بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » بهترین رستوران های زنجان | آدرس، ساعت کاری و شماره تماس
بهترین رستوران های زنجان
گوناگون

بهترین رستوران های زنجان | آدرس، ساعت کاری و شماره تماس

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ 28۶4,525

زنجان به خاطر داشتن آب و هوای مطبوع در فصل تابستان، جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی و جاهای دیدنی مختلف در سال های اخیر به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل شده است. بهترین رستوران های زنجان مکانی عالی برای صرف غذا در سفر به این شهر دوست داشتنی محسوب می شوند که از تنوع بالایی برخوردارند.

تجربه صرف غذاهای خوش طعم و باکیفیت یکی از مهمترین لذت های سفر است که هر گردشگری به دنبال آن می باشد. از این رو در این مقاله از اقامت ۲۴ تصمیم گرفتیم برای گردشگرانی که علاقمند به سفر و بازدید از جاهای دیدنی زنجان و به دنبال رزرو بهترین رستوران های زنجان هستند اطلاعات کامل و جامعی ارائه دهیم تا بتوانند بهترین رستوران زنجان را برای نوش جان کردن غذاهای لذیذ انتخاب کنند. با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های زنجان آدرس، تلفن و خدمات آنها آشنا شوید. این اطلاعات از طریق تماس مستقیم با هر رستوران جمع آوری شده اند و می توانید نسبت به صحت آنها اطمینان کامل داشته باشید.

بهترین رستوران های زنجان

زنجان به واسطه حضور گردشگران زیاد در ایام مختلف سال و به ویژه تابستان و ایام عزاداری محرم دارای رستوران های متعدد و متنوعی است. بهترین رستوران های زنجان از فضایی دلنشین برخوردار بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی را با کیفیتی عالی و طعمی بی نظیر ارائه می دهند. اگر به دنبال بهترین رستوران زنجان هستید به شما رستوران های زیر را پیشنهاد می کنیم:

رستوران نفیس زنجان

رستوران نفیس

یکی از بهترین رستوران های زنجان رستوران نفیس است که از فضایی شیک و فوق العاده زیبا برخوردار می باشد. این رستوران درجه یک منوی غذایی متنوعی دارد و شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و حتی غذاهای محلی زنجان را با کیفیت بی نظیر نوش جان کنید.

کیفیت بالای غذاها، موقعیت مکانی عالی، پرسنل حرفه ای و خوش برخورد، تنوع بالای غذاها، دورچین و مخلفات وسوسه انگیز، بهداشت و پاکیزگی بی نظیر و برخورداری از بهترین سرآشپزان از مزایای رستوران نفیس زنجان محسوب می شوند.

آدرس: زنجان، شهرک قدس، بلوار سرداران شهید ششم غربی.

ساعت کاری: ۱۲ الی ۱۵:۳۰ و ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۴۷۴۲۲۸

رستوران پلو بهترین رستوران زنجان

رستوران پلو

اگر از گردشگرانی که قبلا به زنجان سفر کرده و یا از اهالی و مردم زنجان بپرسید بهترین رستوران این شهر کدام است، قطعا به شما رستوران پلو را معرفی می کنند. این رستوران از فضایی دلنشین و صمیمی برخوردار است و می تواند برای دورهمی های خانوادگی، دوستانه و یا حتی مهمانی های مختلف گزینه ای ایده آل محسوب شود.

در رستوران پلو به عنوان یکی از بهترین رستوران های زنجان از نظر مردم انواع غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای محلی و بومی زنجان سرو می شوند. شما می توانید در این رستوران انواع کباب ها مانند کباب سلطانی، کباب برگ، فیله کباب، شیشلیک و غیره با طعمی به یادماندنی و کیفیت درجه یک به همراه برنج معطر و خوش عطر سرو می شوند. اگر از علاقمندان به خوراک هستید می توانید در رستوران پلو زنجان خوراک هایی همچون خوراک گردن، خوراک مرغ، خوراک ماهیچه و … را نوش جان کنید.

آدرس: زنجان، بزرگراه ۲۲ بهمن، روبروی مجتمع قائم، جنب زیرگذر قائم.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۵:۴۵ و ۲۰ الی ۲۲:۴۵

تلفن: ۰۲۴۳۳۴۶۲۶۶۶

رستوران مجلسی زنجان

رستوران مجلسی

یکی دیگر از بهترین رستوران های زنجان رستوران مجلسی است که طرفداران زیادی دارد. اگر در سفر هستید و دلتان برای غذاهای خانگی تنگ شده است می توانید به رستوران مجلسی زنجان بروید و انواع غذاهای خانگی با طعم و کیفیت بی نظیر را نوش جان کنید.

