» معرفی هتل » بهترین هتل ارومیه برای اقامتی راحت در شهر آب و ادیان
best-hotel-urmia
معرفی هتل

بهترین هتل ارومیه برای اقامتی راحت در شهر آب و ادیان

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ 7۱2,202

با انتخاب بهترین هتل ارومیه می توانید اقامتی راحت و سفری به یادماندنی در این شهر زیبا تجربه کنید. ارومیه یکی از زیباترین شهرهای شمال غربی ایران است که جاذبه های گردشگری متنوع و متعدد طبیعی، تاریخی، فرهنگی و … دارد. علاوه بر جاهای دیدنی ارومیه، این شهر به خاطر موقعیت استراتژیک خود یکی از قطب های تجارت، واردات و صادرات ایران محسوب می شود. از این رو افراد زیادی که برای تفریح و گشت و گذار و یا امور کاری و بازرگانی به ارومیه سفر می کنند به دنبال اقامت در بهترین هتل های ارومیه هستند.

در این مقاله از اقامت ۲۴ به معرفی بهترین هتل ارومیه از نظر مسافران می پردازیم. اگر شما هم قصد دارید به این شهر سفر کنید و به دنبال هتلی مناسب برای اقامتی دلنشین و خاطره انگیز هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین هتل ارومیه

هتل های ۵ ستاره ارومیه

مسافرانی که به دنبال لوکس ترین هتل هستند می توانند به سراغ بهترین هتل ۵ ستاره ارومیه بروند. بسیاری از افراد که برای سفرهای کاری یا تفریحی و گردشگری به ارومیه سفر می کنند می خواهند که محل اقامت آنها از هر نظر کامل باشد. از این رو به دنبال هتلی با امکانات زیاد و کیفیت بالا هستند تا به خوبی استراحت کنند. یکی از بهترین هتلهای ارومیه که تنها هتل ۵ ستاره این شهر نیز می باشد هتل آنا است.

هتل آنا ارومیه

هتل ۵ ستاره آنا نخستین هتل لوکس در شهر ارومیه می باشد که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل ۲۱ طقبه دارای معماری مدرن و بسیار شیکی است که همچون نگینی در شهر ارومیه می درخشد. هتل ۵ ستاره آنا از ۱۹۶ باب اتاق و سوئیت های مدرن و امکانات و تجهیزات مطابق با آخرین استانداردهای صنعت هتلداری برخوردار می باشد.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل آنا به عنوان بهترین هتل پنج ستاره ارومیه می توان به رستوران شیک با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ، اینترنت رایگان و نامحدود، استخر و مجموعه آبی لوکس، سالن برگزاری جلسات، تالارهای چند منظوره، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع، کافی شاپ، سالن ورزشی مجهز و … اشاره نمود.

بهترین هتل 5 ستاره ارومیه

هتل پنج ستاره آنا کمی خارج از شهر ارومیه واقع شده است، از این رو از محیطی آرام برخوردار می باشد. با اینکه این هتل در مرکز شهر قرار ندارد اما باز هم مسافران با اقامت در آن می توانند دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی ارومیه و مراکز مهم شهر مانند خانه انصاری، کلیسای حضرت مریم، بازار سنتی، برج سه گنبد و … داشته باشند.

آدرس: ارومیه، خیابان جام جم (جاده بند)، مقابل گلشهر ۲

هتل های ۴ ستاره ارومیه

اگر برای انتخاب هتل دچار تردید شده اید تا گزینه های مقرون به صرفه تر اما لوکس را رزرو کنید، به شما بهترین هتل ۴ ستاره ارومیه زیبا را معرفی می کنیم. این هتل ها در لیست بهترین هتل ارومیه قرار دارند زیرا از خدمات و امکانات کامل و لوکسی برخوردارند. با رزرو هتل های چهار ستاره ارومیه می توانید اقامتی دلنشین و سفری به یادماندنی داشته باشید.

