بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » بهترین زمان سفر به کیش با بررسی فاکتورهای مختلف
سفر به کیش
گوناگون

بهترین زمان سفر به کیش با بررسی فاکتورهای مختلف

۱۳ خرداد ۱۳۹۸ 10۰1,985

بهترین زمان سفر به کیش یکی از مهم ترین فاکتورها برای داشتن روزهایی عالی و به یادماندنی در این جزیره دوست داشتنی می باشد. این مساله به این خاطر اهمیت زیادی دارد که اقلیم آب و هوایی کیش در ماه های مختلف سال تفاوت زیادی با هم دارند. از آنجا که لازمه ی تجربه سفرهای خوش، در مرحله اول، برنامه ریزی و انتخاب بهترین ها می باشد، در نتیجه لازم است درباره بهترین زمان سفر به کیش اطلاعات کافی داشته باشید.برای اطلاع از بهترین زمان سفر به کیش در ادامه با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط : “بهترین تفریح کیش چیست؟

مقاله مرتبط : “غذاهای محلی که در کیش نباید از دست داد

مقاله مرتبط: “جاهای دیدنی کیش

دیدنی های کیش

فاکتورهای مهم در سفر به کیش

در فراهم کردن مقدمات سفر، فاکتورها و عوامل زیادی وجود دارند که هر یک می توانند نقش مهمی در بالا بردن کیفیت آن داشته باشند. به عنوان مثال در سفر به کیش خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های کیش اصلی ترین کارهایی می باشند که برای شروع سفر لازم و کاملا ضروری هستند. اما اگر هتل لوکس و مناسبی را انتخاب کنید و با آرامش تمام قدم به جزیره بگذارید، ولی به تاریخ و بازه سفر دقت نکنید قطعا واقعیت با چیزی که تصور می کردید تفاوت زیادی خواهد داشت.
زمان سفر به کیش از جمله مواردی می باشد که باید با توجه به روحیات، خواسته ها و همچنین برنامه هایتان آن را انتخاب کنید. دقت در این مساله نه تنها می تواند در بالا بردن کیفیت سفر موثر باشد، بلکه تا حد زیادی در گران یا ارزان بودن آن و نوع تفریحات نیز نقش دارد.

 

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش

قبل از بررسی ویژگی های سفر به کیش در بازه های زمانی و ماه های مختلف سال، لازم است بدانید که انتخاب بهترین زمان سفر به کیش در مرحله اول به ویژگی های اخلاقی شما و هدف تان از سفر بستگی دارد و نمی توان به طور قاطعانه گفت که کدام ماه و روز بهترین انتخاب است. به همین خاطر بهترین زمان سفر را با توجه به موارد مختلف در ادامه دسته بندی خواهیم کرد:

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا

از مهم ترین گزینه هایی که در انتخاب زمان سفر، تاثیر بسیار زیادی دارد، شرایط آب و هوایی مقصد می باشد. با توجه به شرایط آب و هوایی خطه جنوب کشورمان، تابستان با افزایش دمای زیادی در کیش مواجه خواهید بود و رطوبت آن نیز افزایش پیدا میکند. اگر از آن دسته افرادی هستید که توانایی تحمل آب و هوای گرم و شرجی را ندارید، بهترین زمان سفر به کیش برای شما اوایل بهار، پاییز و همچنین زمستان می باشد.

داشتن آب و هوای عالی و شرایط ایده آل برای لذت بردن از تفریحات آبی و هیجان انگیز در این روزها باعث میشود تا شور و هیجان خاصی در گوشه و کنار جزیره به چشم بخورد. در این بازه زمانی جمعیت گردشگران در جزیره افزایش پیدا میکند و چهره ی آن شلوغ می باشد. با توجه به اینکه اکثر افراد تحمل گرمای هوا را ندارند، در نتیجه نمایشگاه های تجاری و بین المللی زیادی در پاییز و زمستان در این جزیره برگزار می گردد. برای تاجران و افراد فعال در حوزه های مختلف اقتصادی بهترین زمان سفر به کیش، زمستان و شرکت در این نمایشگاه ها می باشد.

تفریحات کیش

بهترین زمان سفر به کیش از نظر قیمت

برای برخی از افراد بهترین زمان سفر به کیش، قدم گذاشتن در جزیره و مشاهده نرخ های ارزان در بلیط هواپیما، هتل و حتی اجناس موجود در بازارها و تفریحات آن می باشد. اگر شما هم به دنبال این شرایط هستید، لازم است بدانید که در روزهای پیک سفر یعنی تعطیلات نوروز و پاییز نمی توانید چنین شرایطی را تجربه کنید.
همیشه این نکته مهم را بخاطر داشته باشید که تقاضای زیاد برای سفر به کیش تاثیر مستقیم بر افزایش قیمت ها دارد. در نتیجه اگر زمان سفر به کیش را تابستان انتخاب کنید، می توانید سفری کاملا ارزان را تجربه کنید. فصل تابستان با توجه به گرم شدن هوا از جمعیت گردشگران در کیش کاسته میشود و در نتیجه قیمت ها به شدت پایین می آیند و جزیره کاملا خلوت خواهد بود. این شرایط بهترین فرصت برای داشتن سفری کاملا ارزان و آرام خواهد بود.

