بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری مازندران » جاذبه های گردشگری رامسر » جاهای دیدنی رامسر » ۲۰+ نمونه از بهترین رستوران های رامسر | آدرس، شماره تلفن، ساعت کاری
لیست بهترین رستوران های رامسر
جاهای دیدنی رامسر

۲۰+ نمونه از بهترین رستوران های رامسر | آدرس، شماره تلفن، ساعت کاری

۲۸ تیر ۱۳۹۷ 94۳۴81,509

بهترین رستوران های رامسر کجاست؟ از مهم ترین سوالاتی که احتمالا مسافرین این شهر از خود می پرسند. یکی از اصلی ترین بخش های سفر به شهرهای شمالی کشور، حضور در رستوران های شمال و چشیدن غذاهای سنتی و خوشمزه آن است. اگر می خواهید به شهر رامسر سفر کنید، برای اینکه در این شهر بتوانید بهترین و محبوب ترین رستوران های رامسر را انتخاب کنید، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید تا به معرفی بهترین رستوران های رامسر بپردازیم.

رامسر از دهه‌های گذشته یکی از لوکس‌ترین و توریستی‌ترین شهر‌های مازندران بوده و هست و همواره گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. درست است که ویلاسازی‌های بی‌رویه باعث شده امروزه طبیعت رامسر به میزان زیادی از میان برود اما همچنان این شهر زیبا انتخاب خوبی برای تعطیلات است بهترین رستوران‌های رامسر که در شهر رامسر و روستا‌های اطراف آن قرار گرفته‌اند در این مقاله به شما معرفی می‌گردند. تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین رستوران رامسر از نظر مردم را همراه با تلفن و آدرس به شما معرفی کنیم.

فهرست این مطلب

رستوران خاور خانم

یکی از شناخته شده ترین رستوران ها و بی تردید بهترین رستوران های رامسر، رستوران خاور خانم است. این رستوران به عبارتی شناسنامه رامسر بوده و جزئی از بهترین رستوران های جنگلی رامسر به حساب می آید. یکی از اصلی ترین دلایل سفر گردشگران به روستای سرولات، بهره مندی از غذاهای بی نظیر این رستوران است. خاور خانم یکی از بهترین رستوران های رامسر بوده که فاصله زیادی تا رامسر ندارد. فاصله رستوران خاور خانم تا رامسر چیزی حدود ۱۸ کیلومتر است که با ۲۶ دقیقه رانندگی به آن جا می رسید.

بیشتر بخوانید : “با سفر به رامسر، وارد بهشت شوید

در حدود یک دهه قبل، خاور خانم (خاور جوربنیان)، مالک و آشپز زبردست این رستوران، منزل دو طبقه خود را به رستوران تبدیل کرده و با کمک افراد خانواده و برخی از اقوام از سن ۲۵ سالگی، آغاز به فعالیت نموده است. خاور خانم در طول تمام این سال ها، خود چادر به کمر بسته و آشپزی در این رستوران را انجام می دهد که این موضوع، خود سبب معروفیت و کیفیت بی نظیر غذاهای این رستوران شده و باعث شده در لیست بهترین رستوران های رامسر قرار بگیرد.

در رستوران خاور خانم که می توان آن را به عنوان بهترین رستوران غذای محلی رامسر در نظر گرفت، خبری از دکوراسیون و ظروف لوکس نیست اما به دلیل موقعیت مکانی، از چشم انداز زیبایی برخوردار است و می توان طعم واقعی غذاهایی مانند کباب‌ترش‌، مرغ‌ شکم پر، باقالی‌قاتوق‌ و میرزا قاسمی‌ را تجربه کرده و در زمان انتظار برای سرو غذا، از منظره جنگل زیبای سرولات نیز بهره برد. رستوران خاله خاور به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر با ۵ سالن میزبان شما مهمانان عزیز است. ۳ سالن در بالکن و ۲ سالن آن مسقف می باشد و قیمت غذاها در این رستوران مناسب بوده و کیفیت غذا بسیار عالی است. همه این ها باعث شده از نظر مسافرین و ساکنین این شهر جزء بهترین رستوران های رامسر باشد.

شماره تماس و آدرس رستوران خاور خانم

این رستوران در گیلان، در فاصله ۳ کیلومتری چابکسر و در روستای زیبای سرولات واقع شده است.

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۴۴۹۳۴

ساعت کاری رستوران خاور خانم

این رستوران هر روزه بجز دوشنبه ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۷ آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد.

بیشتر بخوانید : “جاذبه های گردشگری رامسر، عروس شهرهای ایران

رستوران خاور خانم

رستوران اکبر جوجه رامسر

نام اکبر جوجه برای همه نامی آشنا و شناخته شده است و بی شک همگان این غذا را حتی برای یک بار هم که شده در هر گوشه از کشور تجربه کرده اند. اما اگر می خواهید مزه واقعی و اصیل اکبر جوجه را در بهترین رستوران های رامسر و سفر به این شهر تجربه کنید، باید سری به رستوران اکبر جوجه این شهر بزنید.

این رستوران یکی از بهترین رستوران های رامسر بوده و همچنین یکی از بهترین شعب رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه بشمار می آید. در این رستوران که تنها غذای سرو شده در آن اکبر جوجه است، می توان طعم واقعی و لذیذ مرغ و جوجه را چشید. بدون شک یکی از بهترین رستوران های غذای محلی رامسر است که هنگام سفر حتما به آن سر بزنید.

شماره تماس و آدرس رستوران اکبر جوجه رامسر

رستوران اکبر جوجه رامسر در میدان امام خمینی و بلوار امام خمینی رامسر واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۳۹۰۵

ساعت کاری رستوران اکبر جوجه

اکبرجوجه رامسر به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر در وعده نهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان است.

رستوران اکبرجوجه رامسر

رستوران دوستی رامسر

یکی از بهترین رستوران های رامسر که انواع غذاها و کباب های محلی را با بهترین کیفیت و طعم ارائه می کند، رستوران دوستی این شهر است. این رستوران در کنار کیفیت بی نظیر، برخورد مناسب و گرم کارکنان، از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده که سبب شده در جمع بهترین رستوران محلی رامسر و حتی بهترین رستوران ایرانی رامسر قرار گیرد. 

