» معرفی هتل » متفاوت ترین تجربه اقامت در هتل که همزمان زیبا و دلهره آور است!
نمای هتل
معرفی هتل

متفاوت ترین تجربه اقامت در هتل که همزمان زیبا و دلهره آور است!

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ 9۰1,739

شاید خیلی از ما اقامتی راحت در اتاقی شیک در هتل تمام خواسته مان از اقامت باشد. اما گاهی شما دنبال تجربه ای متفاوت از روش معمول انتخابهایتان هستید. گاهی برای ماجراجویی خود را در شرایط خاص قرار می دهید. هتلی که امروز در بلاگ اقامت ۲۴ به شما معرفی خواهیم کرد بی شک از این دست است. با ما همراه باشید.

اقامت در هتل با طعم ترس و هیجان

شرکت اسکایلاج ادونچر (Skylodge Advanture) سوئیت هایی بسیار خاص در شهر کوزکو پرو ساخته است. اتاق هایی شیشه ای در لبه صخره های دره مقدس کوزکو که نفس را در سینتان حبس می کند. تصور کنید تصور کنید که با طلوع خورشید در اتاق هتلتان از خواب بیدار می شوید.

 

نمای هتل
نمای هتل

 

با این تفاوت که اتاقتان کاملا شیشه ای است و شما در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح زمین قرار دارید. شاید حتی با خواندن این مطلب هم آدرنالین در خونتان ترشح شود. این هتل خاص مخصوص کسانی است که عاشق ماجراجویی هستند.

نکته جالب این است غیر از اتاق های این اقامتگاه، مسیر رسیدن به آن ها نیز بسیار هیجان انگیز است. برای رسیدن به اتاقتان شما باید با زیپ لاین خود را به اتاقتان برسانید. البته اصلا نگران نباشید تمام مراحل اقامت شما توسط تیمی متخصص انجام می شود. امنیت اتاق ها در ارتفاع ۴۰۰ متری هم کاملا تامین شده است.

 

نمای بیرونی کپسول های هتل
نمای بیرونی کپسول ها

 

اتاق های این اقامتگاه بسیار خاص در واقع کپسول های شیشه ای هستند. در بدنه این کپسول ها از آلومینیوم به کار رفته در بدنه هواپیما ها استفاده شده است. جنس شیشه های کپسول از جنس پلی کربنات است که در عایق آب و هوای می باشد. بنابراین می توانید از امنیت آن ها کاملا مطمئن باشید.

 

نمای داخلی اتاق
نمای داخلی اتاق

 

اتاق ها دارای امکانات کافی مورد نیاز شما در چنین مکانی هستند. لذت دوش گرفتن در چنین ارتفاع و چنین مکانی خود تجربه فوق العاده ای است. در تمام طول اقامت شما راهنماهای کوهنوری در دسترس شما خواهند بود. نگران نباشید آن در در کپسول دیگری می مانند تا شما کاملا بتوانید از تنهاییتان هم لذت ببرید!

مطالب مرتبط:

۱۰ هتل دور افتاده در طبیعت برای فرار از شلوغی های زندگی شهری

قدیمی ترین هتل های جهان؛ هتل یا جاذبه تاریخی؟

زیباترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۱ هتل چشم نواز دنیا

معروف ترین هتل های جهان کدامند؟ ۱۰ مورد از بهترین و معروف ترین هتل ها

ویژگی های هتل کوزکو

قیمت اتاق های این اقامتگاه حدود ۳۵۰ دلار برای هر شب است. البته این هزینه شامل تمام خدمات حمایتی تیم راهنمای کوهنوردی نیز می شود. کل اقامتگاه از سه کپسول ساخته شده که در مجموع برای ۸ نفر ظرفیت دارند.

 

منظره بیرونی هتل
منظره بیرونی هتل

 

نورهای داخلی کپسول ها و چراغ های مطالعه از طریق باطری های خورشیدی تغذیه می شوند. تخت های این اتاقک ها بسیار راحتند و از مبلمان درجه یک در آن ها استفاده شده است. این امکانات فراهم شده اند تا به شما در غلبه بر ترس خوابیدن در ارتفاع ۴۰۰ متری کمک کنند.

 

تخت خواب اتاق های هتل
تخت خواب اتاق های هتل

 

پکیج این اقامتگاه برای هر شب شامل صبحانه، شام و نوشیدنی، حمل و نقل از شهر کوزکو و راهنمای دو زبانه حرفه ای در طول مدل اقامت در کپسول می باشد.

هدف از افتتاح این اقامتگاه در سال ۲۰۱۳ ، اشتراک تجربه کم نظیر اقامت در کوهستان برای مهمانان بود. حداقل سن استفاده از خدمات این اقامتگاه خاص ۱۸ سال می باشد. شما می توانید با رزرو عکاس برای خود از تمام لحظات خاص خود در این مکان یادگار داشته باشید.

 

نمای داخلی پذیرایی کپسول هتل
نمای داخلی پذیرایی کپسول هتل

 

برای سفر از پوشیدن لباس های رسمی و سنگین خودداری کنید. به همراه داشتن لباس گرم خیال شمارا برای اقامتی لذتبخشتر راحت خواهد کرد.

 

منابع: اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×