اغلب مراکز خرید و بازارهای کیش در فصل تابستان تخفیف های بسیار خوبی را ارائه می دهند و زمانی عالی برای خرید ارزان انواع لباس و پوشاک و سایر اجناس خواهد بود.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر برنامه های تفریحی

از اصلی ترین دلایل سفر به کیش می توان به استفاده از برنامه های تفریحی و امکانات ورزشی هیجان انگیز اشاره کرد. در حالت کلی می توان گفت هزینه بازی های آبی و پاراسل و جت اسکی و غیره در تعطیلات نوروز و پاییز کمی نسبت به سایر روزهای سال بیشتر می باشد. اگر هزینه ها برایتان زیاد اهمیت ندارد، بدون شک شرایط آب و هوایی عالی می تواند در میزان لذت بردن از این بازی ها موثر باشد.
برای آن دسته از افرادی که بهترین زمان سفر به کیش را با توجه به جشنواره ها تعیین می کنند، تابستان زمانی عالی خواهد بود. در تمام شب های تابستان جشنواره ها و برنامه های هیجان انگیز و برگزاری کنسرت و پخش موسیقی زنده در جزیره کیش برگزار میشود. شرکت در این برنامه ها در کنار هزینه پایین سفر و همچنین خلوت بودن کیش همگی می توانند سفرتان را بهتر و به یادماندنی تر کنند.

 

best time to travel to kish 3

بهترین زمان سفر به کیش از نظر تعطیلات

به طور کلی در همه جای دنیا تعیلات روزهای مناسبی برای سفر محسوب می‌شوند و جزیره کیش نیز در فصل تعطیلات مانند عید نوروز و یا روزهای تعطیل خاص مثل اعیاد و مناسب‌تهای دیگر در طول سال میزبان مسافران زیادی می‌باشد. اما در این روزها قیمت‌های تفریحات و خدمات مختلف در کیش افزایش می‌یابد.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر تعطیلات در فصل تابستان است. به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و بعضی از کسب و کارها در این فصل، خانواده‌ها می‌توانند سفری خوب را در خلوت ترین زمان ممکن جزیره کیش داشته باشند. در تابستان به دلیل شرایط جوی آب و هوای کیش گرم و شرجی می‌باشد و مسافران کمتری در این جزیره حضور می‌یابند و می‌توان خلوت ترین اوقات جزیره را تجربه نمود و از قیمت‌های مناسب و استثنایی همراه با تخفیفات مختلف بهره برد.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر خرید

اگر قصد دارید صرفا جهت بازارگردی و خرید به جزیره کیش سفر کنید باید فصلی را انتخاب کنید که مسافران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند. زیرا زمان‌هایی که جزیره خلوت است، قیمت‌های محصولات و کالاهای مختلف توسط فروشندگان پایین آورده می‌شود.

برای سفر به کیش برای جهت خرید بهترین زمان فصول گرم سال مانند سه ماه تابستان است. در این فصل به دلیل گرمای زیاد و رطوبت بالا افراد کمتری به کیش سفر می‌کنند. از این رو بهترین موقعیت برای خرید ارزان و جذاب کالاهای مختلف است. همچنین در این زمان از سال فروندگان تخفیف‌های بسیاری را در نظر می‌گیرند.

بهترین هتل ها در سفر به کیش

در کنار انتخاب بهترین زمان سفر به کیش، لازم است به سایر فاکتورهایی که در بالا به آنها اشاره شد نیز توجه داشته باشید. رزرو هتل و تعیین محل مناسب برای اقامت چند روزه از جمله گزینه هایی می باشد که می توانند در بالا بردن کیفیت سفر تاثیر گذار باشند. اگر قصد دارید در روزهای شلوغ به عروس خلیج فارس سفر کنید، پیشنهاد می کنیم حتما رزرو بهترین هتل کیش را از چند روز قبل انجام دهید چون با ظرفیت تکمیل شده هتل های مناسب مواجه خواهید شد. همچنین با رزرو اینترنتی هتل می توانید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید و هزینه های سفر را کاهش دهید.

علاوه بر دقت در تاریخ رزرو هتل، لازم است زمانی را برای مقایسه هر یک از هتل ها از نظر امکانات و شرایط موجود در آنها و همچنین قیمت ها اختصاص دهید. خوشبختانه با توجه به رشد گردشگری کیش با تنوع بسیار بالایی در هتل های آن روبرو هستید و می توانید بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. از پرطرفدارترین هتل های کیش می توان به هتل داریوش، هتل شایان، هتل بین المللی کیش، هتل سارا، هتل مارینا، هتل ترنج و هتل میراژ اشاره کرد.
و کلام آخر اینکه، این شما هستید که بهترین زمان سفر به جزیره را انتخاب می کنید و باید بدانید که در تمام چهار فصل سال در این جزیره بهانه های زیادی برای لذت بردن از طبیعت و زندگی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×