بهترین هتل 4 ستاره ارومیه

هتل آریا

 بهترین هتل چهار ستاره ارومیه هتل آریا است که دارای ۱۴ طبقه و ۶۳ باب اتاق و سوئیت شیک و تمیز می باشد و بیشترین امتیاز را در بین سایرین دریافت کرده است. این هتل ۴ ستاره لوکس در سال ۱۳۹۰ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی مناسب هتل آریا موجب شده تا مهمانان دسترسی خوبی به جاهای دیدنی ارومیه و جاذبه های گردشگری این شهر داشته باشند. این هتل شیک و مجهز فاصله کمی تا بازار سنتی و قدیمی ارومیه، برج سه گنبد، کلیسای مریم مقدس، خانه انصاری، مسجد جامع و … دارد.

شما می توانید با انتخاب هتل چهار ستاره آریا در یکی از اتاق های سینگل رویال، دو تخته دبل رویال، دو تخته توئین رویال، فیستا مخصوص عروس و داماد، سه تخته رویال، سه تخته دبل پلاس لاکچری، چهار تخته کوآدراپل، پنج تخته جونیور و سوئیت های سه نفره رویال، لاکچری و پرزیدنتال اقامتی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

هتل آریا که به عنوان یکی از بهترین هتل ها در ارومیه شناخته می شود امکانات و خدماتی همچون رستوران، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، اینترنت، سالن ورزشی، صندوق امانات داخل اتاق، صرافی، آژانس مسافرتی و … را به مهمانان خود ارائه می دهد.

آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی.

هتل های 4 ستاره ارومیه

هتل پارک

یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره که در لیست بهترین هتل ارومیه نامش درج شده است، هتل پارک می باشد. این هتل لوکس در سال ۱۳۸۸ در مساحتی حدود ۲۵۰۰ مترمربع در ارومیه افتتاح گردید. هتل ۴ ستاره پارک ارومیه دارای ۶ طبقه و ۷۵ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مدرن و مجهز به تمامی استانداردهای هتلداری روز دنیا است.

اینترنت، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، فروشگاه، صرافی، مرکز خرید، اتاق بازی، جکوزی، خانه داری، لاندری و … از مهمترین امکانات و خدمات هتل پارک محسوب می شوند.

موقعیت مکانی ویژه هتل پارک و قرارگرفتن در مرکز شهر باعث شده با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به اماکن مهم و جاذبه های مختلف شهر میسر گردد. این هتل فاصله بسیار کمی با بازار سنتی و قدیمی، سینما ایران، خانه انصاری، مسجد جامع، برج سه گنبد، کلیسای حضرت مریم و … دارد.

آدرس: ارومیه، خیابان امام، مقابل بازار.

هتل چهارستاره ساحل

هتل ساحل

اگر به دنبال بهترین هتل تو ارومیه هستید هتل ۴ ستاره ساحل را جزو انتخاب های خود در نظر بگیرید. این هتل ۶ طبقه در سال ۱۳۷۵ افتتاح و در سال ۱۳۸۵ بازسازی شده است. هتل ساحل دارای ۶۱ باب واحد اقامتی شیک و متنوع مانند اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، کانکت چهار نفره و پنج نفره، سوئیت دو خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه دو نفره می باشد.

موقعیت خوب هتل ساحل دسترسی مناسبی به اماکن مهم و جاهای دیدنی ارومیه را برای مسافران فراهم کرده است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره می توانید به راحتی به بازار، برج سه گنبد، پارک جنگلی شیخ تپه، مسجد جامع و … دسترسی داشته باشید.

هتل ساحل که یکی از بهترین هتل های ارومیه است، امکانات و خدمات رفاهی کاملی همچون رستوران، کافی شاپ، استخر، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، سالن ورزشی و … را در اختیار مهمانان قرار می دهد. با انتخاب این هتل می توانید اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را در ارومیه تجربه کنید.

آدرس: ارومیه، بلوار والفجر ۲.

هتل جهانگردی ارومیه

هتل جهانگردی

هتل ۴ ستاره جهانگردی کی از باسابقه ترین هتل های ارومیه می باشد که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده است. این هتل در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات رفاهی و تجهیزات استاندارد و کاملی برای آن در نظر گرفته شد.

هتل جهانگردی به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر ارومیه دارای ۶ طبقه و ۷۴ اتاق و سوئیت شیک و تمیز است. برای رفاه حال بیشتر مسافران امکانات و خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سالن ورزشی و … در این هتل فراهم شده است.