این رستوران از فضای بسیار شیک و در عین حال گرم و صمیمی برخوردار بوده و در لیست بهترین رستوران های زنجان جایگاه ویژه ای دارد. از بهترین غذاهای این رستوران دوست داشتنی می توان به پلو دیگی، ماکارونی، کوفته، عدس پلو، کتلت، فسنجان، آلبالو پلو، هویج پلو، انواع کباب ها، کشک بادمجان، مسما بادمجان و … اشاره کرد.

آدرس: زنجان، شهرک کارمندان، خیابان مهدوی، بین خیابان چهار و پنج شرقی، جنب مسجد قبا.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳.

تلفن: ۰۲۴۳۳۴۵۸۳۴۵

رستوران صدف بهترین رستوران های زنجان

رستوران صدف

اگر به دنبال بهترین رستوران در زنجان هستید، رستوران صدف می تواند یکی از گزینه های شما باشد. این رستوران در محیطی شیک با طراحی و چیدمان منحصربفرد از مهمانان خود پذیرایی می کند. علاوه بر کیفیت بالای غذاها یکی دیگر از مهمترین ویژگی های رستوران صدف به عنوان یکی از بهترین رستوران های زنجان قیمت مناسب، سرویس دهی بی نظیر آن است.

موقعیت مکانی ویژه و قرار گرفتن در روبروی پارک ملت یکی دیگر از مزایای رستوران صدف محسوب می شود. شما می توانید پس از صرف غذا برای پیاده روی به پارک ملت بروید و لحظات و اوقات خوشی را تجربه کنید. در این رستوران خوب زنجان غذاهایی همچون انواع کباب ها، باقالی پلو، شیشلیک، استیک گوشت، انواع ماهی، انواع خورشت ها و غیره با تزئینات فوق العاده و مخلفات متنوع همچون زیتون پرورده، انواع سالاد، ماست، نوشیدنی های دلچسب و … سرو می شوند.

آدرس: زنجان، خیابان خرمشهر، روبروی پارک ملت.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲.

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۴۰۵۰۵

آتا رستورانی زنجان

آتا رستورانی

یکی دیگر از بهترین رستوران های شهر زنجان آتا رستورانی است که از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. محیط دنج و دلنشین، غذاهای باکیفیت و خوش طعم، پرسنل خوش برخورد، خدمات عالی و … باعث شده اگر کسی این سوال را بپرسد که بهترین رستوران های زنجان کجاست؟ آتا رستورانی به او معرفی شود.

همچنین آتا رستورانی جزو بهترین رستوران های زنجان با موسیقی زنده نیز محسوب می شود و شما می توانید در سفر به این شهر یک وعده غذای لذیذ را در فضای دوست داشتنی آتا رستورانی با گوش فرا دادن به موسیقی زنده روح نواز نوش جان کنید و لحظات خاطره انگیزی را تجربه نمایید.

آدرس: زنجان، کوی شهریار، میدان اشراق.

ساعت کاری: همه روزه از ۱۱ الی ۱۵ و ۱۸ الی ۲۳:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۵۵۹۶۵

سالاد ایتالیایی رستوران گلریز زنجان

رستوران گلریز

از بهترین رستوران های زنجان لاکچری می توان به رستوران گلریز اشاره کرد. این رستوران دارای فضایی بسیار شیک و محیطی لوکس است که بسیار مورد توجه اهالی زنجان و همچنین مسافران قرار گرفته است. منوی غذایی متنوع رستوران گلریز زنجان شامل انواع غذاهای ایرانی و سالادهای ایتالیایی است.

قیمت غذاهای رستوران گلریز نسبت به دیگر رستوران های زنجان بالاتر است اما کیفیت و طعم آنها زبانزد عام و خاص می باشد. شما می توانید قبل از سفارش غذای اصلی پیش غذاهای جذابی همچون خوراک بادمجان، کوفته تبریزی، کشک بادمجان، کباب شامی، شله زرد مخصوص، سوپ سفید مخصوص گلریز و … را نوش جان کنید.

