» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » کیش » بهترین رستوران های کیش | رستوران لاکچری و ساحلی با موسیقی زنده
رستوران های کیش
کیش

بهترین رستوران های کیش | رستوران لاکچری و ساحلی با موسیقی زنده

۲۵ بهمن ۱۳۹۷ 9۰2,066

رستوران های کیش بهترین و اصلی ترین گزینه برای داشتن انرژی کامل به منظور لذت بردن از تفریحات این جزیره می باشد و نقش مهمی در میزان رضایت شما از سفر به کیش خواهند داشت. خوشبختانه تنوع بسیار بالایی در رستوران های کیش وجود دارد و برای هر سلیقه و خواسته، انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در کنار بازدید از جاهای دیدنی کیش، شکم گردی هم اهمیت بالایی دارد. برای خوردن بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی در معروف رستوران های کیش با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط : “غذاهای محلی که در سفر به کیش نباید از دست داد

رستوران های کیش

رستوران های سنتی کیش

تفاوتی ندارد به شهری با حال و هوای سنتی و ایرانی اصیل سفر کنید یا به جزیره ای لوکس و مدرن مانند جزیره کیش، در هر صورت خوردن غذاهای ناب ایرانی در رستوران های سنتی چیز دیگریست. با توجه به طرفداران بسیار زیادی که این نوع رستوران ها در تمام ایران دارند، در نتیجه در بین رستوران های کیش گزینه های زیادی با این شرایط وجود دارند که به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

رستوران بابا قدرت

کافیست در مشهد یا تهران به دنبال رستوران سنتی باشید تا با پیشنهاد رستوران بابا قدرت مواجه شوید. بابا قدرت یکی از رستوران های زنجیره ای می باشد که شعبه ی سوم آن در کیش تاسیس شده است و سبک و شیوه ای خاص و عالی برای میزبانی از مهمانان را به کار برده است. اگر برای سفر به کیش، هتل پارمیدا را انتخاب کرده اید، با خیال راحت می توانید به طبقه ی منهای یک هتل بروید و غذاهای خوشمزه ی ایرانی و دریایی را در محیطی آرام و دلنشین بابا قدرت و گوش دادن به صدای موسیقی زنده، نوش جان کنید.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، طبقه منهای یک هتل پارمیدا

رستوران عمو اکبر

افراد زیادی هستند که سفر به هر یک از شهرهای جنوبی ایران را برابر با خوردن غذاهای دریایی متنوع و باکیفیت می دانند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و دلتان ماهی کباب شده و قلیه ماهی های خوشمزه می خواهد، رستوران سنتی عمو اکبر می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

آدرس: کیش، بلوار فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

رستوران پایاب

یکی دیگر از رستوران‌های سنتی جزیره کیش که فضایی باز، زیبا و دلنشین دارد و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی با کیفیت بالا را سرو می کند، رستوران پایاب می‌باشد. این رستوران عضوی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است و به عنوان یک جاذبه گردشگری نیز برای مسافران محسوب می‌گردد. این رستوران دارای چایخانه، موزیک زنده و امکان رزرو و ارسال رایگان غذا نیز می‌باشد.

آدرس: کیش، میدان المپیک، بلوار المپیک.

رستوران پوریا

اگر در بین رستوران های کیش به دنبال گزینه ی مناسبی برای خوردن غذاهای ایرانی و خاورمیانه هستید و قیمت ها زیاد برایتان اهمیت ندارد، رستوران پویا می تواند گزینه ی مناسبی باشد. این رستوران حال و هوا و دکوراسیون کاملا سنتی دارد و بخشی از هتل پارمیس محسوب میگردد.

آدرس: کیش، میدان پردیس، طبقه منهای یک هتل پارمیس

رستوران آب و برق

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید غذاهای دریایی خوشمزه را در محیطی کاملا صمیمانه با حس و حال فرهنگ ایرانی امتحان کنید، رستوران آب و برق می باشد. این رستوران در لیست رستوران های ارزان کیش قرار گرفته و محیط آن بسیار دوست داشتنی و آرام است.