از مزیت های این هتل می توان به قرار گرفتن در منطقه ای خوش آب و هوا و همچنین دسترسی به جاهای دیدنی و جاذبه ها و مراکز مهم شهر ارومیه اشاره نمود.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت.

هتل های ۳ ستاره ارومیه

اگر در سفر به ارومیه به دنبال اقامت در محلی لوکس و فول امکانات نیستید و همه چیز را در سطح متوسط می پسندید، به دنبال رزرو بهترین هتل سه ستاره ارومیه باشید.

هتل های ارزان ارومیه

هتل کارا

هتل سه ستاره کارا یکی از جدیدترین و البته بهترین هتل ۳ ستاره ارومیه محسوب می شود که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. این هتل دارای ۸ طبقه و ۳۰ اتاق و سوئیت شیک و بسیار تمیز می باشد که مجهز به امکانات رفاهی مناسبی هستند. از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان و راحت به جاهای دیدنی ارومیه مانند پارک جنگلی شیخ تپه، مسجد جامع، بازار سنتی، کلیسای ننه مریم و مراکز مهم شهر مانند دانشگاه و بیمارستان اشاره نمود.

هتل سه ستاره کارا ارومیه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و خدمات و امکاناتی نظیر پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ، خانه داری و … اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای مسافران فراهم می کند.

آدرس: ارومیه، خیابان شیخ تپه، ابتدای خیابان جنگل، روبروی مجتمع مسکونی نگین.

بهترین هتل آپارتمان ارومیه

هتل آپارتمان های ارومیه گزینه مناسبی برای اقامت خانواده ها و یا گروه هایی است که بخاطر تعداد بالای نفرات به دنبال فضایی وسیع و دلباز با امکانات مختلف می باشند. در هتل آپارتمان ها می توان اقامتی راحت مانند خانه خود داشت و لذت سفر را دوچندان نمود.

بهترین هتل آپارتمان ارومیه

هتل آپارتمان بهار

اگر به دنبال رزرو بهترین هتل ارومیه و تجربه اقامتی همانند منزل خود هستید به شما اقامت در هتل آپارتمان بهار را پیشنهاد می کنیم. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و دارای ساختمانی ۵ طبقه با ۱۰ باب سوئیت دو نفره و چهار نفره بسیار شیک و زیبا است. دکوراسیون زیبا، امکانات و خدمات رفاهی کامل، موقعیت مکانی مناسب، قیمت عالی و دیگر مزایای هتل آپارتمان بهار ارومیه لحظاتی خوش و اقامتی خاطره انگیز را رقم می زنند. شما می توانید با انتخاب این هتل آپارتمان از امکاناتی نظیر پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، امکان آشپزی و … بهره مند گردید.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، خیابان طاووسی، بن بست اول سمت چپ.

بهترین هتل ارومیه با قیمت مناسب

برای آن دسته از مسافرانی که قصد دارند سفری اقتصادی و اقامتی با قیمت مناسب را در ارومیه تجربه کنند، می توان بهترین هتل های ارزان این شهر را معرفی نمود. هتل های ارزان ارومیه امکانات و خدمات مناسبی دارند و نرخ رزرو آنها به مراتب پایینتر از هتل های لوکس می باشد. از مهمترین و بهترین هتل های ارومیه که قیمت پایینی دارند می توان موارد زیر را نام برد:

هتل مروارید

هتل مروارید

هتل ۲ ستاره مروارید به عنوان بهترین هتل ارومیه از نظر قیمت کم و خدمات مناسب شناخته می شود. این هتل در سال ۱۳۷۶ افتتاح و در سال ۱۳۸۷ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شده است. هتل مروارید دارای ۴ طبقه و ۳۶ اتاق و سوئیت می باشد که در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می توانید دسترسی خوبی به رودخانه، موزه، برج سه گنبد و مسجد جامع داشته باشید.

هتل دو ستاره مروارید ارومیه امکانات و خدماتی همچون رستوران با ظرفیت ۵۰۰ نفر، پارکینگ، اینترنت رایگان، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خانه داری، و … را به مهمانان ارائه می دهد.

