» گوناگون » چگونه با هزینه های کمتر تعطیلات درجه یک داشته باشیم ؟
تعطیلات در لندن
گوناگون

چگونه با هزینه های کمتر تعطیلات درجه یک داشته باشیم ؟

۲۹ تیر ۱۳۹۸ 9۰1,682

شما هم مثل من تعطیلات لوکس می خواهید اما تمایلی به خرج کردن پول زیاد برای آن ندارید. در این مقاله به صرفه جویی در هزینه های تعطیلات، در ۵ شهر محبوب و گران جهان می پردازیم. چرا باید برای یک تعطیلات لوکس هزینه زیادی کنید در صورتی که می توانید این کار را با پول کمتر هم انجام دهید. یک سفر درجه یک بدون زیاد خرج کردن به هرجای دنیا ممکن است، اما باید بسته به مقصدتان رویکردتان را تنظیم کنید. در اینجا به چند توصیه برای تعطیلات لوکس در ۵ شهر مشهور و گرانقیمت جهان می پردازیم.

تعطیلات عالی در ۵ شهر گران

 

تعطیلات در لندن
تعطیلات در لندن

لندن

زمان بندی درست

بازه های زمانی مشخصی وجود دارد که در آن زمان قیمت هتل های لندن سر به فلک می کشد. ماه جون، طی نمایشگاه گل چلسی، مسابقات اسب دوانی، مسابقات ویمبلدون و هفته های مد در ماه های فوریه و سپتامبر جزء این بازه های زمانی هستند. غیر از این زمان ها، شب های یکشنبه ارزان ترین شب هتل ها به حساب می آیند. قیمت هتل ها در این روز تقریبا نصف قیمت سایر روزهای هفته است و حتی شامل امکاناتی مجانی نیز می شود. بعضی هتل ها برای پر کردن یکشنبه هایشان مزایایی اضافی مثل شامپاین ارائه می دهند.

پیشنهاد ما به شما برای سفر به لندن آخر آگوست یا هر زمانی در ماه نوامبر است. قیمت پروازها و هتل ها در ارزان ترین حالتند و و همزمان چندین رویداد مجانی برگزار می شود. کارناوال ناتینگهیل که یکی از بزرگترین فستیوال های خیابانی اروپاست در آگوست برگزار می شود.

هوشمندانه غذا و نوشیدنی بخرید

به جای غذا خوردن در رستوران های پر ذزق و برق می توانید رستوران هایی پیدا کنید که با امکانات عالی هزینه کمتری طلب می کنند. رستوران تایوانی ژو یکی از این مکان ها در لندن است. قسمت لوکس بعضی از فود کورت ها نیز جای خوبی برای این کارند. شما می توانید مقدار کمی از پنیرهای نایاب یا شکلات های دست ساز بخرید. حتی گاهی این رستوران ها در آخر هفته ها نمونه های مجانی نیز برای تست به شما می دهند.

جاهای مجانی و ارزان پیدا کنید

پذیرش اکثر موزه های بزرگ از قبیل تیت مدرن مجانی است. بعضی از سالن ها مثل رویال اوپرا هاوس گاها اجراهای رایگان برگزار می کنند. بیشتر تئاتر های قسمت غربی شهر هر روز صبح برای اجرای بعد از ظهر تخفیف دارند.

خرید به صرفه

فروشگاه کولومبیا رود فلاور در شرق لندن و فروشگاه پورتوبلو در ناتینگیهل، مقاصدی عالی برای خرید با قیمت های مقرون به صرفه هستند.

مطلب مرتبط : چگونه ارزان سفر کنیم؟

مطلب مرتبط : سفر لوکس، سفر ارزان یا طبیعت گردی؟

تعطیلات در پاریس
تعطیلات در پاریس

 

پاریس

زمان بندی مهم است

از رفتن به پاریس در هنگام هفته های مد، مسابقات تنیس آزاد فرانسه (از اواخر می تا اوایل جون) و نمایشگاه بین المللی هنرهای معاصر در اکتبر خودداری کنید. قیمت ها در زمستان و ماه آگوست کمتر است. در این زمان معمولا اهالی پاریس در سفر تعطیلات به سر می برند. البته در هر صورت پیش از سفر در مورد اتفاقات شهر اطلاعات کسب کنید.

هتل های خوب را زیر نظر داشته باشید

 برای اقامت لوکس در هتل های کاخ مانند شهر با قیمت کمتر، باید حواستان به قیمت ها باشد. هتل سن ریس که در خیابان خلوت گلدن تراینگل از این دست هتل هاست. شما می توانید راجع به هتل های خوبی که کمتر شناخته شده اند آنلاین تحقیق کنید.

از مزیت تور های گروهی و اماکن تاریخی مجانی استفاده کنید

بسیاری از موزه های پاریس از قبیل موزه هنرهای زیبای پتیت پالاس و موزه دو لا وی رومانتیک رایگان هستند. پذیرش بسیاری از موزه ها نیز رایگان است. برای مثال موزه پمپیدو در اولین یکشنبه هر ماه رایگان است. همینطور موزه لوور در عصر شنبه هر ماه رایگان است. بعضی از اماکن تاریخی نیز برای تورهای گروهی تخفیفات خوبی دارند.

خرید از فروشگاه های تخفیف دار

برای خرید محصولات تزئینی با تخفیف، به فروشگاه پاریس کوچک من که فروش های خصوصی دارد سر بزنید. فروشگاه های تزئیناتی در جولای و ژانویه تخفیف های ویژه دارند. فروشگاه لا واله ویلاژ که از مرکز پاریس ۴۵ دقیقه فاصله دارد همواره تخفیف های خوبی دارد.