ظرفیت این رستوران حدود ۵۰ نفر است و شاید دکوراسیون جذابی نداشته باشد اما میز و صندلی های شیک در محیطی دلنشین با نورپردازی های مناسب به گونه ای قرار گرفته اند که لذت غذا خوردن در کنار دوستان و خانواده را دو چندان می کند. شما می توانید انواع غذاهای محلی و ایرانی و انواع کته کباب را در یکی از بهترین رستوران های رامسر میل کنید. لازم به ذکر است بدانید که این رستوران به کباب ها و غذاهای دریایی خوبی که دارد، شهرت پیدا کرده است.

شماره تماس و آدرس رستوران دوستی رامسر

رستوران دوستی رامسر در میدان امام خمینی و بلوار امام خمینی رامسر واقع شده است. 

شماره تماس: ۵۵۲۶۱۰۱۲-۰۱۱

ساعت کاری رستوران دوستی رامسر

این رستوران به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی به مشتریان است.

رستوران دوستی رامسر

رستوران برادران رامسر

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین رستوران های رامسر، رستوران برادران این شهر است. این رستوران با ارائه غذاهایی مانند کباب ترش، ماهی سفید و ترشه تره آن هم با بهترین کیفیت و مزه، از جمله رستوران های پر مخاطب رامسر بشمار آمده و مسافران و گردشگران فراوانی در زمان سفر به این شهر، برای صرف غذا این رستوران را انتخاب می کنند.

این رستوران در تهیه مواد اولیه بسیار حساس می باشد و غذاهای متنوع با کیفیت بسیار مناسب ارائه می دهد. شاید به خاطر همین حساسیت است که قیمت غذاهای آن نسبت به برخی رستوران های دیگر بالاتر باشد، اما ارزش امتحان کردن دارد. با توجه به موارد گفته شده دلیل اینکه این رستوران در لیست بهترین رستوران های رامسر قرار می گیرد را متوجه می شویم. شما می توانید برای وعده نهار و شام به این رستوران سر بزنید. از امکانات آن می توان به پارکینگ اشاره کرد که می توانید با خیال راحت خودرو خود را پارک کرده و از غذا لذت ببرید.

فضای رستوران بزرگ بوده و تقریبا ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. از آنجایی که برادران رامسر یکی از بهترین رستوران های رامسر بوده و محیط رستوران نسبتا قدیمی است. در روزهای تعطیل بسیار شلوغ می شود. بنابراین سعی کنید روزی به غیر از ایام تعطیل را برای رفتن به بهترین رستوران ساحلی رامسر انتخاب کنید.

شماره تماس و آدرس رستوران برادران رامسر

رستوران برادران رامسر در میدان بسیج، رمک و روبروی بانک صادرات واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۲۴۹۲

ساعت کاری رستوران برادران رامسر

این رستوران هر روز هفته از ساعت ۶ صبح الی ۲۳ آماده پذیرایی از مشتریان است.

رستوران برادران رامسر

کته کبابی عمو سعید

احتمالا این اصطلاح را شنیدید که “گول ظاهرش را نخور” مثال معروفی که در مورد کته کبابی عمو سعید صدق می کند. یک رستوران خوب تو رامسر که اصلا نمی توان حدس زد کیفیت غذا ها تا چه اندازه عالی است. تا زمانی که سفارش می دهید و می بینید در بهترین غذاخوری رامسر نشسته اید. پیشنهاد می کنیم طعم فوق العاده کته کباب مخصوص شمال را در بهترین کته کبابی رامسر امتحان کنید.

شماره تماس و آدرس کته کبابی عمو سعید

کته کبابی عمو سعید به عنوان بهترین کبابی رامسر در خیابان عباس مفرد قرار دارد.

شماره تماس: شماره تماس ذکر نشده ولی می توانید از طریق پیج اینستاگرام در ارتباط باشید: kababsaraye_amo_saeid@

ساعت کاری کته کبابی عمو سعید

شما می توانید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به کته کبابی عمو سعید به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر بروید.

کته کبابی عمو سعید

رستوران مظاهری رامسر

یکی از رستوران های ساده و در عین حال با کیفیت رامسر، رستوران مظاهری این شهر است. این رستوران به دلیل ارائه غذاهای سنتی با کیفیت و خوش طعم، به شهرت رسیده و انواع غذاهایی مانند ماهی و کباب ترش، خورش‌های محلی، میرزاقاسمی و سایر غذاهای شمالی را می‌توان با بهترین طعم و کیفیت در رستوران مظاهری به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر تجربه کرد.

شماره تماس و آدرس رستوران مظاهری رامسر

رستوران مظاهری رامسر در بلوار امام خمینی، جاده ساحلی به سمت تنکابن واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۵۲۳۳۸

ساعت کاری رستوران مظاهری

این رستوران در تمام طول هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۳ و ۲۰ الی ۲۳ آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد.

رستوران مظاهری

رستوران ملل رامسر

رستوران ملل یکی از بهترین رستوران های رامسر بوده که به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فردی نظیر چشم‌انداز ساحلی، هوای پاک، محیط آرام، غذای دریایی لذیذ و سالم دارای مخاطبان بسیاری است و جزء لیست بهترین رستوران های رامسر قرار دارد. این رستوران، فضای بسیار زیبا و آرامی داشته و در آن می توان بهترین مزه غذاهای دریایی و انواع ماهی را چشید. رستوران ملل در لیست بهترین رستوران موسیقی زنده رامسر قرار می گیرد چرا که برای مشتریان خود موسیقی زنده اجرا کرده و لذت غذا خوردن در این مکان را دو چندان می کند. رستوران ملل به عنوان بهترین رستوران دریایی رامسر بین مردم این منطقه شناخته شده است. شاید همین اجرای زنده موسیقی باعث شده ملل را به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر در نظر بگیرند. البته کیفیت غذا ها نیز بی نظیر است.

شماره تماس و آدرس رستوران ملل رامسر

رستوران ملل رامسر در رمک، خیابان شهید مطهری واقع شده است.

 شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۶۱۸۷۰

ساعت کاری رستوران ملل رامسر

رستوران ملل به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر با انواع غذا های دریایی هر روز هفته از ساعت ۱۱ الی ۲۴ آماده پذیرایی از مشتریان است.

رستوران ملل رامسر

رستوران هتل کوثر رامسر

هتل کوثر در کنار اینکه یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت مسافران در هنگام سفر به رامسر بشمار می آید، با دارا بودن رستورانی زیبا، یکی از بهترین انتخاب ها برای صرف غذا نیز می باشد. این رستوران که در مجاورت هتل کوثر قرار دارد، انواع غذاهای ایرانی و کباب های بی نظیری ارائه کرده و فضای رستوران دارای طاق های زیبا بوده که شما را به یاد گذشته ها می اندازد و می توانید لحظات زیبایی را در این رستوران که یکی از بهترین رستوران ایرانی رامسر است، تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین هتل رامسر | هتل های ساحلی – جنگلی – استخردار

شماره تماس و آدرس رستوران هتل کوثر رامسر

این رستوران در خیابان رجایی و در نزدیکی موزه کاخ رامسر واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۰۹۷۱

ساعت کاری رستوران هتل کوثر 

رستوران هتل کوثر به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر در وعده نهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان است. برای اطمینان می توانید قبل از مراجعه تماس بگیرید.

رستوران هتل کوثر

رستوران کشتی رامسر

رستوران کشتی رامسر، یکی از متفاوت ترین و بهترین رستوران های رامسر با موسیقی زنده به شمار می آید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه سالاد، سوپ و … سرو شده و می توان تجربه متفاوتی را برای خود رقم بزنید. فضای این رستوران به گونه ای تزیین شده که حس یک کشتی واقعی را تداعی کند و در آن از لنگر، آکواریوم و مجسمه های مختلف استفاده شده است. طراحی زیبای رستوران کشتی در کنار کیفیت عالی غذا ها باعث شده جزء بهترین رستوران های رامسر باشد. شاید هزینه این رستوران نسبتا بالا باشد اما به یک بار امتحان می ارزد. برای گرفتن قیمت منو رستوران کشتی رامسر با شماره این رستوران تماس بگیرید.

شماره تماس و آدرس رستوران کشتی رامسر

رستوران کشتی رامسر در جاده ساحلی و خیابان یاسمن این شهر واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۵۷۳۴۳

ساعت کاری رستوران کشتی رامسر

این رستوران که از بهترین رستوران های رامسر از نوع ساحلی به حساب می آید، در هفت روز هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ آماده پذیرایی از شما می باشد.

رستوران کشتی رامسر

رستوران بلوط

آیا هنوز هم به دنبال بهترین رستوران های رامسر هستید؟ رستوران بلوط در نزدیکی رستوران اربه کله قرار دارد. اربه کله نام عجیبی دارد و در زبان مازنی اربه به معنی خرمالو، کله به معنی ارتفاعات است. در این روستا درختان خرمالوی زیادی وجود دارند. همچنین روستای مرتفعی می‌باشد. در رستوران بلوط که تقریبا شبیه به رستوران خاور خانم است می‌توانید انواع غذاهای محلی مازندران مانند مرغ ترش، باقالی قاتق، میرزا قاسمی، فسنجون اردک، ماهی سفید، اشپل ماهی ورا سفارش دهید. همچنین در این رستوران صبحانه‌های خوشمزه‌ای سرو می‌شوند که در بالکن با منظره زیبا واقعا لطف دیگری دارند. بنابراین رستوران بلوط یکی از بهترین رستوران های سنتی رامسر به حساب می آید. اگر می خواهید وعده ناهار یا شام را در بهترین رستوران دریایی رامسر سرو کنید. پیشنهاد ما، رستوران بلوط است.

شماره تماس و آدرس رستوران بلوط

رامسر، روستای اربه کله، ۸ کیلومتری رامسر

شماره تماس: ۰۹۲۱۴۹۹۵۸۴۹

ساعت کاری رستوران بلوط

این رستوران که یکی از بهترین رستوران های رامسر از نوع سنتی بوده همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ باز می باشد.

رستوران بلوط رامسر

رستوران اربه کله رامسر

رستوران رامسر اربکله یکی از رستوران های سنتی این منطقه بوده که در روستای زیبایی با همین نام قرار دارد. چشم انداز زیبای آن به سمت دریا و جنگل باعث شده بین مسافرین محبوبیت زیادی پیدا کند. البته طعم بی نظیر غذا های این رستوران نیز در محبوبیت آن بی تاثیر نیست. این رستوران به اندازه ۸۰ نفر ظرفیت دارد و شما می توانید بهترین صبحانه ها را سفارش دهید. البته خامه محلی و املت رستوران اربه کله مشهور است و پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید! آیا تا کنون طعم بی نظیر غذا های محلی مازندران را امتحان کردید؟

فرقی نمی کند که تا کنون غذا های محلی این منطقه را خوردید یا هنوز امتحان نکردید. زیرا کباب ترش، میرزاقاسمی، کشک بادمجان، کته زعفرانی با مرغ شکم پر و خیلی از غذا های دیگه این منطقه را می توانید با ترشی ها و ماست های محلی در اربه کله، یکی از بهترین رستوران های رامسر نوش جان کنید.

شماره تماس و آدرس رستوران اربه کله رامسر

رستوران اربه کله رامسر یکی از بهترین رستوران های رامسر بوده که در خیابان آبگرم های معدنی و نزدیکی کوهپایه منطقه توریستی اربه کله قرار گرفته است.

شماره تماس: ۰۹۱۱۵۶۵۶۳۰۰

ساعت کاری رستوران اربه کله رامسر

در تمام روز های هفته می توانید به صورت ۲۴ ساعته به رستوران اربه کله بروید و بهترین کته کباب رامسر را سفارش دهید.

