» راهنمای سفر به ایران » استان تهران » تهران » رستوران‌های لواسان و فرصتی برای رهایی از شلوغی شهر تهران
بهترین رستوران های لواسان
تهران

رستوران‌های لواسان و فرصتی برای رهایی از شلوغی شهر تهران

۸ خرداد ۱۴۰۰ 21۰9,640

لواسان یکی از مناطق زیبا و سرسبز اطراف تهران است که برای رهایی از هیاهوی شهر و استراحت و تفریح مناسب می‌باشد. در این منطقه گردشگری تفریحی علاوه بر ویلا و باغ‌های مختلف، رستوران‌های متنوع زیادی وجود دارد که با قرارگیری در باغ‌های باصفا و فضاهای باز زیبا و ارائه غذاهای باکیفیت، می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت گزینه بسیار مناسبی باشند. بعضی از رستوران‌های لواسان موسیقی زنده پخش می‌کنند و فضای دلنشین آن‌ها بسیار محبوب است. همچنین رستوران‌های لواسان کنار رودخانه از طرفداران زیادی برخوردارند. اگر شما قصد رفتن به رستوران‌های معروف لواسان را دارید با ما همراه باشید تا به بررسی این رستوران‌ها بپردازیم.

بهترین رستوران های لواسان

فهرست این مطلب

رستوران عمارت لواسان

این رستوران سنتی جزو لوکس‌ترین رستوارن‌های لواسان است و فضایی شیک و مجلل دارد. این رستوران علاوه بر ارائه انواع غذاهای ایرانی با کیفیت بالا، منو کافه نیز دارد اما قیمت‌های رستوران عمارت لواسان بالا می‌باشد. اگر در میان بهترین رستوران‌های لواسان، کافه رستوران عمارت را انتخاب کرده اید، خوب است بدانید از نظر موقعیت، جای پارک مناسبی در جلو و اطراف رستوران وجود دارد و همچنین به لطف ظرفیت ۳۰۰ نفری، رستوران عمارت یکی از بهترین رستوران‌ها برای برگزاری مراسم‌های مختلف خواهد بود.

آدرس رستوران عمارت: لواسان، میدان بسیج (نارون)، کیلومتر ۱۵ جاده روستای افجه.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران ترمه لواسان

این رستوران یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های لواسان است. ترمه جزو رستوران‌های لواسان فضای باز می‌باشد و از میهمانان خود در داخل آلاچیق‌های زیبا پذیرایی می‌کند. در رستوران ترمه لواسان انواع غذاهای ایرانی و سنتی در ظروف قدیمی سرو می‌شود و کباب‌های این رستوران زبانزد است. همچنین در کنار سرو غذا خدمات پذیرایی با چای و قلیان نیز برای مشتریان فراهم شده است.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

آدرس رستوران ترمه: لواسان، بلوار امام خمینی، کمی جلوتر از پمپ بنزین.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران سبو لواسان

این رستوران با یک فضای عالی و دلنشین و روف گاردن زیبا با ویو مناظر و طبیعت، یکی از خاص‌ترین و بهترین رستوران‌های لواسان می‌باشد. ویو دیدنی و بی‌نظیر از روف گاردن رستوران سبو و نور پردازی زیبا در شب همراه با موسیقی ملایم و آرام‌بخش، محیطی متفاوت را برای صرف یک شام رویایی فراهم می‌کند. منوی این کافه رستوران شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی باکیفیت و چای و قلیان می‌باشد.

آدرس رستوران سبو: لواسان، میدان بسیج، منطقه سبوی بزرگ، کوچه معراج، کوچه سبو.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران فریکادل لواسان

مجموعه رستوران‌های فریکادل به‌علت داشتن شعبه‌های زیاد در شهرهای مختلف ایران شناخته شده می‌باشد که یکی از شعبات این رستوران با فضایی مدرن و شکیل و غذاهایی با کیفیت در لواسان قرار دارد. این رستوران در میان بهترین رستوران‌های لواسان قرار می‌گیرد و برگرهای معروفی دارد. همچنین علاوه بر منوهای آماده، مشتریان می‌توانند ترکیبات همبرگشان را نیز انتخاب کنند.

آدرس رستوران فریکادل: لواسان، بلوار امام خمینی (ره)، جنب ساختمان اسکای سنتر.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران دیزی سنگی لواسان

رستوران دیزی سنگی لواسان در میان بهترین رستوران‌های لواسان قرار دارد و دیزی‌های باکیفیت، خوشمزه و جذابی را بهمراه مخلفات متنوع مثل انواع ترشی‌ها و دوغ محلی سرو می‌کند. البته که غذای این رستوران به دیزی محدود نمی‌شود و میرزا قاسمی، کشک بادمجان، آش رشته، املت و آب‌دوغ خیارهای آن هم بین مشتری‌ها حسابی پرطرفدارند. رستوران دیزی سنگی فضای شیک و لوکسی ندارد و در محیطی دنج، صمیمی و خودمانی از شما پذیرایی می‌شود و قیمت غذاها معقول و مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس رستوران دیزی سنگی: لواسان، بلوار امام خمینی (ره)، خیابان احمد آباد، پلاک ۱۱۶۷.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران مهرمیترا لواسان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اکثر گیاه‌خواران این است که رستورانی که غذاهای باکیفیت و خوشمزه گیاهی سرو کند، پیدا نمی‌کنند. رستوران مهر میترا که یکی از خاص‌ترین دکوراسیون‌ها را در میان تمام رستوران‌های لواسان دارد، مخصوص گیاه‌خواران بوده و تمام غذاهای آن بدون گوشت هستند، حتی کوبیده‌ای که در منو آن مشاهده می‌شود، کوبیده سبزیجات بوده و به همراه سویا سرو می‌شود. منوی متنوع، قیمت معقول غذاها، محیط صمیمانه و دکوراسیون خلاقانه از ویژگی‌های بارز این رستوران است.

