بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
مجتمع تجاری تفریحی الماس نوشهر
جاهای دیدنی نوشهر

معرفی بازار نوشهر : لیست و آدرس

۷ مرداد ۱۳۹۷ 25۰14,650

سفر و بازارگردی همواره مکمل یکدیگر بوده اند تا جایی که بسیاری از افراد، سفری که بدون حضور در بازارهای شهر مقصد و خرید انجام شود را ناتمام میدانند، گویی یکی از اصلی ترین بخش های سفر انجام نشده است.

در این مطلب وبلاگ اقامت ۲۴ قصد دارد تا لیستی از بازار نوشهر را معرفی کرده تا شما مخاطبانی که قصد سفر به این شهر را دارید به راحتی بتوانید از این لذت سفر به نوشهر نیز بهره مند شوید.

 

مرکز خرید آریازی نوشهر

مرکز خرید آریازی نوشهر یکی از بازارها و مجتمع های تجاری تازه تاسیس این شهر بوده که در خیابان کریمی نوشهر واقع شده است. این مرکز خرید زیبا و مدرن، هر چند از وسعت زیادی برخوردار نیست اما یکی از مراکز تجاری کامل و پر مخاطب این شهر بشمار می آید.

در مرکز خرید آریازی نوشهر می توان کالاهایی نظیر پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، انواع کیف و کفش، لوازم کادوئی و تزئینی، اسباب بازی و لوازم منزل را با بهترین کیفیت خرید کرد.

 

بیشتر بخوانید : “آشنایی با غذاهای محلی نوشهر

 

فروشگاه آریازی نوشهر
آدرس : نوشهر، بلوار نوشهر، خیابان کریمی

 

بازار روز نوشهر

بازار روز نوشهر یکی از زیباترین و جذاب ترین بازارهای شمال کشور بوده و می توان از آن به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری نوشهر نیز نام برد. با حضور در این بازار می توان حس تازگی و شور زندگی را در میان هیاهوی بازاریان، عابران و خریداران به وضوح مشاهده کرد.

 

بیشتر بخوانید : “جاهای دیدنی نوشهر کجاست ؟

 

بازار روز نوشهر
آدرس : نوشهر، میدان آزادی، بازار روز نوشهر

 

بوی سیر، سبزی تازه و ترشی های محلی، در کنار بوی ماهی های تازه صید شده  که در فضای بازار پراکنده شده، مشام هر رهگذری را که قدم در این بازار گذاشته نوازش کرده و معنی حقیقی زندگی را برای آنان دیکته می کند.

بازار روز نوشهر

 

مجتمع تجاری الماس نوشهر

مجتمع الماس نوشهر یکی دیگر از بازار های مدرن و تازه تاسیس این شهر بوده که در مرکز شهر نوشهر واقع شده است.

این بازار دارای امکاناتی مانند مجموعه های تجاری، اداری، ورزشی و تفریحی بوده و می توان تمام نیاز های خود را با حضور در این بازار مرتفع ساخت.

مجتمع تجاری تفریحی الماس نوشهر
آدرس: نوشهر ، میدان همافران، جنب اداره پست مرکزی

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۵/۵ - (۱۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×