بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » سافاری کیش کجاست و چه تفریحاتی دارد؟
سافاری کیش
جاهای دیدنی کیش

سافاری کیش کجاست و چه تفریحاتی دارد؟

۱۴ بهمن ۱۴۰۰ 20۱3,575

سافاری کیش یکی از تفریحات مهیج و جذاب این جزیره توریستی است که طرفداران بسیاری دارد. جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر و یکی از قطب‌های گردشگری کشور دارای جاذبه‌ها و اماکن دیدنی و تفریحات متنوعی است. یکی از بهترین تفریحات کیش سافاری می‌باشد که در آن می‌توان لذت و هیجان رانندگی با خودروهای دو دیفرانسیل، موتورسواری با موتورهای ATV و کراس، کارتینگ و دیگر تفریحات را تجربه نمود.

اگر شما هم قصد دارید به کیش سفر کنید و لحظات خوش و خاطره انگیزی در کنار بازدید از جاهای دیدنی کیش داشته باشید، پیشنهاد می کنیم پس از رزرو هتل کیش این مقاله از اقامت ۲۴ را تا انتها دنبال نمایید. در این مقاله به بررسی و معرفی جامع و کامل سافاری کیش می‌پردازیم.

معرفی سافاری کیش

معرفی سافاری کیش

مجموعه پارس سافاری کیش به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه برگزارکننده تور سافاری در ایران شناخته می‌شود که در سال ۱۳۹۲ در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه بزرگ دارای تفریحات متنوعی است که می‌توانند لحظات هیجان انگیز و مفرحی را برای گردشگران فراهم کنند. شما می‌توانید علاوه بر تفریحات آبی کیش از تفریحات غیر آبی متعددی نیز استفاده کنید که یکی از بهترین آنها سافاری کیش است.

در این مجموعه امکان گشت و گذار در طبیعت و صحرا را دارید و ماشین سواری در تپه‌های شنی بلند و شیب‌های تند، ساعاتی هیجان انگیز برایتان رقم خواهد زد. با استفاده از تور سافاری با ماشین‌های دو دیفرانسیل لندکروز از مناطق جذاب دیدن می‌کنید و از امکانات مختلف بهره مند می‌شوید.

البته در مجموعه پارس سافاری کیش گردشگران فقط با ماشین‌های مخصوص در طبیعت گشت و گذار نمی‌کنند و می‌توانند از تفریحات بسیار متنوع دیگری همچون شتر سواری، کارتینگ، پینت بال، زورب بال، بانجی شوتینگ و … نیز استفاده نمایند.

تفریحات سافاری کیش

مجموعه پارس سافاری کیش از تفریحات بسیار خوبی برخوردار است که برای همه سنین مناسب می‌باشند. گردشگران می‌توانند پس از تهیه بلیط وارد مجموعه شده و از امکانات و تفریحات متنوع استفاده کنند.

آفرود لند کروز سافاری کیش

۱- سافاری (آفرود لندکروز)

اصلی‌ترین و مهیج‌ترین تفریح مجموع سافاری کیش که طرفداران بسیاری دارد، آفرود سواری است. گردشگران می‌توانند سوار خودروهای آفرودی لندکروز شده که دارای رانندگان با تجربه و ماهر هستند؛ رانندگان روی تپه‌های شنی و جاده‌های صحرایی مجموعه، مانورهای بسیار هیجان انگیزی را اجرا می‌کنند و باعث ترشح بسیار زیاد آدرنالین شما می‌شوند. البته نباید نگرانی از بابت امنیت این تفریح داشته باشید، زیرا ماشین‌ها از کیفیت و ایمنی بسیار بالایی برخوردارند و رانندگان آنها جزو بهترین رانندگان کشور با مهارت و تجارب درخشان هستند.

باگی

۲- باگی

یکی دیگر از تفریحات ماشین سواری مجموعه سافاری کیش باگی نام دارد. درواقع باگی نام خودروهایی مخصوص و ایمن است که دو نفره هستند. شما می‌توانید با استفاده از باگی سافاری کیش در جاده‌های صحرایی و مسیرهای ناهموار یک رانندگی جذاب و مهیج و مفرح را تجربه نمایید.

