» جهانگردی » دبی » دیدنی های دبی در شب؛ تفریحات شبانه دبی با عکس و آدرس
جاهای دیدنی دبی در شب که بسیار دیدن‌اند
دبی

دیدنی های دبی در شب؛ تفریحات شبانه دبی با عکس و آدرس

۱۲ آذر ۱۴۰۲ 3۰1,329

دبی از شهرهای توریستی و مدرن در امارات متحده عربی است که دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری را در دل خود جای داده است. شما در سفر به دبی، هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید به تفریح بپردازید و لحظات شاد و مهیجی را تجربه کنید. اکثر گردشگرانی که به این شهر زیبا و شگفت‌انگیز سفر کرده‌اند، بازدید از دیدنی های دبی در شب را به‌عنوان جذاب‌ترین بخش سفر خود می‌دانند. اگر قصد دارید برای گذران تعطیلات و تجربه سفری خاطره‌انگیز به دبی بروید، حتما از جاهای دیدنی دبی در شب بازدید کنید. مخصوصا از دیدنی‌های شبانه آن و به این شکل لذت سفر خود را دوچندان کنید. برای آشنایی با مکان های دیدنی دبی در شب، با این مطلب همراه باشید.

فهرست این مطلب

جاهای دیدنی دبی در شب

همان‌طور که اشاره شد، گشت شبانه در شهر زیبای دبی و انجام تفریحات دبی در شب، می‌تواند به بهترین بخش سفر شما تبدیل شود. بنابراین اگر از تماشای نورپردازی‌های زیبا در دل تاریکی شب لذت می‌برید و یا عاشق دیدن جاذبه‌های لوکس، مهیج و یا مفرح هستید، حتما تفریحات شبانه دبی را دنبال کنید و در صورت نیاز می توانید بلیط تفریحات دبی را از اقامت ۲۴ بخرید. پیشنهاد می‌شود در طول سفر، به این مراکز تفریحات شبانه دبی سری بزنید:

رفتن به بالای برج خلیفه و نمای بالا از شهر

برج خلیفه مرتفع‌ترین سازه در کل جهان است که تماشای شهر زیبای دبی از بالای این برج، یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه محسوب می‌شود. دیدن چشم‌انداز بی‌نظیر شب‌های دبی با نمای ۳۶۰ درجه‌ای از بالای این برج، بسیار حیرت‌انگیز است. شما می‌توانید این تجربه به یادماندنی را با صرف یک شام لذیذ در رستوران‌های برج خلیفه، همراه کنید.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

دیدنی‌های شبانه دبی

پالم ویو

یکی دیگر از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب، سکوی تماشا با نمای ۳۶۰ درجه و ارتفاع ۲۴۰ متری است که مناظر شگفت‌انگیزی از شهر دبی و پالم جمیرا را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد. برای رفتن به پالم ویو دبی باید به طبقه ۵۲ برج زیبای نخل بروید.

قاب دبی

قاب دبی که به دبی فریم نیز معروف است در پارک زعبیل قرار دارد و امکان تماشای این شهر رویایی را از ارتفاع ۱۵۰ متری برای گردشگران فراهم کرده است. تماشای دبی قدیم و جدید در یک قاب با مناظر پانورامای وسیع، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. 

اسکای ویو

یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی دبی در شب که درست روبه‌روی برج خلیفه قرار دارد، اسکای ویو است. جالب است بدانید که اسکای ویو دبی، باعث اتصال برج‌های دوقلو شهر دبی شده است که برای تفریح گردشگران امکانات فوق‌العاده‌ای مانند رصدخانه، رستوران، پیاده‌روی روی لبه‌های ارتفاعات و… را فراهم کرده است.

اسکای ویو دبی

تور برج العرب

اگر به‌دنبال انجام تفریحات شبانه در شهر زیبا و شگفت‌انگیز دبی هستید، حتما تور برج العرب را در لیست گردشگری خود لحاظ کنید. بازدید از فضای داخلی هتل لوکس برج العرب که شامل تور ۹۰ دقیقه‌ای است، می‌تواند به بهترین و خاطره‌انگیزترین بخش سفر شما تبدیل شود. امکان رزرو میز شام در این تور گردشگری نیز برای شما فراهم شده است.

