بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » قشم » رستوران های قشم، ساحلی، سنتی و با موسیقی زنده
رستوران های قشم
قشم

رستوران های قشم، ساحلی، سنتی و با موسیقی زنده

۱۴ آذر ۱۳۹۷ 22۳2,873

رستوران های قشم درست مانند جاهای دیدنی قشم و تفریحات آن تنوع بسیار بالایی دارند و بودن در محیط دلنشین و دوستانه ی آنها و خوردن غذاهای قشم، بدون شک یکی از بهترین بخش های سفر می باشد. قبل از معرفی بهترین رستوران های قشم برای آشنایی با رستوران های قشم که شامل رستوران های سنتی، لوکس و فست فود می باشد، با وبلاگ اقامت۲۴ همراه باشید.

رستوران های سنتی قشم؛ طعم خاص غذاهای محلی

رستوران های سنتی قشم یکی از بهترین مکان هایی می باشد که می توانید غذاهای محلی قشم را در فضایی که حال و هوای زندگی مردم خونگرم خطه ی جنوب را برایتان تداعی می کند، امتحان کنید. از معروف ترین رستوران های سنتی قشم می توان به موارد زیر اشاره نمود.

رستوران خوان بوم
Photo by Khanboom Website

رستوران خوان بوم قشم

در بین رستوران های سنتی قشم، به جرأت می توان گفت رستوران خوان بوم با دکوراسیون زیبا و دلنشین و ارائه ی غذاهای محلی جزیره، می تواند یکی از بهترین ها باشد. اگر در مورد معنای خوان بوم کنجکاو شده اید باید بدانید که خوان به معنای سفره و بوم در زبان پارسی به معنای سرزمین می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران، منوی آن است که این فرصت را در اختیارتان قرار میدهد تا در کنار انواع فست فود، غذاهای دریایی و کباب های عالی را سفارش دهید. آمیتیس، ایرانویچ، آریانا و جهانگیر بخش های مختلف این منو هستند.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل سینگو قشم با تخفیف

آدرس: قشم، بلوار امام قلی، خیابان خلیج فارس، همکف هتل مارینا ۲

رستوران دُفاری قشم

رستوران دفاری قشم
Photo By Google Map

رستوران دُفاری یک مجموعه از رستوران و چایخانه با محیط دلنشین می باشد که این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد تا انواع غذاهای سنتی، ایرانی، عربی و دریایی را سفارش دهید و همراه با پخش موسیقی زنده از سفرتان لذت بیشتری ببرید. این رستوران یکی از بهترین گزینه ها در بین رستوران های سنتی قشم برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه می باشد.

آدرس: قشم، روستای دُفاری، جنب مسجد جامع

بنر هتل آرتا قشم

رستوران ناخدا علی صالح قشم

رستوران های سنتی قشم بدون خوردن غذاهای دریایی حال و هوایی خوبی ندارد و نباید خوردن حداقل یک وعده غذای دریایی را در طول سفر به جنوب ایران از دست داد. رستوران ناخدا علی صالح قشم یکی از رستوران های سنتی جزیره می باشد که در منوی خود کوسه، صدف، قلیه ماهی، ماهی مرکب یا انکاس، خرچنگ و میگو را جای داده و در دو وعده ی ناهار و شام باز است.

آدرس: قشم، روستای سهیلی

رستوران سنتی شب نشین قشم

رستوران و سفره خانه ی سنتی شب نشین قشم عضو رستوران های زنجیره ای شب نشین می باشد که شعبه ی مرکزی آن در اصفهان قرار دارد. قرار گرفتن رستوران شب نشین در پارک زیتون و فاصله ی کم آن با ساحل و مراکز خرید قشم، از جمله ویژگی های مثبت این رستوران بوده و می تواند لحظات خوشی را به سفرتان دعوت کند.

آدرس: قشم، پارک زیتون

رستوران های مدرن قشم؛ تجربه ای متفاوت

خوردن غذا در سفره خانه و رستوران های سنتی در بیشتر مواقع حس و حال خوبی به همراه دارد، اما دلیل نمی شود که از رستوران با محیط های لوکس چشم پوشی کرد. در سفر به قشم، رستوران های زیادی وجود دارد که می توانند شرایط مطلوبی را برای سفرهای خانوادگی و کاری فراهم کنند. از معروف ترین رستوران های قشم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رستوران بادیل قشم

رستوران بادیل قشم
Photo by Khaled Takizade

در بین رستوران های قشم اگر به دنبال گزینه هایی هستید که بتواند شرایط خوردن غذاهای سنتی و دریایی را در فضایی سنتی و البته مدرن را فراهم کند، لازم است بدانید که رستوران بادیل می تواند یک انتخاب عالی باشد. رستوران بادیل ترکیبی از رستوران های ایرانی، سنتی و خاورمیانه ای می باشد و برای دو وعده ی نهار و شام می توانید به این مکان زیبا و آرام بروید.