موتور سواری

۳- موتور سواری

موتورسواری در پیستی مخصوص که دارای شیب‌های مختلف است، می‌تواند لذت و هیجانی وصف نشدنی داشته باشد. از دیگر تفریحات سافاری کیش می‌توان به موتورسواری با موتورهای چهارچرخ اتوماتیک یا همان ATV اشاره نمود. این بخش از مجموعه به علاقمندان موتورسواری یک فرصت استثنایی جهت تجربه‌ا‌ی به یادماندنی می‌دهد.

همچنین در این بخش می‌توانید موتورسواری با موتورهای تریل و کراس را نیز انجام دهید و مانند مسابقات این رشته ورزشی محبوب از هیجان خاص آن لذت ببرید. قسمت دیگری از پیست موتورسواری سافاری کیش به موتورهای دریفت اختصاص دارد. در این قسمت موتورهای سه چرخ مخصوصی وجود دارند که می‌توانید با آنها لذت وصف ناشدنی سرعت را تجربه کنید. پیست موتور دریفت مارپیچ بوده و شما باید با دیگران در این پیست توسط موتورهای سرعتی مسابقه‌ای مفرح برگزار کنید.

کارتینگ در سافاری کیش

۴- کارتینگ

اگر از علاقمندان به مسابقات فرمول یک هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت رانندگی در پیست کارتینگ سافاری کیش را از دست ندهید. این پیست کاملا استاندارد بوده و ماشین‌های آن از کیفیت و سرعت و قدرت خوبی برخوردارند. این پیست کارتینگ ۷۵۰ متر طول و ۸ متر عرض دارد و از پیچ و خم‌های جذابی برخوردار است. می‌توان کارتینگ مجموعه پارس سافاری جزیره کیش را یکی از مهیج‌ترین تفریحات این جزیره نام برد که طرفداران بسیاری نیز دارد.

پینت بال

۵- پینت بال

اگر قصد دارید به همراه خانواده یا دوستان به کیش سفر کنید، حتما پینت بال مجموعه سافاری را در برنامه خود قرار دهید. یکی از تفریحات این مجموعه که می‌توان آن را به صورت گروهی انجام داد، پینت بال است. این بازی یک تجربه نبرد واقعی را برای شما فراهم می‌کند که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. شلیک با گلوله‌های رنگی، تعیین استراتژی پیروزی، استتار کردن و گذراندن ساعاتی مفرح در پینت بال مجموعه پارس سافاری می‌تواند سفر شما به جزیره را خاطره انگیز کند.

بانجی شوتینگ در سافاری کیش

۶- بانجی شوتینگ

یکی از تفریحات جدید و مهیج سافاری کیش بانجی شوتینگ است. برخلاف بانجی جامپینگ که شما از ارتفاعی زیاد توسط کش‌ها و طناب‌های مخصوص رها می‌شوید، در این بازی شما با تجهیزات ویژه و دو کش قدرتمند به سمت بالا رها می‌شوید. یک موتور برقی کش‌های بانجی را کشیده و سپس رها می‌کند و شما به ارتفاعی زیاد رفته و به پایین بر می‌گردید و تا زمانی که سرعت شما کم شود این عمل تکرار می‌گردد.

زورب بال

۷- زورب بال

اگر می‌خواهید بدون آسیب دیدن از فراز تپه‌های شنی به سمت پایین قل بخورید و هیجان خاصی را تجربه کنید، باید به سراغ زورب بال سافاری در کیش بروید. در این تفریح شما درون یک توپ بزرگ پلاستیکی قرار گرفته و از بالای تپه ای به سمت پایین سرازیر می‌شوید.

شترسواری در سافاری کیش

۸- شتر سواری

از دیگر تفریحات بسیار جذاب مجموعه سافاری جزیره کیش شتر سواری است. شما می‌توانید بر روی شترهایی که با وسایل محلی و زیبایی تزئین شده اند سوار شده و بر فراز تپه‌های شنی گشت و گذار کنید. تماشای غروب آفتاب هنگام شتر سواری می‌تواند لحظات آرامش بخشی را برایتان رقم بزند.

