» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به خراسان رضوی » مشهد » پارک علمی پروفسور بازیما مشهد
بازیما مشهد 1
مشهد

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ 8۰1,988

سفر به شهر های مختلف جنبه ها و جاذبه های گوناگونی داشته و بی تردید هیچ کس تنها به یک دلیل و مقصد به شهری سفر نمی کند.

تفریح و هیجان نیز یکی از دلایل اصلی سفر در کنار بازدید از جاذبه تاریخی و طبیعی شهر های کشور بوده و بی شک در برنامه سفر هر گردشگری حضور در مکان های تفریحی شهر مقصد سفر دیده می شود.

اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید، وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با پارک علمی پروفسور بازیما مشهد، یکی از مکان های تفریحی و مهیج این شهر همراه باشید.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

در فروردین ماه سال ۱۳۹۵، اولین پارک موضوعی ایران با نام پارک پروفسور بازیما در مساحتی حدود ۲۱۰۰ متر مربع در مجتمع تجاری وصال مشهد ایجاد و آغاز به کار کرد.

زیست شناسی، زمین شناسی و نجوم سه موضوعی بوده که این پارک بر اساس آنها احداث شده و فضایی هیجان انگیز و جدیدی را از دوران سنگ تا عصر فضا به تصویر درآورده است.

در پارک پروفسور بازیما از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهره برده شده و محیطی سرگرم کننده و آموزنده ای را برای بازدیدکنندگان فراهم ساخته است.

در این پارک شرایط به نوعی در کنار یکدیگر چیده شده تا کودکان بتوانند با علوم گوناگون آشنا شده و استعدادها و علاقه مندی های خود را نیز کشف و پروش دهند.

بازیما مشهد 1
آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری وصال، طبقه ۴+

با حضور در پارک علمی پروفسور بازیما می توان سفری در زمان داشته و به دوران پیش از خلقت رفته و یا دنیا اعماق دریا ها را از نزدیک لمس کنید و یا به درون بدن انسان نفوذ کرده و در درون آن قدم بزنید.

with logo 2
شبیه سازی انسان برای آشنایی با زیست شناسی و اعضای داخلی بدن

در پارک پروفسور بازیما انسانی غول پیکر با تمام ریزه کاری ها و اندام های داخلی ایجاد شده و می توان با سفر به دورن بدن انسان به کشف ناشناخته های بدن خود پرداخت.

همچنین در این پارک دستگاه شبیه ساز پروازی قرار گرفته که می توان با استفاده از آن به آروزی خود برای خلبانی جامع جقیقت بخشیده و استعداد خود را در این حوزه به چالش کشید.

پارک پروفسور بازیما مشهد
شبیه سازی هواپیما برای آشنایی با خلبانی

در بخش دیگر از پارک علمی پروفسور بازیما می توان حالت فضا نوردان در شرایط خلع و بی وزنی را تجربه کرده و یا با مریخ نورد موجود در این پارک بر روی سطح کره مریخ به اکتشاف پرداخت.

profesor bazima
شبیه سازی سفینه فضایی برای آشنایی با فضانوردی

همچنین در بخش زیست شناسی این پارک می توان همانند پزشک به تشریح بدن انسان پرداخته و همچون پرستاران اعمالی نظیر تزریق و پانسمان را تجربه کرد.

منبع: وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×