آدرس: کیش، شهرک آب و برق

رستوران کیش

رستوران های مدرن کیش

به همان اندازه که مراکز خرید و هتل های کیش لوکس و مدرن هستند، رستوران های آن نیز شیک بوده و در بین گردشگران بسیار پرطرفدار می باشند. برای تجربه ی زندگی لوکس و خوردن غذاهای خوشمزه و بین المللی می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید.

مقاله مرتبط: “جاهای دیدنی کیش

رستوران زعفران کیش

بعد از گشت و گذار در مراکز خرید کیش، هیچ چیز به اندازه ی خوردن غذاهای خوشمزه در محیطی ساکت و تمیز نمی تواند حالتان را خوب کند. به همین خاطر اگر در بازار مریم حسابی سوغات و لباس و پوشاک خریدید و دلتان یک وعده ی غذای عالی ایرانی خواست، به انتهای بازار بروید و در رستوران زعفران این حس و حال را تجربه کنید و به خواسته ی دلتان پاسخ دهید. از جمله مزایای این رستوران می توان به نرخ پایین غذاها و پخش موسیقی زنده اشاره کرد.

آدرس: کیش، انتهای بازار مریم

رستوران فودلند

فودلند یا سرزمین غذای کیش با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و ۳ سالن متفاوت جزو بهترین رستوران‌های کیش به شمار می‌آید. در این رستوران بزرگ انواع غذاهای ایرانی، خاورمیانه و فرنگی در سالن‌های مجزا و مخصوص سرو می‌شوند. تنوع غذایی در این رستوران بیش از ۱۰۰ مدل غذا را شامل می‌شود و می‌توان آن را یکی از خاص‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های کیش و ایران دانست. همچنین در این رستوران دو کافی‌شاپ مجزا برای صرف نوشیدنی‌های سرد و گرم و صرف چای و قلیان وجود دارد.

آدرس: کیش، بازار مرجان، انتهای ضلع غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه بین المللی شیراز.

رستوران نهنگ سفید کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب کیش رستوران نهنگ سفید است. معماری این رستوران به شکل یک نهنگ بزرگ سفید رنگ می‌باشد و زیبایی خاص و منحصر بفردی دارد. منوی غذایی رستوران نهنگ سفید از تنوع بالایی برخوردار است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این مکان سرو می‌شوند.

معماری جالب، محیط شیک و دنج، قرار گیری این رستوران در کنار دریا و موقعیت مکانی و دسترسی خوب آن باعث شده است مسافران و گردشگران زیادی نهنگ سفید را برای صرف وعده‌های غذایی در جزیره کیش انتخاب کنند. قیمت غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران‌های جزیره کیش بیشتر است اما کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر و طعم آنها بسیار لذیذ می‌باشد.

رستوران شب های کیش

یکی از خوبی های رستوران های کیش داشتن فاصله ی کم با هتل و مراکز خرید جزیره می باشد و در هر نقطه از شهر که باشید، حق انتخاب های زیادی خواهید داشت. برای مثال، روبروی هتل پانیذ و در فاصله ی بسیار کوتاه با هتل آریا می توانید به رستوران شبهای کیش بروید و در محیطی دلنشین، غذاهای ایرانی و دریایی را همراه با گوش دادن به موسیقی زنده نوش جان کنید.

آدرس: کیش، انتهای خیابان کوشا، جنب هتل آریا

رستوران کوه نور

چیزی که همیشه درباره ی رستوران شنیده ایم یا خوردن غذا بر روی نیمکت های چوبی بوده است یا فضایی شیک و آنکادر، اما کوه نور کاملا با این موارد فرق دارد و چیزی فراتر از یک رستوران امروزی می باشد. قدم گذاشتن در رستورانی با درهای سنگی و رفتن به دل غار و به گوش رسیدن صدای پیانو چیزی نیست که بتوان براحتی از آن دل کند. غذاهای متنوع و با کیفیت و سالادهای عالی کوه نور باعث شده است تا در لیست بهترین رستوران های کیش قرار بگیرد و فضایی رمانتیک برای سفرهای عاشقانه می باشد.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر

رستوران های کیش

مطلب مرتبط: همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

رستوران های ساحلی کیش

کیش یعنی قدم زدن در سواحل زیبا و آرام و لذت بردن از تماشای آبهای زلال و پاک خلیج فارس و چه چیزی بهتر از اینکه غذایتان را در رستوران های ساحلی آن امتحان کنید. در مجموع دو رستوران ساحلی در کیش وجود دارد که عبارتند از:

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی یکی از زیباترین و با کیفیت ترین رستوران ها در جزیره ی کیش می باشد که شرایط ایده آلی را برای امتحان کردن غذاهای ایرانی و فرنگی در فاصله ی بسیار کم با دریا فراهم نموده است. ویژگی اصلی این رستوران سرو غذاهای ایرانی در ظهر، غذاهای فرنگی در شب و پخش موسیقی زنده و قیمت های ایده آل می باشد و گردشگران زیادی را به سمت خودش جذب میکند.

آدرس: کیش، انتهای بلوار دریا

رستوران میرمهنا

رستوران ساحلی میرمهنا یکی دیگر از گزینه ها برای خوردن غذاهای متنوع در فضایی رو به دریا می باشد که بر عکس توتی فروتی، قیمت های تقریبا بالایی دارد. این رستوران در کنار متل تاب رز قرار گرفته و انتخابی عالی برای سفرهای دو نفره و رمانتیک محسوب میشود.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی، روبروی هتل آبادگران

رستوران های کیش

رستوران های کیش با موسیقی زنده

اگر تا بحال به کیش سفر کرده باشید، بدون شک اطلاع دارید که در رستوران های این جزیره موسیقی زنده پخش میشود و در جذب مشتری به شدت موثر می باشد. از معروف ترین رستوران های کیش که این امکان را برای مشتریانشان فراهم می کنند می توان به رستوران نهنگ سفید، کوه نور، پدیده شاندیز، صفدری و بابا قدرت اشاره کرد.

مقاله مرتبط : “بهترین تفریح کیش چیست ؟

گران ترین رستوران های کیش

همه می دانیم که در بین مقاصد گردشگری داخلی، کیش از همه گران تر است و اگر بخواهید سفری لاکچری را تجربه کنید، گزینه های بسیار زیادی در بین رستوران، مراکز خرید و تفریحات کیش پیش رو خواهید داشت. برای اینکه بتوانید غذاهای متنوع و با کیفیت را در گران ترین و لاکچری ترین رستوران های این جزیره بخورید، می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید.

رستوران های کیش

پدیده کیش

رستوران و مراکز خرید و تفریحی پدیده را در شهرهای مختلف مانند مشهد، تهران و کیش قطعا دیده اید و از تجهیزات موجود در این مجموعه ها حتما اطلاع دارید. یکی از گران ترین منوهای غذایی را در سفر به عروس خلیج فارس، در پدیده کیش می توانید ببینید و غذاهای خوبی را در آن سفارش دهید و همراه با شنیدن موسیقی زنده و در محیطی آرام نوش جان کنید. یکی از بهترین و منحصر به فردترین ویژگی های این رستوران، کف تماما شیشه ای آن و داشتن ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین و معماری به سبک دروازه ورودی بابل می باشد.

آدرس: کیش، جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

رویال استار

رستوران رویال استار را تنها به خاطر داشتن منوی غذایی متنوع ایرانی و فرنگی نمیشناسند، بلکه یکی از دلایل اصلی جذابیت آن دکوراسیون داخلی متفاوت و کنار هم قرار گرفتن میز و صندلی های رنگارنگ می باشد. قیمت ها در رویال استار کمی بالاست و از معروف ترین غذاهای آن می توان به پاستای آلفردو، چیکن پارمزان، استیک و برگرهای فوق العاده اشاره کرد

آدرس: کیش، بلوار صدف، خیابان کرمان، خیابان هرمزگان

علاوه بر دو مورد ذکر شده، رستوران ایتالیایی خانه اسپاگتی و فودکورت دامون که مجموعه ای غذاهای هندی، چینی، مکزیکی و ایرانی را ارائه می دهد، در لیست گران ترین رستوران های کیش قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×