موزه آیا دبی (AYA Universe)

اگر همچنان به‌دنبال این هستید که شبهای دبی کجا بریم، بهتر است سری به موزه آیا دبی بزنید. با بازدید از این موزه که از خلاقانه‌ترین جاهای دبی محسوب می‌شود، گویی به سیاره‌ای جدید سفر کرده‌اید. وجود تکنولوژی‌های بالا در موزه آیا، تجربیات انتزاعی، خیالی و عجیبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که در کمتر جایی از جهان مثال آن وجود دارد. برای تماشای شگفتی‌های خیال‌انگیز موزه آیا، باید به منطقه وافی مال دبی بروید.

تفریحات رایگان شبانه دبی

درست است که شهر دبی، از لوکس‌ترین و گران‌ترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می‌شود، اما برای تجربه به‌صرفه تفریح شبانه در دبی، می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی رایگان این شهر بازدید کنید. تفریحات رایگان شبانه شهر دبی، شگفتی‌های بی‌نظیری را مقابل چشمان شما به تصویر می‌کشد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. بنابراین برای گشت‌وگذار شبانه در دبی و درعین حال کاهش هزینه‌های خود، این مراکز دیدنی را به خاطر بسپارید:

نمایش نور در فستیوال سیتی (Light Show)

فستیوال سیتی دبی با داشتن بزرگ‌ترین واتر اسکرین(پرده نمایش آبی) در کتاب گینس ثبت شده است. این جاذبه گردشگری که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین دیدنی های دبی در شب محسوب می‌شود، نمایش‌های مهیجی را اجرا می‌کند که بسیار تماشایی است. از ویژگی‌های نمایش نور فستیوال سیتی دبی این است که امکان نمایش پیام‌هایی مانند تبریک تولد و یا عکس‌ها را بر روی پرده نمایش آبی، فراهم کرده است.

لایت اسنو دبی

آبنمای دبی

یکی دیگر از تفریحات دبی در شب که لحظات شاد و مفرحی را برای شما فراهم می‌کند، آبنمای زیبا و موزیکال دبی است. آبنای دبی با داشتن بیش از ۶ هزار لامپ، نورپردازی بی‌نظیری را به همراه رقص آب و پخش موسیقی به نمایش می‌گذارد. جالب است بدانید که ارتفاع آب در آبنمای دبی در حدود ۱۵۲متر است که تماشای آن برای گردشگران بسیار جذاب است. برای بازدید از آبنمای دبی باید از ساعت ۱۸ الی ۲۳ به نزدیکی برج خلیفه بروید.

قدم زدن در سواحل دبی

دبی به داشتن سواحل بسیار زیبا معروف است که امکانات تفریحی و گردشگری زیادی را برای گذران لحظات خوش، در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. قدم زدن در سواحل دبی و لذت بردن از آرامش شبانه در کنار دریا، از تفریحات رایگان و درعین حال محبوبی است که نباید آن را از دست بدهید. همچنین بعد از قدم زدن در ساحل می‌توانید به رستوران‌ها و مراکز تفریحی موجود در سواحل دبی بروید و بهترین لحظات را در کنار دوستان و یا اعضای خانواده خود سپری کنید.

لیزرشو در دبی مال

برای گشت‌وگذار شبانه در دبی و انجام تفریحات رایگان، لیزرشو را نیز در نظر داشته باشید. تماشای رقص رنگ و نور که شامل پرتوهای لیزر است که از ساختمان لوکس دبی مال، منعکس می‌شود، جلوه بی‌نظیری در شب دارد.

