» گوناگون » خلاقیت در قرنطینه، وقتی زندگی از یکنواختی خارج می شود
روش های خلاقانه در قرنطینه خانگی
گوناگون

خلاقیت در قرنطینه، وقتی زندگی از یکنواختی خارج می شود

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ 7۰1,624

خلاقیت در قرنطینه هر روز ابعاد گسترده تری پیدا می کند. امروز، روز جهانی خلاقیت است. برخی اعتقاد دارند که محدودیت ها می توانند موجب بروز خلاقیت های بیشتری شوند. این روزها که اغلب در قرنطینه خانگی هستیم و مشغولیت ها و معاشرت های گذشته را نداریم، فرصتی شده است تا شاهد بروز خلاقیت های بیشتر در اطرافمان باشیم. مردم برای آرامش و سرگرمی بیشتر خود و اطرافیانشان در دوران قرنطینه، سعی می کنند به روش های خلاقانه تری روی آورند. شما چه ایده هایی برای خلاقیت در قرنطینه دارید؟

روش های خلاقانه در قرنطینه خانگی
روش های خلاقانه در قرنطینه خانگی

هنر نمایش خلاقیت در قرنطینه

اما فعالیت های خلاقانه در سرتاسر دنیا، این روزها توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. بسیاری از مردم، هنرمندان، ورزشکاران و سازمان های دولتی در تلاش برای فرار از روزمرگی و استرس ناشی از قرنطینه خانگی، با فعالیت هایی خلاقانه در تلاش هستند تا لحظه هایی متفاوت بیافرینند.

آواز خواندن دسته جمعی در تراس خانه ها، برگزاری کنسرت های آنلاین، برگزاری دوره های آموزشی و کلاس های آنلاین، رقص و آواز پرستاران و مامورین پلیس، فعالیت هایی بودند که در جهت تقویت روحیه و فرار از روزمرگی اتفاق افتادند. اما در این مطلب تصاویری از خلاقیت در قرنطینه برایتان آماده کردیم:

سینمای بالکنی در قرنطینه
سینمای بالکنی در قرنطینه

سینمای بالکنی در مادرید

یکی از جالب ترین خلاقیت ها متعلق است به شهرداری مادرید که با همکاری برخی از شرکت های فیلم سازی مانند آمازون پرایم ویدئو و اکستریور پلاس اقدام به ایجاد سینمای بالکنی کردند. شهرداری مادرید با تعبیه کردن مانیتورهای ال ای دی غول پیکر بر روی کامیون هایی مجهز به سیستم صوتی در چند میدان‌ اصلی شهر، این امکان را فراهم کردند تا مردم بتوانند که به صورت رایگان از پنجره ها به تماشای فیلم ها و سریال ها بنشینند. این اقدام شهرداری مادرید به سینمای بالکنی شهرت یافته است.

گالری در بالکن
گالری در بالکن

گالری در بالکن برلینی ها

نمایش آثار هنری در بالکن، با عنوان گالری در بالکن شناخته می شود که یکی دیگر از مصداق های خلاقیت در قرنطینه هستند. در روزهای قرنطینه خانگی، بیش از ۵۰ هنرمند در برلین، آثار هنری خود در بالکن خانه هایشان به نمایش درآوردند.

انتشار خلاقانه اشعار
انتشار خلاقانه اشعار

انتشار اشعار بر روی بند لباس

یکی از شاعران آلمانی این روزها از بند لباس برای انتشار اشعارش استفاده می کند. او کاغذ شعرهایش را بر روی بند لباس نصب می کند تا رهگدران بتوانند اشعار او را بخوانند.

خلاقیت در قرنطینه و حفظ آمادگی جسمانی

اما تصاویری هم ببینید از ورزشکارانی که این روزها در قرنطینه خانگی هستند و نمی توانند برای پرورش عضلاتشان به باشگاه بروند و از دستگاه های ورزشی استفاده کنند.

خلاقیت در قرنطینه
خلاقیت در قرنطینه
خلاقیت در ورزش
خلاقیت در ورزش
ورزش در قرنطینه
ورزش در قرنطینه

شما در طول قرنطینه خانگی، از چه روش های خلاقانه ای برای پیشرفت یا خدمت رسانی استفاده کرده اید؟

منبع: وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×