» معرفی هتل » بهترین هتل سرعین | لیست هتل های لاکچری + هتل آپارتمان های سرعین
بهترین هتل سرعین
معرفی هتل

بهترین هتل سرعین | لیست هتل های لاکچری + هتل آپارتمان های سرعین

۱ آذر ۱۴۰۰ 27۰6,262

شهر سرعین در استان اردبیل بخاطر داشتن چشمه‌های آب گرم معدنی با خواص بالا، به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری درمانی در کشور محسوب می‌شود. مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی هر ساله به این شهر سفر می‌کنند و به دنبال بهترین هتل سرعین برای اقامت هستند. در این شهر هتل‌های مختلفی با درجات و امکانات و خدمات گوناگون وجود دارند که می‌توانند اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران فراهم نمایند.

قیمت بهترین هتل های سرعین با توجه به عوامل مختلفی متفاوت است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و دیگر اطلاعات هتل های سرعین و رزرو هتل در سرعین به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه کنید. در ادامه به معرفی و بررسی بهترین هتل سرعین می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین

اگر در لیست هتل های سرعین به دنبال بهترین هتل پنج ستاره سرعین هستید، باید به شما اطلاع دهیم که در این شهر هتل ۵ ستاره‌ای وجود ندارد. اما هتل‌های ۴ ستاره با کیفیتی برای رفاه حال بیشتر مسافران و گردشگران ساخته شده‌اند که از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردارند. یکی از این هتل‌های چهار ستاره که به عنوان بهترین هتل سرعین نیز شناخته می‌شود، هتل رویال پارک سرعین است.

این هتل مجلل که اولین هتل و مجتمع آب درمانی خاورمیانه محسوب می‌شود، در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده است. ساختمان هتل رویال پارک سرعین ۴ طبقه بوده و دارای ۲۲ باب اتاق و سوئیت شیک و لوکس می‌باشد. مزیت اصلی این هتل لاکچری سرعین وجود حوضچه‌های اختصاصی آب گرم در اتاق‌ها و سوئیت‌های VIP، کلینیک اختصاصی آبدرمانی، استخر عمومی، غار نمک، حمام ترکی، سونا و ماساژ تراپی است. به همین خاطر هتل رویال پارک توانسته عضویت در اتحادیه Spawatter اروپا را کسب نماید.

از دیگر امکانات و خدمات این هتل ۴ ستاره لوکس می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، رستوران، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت، پارکینگ، فروشگاه، لاندری، کافی شاپ، سالن ورزشی، صرافی، اتاق بازی، خدمات باربری و خانه داری، خدمات تور و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل رویال پارک بهترین هتل سرعین از نظر مردم نیز می‌باشد و می‌تواند اقامتی خاطره انگیز و راحت را برای مسافران و گردشگران فراهم کند.

آدرس هتل رویال پارک: سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله.

هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل رضوان خلیج فارس سرعین

از دیگر هتل‌های لوکس و باکیفیت سرعین می‌توان به هتل رضوان خلیج فارس اشاره کرد. این هتل ۵ طبقه در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد باز سازی قرار گرفته است. ۷۸ واحد اقامتی هتل رضوان خلیج فارس که یکی از بهترین هتل های سرعین اردبیل می‌باشد، دارای امکانات و خدمات کامل رفاهی هستند. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها از طراحی و دکوراسیون بسیار زیبا و شیکی برخوردارند.

این هتل ۴ ستاره موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و دسترسی مهمانان آن به مرکز شهر، مراکز تجاری و تفریحی و آبگرم‌های درمانی سرعین راحت است. رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات داخل اتاق، سالن ورزشی، خدمات باربری و خانه داری، لاندری، اینترنت و پارکینگ از مهمترین امکانات و خدمات رفاهی هتل رضوان خلیج فارس سرعین به شمار می‌روند.

آدرس هتل رضوان خلیج فارس: سرعین، میدان دانش، خیابان بعثت.

هتل لاله سرعین

هتل لاله سرعین

در سفر به استان اردبیل اگر قصد دارید بهترین هتل در سرعین را برای اقامت خود انتخاب کنید، می‌توانید به سراغ هتل ۴ ستاره لاله بروید. این هتل که جزو مجموعه هتل‎‌های بین المللی لاله می‌باشد، در سال ۱۳۷۹ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۴ برای افزایش سطح کیفیت مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل لاله سرعین با ۴ طبقه و ۹۷ واحد اقامتی شیک و تمیز در بهترین نقطه شهر از نظر موقعیت مکانی قرار گرفته است. این هتل فاصله نزدیکی با مراکز تجاری و مجتمع‌های آبدرمانی مختلف مانند مجتمع سبلان دارد.