تفریحات لوکس شبانه دبی

تفریحات شبانه دبی به‌قدری زیاد است که دست شما را برای انتخاب بین ارزان‌ترین تا گران‌ترین تفریحات باز گذاشته است. اگر قصد دارید تفریحات لاکچری و خاص دبی را تجربه کنید، باید برای تهیه بلیط تفریحات دبی اقدام کنید تا به این شکل لحظات مفرح و مهیجی را در سفر به این شهر زیبا، در خاطرات خود ثبت کنید. برای تجربه هیجان و شادی در دل شبهای زیبای دبی، این تفریحات را فراموش نکنید:

تفریحات لوکس شبانه دبی

شام در رستوران Dinner in the Sky

صرف شام در رستورانی معلق، در ارتفاعات و در دل آسمان، از جذاب‌ترین تفریحات شبانه دبی است که به‌عنوان لاکچری‌ترین بخش سفر شما نیز محسوب می‌شود. رستوران دینر این د اسکای، از ۱۰ رستوران لوکس و برتر در جهان است که میزهای شام آن در آسمان معلق بوده و مناظر فوق‌العاده‌ای از شبهای دبی را مقابل دیدگان شما ترسیم می‌کند. جالب است بدانید که به‌دلیل معلق بودن میز غذا، امکان چرخش حین غذاخوردن نیز وجود دارد که به این شکل می‌توانید شهر را از زاویه‌های مختلفی تماشا کنید.

گشت شبانه با کروزهای تفریحی

کروز تفریحی شبانه، یکی دیگر از لوکس‌ترین تفریح شبانه در دبی محسوب می‌شود که بسیار مفرح و هیجان‌انگیز است. تجربیات خاطره‌انگیزی که در کروزهای شبانه دبی کسب می‌کنید به شرح زیر است:

  • گشت دریایی شبانه
  • صرف شام لوکس
  • تماشای مارینا
  • تماشای عین دبی
  • تماشای ساحل JBR
  • تماشای برج العرب
  • امکان اجاره یات‌های تفریحی خصوصی

سفر با کشتی لوتوس

اگر هنوز به‌دنبال پاسخ این سوال هستید که شبهای دبی کجا بریم، بهتر است برای رزرو تور کشتی لوتوس اقدام کنید. این تفریح شبانه، از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌های گردشگری است که امکان تجربه لحظاتی بسیار خوش و مفرح را برای توریست‌ها فراهم می‌کند.

کشتی لوتوس دبی

صرف شام با موسیقی زنده در Uptown bar

Uptown Bar از جذاب‌ترین مکان های دیدنی دبی در شب است که در هتل جمیرا بیچ واقع شده است. این بار در فضایی زیبا و در پشت بام این هتل ۵ ستاره و لوکس قرار دارد که علاوه بر چشم‌انداز شگفت‌انگیز، با موسیقی زنده و نوشیدنی‌های فوق‌العاده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اگر به‌دنبال مکانی مفرح برای خوش‌گذرانی و صرف شام هستید، پیشنهاد ما به شما  Uptown Bar است.

دبی سفید محلی لوکس برای نزدیکی به فرهنگ دبی

دبی سفید یا همان White Dubai کلوپ شبانه‌ای است که با جنب‌وجوش و شادی گردشگران، به یکی از مفرح‌ترین و محبو‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب تبدیل شده است. امکان مشاهده آسمان پرستاره هنگام رقص و شنیدن موسیقی زنده در دبی سفید برای شما فراهم شده است.

دیدنی های دبی در شب با خانواده

در صورتی که قصد انجام تفریحات شبانه دبی با اعضای خانواده خود را دارید، پیشنهاد ما این است که رفتن به مراکز تفریحات شبانه دبی که برای خانواده مناسب‌تر است را در اولویت قرار دهید. برای این کار گزینه‌های مفرح و مهیج زیادی پیش‌روی شما قرار دارد که می‌توانید با توجه به علاقه خود، آن‌ها را در لیست گردشگری خود در نظر داشته باشید. برخی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب عبارت است از:

گاردن گلو

گاردن گلو از خاص‌ترین و بزرگ‌ترین پارک‌های موضوعی در جهان است که درخشش بی‌نظیری در دل شب دارد. این پارک زیبا با نورپردازی‌های شگفت‌انگیز که توسط بیش از ۱۰ میلیون لامپ انجام شده است، شناخته می‌شود. علاوه بر تماشای رقص و ترکیب نور در پارک گاردن گلو دبی، می‌توانید از بخش‌های دیدنی مختلف آن نیز بازدید کنید که برای همه سنین مناسب و جذاب است.