رستوران اربه کله رامسر

رستوران ایتالیایی میلانو

به دبنال بهترین رستوران های رامسر با غذا های ایتالیایی هستید؟ رستوران میلانو یکی از بهترین رستوران ایتالیایی رامسر می باشد که در نزدیکی دریا قرار دارد و انواع غذاهای ایتالیایی را با کیفیت بالا و قیمت نسبتا مناسب سرو می کند. رستوران میلانو با دکوراسیون چوبی و حصیری در دو فضای باز و پوشیده، از مهمانان خود پذیرایی می کند. در این رستوران لاکچری رامسر می توانید هنگام غذا خوردن از منظره ی زیبایی که روبه روی خود دارید لذت ببرید. میلانو، فست فود خوب رامسر شناخته شده که پیشنهاد می کنیم با همسفرانتان یک وعده در اینجا مهمان باشید.

شماره تماس و آدرس رستوران ایتالیایی میلانو

رستوران میلانو که یکی از بهترین رستوران های رامسر بوده در رامسر، انتهای بلوار طالقانی، مجتمع تفریحی ساحلی برلیان واقع شده است.

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۹۱۴۷۸۹

ساعت کاری رستوران میلانو

این رستوران ایتالیایی هر روز هفته از ساعت ۱۴ الی ۲ بامداد آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد.

رستوران میلانو رامسر

کافه رستوران روماک

یکی از بهترین کافه رستوران های رامسر می باشد که با فضای دوستانه و جالبی که برای مهمانان فراهم کرده، برای جشن های دوستانه و قرارهای مختلف مناسب است. علاوه بر آن کیفیت و قیمت مناسب غذاها باعث شده تا این کافه رستوران در لیست بهترین رستوران های شهر رامسر قرار بگیرد. به دلیل قرار گیری این کافه رستوران در ابتدای جاده ساحلی، جای پارک برای خودرو به راحتی پیدا می شود و بدون دغدغه می توانید خودروی خود را روبه روی آن پارک کنید. علیرغم فضای صمیمانه ای که دارد، رستوران روماک جزء رستوران های لاکچری رامسر قرار می گیرد. اگر به دنبال بهترین رستوران های رامسر برای برگزاری جشن های کوچک هستید. بهتر است کافه رستوران روماک را انتخاب کنید.

شماره تماس و آدرس کافه رستوران روماک

رستوران روماک در شرق رامسر، فاز یک کمربندی، جنب بستنی شاد، مجتمع احمد واقع شده است.

شماره تماس:  ۵۵۲۲۰۹۷۷-۰۱۱

ساعت کاری کافه رستوران روماک

این کافه رستوران هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ آماده پذیرایی از شما می باشد.

کافه رستوران روماک رامسر

رستوران سخت سر

اگر بخواهیم یک رستوران خوب رامسر را معرفی کنیم، قطعا رستوران سخت سر بهترین پیشنهاد است. با رفتن به این رستوران، به یک فضای تمام مدرن با بهترین میز و صندلی وارد می شوید. مدل های زیادی از غذا های ایرانی و محلی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ارائه می شود.

انواع کباب ها را می توانید به صورت تکی یا با برنج سفارش دهید. همچنین رفتار خوب پرسنل در این فضا باعث می شوید به راحتی هر نظری درباره غذای خود دارید، بگویید. یعنی می توانید بخواهید که غذای شما را پخته تر، آبدارتر یا هر مدل دیگری که دوست دارید برایتان بیاورند. اینجا، بهترین رستوران در رامسر بوده که کیفیت غذا ها و طراحی فضای رستوران بی نظیر است.

شماره تماس و آدرس رستوران سخت سر

ادرس رستوران سخت سر رامسر چندان پیچیده نیست و شما باید ابتدا خودتان را به میدانی در سادات شهر که به دوراهی کتالم معروف بوده، برسانید. با طی کردن ۵.۱ کیلومتر از مسیر، پمپ بنزین کافه نژاد و بعد آن آشپزخانه سخت سر رامسر را خواهید دید.

شماره تماس: ۵۵۲۴۷۷۴۷-۰۱۱

ساعت کاری رستوران سخت سر

همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر الی ۱۲ شب می توانید بهترین غذا ها را در این رستوران عالی در رامسر سفارش دهید.

رستوران سخت سر رامسر

رستوران آرارات

این رستوران در لیست بهترین رستوران رامسر قیمت مناسب قرار می گیرد. رستوران آرارات رامسر محیط و دکوراسیون ساده و مناسبی دارد و ممکن است برخی آن را با نام تهیه غذا آرارات بشناسند. به هر حال یکی از بهترین رستوران های رامسر شناخته شده است. این رستوران در آخر هفته ها و ایام تعطیلات بسیار شلوغ می شود. رستوران آرارات انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی را برای هر نوع سلیقه ای سرو می کند و امکان ارسال غذا نیز وجود دارد. غذاهای این رستوران از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می شود بنابراین کیفیت و قیمت خوبی دارند.

شماره تماس و آدرس رستوران آرارات

رستوران آرارات در رامسر، تعاونی، بلوار آیت الله کاشانی واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۶۶۶۹

ساعت کاری رستوران آرارات

رستوران آرارات در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳:۳۰ آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

رستوران آرارات رامسر

رستوران کدبانو

یکی از بهترین رستوران های فضای باز رامسر است. چرا که یک باغ دلنشین با آلاچیق های کوچک و بزرگ دارد و شما می توانید آن ها را از قبل برای جشن های مختلف رزرو کنید. همچنین محیط سرپوشیده با دکوراسیون مناسب دارد که می توانید از آن استفاده کنید. این رستوران در اغلب اوقات شلوغ بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می کند. البته نظرات مختلفی در مورد آن وجود دارد و برخی قیمت غذا را با توجه به حجم و کیفیت، بالا گفته اند. اما به نظر می رسد این باغ رستوران رامسر ارزش یک بار امتحان را داشته باشد. زیرا همه اهالی رامسر معتقدند که یکی از بهترین رستوران های رامسر است.