آدرس: زنجان، خیابان خرمشهر، جنب بانک تجارت.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۱۰۱۶

بهترین دیزی سرای زنجان

دیزی سرای عابدینی

اگر برای میل کردن یک دیزی بسیار لذیذ و خوش طعم به دنبال بهترین رستوران زنجان هستید، قطعا باید به سراغ دیزی سرای عابدینی بروید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های زنجان است که اگر یکبار به آنجا بروید، برای همیشه مشتری دائمی آن می شوید.

محیط دلنشین و صمیمی دیزی سرای عابدینی زنجان لذت نوش جان کردن یک وعده آبگوشت لذیذ را که از غذاهای محبوب ما ایرانی ها است را دوچندان می کند. دورچین و مخلفات دیزی سرو شده در این رستوران بسیار جذاب است و شما می توانید انواع سبزی خوردن، انواع ترشی، ماست، دوغ محلی و … را سفارش دهید. همچنین می توانید برای صرف صبحانه دیزی سرای عابدینی را انتخاب کنید و از املت های بی نظیر و دیگر صبحانه های آن میل کنید.

آدرس: زنجان، خیابان امام.پایینتر از چهارراه امیرکبیر، میدان ورکچیها، روبروی درب بازار سنتی.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۸ – ساعت رزرو از ۱۰ تا ۱۲

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۲۴۲۶۰

رستوران ترکیه ای زنجان

رستوران آدانا کباب

اگر از عاشقان کباب هستید و می خواهید بهترین و خوشمزه ترین کباب های ترکی را در زنجان نوش جان کنید، باید به سراغ رستوران آدانا کباب بروید. آدانا کباب به عنوان یکی از بهترین رستوران های زنجان و یکی از خاص ترین رستوران های این شهر شناخته می شود که انواع غذاهای ترکی و به ویژه کباب ترکی را ارائه می دهد.

غذاهای باکیفیت و لذیذ این رستوران دوست داشتنی توسط بهترین سرآشپزان ترکیه ای طبخ می شوند و در ظروف سنتی مسی زنجان به همراه تزئینات بی نظیر سرو می شوند. پیشنهاد می کنیم در سفر به زنجان فرصت چشیدن طعم واقعی کباب را در رستوران آدانا از دست ندهید.

آدرس: زنجان، میدان هنرستان، روبروی هنرستان مطهری.

ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۳:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۸۹۶۶۲

رستوران دورچین بهترین رستوران زنجان

رستوران دورچین

یکی دیگر از بهترین رستوران های زنجان با موسیقی زنده رستوران دورچین است. این رستوران لاکچری زنجان دارای فضایی بسیار شیک و مدرن است و از محبوبیت زیادی در بین اهالی زنجان و مسافران برخوردار می باشد. شما می توانید انواع غذاهای خوش طعم و باکیفیت ایرانی را در این رستوران نوش جان کنید.

از معروفترین غذاهای رستوران دورچین زنجان می توان به انواع کباب اشاره کرد که در میان بهترین رستوران های معروف زنجان زبانزد است. دورچین غذاها در این رستوران با مخلفات متنوع و با تزئین فوق العاده زیبا همراه غذا هستند و لذت صرف غذا را دوچندان می کنند.

آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، نرسیده به میدان آزادی.

ساعت کاری: ۱۱ الی ۱۵:۴۵ و ۱۹ الی ۲۳:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۲۷۸۲

رستوران آریالانژ زنجان

رستوران بین المللی آریالانژ

در میان بهترین رستوران های خوب زنجان رستوران بین المللی آریالانژ جایگاه ویژه ای دارد که از محیطی بسیار مجلل و شیک با طراحی و دکوراسیون مدرن برخوردار است. شما می توانید هنگام نوش جان کردن غذا از بالکن شیشه ای و پنجره های بزرگ این رستوران که در طبقه پنجم یک برج قرار گرفته منظره زیبایی از شهر زنجان را تماشا کنید و لذت ببرید.

این رستوران منو غذایی متنوعی دارد و هر فرد با هر سلیقه و ذائقه ای می تواند در آن یک غذای لذیذ و باکیفیت باب دل خود را نوش جان کند. با اینکه قیمت غذاهای رستوران بین المللی آریالانژ زنجان گرانتر از سایر رستوران های این شهر هستند اما کیفیت آنها بی نظیر است.

علاوه بر غذاهای سنتی و ایرانی مانند انواع کباب، باقالی پلو با ماهیچه، کته باقالی با ماهی سوخاری، چلو گردن و … شما می توانید غذاهای بین المللی و فست فودی همچون پیتزا، استیک، برگر و … نیز در این رستوران لاکچری سفارش دهید.