نمایش لاپرله

اولین نمایش دائمی در دبی که زیبایی وصف‌ناپذیری را به رخ گردشگران می‌کشد، نمایش لاپرله نام دارد. این نمایش، از محبوب‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب که در واقع نوعی آکروباتیک نور محسوب می‌شود. به این شکل که رقص آب و صدا را می‌توانید بر روی پرده‌ای آبی که دارای طرح‌های سه‌بعدی است، مشاهده کنید.

نمایش دیدنی لاپرله در دبی

دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی یکی از بهترین تفریحات شبانه و خانوادگی دبی است که تلفیقی از بازار و پارک موضوعی را به نمایش می‌گذارد. به این معنی که در دهکده جهانی دبی می‌توانید با فرهنگ، تاریخ و سبک زندگی کشورهای مختلف آشنا شوید و در عین حال از خرید صنایع دستی، صرف غذاهای محلی و بین‌المللی و همچنین تفریح در بخش‌هایی مانند شهربازی، لذت ببرید.

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

اگر به دنیای زیر آب و تماشای آبزیان مختلف علاقه دارید، حتما در لیست گردشگری شبانه خود، بازدید از آکواریوم دبی را نیز لحاظ کنید. این آکواریوم با ظرفیت ۱۰ میلیون لیتر آب، ۱۴۰ گونه ماهی و جانور دریایی را در دل خود جای داده است. در این مرکز تفریحی دبی می‌تواند از گونه‌های غول‌پیکر تا کوچک ماهیان و آبزیان دریایی را مشاهده کنید که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. امکان غواصی در قفس‌های فلزی برای تماشای کوسه‌های بزرگ و خطرناک در این مجموعه تفریحی وجود دارد.

سافاری دبی

یکی دیگر از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب که امکان تجربه لحظاتی مفرح و مهیج را در اختیار شما قرار می‌دهد، سافاری دبی است که در دل بیابان‌های این شهر توریستی برگزار می‌شود. در سافاری دبی می‌توانید هیجان رانندگی در کویر با ماشین‌های آفرود، شترسواری، تماشای آسمان پرستاره و صرف غذای دلچسب در آرامش کویر را تجربه کنید. این مجموعه تفریحی فوق‌العاده بهترین گزینه برای تفریحات شبانه دبی در کنار اعضای خانواده محسوب می‌شود.

موشن گیت

موشن گیت دبی از جاهای دیدنی دبی در شب است که حس ماجراجویی و هیجان شما را با بخش‌های تفریحی مختلف با تم هالیوود، برمی‌انگیزد. تماشای اجراهای تئاتر، ترن هوایی، بازی‌های مهیج و… در این پارک پرطرفدار، امکان‌پذیر است.

موشن گیت دبی؛ دنیایی سراسر هیجان

کلاب های شبانه

مگر می‌شود به دبی بروید و از جذاب‌ترین دیدنی های دبی در شب که در کلاب‌های شبانه این شهر توریستی برگزار می‌شود، بهره نبرید. کلاب‌های شبانه دبی که اکثرا در ساختمان هتل های دبی قرار دارند، بهترین مکان برای رقص، تماشای نمایش‌های مفرح و شنیدن موزیک‌های زنده است. باید بدانید که سن مناسب برای ورود به کلاب‌های دبی، بالای ۲۱ سال است که برای تایید این موضوع باید حتما مدرک شناسایی معتبر ارائه کنید.

رصدخانه السادیم

رصدخانه السادیم، از مکان های دیدنی دبی در شب محسوب می‌شود که امکان تماشای شگفتی‌های آسمان در دل تاریکی شب را فراهم کرده است. در این مجموعه، تلسکوپ‌های پیشرفته‌ای وجود دارد که می‌توانید اجرام آسمانی مختلف را با آن تماشا کنید.