آدرس رستوران مهر میترا: لواسان، بلوار باستی، نبش بانک شهر.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران کمالی

یکی از رستوران‌های اصیل و قدیمی لواسان که جزو بهترین رستوران‌های این منطقه نیز می‌باشد، رستوران کمالی است. این رستوران در فضایی آرام و دلنشین با غذاهای لذیذ و باکیفیت پذیرای شماست و تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد برایتان رقم می‌زند. در ضمن منوی خوب و کامل این رستوران می‌تواند افراد را با هر سلیقه‌ای راضی کند. فسنجان اصیل، چلوکباب لاتی، باقالی پلوی مجلسی با گردن و کباب چنجه جزء محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس رستوران کمالی: لواسان، بلوار امام خمینی، نبش کوچه پاییزان.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران کانکریت

کانکریت رستورانی با معماری خاص و متفاوت در لواسان است که خیلی‌ها آن را یکی از بهترین رستوران‌های لواسان می‌دانند. اگر می‌خواهید در محیطی آرامش‌بخش و شیک با چشم‌انداز عالی از منطقه، غذایی لذیذ نوش جان و خستگی را از تن خود به در کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به کانکریت سر بزنید. در رستوران کانکریت با غذاهای ایرانی از شما پذیرایی می‌شود

آدرس رستوران کانکریت: لواسان، میدان نارون (بسیج)، ۲ کیلومتری افجه، پلاک ۲۱.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران بلادو سالاد

نمی‌شود لیستی از بهترین رستوران‌های لواسان بنویسیم و از بلادو سالاد غافل بمانیم. اگر از طرفداران پر و پا قرص سالاد هستید، در بلادو سالاد می‌توانید انواع سالادهای خوشمزه و البته خوش ‌آب و رنگ را سفارش دهید و از طعم تازه و بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. حجم سالادهای سرو شده رستوران بلادو مناسب است و قیمت های معقولی هم دارند. همچنین انواع پاستا نیز در این رستوران قابل سفارش است. دکوراسیون متفاوت و مینیمالیستی این رستوران نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

آدرس رستوران بلادو سالاد: لواسان، بلوار امام خمینی (ره)، جلوتر از خیابان خداوردی، انتهای خیابان گندم.

بهترین رستوران های لواسان

طباخی سرو لواسان

اگر هوس کله‌پاچه کرده‌اید طباخی سرو می‌تواند امتحان خوبی باشد. این طباخی که تازه تاسیس هم نیز می‌باشد فضایی شیک و تمیز دارد. کله‌پاچه‌ها طعمی عالی و کیفیتی خوب دارند و در ظرف‌های وارمر دارد سرو می‌شوند که باعث می‌شود غذا در طول مصرف گرم بماند.

 آدرس طباخی سرو: لواسان، فشم، بلوار امام خمینی، خیابان سروش، کوچه آفتاب.

بهترین رستوران های لواسان

رستوران هدیش لواسان

اگر دنبال مکانی سنتی با فضایی دلنشین می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رستوران و سفره خانه سنتی هدیش است. این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی ایرانی، در آن فست فود نیز برای علاقه‌مندان سرو ‌می‌شود. طعم بی‌نظیر و کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در این رستوران و خوردن وعده‌ای لذیذ در این فضای سنتی، لذت بودن در این رستوران را دوچندان می‌کند.

آدرس رستوران هدیش: لواسان، بلوار امام خمینی، مجتمع تجاری هدیش.

رستوران کوبابا لواسان

رستوران کوبابا لواسان

یکی از رستوران های خاص منطقه لواسان شعبه دوم رستوران کوبابا می باشد که می توانید چشیدن طعم لذیذ انواع غذاهای دریایی، ملل، خاورمیانه،‌ عربی و مدیترانه‌ای را در آن تجربه کنید. مجموعه رستوران های کوبابا که توسط گروه مانسون در سال ۱۳۹۴ تاسیس شدند علاوه بر غذاهای باکیفیت و خاص خود انواع نوشیدنی های و سالادهای خوش طعم را نیز به همراه دسر های متنوع سرو می نمایند. همچنین رستوران کوبابا لواسان دارای یک بوفانه صبحانه کامل با تنوع بسیار بالا می باشد.

آدرس رستوران کوبابا: لواسان، بلوار امام خمینی، اسکای سنتر، روف گاردن کوبابا.

رستوران ایتالیایی کی 1 لواسان

رستوران ایتالیایی کی ۱ لواسان

اگر در منطقه لواسان به دنبال یک فست فود درجه یک هستید به شما رستوران ایتالیایی کی ۱ را پیشنهاد می کنیم. در این رستوران که محیطی دنج و دلنشین دارد انواع پیتزا، پاستا، لازانیا و دیگر غذاهای ایتالیایی با طعمی بی نظیر و کیفیتی بسیار خوب ارائه می شوند. همچنین در رستوران k1 مرغ تنوری و باربیکو نیز طرفداران خاص خود را دارد.

آدرس رستوران ایتالیایی کی ۱: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از میدان گلندوک، بعد از شهرداری.

 

منطقه لواسان با طبیعت و فضای آرام و دلنشین خود جزو تفریحگاه‌های تهران می‌باشد که می‌توان برای استراحت و دورشدن از فضای شلوغ شهر چندین ساعت را در این منطقه سپری کرد و از رستوران‌ها و کافه‌های آن با محیطی زیبا و فرح بخش لذت برد.

۲/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×