آدرس: زنجان، خیابان سعدی، برج آریا، طبقه پنجم.

ساعت کاری: ۱۱ الی ۲۳

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۵۴۷۷

رستوران هفت چنار

رستوران هفت چنار

اگر در سفر زنجان می خواهید پس از بازارگردی و خرید یک وعده غذای باکیفیت و خوش طعم نوش جان کنید، به شما رستوران هفت چنار را پیشنهاد می کنیم. این رستوران جذاب در بازار تاریخی زنجان واقع شده و جزو بهترین رستوران های زنجان با قیمت مناسب محسوب می شود.

منو غذایی رستوران هفت چنار به عنوان بهترین غذاخوری زنجان در بازار بسیار متنوع است و شما می توانید غذاهای مختلفی مانند میرزا قاسمی، ته چین، چلوکباب، انواع خورشت ها، مرغ و … را به همراه مخلفات بی نظیر و نوشیدنی های سرد و دلچسب سفارش دهید.

آدرس: زنجان، میدان انقلاب، بازار تاریخی، ابتدای سعدی جنوبی، بازارچه مهر.

ساعت کاری: ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۶۵۷۴

رستوران چنگال طلایی شعبه دوم رستوران مجلسی

رستوران چنگال طلایی (شعبه دوم رستوران مجلسی)

در لیست رستوران های زنجان رستوران چنگال طلایی سابق یا شعبه دوم رستوران مجلسی براساس نظر برخی از اهالی شهر و مسافران بهترین رستوران زنجان است. این رستوران شیک دارای دکوراسیونی مدرن و به رنگ طلایی است که بسیار چشم نواز می باشد.

منوی غذایی رستوران چنگال طلایی زنجان متنوع بوده و ترکیبی از غذاهای اصیل ایرانی و فست فود را ارائه می دهد. شما می توانید انواع غذای ایرانی و فرنگی که توسط بهترین سرآشپزان تهیه می شود را در این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران های زنجان با موسیقی زنده شناخته می شود نوش جان کنید و لحظات خوش و اوقات خاطره انگیزی داشته باشید.

آدرس: زنجان، خیابان خرمشهر، روبروی بانک ملی.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۰۱۸۵

بهترین کافه رستوران های زنجان

اگر دوست دارید در سفر به زنجان در محیطی متفاوت و منحصربفرد انواع غذاهای خوش طعم و خوراکی های لذیذ و نوشیدنی های متنوع را میل کنید، بهترین کافه رستوران های زنجان گزینه ای ایده آل محسوب می شوند. این کافه رستوران ها منوی ترکیبی کافی شاپ و رستوران را به مهمانان خود ارائه می دهند و از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. از معروفترین کافه رستوران های زنجان می توان موارد زیر را نام برد:

کافه رستوران آرماندو

کافه رستوران آرماندو

به جرات می توان گفت آرماندو یکی از لوکس ترین و خاص ترین کافه رستوران های زنجان است که از فضایی فوق العاده زیبا و آرامش بخش برخوردار می باشد. محیط دلنشین و جذاب کافه رستوران آرماندو زنجان برای قرارهای دوستانه و رسمی یا دورهمی های خانوادگی و مهمانی های مختلف مناسب است.

شما می توانید در آرماندو به عنوان یکی از بهترین رستوران های زنجان انواع غذاهای فست فودی مانند استیک، پیتزا، برگر و یا نوشیدنی های سرد و گرم منحصربفرد را سفارش دهید. همچنین در این کافه رستوران سرویس چای و قلیان نیز ارائه می شود که طرفداران زیادی دارد.

آدرس: زنجان، خیابان هنرستان، خیابان سیلو، کوچه ابوذر غفاری.

ساعت کاری: ۱۱ تا ۲۴

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۹۴۴۳

کافه رستوران کروژ

کافه رستوران کروژ

اگر می خواهید انواع غذاهای خوش طعم و دسرها و نوشیدنی های لذیذ را در بهترین رستوران زنجان نوش جان کنید، باید به سراغ کافه رستوران کروژ بروید. دکوراسیون این رستوران با دیوارهای پر از تابلوهای خاص و میز و صندلی های منحصربفرد محیطی بسیار دلنشین و متفاوت را ایجاد کرده است.