شماره تماس و آدرس رستوران کدبانو

این رستوران در رامسر، فاز یک کمربندی، روبروی ترمینال واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۱۷۵۰

ساعت کاری رستوران کدبانو

رستوران کدبانو به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر با فضای باز هفت روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

رستوران کدبانو رامسر

رستوران سنتی آبشار

این رستوران سنتی در لیست بهترین رستوران سنتی رامسر قرار می گیرد چرا که رستوران آبشار با داشتن آلاچیق های بزرگ درون باغ سرسبز، محیط مناسبی برای ارائه خدمات به مشتریان خود فراهم کرده است. شما می توانید از قبل این آلاچیق ها را رزرو کنید و انواع غذاهای ایرانی و محلی را در باغی سرسبز با محیطی سنتی میل کنید. همچنین چای و قلیان نیز در این باغ رستوران رامسر برای مشتریان سرو می شود. غذاهای رستوران سنتی آبشار با توجه به حجم و کیفیتی که دارند، مناسب می باشند. کیفیت عالی غذا ها و فضای خوب رستوران باعث شده آبشار، جزء بهترین رستوران های رامسر باشد.

شماره تماس و آدرس رستوران سنتی آبشار

این رستوران در رامسر، شهرک شهرآسر، بلوار امام خمینی، در مجاورت هتل آپارتمان ترنج واقع شده است.

شماره تماس: ۰۹۲۲۴۰۱۷۶۵۲

ساعت کاری رستوران سنتی آبشار

این رستوران به عنوان بهترین رستوران های رامسر با فضای باز در تمام روزهای هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۴ آماده پذیرایی از شما می باشد.

رستوران آبشار، بهترین رستوران سنتی رامسر

رستوران سرآشپز

یکی از بهترین رستوران های محلی رامسر می باشد که دارای میزهای بزرگ برای گروه های خانوادگی و پرجمعیت است. انواع غذاهای محلی و ایرانی به همراه نوشیدنی در این رستوران سرو می شود. دکوراسیون رستوران ساده بوده ولی می توانید غذاهای باکیفیت با قیمت های مناسب میل کنید. در این رستوران اغلب، کباب ها از جذابیت بیشتری نسبت به سایر غذاها برخوردار هستند. اگر می خواهید غذا های کبابی را در بهترین رستوران های رامسر میل کنید. سرآشپز، بهترین مکان برای سفارش این مدل غذا ها است.

شماره تماس و آدرس رستوران سرآشپز

این رستوران در رامسر، نوربخش، بلوار امام خمینی واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۹۷۲۵

ساعت کاری رستوران سرآشپز

رستوران سرآشپز هر روز هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ آماده سرویس دهی به مشتریان خود است.

رستوران سرآشپز رامسر

رستوران دیجاب

یکی از بهترین رستوران های سنتی رامسر است. شما در این رستوران سنتی می توانید به دور از هر هیاهویی غذا میل کنید. غذاهای این رستوران از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است و شما می توانید افراد محلی را نیز در آن جا ببینید. زیرا همه مردم رامسر دیجاب را جزء بهترین رستوران های رامسر می دانند و کم تر کسی است که به این رستوران نرفته باشد.

شماره تماس و آدرس رستوران دیجاب رامسر

رستوران دیجاب در رامسر، خیابان شهید عباس مفرد، بعد از پلاژ ساحل طلایی، جنب بستنی عصر یخبندان واقع شده است.

شماره تماس: ۰۹۳۷۷۳۶۵۹۵

ساعت کاری رستوران دیجاب

رستوران دیجاب در تمام روزهای هفته برای وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

رستوران دیجاب

رستوران ایل میلی

بدون شک یکی از بهترین رستوران ها در شهر رامسر است. این رستوران ۵ ستاره انواع غذاهای بین المللی را به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کند و محیط آن دنج و شیک می باشد. غذاهای این رستوران از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و رستوران مجهز به پارکینگ است پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران سر بزنید تا ببینید چرا ایل میلی در لیست بهترین رستوران های رامسر قرار گرفته است.

شماره تماس و آدرس رستوران ایل میلی

رستوران بین المللی ایلمیلی در رامسر، ۵ کیلومتری غرب رامسر، سمت تله کابین رامسر واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۳۶۶۵۲۳

ساعت کاری رستوران ایل میلی

رستوران ایل میلی در تمام روزهای هفته برای وعده های ناهار و شام آماده سرویس دهی به مهمانان خود می باشد.

رستوران ایل میلی رامسر

کافه رستوران ایتالیایی گوستو

بدون شک یکی از بهترین رستوران ایتالیایی رامسر می باشد که جزء بهترین رستوران های رامسر بوده و از شهرت زیادی برخوردار است. اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید حتما به این رستوران سر بزنید. همانطور که از نامش پیداست، گوستو هم رستوران و هم کافه می باشد (در لیست بهترین کافه رستوران های رامسر) و در نزدیکی مجتمع تجاری آرامش قرار دارد. اگر هنوز هم غذا های ایتالیایی را امتحان نکردید. بهتر است در گوستو، بهترین فست فود رامسر شانس خود را امتحان کنید.

شماره تماس و آدرس کافه رستوران ایتالیایی گوستو

این کافه رستوران در رامسر، بلوار رزاقی واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۵۴۰۹

ساعت کاری کافه رستوران ایتالیایی گوستو

این کافه رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر با غذا های ایتالیایی در تمام روزهای هفته از ۱۰ صبح الی ۲۴ باز می باشد. البته بهتر است قبل از رفتن تماس بگیرید.

رستوران گوستو،بهترین رستوران رامسر

رستوران هتل پارسیان

هتل پارسیان، یک مجموعه هتل بین المللی بوده که شعبه های آن در بسیاری از شهرها وجود دارد. بسیاری از گردشگران از کیفیت خدمات این هتل راضی هستند. رستوران این مجموعه نیز در لیست بهترین رستوران رامسر قرار دارد. پیشنهاد می کنیم حتما برای غذا به این رستوران بروید و طعم غذاهای با کیفیت یکی از بهترین رستوران های رامسر را بچشید. این رستوران در هتل پارسیان یکی از رستوران های معروف رامسر شناخته شده است.

شماره تماس و آدرس رستوران هتل پارسیان

رستوران هتل پارسیان در رامسر، بلوار باهنر واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۳۱۶۱۶

ساعت کاری رستوران هتل پارسیان

رستوران هتل پارسیان در تمام روزهای هفته آماده پذیرایی از شما خواهد بود. می توانید قبل از رفتن تماس بگیرید.

