» معرفی هتل » امکانات رایگان هتل ؛ امکاناتی که شاید از رایگان بودنشان سورپرایز شوید!
امکانات رایگان هتل
معرفی هتل

امکانات رایگان هتل ؛ امکاناتی که شاید از رایگان بودنشان سورپرایز شوید!

۲۱ مهر ۱۳۹۸ 7۰1,778

برای بسیاری از ما پیش آمده که هنگام بازکردن وسایلمان در هتل متوجه جا گذاشتن وسایلمان شویم. البته بعضی وسایل را نمی‌توان جایگزین کرد. ولی بعضی امکانات رایگان هتل‌ می‌توانند تا حدودی نیازهای شما را برطرف کنند. با ما در وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید تا به تعدادی از این امکانات رایگان هتل ها بپردازیم.

امکانات رایگان هتل
امکانات رایگان هتل

امکانات رایگان هتل ها

از روزهایی که تنها امکانات رایگان هتل، یک تیغ یکبار مصرف و خمیردندان‌کوچک بودند سالها گذشته. اکنون بسیاری از هتل‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مهمانان خود در حال رقابت هستند. از این رو امکانات رایگان آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. در زیر به تعدادی از این امکانات می‌پردازیم.

اقامت ۲۴ ، مرکز ملی رزرو هتل های ایران

ابزار حالت‌دهنده مو

ابزار حالت‌دهنده مو - امکانات رایگان هتل
ابزار حالت‌دهنده مو – امکانات رایگان هتل

سشوار یکی از امکانات رایگان استانداردی است که تقریبا تمام هتل‌ها ارائه می‌دهند. اما امروزه طبق درخواست شما اتو مو و بابلیس را هم می‌توانید از هتل به صورت رایگان بخواهید. می‌توانید به جای به همراه برداشتن این وسایل در چمدانتان، به هتل خود زنگ بزنیدو از آنها بخواهید تا این امکانات را در اتاقتان قرار دهند. با این کار شاید بتوانید یک جفت کفش بیشتر بردارید!

مواد لکه بر

مواد لکه‌بر - امکانات رایگان هتل
مواد لکه‌بر – امکانات رایگان هتل

مواد لکه بر چیزی نیست که شاید شما به همراه خود برداشته باشید. هرکسی که تابحال با لکه‌ها سرو کار داشته هم می‌داند که هرچی زودتر لکه را تمیز کنید احتمال از بین رفتن کامل آن بیشتر است. جای اینک بخواهید لباس لکه دار را بعدا که به خانه رسیدید تمیز کنید به روم سرویس زنگ بزنید. از آنها مواد لکه بر بخواهید و لکه را همانجا تمیز کنید. بیشتر هتل‌هایی که با مسافران تجاری کار می‌کنند این امکان را قطعا دارند. به این خاطر که اصولا برای هر تاجری تمیزی لباس بسیار اهمیت دارد.

رول پرزگیر

رول پرزگیر - امکانات رایگان هتل
رول پرزگیر – امکانات رایگان هتل

ممکن است حتی گربه یا سگ خود را همراه خود بر نداشته باشید. اما موهای آنها معمولا همه جا هست تا همیشه به یادشان باشید. با این حال اگر فراموش کردید که رول پرزگیر با خود داشته باشید اصلا نگران نباشید. یکی از امکانات رایگان هتل ها این روزها رول پرزگیر است. از آنجا که خیلی از افراد حیوان خانگی دارند، هتل‌ها به اهمیت این موضوع پی برده اند. پس کافیست تا برای اینکه از شر این موها خلاص شوید از روم سرویس یک رول پرزگیر بخواهید.

مطالب مرتبط:

راهکار‌هایی ساده که بدون هزینه اضافه یک سفر بهتر را تجربه کنید

راهنمای هتل چه کارهایی را می‌تواند برای شما انجام دهد؟ چه کارهایی را نه؟

خواب راحت در هتل؛ ۳۰ نکته کلیدی برای خوابی آسوده در هتل

وسایل ورزش

وسایل ورزش - امکانات رایگان هتل
وسایل ورزش – امکانات رایگان هتل

وسایل ورزش برای همراه برداشتن در چمدان بسیار سنگین و حجیم هستند. اما این دلیل نمی‌شود که در طول سفر ورزش نکنید. بسیاری از هتل‌ها امروز می‌توانند هر وسیله ورزشی که بخواهید را در اختیارتان قرار دهند. البته بهتر است که پیش از سفر سایت هتل را برای این موضوع چک کنید.

شارژر‌ وسایل الکترونیکی

شارژر وسایل الکترونیکی - امکانات رایگان هتل
شارژر وسایل الکترونیکی – امکانات رایگان هتل

شارژر موبایل و وسایل الکترونیکی یکی از وسایل رایجی است که مهمان‌ها در هتل جا می‌گذارند. از این رو معمولا همه هتل‌ها انواع شارژر وسایل الکترونیکی را دارند. اگر شارژر خود را در خانه جا گذاشته اید اصلا نگران نباشید. کافیست از هتل بخواهید و ممکن است شارژر شما را داشته باشند. احتمال اینکه آنها شارژر شما را داشته باشند و تا مدتی که اقامت دارید آنرا به شما قرض بدهند زیاد است.

کیف لوازم بهداشتی

کیف لوازم بهداشتی - امکانات رایگان هتل
کیف لوازم بهداشتی – امکانات رایگان هتل

یکی دیگر از امکانات رایگان هتل، ارائه کیسه‌های پلاستیکی محتوی لوازم بهداشتی هتل است. این لوازم بهداشتی سفری بسیار کاربردی و بدرد بخور هستند. خصوصا برای مسافرانی که بسیار به تمیزی خود اهمیت می‌دهند. البته یک اشکال آنها اینست که احتمال پاره شدن این کیسه‌های پلاستیکی زیاد است. اما نگران نباشید چون بسیاری از هتل‌ها معمولا تعداد زیادی از این کیسه‌ها برای جایگزینی دارند.

لوازم بهداشتی و آرایش جامانده

لوازم بهداشتی و آرایش جامانده - امکانات رایگان هتل
لوازم بهداشتی و آرایش جامانده – امکانات رایگان هتل

معمولا در لحظات آخر اقامت که برای جمع‌آوری وسایلمان عجله داریم، احتمال جاگذاشتن هم بالا می‌رود. از طرفی وسایلی مثل خمیر دندان و خمیر ریش و کرم‌های پوست بسیار راحت فراموش و جاگذاشته می‌شوند. معمولا این وسایل اگر خیلی بدرد نخور نباشند توسط هتل جمع‌آوری و نگه‌داری می‌شوند. بنابراین اینبار اگر ژل موی سر و یا کرم ضدآفتابتان را جا گذاشتید می‌توانید به جای اینکه خودتان را درگیر پیدا کردن یک فروشگاه برای خرید آنها کنید، از هتل بخواهید.

ابزار سرگرمی

سرگرمی - امکانات رایگان هتل
سرگرمی – امکانات رایگان هتل

هتل‌ها می‌توانند انواع بازی‌های کارتی، بوردگیم‌ها و کتاب‌ها را در اختیارتان قرار دهند. بسیاری از هتل‌ها حتی می‌توانند فیلم مورد علاقتان را برای شما بیاورند. البته با گسترش تلویزیون‌های اینترنتی می‌توانید برنامه تلویزیونی یا فیلم مورد نظرتان را از طریق تلویزیون اتاقتان انتخاب کنید و ببینید.

 

منبع: اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×