هرم مومیایی

مجموعه سافاری جزیره کیش دارای تفریحات متعدد دیگری نیز می‌باشد که می‌توان استوانه جادویی، فوتبال حبابی، هرم مومیایی، عینک واقعیت مجازی و نردبان معلق را نام برد. هزینه استفاده از تفریحات به دو صورت قابل پرداخت می‌باشد. گردشگران می‌توانند پکیج‌های ویژه این مجموعه را که شامل چند بازی و تفریح است را تهیه نموده و یا به صورت تکی و جداگانه هر کدام از تفریحات را که مایل باشند انتخاب نموده و بلیط آن را تهیه کنند.

امکانات سافاری کیش

علاوه بر تفریحات متنوع، امکانات رفاهی با کیفیت نیز باعث شده اند مجموعه پارس سافاری به عنوان یکی از بهترین مراکز تفریحی این جزیره شناخته شود. در این مرکز جهت رفاه حال بیشتر گردشگران امکاناتی نظیر رستوران روباز و سرپوشیده، کافی شاپ، غرفه خدمات، غرفه صنایع دستی، فیش اسپا یا دکتر ماهی، سوپرمارکت، خانه کودک، عکاسیف مزرعه حیوانات و … فراهم شده است.

آدرس و ساعات کار

مرکز تفریحی سافاری در قلب جزیره کیش و در بلوار امام خمینی قرار دارد. دسترسی به این مجموعه جذاب از هر نقطه جزیره راحت می‌باشد. برای رفتن به آن می‌توان از تاکسی‌های جزیره و یا سرویس مخصوص خود مجموعه سافاری استفاده نمود.

گردشگران می‌توانند در سفر به جزیره زیبای کیش، همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱ از تفریحات هیجان انگیز مجموعه سافاری پارس استفاده نمایند.

هتل های نزدیک به سافاری کیش

هتل های نزدیک به سافاری کیش

اگر قصد دارید در سفر به جزیره در نزدیکی مجموعه پارس سافاری اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل ۳ ستاره آفتاب شرق را انتخاب کنید. هتل آفتاب شرق کیش به عنوان نزدیکترین هتل به این مجموعه تفریحی،  امکانات و خدمات خوبی به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل دارای ۴۷ اتاق بسیار زیبا و شیک است که علاوه بر سافاری به دیگر جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره کیش مانند شهر زیر زمینی کاریز، بازار عرب‌ها و کشتی یونانی دسترسی راحتی دارد.

از دیگر هتل های نزدیک به سافاری در کیش می‌توان هتل دریایی ۵ ستاره ترنج را نام برد. این هتل با طراحی ویژه و قرار گرفتن اتاق‌های آن بر روی آب، یکی از خاص‌ترین و بهترین هتل های جزیره کیش محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل ترنج دارای کف شیشه ای و بالکن هستند و اقامت در آنها می‌تواند سفری خاطره انگیز برای گردشگران رقم بزند.

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. حسین بهاری ورزنه

    باسلام وادب واحترام
    اینجانب حسین بهاری ورزنه دارای اقامتگاه سنتی به نام عمارت سنتی شاباز ورزنه در شهر کویری ورزنه هستم وآماده همکاری ۰۹۱۳۲۰۳۰۷۷۶-۰۹۹۰۵۰۴۷۹۳۲ varzanehshabaz_tourism
    اقامتگاه بوم گردی عمارت سنتی شابازورزنه خانه ای با قدمت ۹۰ ساله و متعلق به دوران پهلوی است. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۷ پس از مرمت و بازسازی، به بهره برداری رسید. از نظر موقعیت مکانی، اقامتگاه بوم گردی عمارت سنتی شاباز ورزنه در شهر ورزنه و در حد فاصل شهرهای اصفهان و نایین یزد وشیراز قرار دارد. فاصله اقامتگاه شابازتا شهر اصفهان ۱۱۰ کیلومتر و فاصله آن تا شهر نایین ۷۵کیلومتر می باشد شاید یکی از بهترین اقامتگاها در شهر ورزنه هستیم ۸اتاق ۸ سرویس بهداشتی ایرانی وفرنگی حیاط بزرگ حوض آب وشاه نشین کل پشت بام آجر فرش برای خوابیدن در پشت بام ورصد ستاره وستاره چینی
    . ورزنه اولین فلکه بعد از پمپ بنزین (فلکه نماز)خیابان شیخ بهایی بعد از فروشگاه کورش اولین کوچه شهید خیرالهی عمارت سنتی شاباز ورزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×