رستوران هتل پارسیان رامسر

رستوران ماهور

یکی از بهترین رستوران های رامسر می باشد که با فراهم کردن محیطی صمیمی و جالب، امکان برگزاری جشن های مختلف را برای شما مهیا کرده است. خانه رستوران ماهور رامسر انواع غذاهای خانگی، محلی و انواع کباب ها را به همراه ترشیجات و دسرهای متنوع سرو می کند تا شما بتوانید خاطره ی به یاد ماندنی برای خود و عزیزانتان ثبت کنید. ماهور یک رستوران خوب در رامسر بوده که بهترین غذا ها را برای مشتریان آماده می کند.

شماره تماس و آدرس رستوران ماهور

رستوران ماهور در رامسر، دو راهی سادات شهر واقع شده است.

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۹۱۸۰۳۳

ساعات کاری رستوران ماهور

برای رزرو این خونه رستوران کافی است با شماره آن تماس گرفته و برای جشن های خود رزرو انجام دهید. همچنین اگر دوست داشته باشید خانه مطابق با نظر شما تزیین می شود.

رستوران ماهور

رستوران کالیدو

یکی از بهترین کافه رستوران های رامسر، کافه رستوران کالیدو می باشد که هم کافه و هم رستوران بوده و غذاها و منوی متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین امکان سفارش به صورت تلفنی و ارسال نیز برای مشتریان وجود دارد. رستوران ایرانی لیدو چشم انداز زیبایی به دریا داشته و در دو فضای باز و سرپوشیده از شما پذیرایی می کند. به همین دلیل خیلی از اهالی منطقه، کالیدو را به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر معرفی می کنند.

شماره تماس و آدرس کافه رستوران کالیدو رامسر

این کافه رستوران در رامسر، انتهای بلوار کازینو، ابتدای بلوار لیدو واقع شده است.

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۶۰۶۰

ساعت کاری کافه رستوران کالیدو

این کافه رستوران از ساعت ۸:۳۰ صبح برای صبحانه و از ساعت ۱۱ الی ۲۴ آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

کافه رستوران کالیدو

رستوران خاتون رامسر

طعم بی نظیر انواع غذا های ایرانی با بهترین مواد اولیه، همان چیزی است که شما در رستوران خاتون به عنوان یکی از رستورانهای خوب رامسر تجربه می کنید. در این مجموعه، سالنی برای نشستن مشتریان و سرو غذا در همان فضا در نظر گرفته شده است. از آنجایی که خاتون یکی از رستوران های خوب رامسر است. همه اهالی منطقه، این رستوران را به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر می شناسند.

شماره تماس و آدرس رستوران خاتون رامسر

رستوران سنتی خاتون در چابکسر و در نزدیکی کارخانه نخ و قرقره این شهر قرار دارد.

شماره تماس: ۰۹۱۱۹۵۸۴۸۳۰

ساعت کاری رستوران خاتون رامسر

در حال حاضر این مجموعه فعالیتی ندارد. اما با شروع دوباره کار رستوران خاتون در رامسر می توانید جهت اطلاع از ساعت کاری آن تماس بگیرید.

رستوران خاتون رامسر

رستوران ساحلی تی تی

رستوران ساحلی تی تی را می توان در لیست بهترین رستوران های ساحلی رامسر نام برد که دارای انواع غذاهای ایرانی و محلی، انواع خورشت، انواع چلو ماهی، انواع کباب ها به همراه پیش غذا و نوشیدنی های متنوع است. همچنین یک منو برای صبحانه نیز دارد که می توانید از آن ها سفارش داده و لذت ببرید. در ضمن غذاهای این رستوران از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند و همین باعث شده در لیست بهترین رستوران های رامسر قرار بگیرد.

شماره تماس و آدرس رستوران ساحلی تی تی رامسر

این رستوران در رامسر، آخوند، بلوار طالقانی واقع شده است.

شماره تماس: ۰۹۹۰۶۷۷۸۰۰۷ 

ساعت کاری رستوران ساحلی تی تی

این رستوران هر روز هفته از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ باز بوده و آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

امیدوارم با خواندن این مقاله به پاسخ سوال بهترین رستوران های رامسر کجاست؟ رسیده باشید و ما را با به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات خود خوشحال کنید. ممنون که با ما همراه بودید.

رستوران ساحلی تی تی رامسر

سؤالات متداول

بهترین رستوران ساحلی رامسر چه نام دارد؟

بهترین رستوران های رامسر رو به دریا، رستوران کشتی، رستوران تی تی و رستوران برادران هستند.

بهترین رستوران غذای محلی رامسر را معرفی کنید.

بهترین رستوران های محلی رامسر شامل رستوران تی تی، رستوران ماهور، رستوران خاور خانوم، رستوران اکبر جوجه، رستوران دوستی، رستوران بلوط، رستوران مظاهری، رستوران آرارات، رستوران کدبانو، رستوران سرآشپز و رستوران سنتی آبشار هستند.

بهترین رستوران های غذای ایرانی رامسر کدامند؟

بهترین رستوران ایرانی رامسر، رستوران های تی تی، رستوران سرآشپز، رستوران سنتی آبشار، رستوران هتل کوثر، رستوران کشتی، رستوران آرارات و رستوران کدبانو هستند.

بهترین رستوران فضای باز رامسر کدامند؟

رستوران های کالیدو، کدبانو و ایتالیایی میلانو با فضای باز در خدمت شما هستند.

بهترین رستوران جنگلی رامسر کدام است؟

رستوران خاور خانم بهترین رستوران جنگلی شهر رامسر است.

بهترین رستوران قیمت مناسب رامسر کدام هستند؟

رستوران های تی تی، دوستی، روماک و آرارات همگی کیفیت غذای عالی با قیمت مناسب دارند.

بهترین رستوران ایتالیایی رامسر چیست؟

رستوران ایتالیایی میلانو.

بهترین کافه رستوران رامسر چه نام دارد؟

روماک و گوستو.

