بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » ۵ جشنواره غذایی شگفت انگیز در سراسر جهان
جشنواره غذای لندن
گوناگون

۵ جشنواره غذایی شگفت انگیز در سراسر جهان

۳ تیر ۱۳۹۸ 10۰1,594

یک روز غذایی از منوی بهترین رستوران های جهان بخورید، بهترین نکات آشپزی را طی نمایش ها از معروف ترین آشپزهای دنیا بیاموزید و با علاقه مندان غذا از سراسر جهان که در این جشنواره غذایی جمع می شوند همراه شوید. با برترین جشنواره های غذای دنیا آشنا شویم:

مطلب مرتبط:”لیست شگفت انگیز ترین غذاهای دنیا

مطلب مرتبط: “گرانترین غذاهای دنیا

جشنواره غذای لندن
جشنواره غذای لندن

طعم لندن، بریتانیا

جشنواره “طعم” در کیپ تان، هنگ کنگ و سراسر کره خاکی برگزار می شود. اما رویداد برگزار شده در لندن مراسم افتتاحیه آن بود و تاثیر گذار ترین آن ها باقی ماند. این نمایشگاه بزرگ، دو بار در سال در پارک رگنت دستپخت بهترین سرآشپزهای دنیا را به نمایش می گذارد. دو بار در سال بودن جشنواره به این دلیل است که بازدیدکنندگان بتوانند انواع مدل های مختلف غذا را امتحان کنند. همزمان با موسیقی زنده و بازی و سرگرمی ها و نیز مراسم اهدای جوایز، آشپزخانه های کوچک ستاره دار، از مهمانان با غذاهای منتخب‌شان پذیرایی می کنند.

جشنواره غذا ایتالیا
جشنواره غذا ایتالیا

روستای پیتزای ناپولی، ایتالیا

مهد پیتزا هر ساله برای احترام به این غذای محبوب، جشنواره ای دو هفته ای برگزار می کند. پیتزاپزهای مطرح جهان از سراسر دنیا برای به نمایش گذاشتن دستور پخت مخصوص‌شان و همچنین شرکت در رقابت قهرمانی پخت پیتزا به این جشنواره می آیند. این رقابت دسته بندی هایی از قبیل پخت با آتش زغال، بدون گلوتن و آزاد دارد که توسط سرآشپزهای ستاره دار داوری می شود. در این جشنواره شما می توانید انتظار نمایش های آماده سازی خمیر، کلاس های آموزشی و بهترین پیتزاهایی که هرگز در زندگی‌تان مزه نکرده اید، را بچشید.

فستیوال غذای ملبورن                              فستیوال غذای ملبورن

 جشنواره غذا و نوشیدنی ملبورن، استرالیا

ملبورن دیگ جوشان غذا های خوشمزه آشپزان است. از غذاهای آسیایی گرفته تا خوراک های مدیترانه ای و تعداد بی شماری از غذاهای تلفیقی. بنابراین جای مناسبی برای شرکت در یک جشنواره غذای ده روزه است که یکی از بهترین های این سبک مراسم نیز هست. مارچ هر سال معروف‌ترین رستوران های داخل و اطراف شهر با بیش از ۳۰۰ رویداد مختلف، درهای خود را به روی بازدیدکنندگان کنجکاو می گشایند. شما می توانید در کارگاه‌هایی که توسط بهترین سرآشپزهای دنیا برگزارمی شود شرکت کنید، به تورهای غذایی بروید، پنیرهای مختلف را امتحان کنید و همچنین در معروف ترین رویداد نمایشگاه که به “طولانی ترین نهار” معروف است – یک غذای سه وعده ای که بابت سرو شدن روی یک میز به طول ۵۰۰ متر رکورد دار است- شرکت کنید.

جشنواره غذا دانمارک
جشنواره غذا دانمارک

بزم مد، دانمارک

این جشنواره تابستان هر سال به میزبانی سازمان غذایی مد برگزار می شود. این سازمان، یک موسسه غیر انتفاعی است که توسط رنه ردزپی، سرآشپز رستوران نوما (که ۴ بار برنده جایزه بهترین رستوران دنیا شده است) پایه گذاری شده است. مد در زبان دانمارکی به معنی غذاست و این رویداد با کفت و گو های آموزشی با محوریت آشپزی و غذا، باب دل شکم پرستان است. برای گرفتن بلیط ورودی این جشنواره، لازم است نامه درخواست ارائه دهید (بخصوص سرآشپزها، کشاورزان و آموزگاران تازه کار) و علاقه و کنجکاویتان در خصوص آشپزی و ذهن بازتان را به نمایش بگذارید.

جشنواره غذا سنگاپور
جشنواره غذا سنگاپور

ساوور، سنگاپور

سنگاپور یکی از نخستین مقاصد غذایی آسیا و جشنواره ساوور یکی از محبوبترین رویدادها در تقویم غذایی شهر است. تا پیش از این، جشنواره یک بار با موضوع منوهای زمستانی، یک بار در سپتامبر برای نوشیدنی ها و یک بار هم در ماه می مخصوص خوراک ها برگزار می شد. بعدها این جشنواره تبدیل به رویدادی واحد شد که طی ۴ روز هزاران نفر از افراد عاشق غذا را به خود جذب می کند. این جشنواره شامل چشیدن انواع خوراک ها، کلاس های آموزش تخصصی سرآشپزهای مشهور، نمایش های مهارت های آشپزخانه و بازارچه ای که در آن انتخاب های فراوانی برای خرید یک سوغاتی لذیذ دارید.

published by: booking.com

منبع: وبلاگ اقامت۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×