آدرس: ارومیه، خیابان پاسداران، جنب خانه جوان.

هتل ماه کیمیا

هتل ماه کیمیا

با توجه به نظر مسافران قطعا بهترین هتل دو ستاره ارومیه هتل ماه کیمیا می باشد که در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده است. این هتل یک طبقه در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و با ۲۰ باب واحد اقامتی از مسافران میزبانی می کند. هتل ماه کیمیا به نسبت سایر هتل های ارومیه از امکانات و خدمات کمتر و البته قیمت ارزانتری برخوردار است. همین امر موجب شده این هتل به عنوان بهترین هتل ارومیه برای افرادی که سفری اقتصادی را مد نظر دارند شناخته شود.

از مهمترین خدمات و امکانات هتل ماه کیمیا به عنوان بهترین هتل ۲ ستاره ارومیه می توان به پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، باربری، خانه داری، فضای سبز و صرافی اشاره نمود.

آدرس: ارومیه، ابتدای خیابان طالقانی.

هتل ارزان ارومیه

هتل ایران پارک

یکی دیگر از بهترین هتل های ارومیه با قیمت مناسب، هتل پارک می باشد. این هتل که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است که موجب شده دسترسی مهمانان به مرکز شهر، اماکن مهم تجاری، اداری و تفریحی و جاهای دیدنی ارومیه آسان گردد.

هتل ایران پارک دارای ساختمانی با معماری جدید در ۵ طبقه است که ۲۱ اتاق زیبا و بسیار شیک دارد. در تمامی این اتاق ها امکانات و خدمات رفاهی مناسبی فراهم شده تا اقامتی راحت و به یادماندنی برای مسافران رقم بخورد. شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر نسبت به هتل های لوکس در هتل ایران پارک اقامتی دلنشین و اقتصادی را تجربه کنید.

آدرس: ارومیه، خیابان شهید منتظری، کوچه شهید نوری، پلاک ۸.

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل ارومیه چند ستاره است؟” state=”close”]بهترین هتل این شهر ۵ ستاره است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل ارومیه کدام است؟” state=”close”]هتل های لوکس و درجه یک بهترین هتل های ارومیه هستند که می توان به هتل ۵ ستاره آنا و هتل های چهار ستاره آریا، هتل پارک، هتل ساحل و جهانگردی اشاره کرد.[/toggle]

[toggle title=”هتل های ارزان قیمت ارومیه کدامند؟” state=”close”]هتل های دو ستاره مروارید، ماه کیمیا و هتل ایران پارک به همراه هتل آپارتمان بهار ارومیه، ارزان قیمت تر از بقیه اما با امکانات قابل قبول هستند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل آپارتمان ارومیه کدام است؟” state=”close”]هتل آپارتمان بهار بهترین گزینه برای رزرو هتل قیمت مناسب در این شهر و سفرهای خانوادگی یا همراه با جمع های دوستانه است.[/toggle]

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. ارومیه قلب آذربایجان ❤

    ارومیه قلب آذربایجان ❤
    به دیار آذربایجان ارومیه شهر والیبالی و والیبال نشین خطه آذربایجان دومین شهر ترک نشین ایران بعد از شهر برادر و قارداش تبریز ❤شهر شهیدان باکری ها و امینی ها فرمانده لشگر قهرمان ۳۱عاشورا، شهر کاپیتان تیم ملی والیبال سعید معروف، شهر والیبالی و پایتخت والیبال آذربایجان ، شهر آشیق های آذربایجان ❤ شهر مهد و فرهنگ و قلب ابدی آذربایجان خوش آمدید ❤

    آذربایجان دیارنا گوزل اورمیه شهرینه چوخ خوش گلیبسیز ❤

    به دیار آذربایجان شهر زیبایی ارومیه خیلی خوش آمدید ❤

    ما آذربایجانی ها بخصوص اورمیه ای ها به ترکی ( اورمولوها) خونگرمو مهمان نوازیم ❤

    یاشاسین ایران ❤
    یاشاسین آذربایجان ❤
    یاشاسین اورمیه ❤
    یاشاسین ترک ❤

    URMİA ❤AZERBAYCAN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×