کدام رستوران های رامسر با پخش موسیقی زنده هستند؟

رستوران ملل و کشتی همزمان با سرو غذا پخش موسیقی زنده هم دارند.

۳.۹/۵ - (۵۴ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۳۴

  1. مهدی

    بهترین رستوران رامسر با اختلاف فقط خانه رستوران ماهور
    هم محیط زیبا
    هم پرسنل خوب و مودب و حرفه ای
    هم کیفیت غذا عالی
    وقت و پول خودتون رو جای دیگه هدر ندید دوستان

  2. فاطمه

    سلام رستوران ماهور فوق العاده بود
    من از نظرات کاربران اونجارو انتخاب کردم و بسیار بسیار عالی باکیفیت و خوشمزه.

    • علیرضا قانع

      ممنون که تجربه خودتون رو با بقیه به اشتراک میگذارید.

  3. یاسر

    رستوران خاور خانم در استان گیلان شهر چابکسر روستای سرولاته لطفا تصحیح کنید

    • علیرضا قانع

      ممنون از شما

  4. حسین احمدی

    سلام، ما بیشتر از سی ساله که هر سال چند بار میریم رامسر. نسبت به سی سال پیش تعداد رستوران ها بیشتر شده. اون موقع فقط رستوران برادران و روزبه بودند که اون موقع غذاهاشون بد نبود. ولی به تدریج که سابقه رستوران ها بیشتر میشه کیفیت هم میاد پایین. خاور خانم یه زمانی خیلی عالی بود ولی الان اصلا پیشنهاد نمی کنم. بسیار بی کیفیت و بی برنامه ، بد برخورد و گرون شده. حتی اون رستوران روبروی خاور خانم ، رستوران لطفی هم غذاش از متوسط پایین تره و به نظر من ارزش رفتن نداره. رستوران کشتی یکی از بدترین رستورانهاییه که در تمام طول زندگی ام رفتم. برادران هم خیلی خراب شده. رستوران هتل کوثر رو اصلا پیشنهاد نمی کنم خیلی گرون و کیفیت پایین. شاید تو رستوران های رامسر هنوز رستوران ماهور خوب باشه که البته امیدوارم با گذشت زمان اونم خراب نشه.

  5. نارسیس

    ما به هوای رستوران بلوط رفتیم و پیداش نکردیم. رفتیم بالاتر که رستوران رامسر بود. خیلی نشستیم ولی انگار نظم نداشت و حتی کسی نیومد سفارش بگیره. ماهم بلند شدیم و باز برگشتیم پایین و رفتیم رستوران اربه کله. چقدر عالی و خلوت بود و محل نشستن برای هر خانواده یک اتاق روی فرش نشستیم و منظره عالی. کیفیت غذا هم عالی

    • علیرضا قانع

      سلام وقتتون بخیر باشه
      ممنونم که اطلاعات خودتون رو در اختیار ما گذاشتین، حتما این رستوران رو در صورت تأیید کامل کیفیت کاری به لیست اضافه خواهیم کرد

  6. عباس

    من الان در خونه رستوران ماهور هستم،نتونستم طاقت بیارم و وسط غذا خوردن اومدم که بگم مگه عالیتر از اینجاهم داریمممم؟ همه چی بیش از اندازه خوشمززززه،تا حالا چرا نیومده بودم آخه،از مدیریت و آشپز خوبشون واقعا سپاسگزارم

    • علیرضا قانع

      سلام عباس جان
      خیلی خوشحالیم که معرفی رستوران ماهور در این مطلب تونسته تجربه خوبی برات رقم بزنه.

  7. سارا

    فکر میکنم اونایی که از رستوران ماهور تعریف کردن خود پرسنل بودن.واقعا مزخرفترین و بی کیفترین رستورانی بود که تو زندگیم دیده بودم.با غذاهای گرون و بی کیفیت.نمیدونم چرا بیخود به کامنتا توجه کردم سر انتخاب رستوران.پیشنهاد میکنم تو رامسر و حومه برید خاور خانوم وگرنه جای دیگه پولتونو فقط دور ریختید

    • مرجان عباسی

      عزیزم با احترام به شما
      من هم از شیراز اومدم ۱۸ تیر ماه رامسر واز کامنتها ماهور رو انتخاب کردم ،چون واقعا جایی رو نمیشناختم،اما هر چی سفارش دادیم عاااالی بود👌👌👌،حتی واسمون خیار با دلار آوردن بدون اینکه سفارش بدیم،با کیفیت بالا،قیمت هم به نظرم با توجه به حجم و کیفیت بالا نبود،به نظر من تو انتخاب رستوران ماهور شک نکنید

  8. مهدی

    بنده با کلی زحمت رفتیم خاورخانم و دیدیم تعطیله و دلیل تعطیلیش چی بود ؟!!!! روز دوشنبه ها خاور خانم کلا تعطیله

  9. سامی

    خونه رستوران ماهور خیلی خیلی گرونه اصلا پیشنهاد نمی کنم

    • پرستو مالکی

      مطمعنا شما قیمت رستورانهای دیگه رو ندیدید ،چون واقعا خونه رستوران ماهور قیمتهاش مناسب بود،با توجه به اینکه حجم غذا ها و کبابهاشم زیاد بود ،ما که خیلی راضی بودیم،یه جوجه شکم پر رو ۴ نفر تونستیم بخوریم که قیمتش ۲۵۰ بود،ضمن اینکه کباب ترش پر از موادش رو که فکر کنم حدود سیصد گرم بود هر سیخش، قیمتش ۱۶۰ تومن بود در صورتیکه رستورانهای دیگه با کیفیت پایین من قیمت ۲۴۰ تومن هم دیدم

    • پرستو مالکی

      به نظر من اصلا اینطور نیست،اتفاقا با توجه به کیفیت و حجم غذا خونه رستوران ماهور قیمتش خیلی هم معقول بود،ما به شخصه رستورانهای دیگه رو که رفتیم خیلی قیمتها بالاتر بود

  10. مریم فرزانه خو

    من ۴ روز پیش رفتم رستوران “پر پلازا ” داخل مجموعه تله کابین رامسر ، پرسنل اونجا به اشتباه یک کباب سلطانی به مبلغ ۱۱۵ تومان اضافه داخل فاکتور من ثبت کردند و وقتی بهشون گفتم، گفتند شماره کارتتون رو بدید پولتونو براتون برگشت میزنیم.
    ولی الان بعد از ۴ روز با پیگیری و زنگ های متعدد پول رو برگشت نمیزنند و مدام دست به سر میکنند .
    واقعا پرسنل اونجا دزده و اینکار نمونه بارز دزدی در روز روشن است.