این رستوران علاوه بر فضای داخلی دارای فضای بیرونی و حیاطی باصفا است که می توانید در آن انواع غذاهای خوش طعم و دسرها و نوشیدنی های متنوع را میل کنید و لذت ببرید. قیمت غذاها و نوشیدنی های این کافه رستوران مناسب است و می توان آن را جزو بهترین رستوران های زنجان با قیمت مناسب در نظر گرفت.

آدرس: زنجان، بلوار آیت الله رفسنجانی، شهرک علوم پایه، عارف یکم، جنب سازمان خبرگزاری.

ساعت کاری: ۱۱ تا ۲۳:۳۰

تلفن: ۰۹۱۹۱۴۱۷۹۳۲ 

بهترین رستوران های سنتی زنجان

برای علاقمندان به فضاهای تاریخی و مکان هایی با دکوراسیون سنتی و نوستالژی، بهترین رستوران های سنتی زنجان گزینه ای ایده آل جهت صرف غذایی خوش طعم و سپری کردن اوقاتی خوش محسوب می شوند. اگر با خانواده به زنجان سفر می کنید و به دنبال بهتری نرستوران زنجان هستید که محیطی آرامش بخش و غذاهای باکیفیت داشته باشد می توانید به سراغ رستوران های زیر بروید:

رستوران مشاهیر

رستوران سنتی مشاهیر

یکی از بهترین رستوران های زنجان سنتی رستوران مشاهیر است که با دکوراسیونی جذاب یادآور خانه های قدیمی می باشد. این رستوران محبوب انواع غذاهای سنتی را با کیفیتی بی نظیر و دورچین هایی وسوسه انگیز سرو می کند. فضای دوست داشتنی، غذاهای متنوع و خوش طعم، پرسنل خوش برخورد، قیمت های مناسب و … از مهمترین ویژگی ها و مزایای رستوران سنتی مشاهیر زنجان هستند که آن را به یکی از رستوران های محبوب تبدیل کرده اند.

آدرس: زنجان، نبش میدان دارالقرآن.

ساعت کاری: ۱۲ الی ۲۳

تلفن: ۰۲۴۳۳۴۷۱۱۴۱

سفره خانه رستوران سنتی زرتشت

سفره خانه رستوران سنتی زرتشت

یکی دیگر از بهترین رستوران های زنجان رستوران سنتی زرتشت است که در وسط باغی بزرگ و باصفا قرار دارد. شما می توانید داخل حجره های سنتی و زیبای این سفره خانه که دورتادور باغ سرسبز واقع شده اند بنشینید و غذاهای با کیفیتی را نوش جان کرده و از لحظات خوش نهایت لذت را ببرید.

سفره خانه رستوران سنتی زرتشت زنجان دارای فضای داخلی با میز و صندلی نیز می باشد که توانسته با محیط صمیمی اش گردشگران زیادی را جذب کند. از بهترین و محبوبترین غذاهای این رستوران سنتی زنجان می توان به انواع کباب ها اشاره کرد که زبانزد عام و خاص هستند. همچنین در این رستوران امکان برگزاری جشن تولد، گل آرایی، شمع آرایی و میز سرو و غیره وجود دارد که برای هماهنگی باید حداقل از ۲ روز قبل تماس بگیرید.

آدرس: زنجان، خیابان خرمشهر، روبروی پارک میثم، نرسیده به صدا و سیما.

ساعت کاری: ۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۷۰۵۷

رستوران سنتی حاج داداش زنجان

رستوران سنتی حاج داداش

یکی از خاص ترین رستوران های سنتی زنجان، رستوران حاج داداش است زیرا این رستوران در حمامی تاریخی متعلق به دوران قاجار قرار دارد. این حمام قدیمی پس از بازسازی و مرمت تغییر کاربری داده و به عنوان یک رستوران سنتی و سفره خانه منحصربفرد با انواع و اقسام غذاهای ایرانی اصیل از مهمانان پذیرایی می کند.

شما می توانید در رستوران سنتی حاج داداش زنجان علاوه بر نوش جان کردن غذاهای خوش طعم از تماشای معماری بی نظیر این مجموعه تاریخی لذت ببرید. دکوراسیون سنتی و چشم نواز در این فضای قدیمی رستوران حاج داداش را به یکی از بهترین رستوران های زنجان تبدیل کرده است.

آدرس: زنجان، خیابان فردوسی، راسته پایین بازار بزرگ.

