس بازار زیتون: خیابان فردوسی، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

مرکز خرید عرب‌ها؛ از محبوب‌ترین بازارهای کیش

مرکز خرید عرب‌های کیش

بازار عرب‌های کیش محبوبیتی در کیش پیدا کرده که مثال زدنی است. بخشی از این محبوبیت به خاطر تنوع کالاهای آن است که در ۷۰ مغازه آن به فروش می‌رسد و بخش دیگر آن بخاطر ارزان بودن این کالاهاست. در مرکز خرید عرب‌های کیش که به بازار صفین هم معروف است می‌توانید انواع پوشاک با کیفیت، لوازم آرایشی خارجی و حتی زیور آلات را خریداری کنید. 

آدرس: محله عرب‌ها، میدان لارک در خیابان لارک، خیابان هامور

بازار پارس خلیج کیش

به معدن اکسسوری‌ها و لباس‌های کیش خوش آمدید. مرکز خرید پارس خلیج دنیایی از اکسسوری‌های جذاب مانند عینک و دست‌بند و کیف و غیره است که با قیمت مناسبی ارائه می‌شوند. این بازار بیش از ۱۵۰ غرفه تجاری دارد که علاوه‌براین اکسسوری‌ها انواع پوشاک و حتی لوازم خانگی را نیز در آن‌ها می‌فروشند. اگر به این بازار بروید قطع به یقین دست پر باز می‌گردید. چراکه هم تنوعی مثال زدنی از کالاهای جذاب پیش روی‌تان قرار می‌گیرد و هم قیمت‌های مناسب‌شان وسوسه کننده است. 

آدرس:‌ خیابان خلیج فارس، جنب اسکله میرمهنا

حرف آخر: کمتر هزینه کنید، بیشتر لذت ببرید!

در این مقاله ما ۳ روش‌ و ترفند را به شما معرفی کردیم که به کمک آن‌ها می‌توانید ضمن حفظ کیفیت سفر خود، بودجه خود را بهتر مدیریت کنید و هزینه‌های خود را کاهش دهید. رزرو هتل با تخفیف، استفاده از تفریحات رایگان و خرید از بازارهای ارزان کیش به شما کمک می‌کنند تا هم خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر خود به این جزیره ثبت کنید و هم هزینه‌های خود را کاهش دهید. لذت بردن از سفر مخصوصا در کیش همیشه به معنای پرداخت هزینه‌های سنگین نیست، فقط کافی‌ست مواردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم را انجام دهید. ضمنا شما می توانید با مطالعه مقاله ترفندهای سفر ارزان به داخل و خارج کشور، با روش‌های بیشتری هم آشنایی پیدا کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×