  11. محمد

    کلی رستوران رفتم ولی یکی از بدترین غذا هارو تو رستوران بردران رامسر خوردم برگ و جوجه و کباب ترش سفارش دادیم که هر سه بد بودن

  12. ماریا

    اگه دنبال یه جای زیبا هستید خونه رستوران ماهور عالیه کنار رودخونه هست و کبابهاش لذیذ و خوشمزه بودن،سبزی پلو و ماهیش هم تازه و بی نظیر

    • سمیرا

      واقعا خوبه؟

      • یوسف

        با سلام
        دقیقا دیروز به تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۱ از همین سایت نظرات رو خوندم و به خونه رستوران ماهور رفتم
        ممنونم از پیشنهاد همه کاربران
        واقعا هر چیزی که سفارش دادیم بینظیر بود
        قیمتها کاملا منطقی و نرمال
        محیط کاملا خونگی و دلچسب و تمیزززز

  13. مهسا

    رستوران بذادران رو اصلا توصیه نمیکنم خیلی افتضاحه

  14. مریم

    سالهاست که میایم رامسر ولی هیچوقت نتونستم غذای خوب بخورم تو این شهر🤔
    امسال یه رستوران پیدا کردم کاملا اتفاقی بی نظیررررر بود و باورم نمیشد از اینکه بلاخره یبار غذای خوب و خونگی طور خوردم تو این شهر
    حتما امتحان کنید
    خونه رستوران ماهور
    نزدیک میدون بهشت

    • محمد

      خونه رستوران ماهور پیشنهاد میکنم
      ما مرغ شکم پر و کباب ترش و ماهی قزل آلا کبابی و سبزی پلو خوردیم حرف نداشت

  15. شیوا

    رامسر متاسفانه رستوران خوب نداره،من امسال خونه رستوران ماهور رو بصورت کاملا اتفاقی و بخاطر ظاهر جالب و زیباش رفتم عااااااااالی بود عاااالی،با کیفیت و خونگیه غذاش،پیشنهاد میکنم

  16. پارسا

    من خیلی ازین رستورانهارورفتم
    خاورخانم کیفیت خوب قیمت عالی جاده درتعطیلات شلوغ
    برادران کیفیت معمولی قیمت مناسب اغلب شلوغ درتعطیلات
    دوستی کیفیت افتضاح قیمت گران همه چیزبد بوی نامطبوع دررستوران
    گوشت وشایدسندان مرغ درکوبیده و…
    خلاصه رستوران دوستی پول دورریختنه
    برادران مظاهری
    کیفیت مناسب قیمت معمولی
    هانی
    کیفیت خوب قیمت گران

    • پژمان

      یه رستوران خیلی خوب تو رامسر هست ولی متاسفانه لوکیشنش اشتباه ثبت شده تو گوگل مپ و متاسفانه تو هیچ سایتی جزء رستوران های برتر ثبت نشده.خونه رستوران ماهور که با پیشنهاد دوستامون رفتیم واقعا بهترین و با کیفیت غذاهارو ارائه میده.محیطشم واقعا دنج و زیباست.رفتار پرسنل هم عالی.لذت بردیم واقعا

  17. گلچین شاد

    اگه بخوام تصاویر بیشتری از رستوران ها ببینم باید کجا مراجعه کنم؟

  18. سیامک

    سلام یکی از افتضاح ترین غذاهای که تو عمرم خوردم از رستوران براداران بود اگه پولتون را می خواهید بریزد دور حتما برید این رستوران افتضاح افتضاح

  19. سعید

    رستوران خاورخانم واقعن بی برنامه و با تایم نامشخص هستش و ما شخصن دوبار مراجعه کردیم که یکبار قبل از ۷ غروب در شب جمعه تعطیل بود و روز بعد ۴ بعداز ظهر بدون غذا در بروی مسافران بستن ،اگر بدنبال احترام در حد هزینه ایی که میکنین هستین هرگز مراجعه نکنین

    • نغمه غلامی

      به پیشنهاد کامنت عزیزان توی همین صفحه رفتیم خونه رستوران ماهور. زرشک پلو با مرغ و میرزاقاسمی خوردیم خیلی کیفیت غذا عالی بود و کارکنان بسیار خوش برخوردی هم داشتن. مکان اروم و تمییزی هم داشت

  20. حسن

    من با توجه به شغلم رستورانهای زیادی را امتحان کردم ولی به جرات افتضاح ترین رستورانی که امتحان کردم این رستوران بود رستوران برادران
    حیف ریالی پول که بخواید اینجا خرج کنید

  21. امیر

    رستوران کشتی بدترین تجربه زندگی رستورانیم بود
    ۱- ماهی سفید کاملا مونده و بوی بسیار بد روغن که از چند روز پیش عوض نشده بود
    ۲-جوجه کباب با استخوان بسیار بد مزه و کهنه
    ۳- رفتار بسیار نامناسب کارکنان از کارگر تا مدیر
    ۴- ماست موسیر دو نفره که خیلی خنده دار در بشقاب سرو میشه و اندازه یک نفره
    ۵- قیمت بسیار بالا و کیفیت بسیار پایین
    اصلا ماهیش قابل خوردن نیست و زمانی که خواستم پس بدم گفتن امکان پذیر نیست
    برای همین اول و قبل از تحویل غذا شما باید پول و بدید بعد هر مزخرفی که بخوان برات میارن

  22. حمید

    مسیر رستوران خاور خانم یک جاده ی شلوغ بن بسته.
    اگه ماشینتون رو دوست دارید نرید
    اگر دست فرمونتون خوب نیست نرید.
    اگر خواستید برید قبلش تمرین کنید تو ی جای تنگ در شرایط بستر سخت چجوری میشه دور زد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×