اتاق فرار Jumble

اگر عاشق هیجان و ماجراجویی هستید، حتما در کنار اعضای خانواده خود، به مجموعه تفریحی اتاق فرار دبی بروید. در این مکان تفریحی می‌توانید ترس و چالش ذهنی را در کنار هم تجربه کنید. تنوع زیاد بازی‌ها، دکوراسیون خاص و جالب و همچنین معماهای چالش‌برانگیز، اتاق فرار را به بهترین گزینه برای تجربه یک شب هیجان‌انگیز در سفر به دبی تبدیل کرده است.

 تور دبی برای تجربه تعطیلاتی به یادماندنی

حالا که با دیدنی های دبی در شب آشنا شدید و به این شکل لیست گردشگری خود را پیش از سفر به این شهر زیبا و شگفت‌انگیز، کامل کرده‌اید، بهتر است برای رزرو تورهای گردشگری به مقصد دبی اقدام کنید. از آنجایی که دبی به کشور ما نزدیک است و تقاضا برای سفر به این شهر رویایی در بین ایرانیان زیاد است، شاهد برگزاری تورهای گردشگری متنوع به مقصد دبی هستیم که بهترین خدمات و امکانات را به مسافران خود ارائه می‌کنند. در این میان پیشنهاد ما تور دبی اقامت۲۴ است. چرا که به شما اجازه می‌دهد آن را به شکل دلخواه خود تنظیم کنید. در واقع می‌توانید هر هتلی که مایل هستید را در هر بازه زمانی دلخواهی در این تور رزرو کنید.  

رزرو هتل های دبی که به جاهای دیدنی دبی در شب نزدیک است

رزرو هتل، ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید پیش از سفر به فکر آن باشید. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هتل های دبی، موقعیت مکانی آن‌ها و نحوه دسترسی به جاهای دیدنی دبی است. زیرا قرار نیست بیشترین زمان سفر خود را صرف رفت‌وآمد در شهر کنید، پس بهتر است آن دسته از هتل های دبی را در اولویت قرار دهید که به مراکز اصلی شهر، وسایل حمل‌ونقل عمومی و همچنین جاذبه‌های گردشگری و شبانه دبی نزدیک است.

سخن پایانی

یکی از جذاب‌ترین بخش سفر به دبی که در بین تمام گردشگران محبوب و پرطرفدار است، رفتن به جاهای دیدنی دبی در شب است. اگر قصد سفر به این شهر زیبا و رویایی را دارید، بهتر است پیش از سفر با بهترین مکان های دیدنی دبی در شب آشنا شوید تا به این شکل بتوانید لیست گردشگری خود را به بهترین شکل تکمیل کنید. برای تماشاتی دیدنی های دبی در شب، پیشنهاداتی به شما ارائه شد که بهتر است آن‌ها را برای تجربه سفری مهیج و خاطره‌انگیز، به خاطر بسپارید.

آیا امکان تفریح شبانه در شهر دبی برای خانواده‌ها وجود دارد؟

بله. می‌توانید از تفریحاتی مانند پارک گاردن گلو، سافاری دبی، دهکده جهانی، آکواریوم دبی، اتاق فرار و... استفاده کنید.

برای ورود به کلاب‌های شبانه دبی نیاز به ارائه مدرک شناسایی است؟

بله. از آنجایی که سن مجاز برای ورود به کلاب‌های شبانه دبی، بالای ۲۱ سال است، باید برای تایید این موضوع، مدرک شناسایی معتبر ارائه کنید.

آیا می‌توان از تفریحات شبانه دبی به‌صورت رایگان استفاده کرد؟

بله. می‌توانید به تماشای آبنمای دبی، لیزرشو، نمایش نور در فستیوال سیتی بروید یا در سواحل زیبای دبی قدم بزنید

از کجا تور دبی بگیریم؟

از اقامت۲۴ می‌توانید تور دلخواه‌تان را رزرو کنید. در این تور هتل و مدت زمان سفر به صورت انتخابی است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×