 

تعطیلات در سن فرنسیسکو
تعطیلات در سن فرنسیسکو

 

سن فرانسیسکو

مراقب گردهمائی 

 سن فرانسیسکو سالانه میزبان تعداد قابل توجهی مجمع است. در زمان برگزاری این جلسات قیمت هتل ها تا سه برابر زیاد می شود. می توانید با تحقیق از زمان برگزاری این مجمع ها با خبر شوید.

در هتل های کمتر شناخته شده اقامت کنید یا سوئیت اجاره کنید

مسافران در تعطیلات می توانند با نرفتن به هتل های معروف در هزینه اقامتشان صرفه جویی کنند. هتل های وایس روی از این دست هتل های با قیمت مطلوبند. با رزرو هتل در شرق سن فرانسیسکو که ۲۰ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد، می توانید در هزینه ها صرف جویی کنید. یکی دیگر از این راه ها اجاره آپارتمان های Airbnb است.

پولتان را خرج غذاهای گرانقیمت نکنید

محله ی ژاپنی ها جای خوبی برای خوردن سوشی و رامن با قیمت مناسب است. همچنین محله میشن غذاهای لذیذ و ارزان مکزیکی سرو می کند. برای خوردن خرچنگ با قیمت مناسب به فیشرمن وارف سر بزنید. مسافرانی که خواهان تجربه رستوران های لوکس هستند، بعضی از بهترین رستوران های سن فرانسیسکو منو های اقتصادی تر هم دارند.

جاهای دیدنی

 پارک گلدن گیت سالانه کنسرت و اجراهای مجانی دارد. همچنین تورهای پیاده روی رایگان که یکی از آنها به محله چینی هاست. می توانید به جای قایق های لوکس گرانقیمت، گشتی با قایق های مسافری پل فری بزنید.

 

تعطیلات در سنگاپور
تعطیلات در سنگاپور

 

سنگاپور

حواستان به تخفیف های هتل های لوکس باشید

سنگاپور فصل شلوغ و خلوت مسافری ندارد و همواره در طی سال میزبان گردشگران است. بنابراین تخفیف های هتل های لوکس در همه سال پخش شده اند. گاهی ممکن است برای اقامت آخر هفته تخفیف بگیرید. گاهی می توانید با پرداخت ۲ شب، ۳ شب بمانید.

غذاهای محلی را امتحان کنید

رستوران ها در کل گران هستند اما می توانید محله هایی با غذای خوب و ارزان پیدا کنید. خیابان کونگ سیک رود در محله چینی ها چندین رستوران دارد که خیلی از آن ها چینی نیستند. بطور مثال رستوران کیور غذاهای اروپایی با ذائقه سنگاپوری سرو می کند. سنگاپوری ها از خوردن چای درجه یک در هتل های ۵ ستاره لذت می برند.

مطلب مرتبط : ۵ جشنواره غذایی شگفت انگیز جهان

راهنمای گردشگر خصوصی نگیرید

 استخدام راهنمای گردشگر خصوصی ساعتی ۴۵ دلار هزینه دارد. اما یک تور گروهی کوچک با همان کیفیت حدودا ساعتی ۶ دلار هزینه دارد. راهنمای تورهای گروهی هم اطلاعات خوبی دارند و شما را به همان مناظر می برند.

از مکان های فرهنگی هنری رایگان بازدید کنید

سنگاپور دارای سازه های هنری عمومی و موزه های فضای باز است. برای مثال ناحیه مارینا بی چندین مجسمه از بوترو و دالی دارد. همچنین سالن های تئاتر اسپلند همه روزه کنسرت و نمایش های رایگان برگزار می کند.

 

تعطیلات در سیدنی
تعطیلات در سیدنی

 

سیدنی

هتل مناسب خود را رزرو کنید

رزرو هتل های ۵ستاره در محله های مسکونی ممکن است نصف چیزی باشد که باید در مراکز گردشگری پرداخت کنید. هتل های مرکز شهر به خاطر خدمات اضافی مانند کلاب ها گران ترند. همچنین برای اقامت های طولانی تر می توانید به اجاره آپارتمان فکر کنید. شما می توانید با همان قیمتی که برای یک اتاق استاندارد هتل پرداخت می کنید را برای اجاره یک آپارتمان دو خوابه پرداخت کنید.

غذاهای محلی بخورید

خوشمزه ترین و مقرون به صرفه ترین غذاها را در پاتوق های محلی پیدا می کنید. بیسترو رکس یکی از جاهایی است که غذاهای فصلی به شما می دهد. شما برای غذاهای خوشمزه می توانید سراغ رستوران های آسیایی-استرالیایی بروید. محله های دارلینگهرست و نیوتاون پر از این رستوران ها هستند. اهالی اطراف سیدنی معمولا زیاد به پیک نیک می روند که محل خوبی برای خوش گذاری یک مسافر است.

مشاهده گری تیزهوش باشید

بالا رفتن از پل بند سیدنی که یکی از فعالیت های اکثر توریست هاست، هم گران است و هم زمان زیادی می برد. قدیم زدن در طول این پول اما گزینه دیگری است که رایگان است، شلوغ نیست و همان مناظر را دارد. به جای پرداخت پول زیاد بابت قایق های تفریحی، از خط افق سیدنی درون تاکسی آبی یا کشتی مسافری لذت ببرید.

 

برگردان شده

منبع : اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×