این هتل امکانات و خدماتی همچون صندوق امانات داخل اتاق، رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داری و باربری، کافی شاپ، فروشگاه، لاندری، خدمات معلولین، تاکسی سرویس، فضای سبز و … را برای رفاه حال بیشتر مسافران و مهمانان خود فراهم نموده است.

آدرس هتل لاله: سرعین، خیابان دانش، مقابل آبدرمانی سبلان.

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

یکی دیگر از بهترین هتل های سرعین هتل ۴ ستاره بوستان است که با ۸ طبقه بنا و ۶۰ باب اتاق و سوئیت در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. این هتل را برای افزایش سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی نمودند. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تجاری مانند مجتمع تجاری لاله و آب‌های درمانی شهر سرعین از جمله مجتمع آب درمانی سبلان و آب گرم بش باجیلار و کادر مجرب اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل بوستان سرعین شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار تخته، سوئیت دو نفره رویال، سوئیت یک خوابه چهار نفره، پنج نفره، شش نفره و اتاق‌های کانکت ۸ تخته و تخته می‌باشند. این هتل ۴ ستاره خدمات و امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت، باربری، لاندری، کافی شاپ و … را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

آدرس هتل بوستان: سرعین، خیابان دانش، معلم شرقی، پلاک ۱.

بهترین هتل سرعین - ارشاد

هتل ارشاد سرعین

مسافران و گردشگرانی که برای استفاده از مجتمع‌های آب درمانی به سرعین سفر می‌کنند، می‌توانند هتل ۴ ستاره ارشاد را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. این هتل ۶ طبقه دارای ۵۶ باب اتاق و سوئیت بسیار شیک و راحت می‌باشد که از تمام امکانات و تجهیزات رفاهی برخوردارند . اقامت در این هتل می‌تواند سفر شما را خاطره انگیز نماید.

هتل ارشاد سرعین که به عنوان یکی از بهترین هتل ها در سرعین شناخته می‌شود، فاصله کمی با مجتمع‌های آبدرمانی مانند سبلان و بش باجیلار و مراکز دیدنی و تفریحی همچون مجتمع تجاری لاله و مسجد جامع سرعین دارد. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند از خدمات و امکانات خوب این هتل نظیر رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر، جکوزی، سونا، کافی شاپ، فضای سبز، باربری، خانه داری، لاندری، صرافی، سالن بدنسازی، آژانس مسافرتی و … استفاده کنند.

آدرس هتل ارشاد: سرعین، خیابان ولیعصر.

هتل پدرام سرعین

هتل پدرام سرعین

مسافرانی که دوست دارند در بهترین هتل ۵ ستاره سرعین اقامت کنند، به دلیل نبود هتل پنج ستاره در این شهر، می‌توانند در هتل‌های ۴ ستاره لوکس مانند هتل پدرام سرعین تجربه اقامتی راحت و به یادماندنی را داشته باشند. این هتل ۱۰ طبقه در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است و دارای ۴۶ واحد اقامت مجهز و لوکس است.

از امتیازات این هتل می‌توان به فاصله اندک آن به مراکز آب درمانی سرعین از جمله مجتمع آب درمانی سبلان، مرکز شهر و همچنین دسترسی آسان به پیست اسکی آلوارس اشاره کرد. رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، استخر، جکوزی، سونا، فروشگاه، صندوق امانات، اینترنت، باربری، خانه داری، لاندری، سیستم تهویه مطبوع و خدمات معلولین از مهمترین امکانات و خدمات رفاهی هتل پدرام سرعین به شمار می‌روند.

آدرس هتل پدرام: سرعین، خیابان دارایی.

بهترین هتل سرعین

هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین

یکی از بهترین هتل آپارتمان های سرعین قهوه سوئی نام دارد که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل آپارتمان سه ستاره شیک و لوکس دارای ۵طبقه و ۲۹ باب واحد اقامتی در قالب سوئیت‌های دونفره و سه نفره، آپارتمان‌های یک خوابه سه نفره، چهار نفره و پنج نفره و آپارتمان سه خوابه شش نفره می‌باشد. تمام واحدهای اقامتی هتل آپارتمان قهوه سوئی از امکانات و خدمات رفاهی کامل و باکیفیتی برخوردارند و می‌توانند اقامتی راحت و دلنشین را برای مسافران و گردشگران فراهم نمایند.

هتل آپارتمان قهوه سوئی به خاطر موقعیت مکانی مناسب، فاصله نزدیکی با مجتمع‌های آبدرمانی مانند بش باجیلار و سبلان دارد. از مهمترین امکانات و خدماتی که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، می‌توان به مواردی همچون رستوران، استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، چایخانه سنتی، آرایشگاه، ماساژ، خانه داری، باربری، لاندری، صندوق امانات و … اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان قهوه سوئی: سرعین، چهارراه قهوه سوئی.

۴.۱/۵ - (۳۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×