ساعت کاری: ۱۲ تا ۲۳:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۳۶۸۲۰

بهترین کاروانسرای سنگی

رستوران سنتی کاروانسرای سنگی

اگر علاقمند به اماکن تاریخی هستید و می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و هم از یک بنای ارزشمند با معماری فوق العاده بازدید نموده و هم یک وعده غذای باکیفیت و خوش طعم میل کنید، بهترین گزینه رستوران سنتی کاروانسرای سنگی است. این رستوران در یک کاروانسرای تاریخی متعلق به دوران صفویه قرار دارد و به عنوان بهترین رستوران زنجان سنتی شناخته می شود.

شما می توانید در رستوران سنتی کاروانسرا سنگی زنجان انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند دیزی، کباب ها، خورشت ها، زرشک پلو با مرغ و … را سفارش دهید و به همراه دورچین و مخلفات هیجان انگیز و نوشیدنی های دلچسب مانند دوغ محلی نوش جان کنید.

آدرس: زنجان، بلوار شهید بهشتی، روبروی ایستگاه قطار زنجان.

ساعت کاری: ۱۲:۳۰ الی ۲۳:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۳۱۵۰

بهترین باغ رستوران زنجان

بهترین رستوران ها در زنجان به رستوران های شیک و لاکچری و یا رستوران های سنتی محدود نمی شوند. باغ رستوران ها نیز در لیست بهترین رستوران های زنجان قرار دارند که به خاطر فضای خاص و دلنشین خود بسیار محبوب می باشند.

بهترین باغ رستوران زنجان

باغ رستوران چای باغ

اگر می خواهید در قلب طبیعت و مکانی باصفا و آرامشبخش استراحت کنید و یک وعده غذای دلچسب نوش جان کنید، رستوران چای باغ گزینه ای عالی محسوب می شود. این باغ رستوران علاوه بر فضای داخلی دارای یک فضای بیرونی باغ مانند است که با درختان زیبا، گیاهان و گلهای فراوان و آب و هوای مطبوع محیطی دلنشین جهت صرف غذا و لذت بردن از لحظات خلق کرده است.

اگر از علاقمندان به خوردن غذا در فضای باز هستید می توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را که از بهترین مواد اولیه برای طبخ آنها استفاده شده به همراه نوشیدنی های گوارا در باغ رستوران چای باغ به عنوان بهترین باغ رستوران زنجان میل کنید.

آدرس: زنجان، میدان بسیج، کیلومتر یک جاده روستای حسن ابدال.

ساعت کاری: ۱۱ الی ۲۳

تلفن: ۰۹۱۲۲۴۲۲۸۲۴

صرف غذا در بهترین رستوران های زنجان می تواند لذت سفر به این شهر زیبا را دوچندان کرده و خاطرات خوشی را برایتان رقم بزند. تنوع رستوران ها در زنجان بالا است و شما می توانید با توجه به مطالب بالا و سلیقه و ذائقه خود بهترین رستوران زنجان را برای نوش جان کردن یک وعده غذای باکیفیت و خوش طعم به راحتی انتخاب کنید.

۴.۷/۵ - (۷ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۶

  1. مهدی

    با سلام خدمت هموطنان عزیزم . درخصوص رستوران مشاهیر زنجان به این نکته حتما توجه کنید
    من امروز ۲۴ آذز ۱۴۰۲ از این رستوران استفاده کردم و واقعا بی‌کیفیت بود از گوشت گوساله منجمد استفاده کرده بودن. من کوبیده مخصوص سفارش دادم برای فرزندانم که متاسفانه واقعا بی کیفیت و داخل کباب سیاه بود . البته من بهبهداشت اطلاع دادم و پیگیر هستم

  2. puria azimi

    رستوران هفت چنار بسیار محیطی آرام، دوست داشتنی همچنین غذایی بسیار لذیذ و بصرفه با مدیریت بسیار خوش اخلاق 🙏

  3. mehran tohidlu

    تجربه من از زنجان بازار و رستوران هفت چنار واقعا بی نظیر بود مردم مهربان
    و غذای عالی در رستوران هفت چنار

    • علیرضا قانع

      ممنونیم که با انتقال تجربیات خودتون به سایرین هم کمک میکنین.

  4. nahid monfared

    ما با توجه به معرفی رستورانها در سایت شما به رستوران هفت چنار رفتیم مدیریت جوان و خوش برخورد و غذای عالی و بی نظیر جای پارک زیاد و نزدیک به مرکز شهر هتل ها و مراکز خرید
    سپاسگذاریم

    • علیرضا قانع

      سلام خیلی خوشحالیم که این مطلب اطلاعات مفیدی بهتون داده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×