آدرس: قشم، منطقه ی سیتی سنتر، روبروی برجهای دوقلو

رستوران الوند

همان طور که قبلا اشاره کردیم، خوردن غذاهای دریایی یکی از بخش های مهم سفر به قشم می باشد که اغلب رستوران های قشم منوی ویژه ای در این زمینه ارائه می دهند. رستوران هتل الوند، واقع در میدان شهدای جزیره یکی از معروف ترین رستوران های قشم می باشد که بیشتر بخاطر کوسه خوشمزه و عالی آن شناخته شده می باشد. البته اگر خوردن گوشت کوسه را دوست ندارید، نگران نباشید، چون می توانید قلیه ماهی، ماهی سوخاری، شیر ماهی میگو، میکس دریایی سفارش دهید.

آدرس: قشم، میدان شهدا

رستوران نعیم، حاج غفور و صراف نیز از جمله رستوران های قشم می باشند که سابقه خوبی در این حوزه داشته و اغلب گردشگران خوردن غذا در آنها را از دست نمی دهند.

فست فودهای قشم

در کنار خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های قشم، افراد زیادی هستند که فست فود را ترجیح میدهند. اگر اهل غذاهای عربی هستید، قطعا نام شاورما را شنیده اید و برای اینکه بتوانید در طول سفر به قشم بهترین شاورما را بخورید، باید زمانی را در فست فود شاورما سپری کنید. موقعیت مکانی خوب و نزدیک بودن آن به مرکز خرید سیتی سنتر یکی از ویژگی های مثبت این فست فود می باشد. برای خوردن غذاهای خوشمزه فست فود شاورما باید به بلوار ولیعصر، تقاطع خیابان دریا، جنب مرکز خرید سیتی سنتر بروید.

فست فود سیحون، واقع در خیابان فلسطین، رستوران های زنجیره ای پدر خوب در سیتی سنتر ۱ و فست فود کانی از جمله فست فودهای شناخته شده قشم هستند که می توانند لحظات خوبی را برایتان رقم بزنند.

اقامت در بهترین هتل های قشم

سفر به مناطق جنوبی مثل جزیره قشم یکی از تجربیات خاصی است که توصیه می کنیم حتما در برنامه سفرهای خودتان قرار دهید. سفر به این جزیره با غذاهای خاص و دلچسبش برای ثبت یک خاطره فراموش نشدنی کافی نیستند به همین دلیل ما در کنار شما هستیم تا با ارائه تخفیف های دائمی روی هتل قشم، تجربه شیرینی از اقامت در این جزیره دوست داشتنی داشته باشید. همچنین می توانید از تور قشم اقامت ۲۴ هم استفاده کنید که انتخاب هتل با شماست و کل پلن سفر را به راحتی می توانید برنامه ریزی کنید.

سؤالات متداول

بهترین رستوران های قشم از نظر مسافران کدامند؟

رستوران های خاله، نعیم، بادیل، دفاری، خوان بوم، حاج غفور و الوند هستند.

بهترین رستوران های قشم با موسیقی زنده کدامند؟

رستوران های دفاری، شب های طلایی و امیران.

بهترین رستوران های قشم با غذای دریایی کدامند؟

رستوران های خوان بوم، دفاری، ناخدا علی صالح، آبشار، الوند و رستوران قلعه.

رستوران های ارزان و قیمت مناسب قشم کدامند؟

رستوران های بادیل، جی جیان و خاله.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۳

  1. ایمان احمدی

    نعیم بدترین رستورانی بود که تو قشم رفتم.. کیفیت و کمیت غذا خیلی کم بود..

  2. کتایون

    به رستوران بیرون بر “خاله” هم سر بزنید. بیشتر غذاهای دریایی بومی قشم مثل ملوک و انکاس و کوسه و بندری و سمبوسه ی قشمی و … رو داره و مزه ی اصیل غذای سنتی رو در ساده ترین مکان ممکن که کاملن حال و هوای محلی و به دور از تجملات، با قیمتی بسیار مناسب، آزمایش خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد.

  3. سپیده

    ما رستوران نعیم تو قشم رفتیم غذاهای دریایی فوقالعاده ای داره هر کس بخواهد غذای خوشمزه ای تو قشم بخوره به نظر بنده باید یه سر به رستوران نفسم بزنه عالی بود عالی?☺??‍????????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×