بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری لرستان » جاذبه های گردشگری خرم آباد » بهترین رستوران های خرم آباد همراه آدرس
رستوران گردان رنگین کمان
جاذبه های گردشگری خرم آباد

بهترین رستوران های خرم آباد همراه آدرس

۲۱ تیر ۱۳۹۷ 14۱2,437

همگان در طول سفر، برای چشیدن طعم های مختلف غذاهای معروف مقصد سفر، به جای غذا خوردن در رستوران های هتل، ترجیح داده از فضای هتل خارج شده و با گشت و گذار در گوشه و کنار شهر، برای صرف غذا، سری به رستوران های شهر مقصد سفر بزند.

در این میان، محبوب ترین رستوران های شهر، که بین مردم و سایر گردشگران شهرت دارند، بهترین گزینه ها هستند. از این وبلاگ اقامت ۲۴ در این مطلب قصد دارد تا بهترین رستوران های خرم آباد را به شما معرفی کند.با ما همراه باشید.

 

رستوران زعفران طلایی

اگر به خرم آباد سفر کرده باشید، بی تردید حتی برای یک بار، نام رستوران زعفران طلایی به عنوان محبوب ترین رستوران خرم آباد به گوشتان خورده است. این رستوران به دلیل ارائه غذاهایی با کیفیت و طعم فراموش نشدنی، به عنوان بهترین و محبوب ترین رستوران خرم آباد شناخته می شود.

رستوران زعفران طلایی

 

در این رستوران می توان انواع غذاهای ایرانی را چشید. در منوی این رستوران، انواع کباب، جوجه و میگو به چشم می خورد.

در کنار کیفیت بالای غذاها، برخورد مناسب کارکنان، به شایستگی این رستوران را به فراموش نشدنی ترین رستوران خرم آباد بدل ساخته است.

آدرس رستوران زعفران طلایی

رستوران زعفران طلایی در خرم آباد، خیابان انقلاب و جنب پارک صخره ای واقع شده است.

 

رستوران گردان رنگین کمان

در بالاترین طبقه هتل رنگین کمان خرم آباد، یکی از بهترین رستوران های این شهر قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در طعم های خوشمزه و رنگ های متنوع سرو شده و نیاز هر سلیقه ای را برطرف می سازد.

کیفیت بی نظیر غذاها در کنار چشم انداز زیبایی از شهر خرم آباد و قلعه فلک الافلاک، طعم و مزه غذاها و تجربه حضور در این رستوران را برای هر کسی به یک خاطره فراموش نشدنی بدل می سازد.

رستوران گردان رنگین کمان

 

آدرس رستوران رنگین کمان خرم آباد

رستوران رنگین کمان خرم آباد در خیابان شهدای شرقی، نبش چهارراه رنگین کمان واقع شده است.

 

بیشتر بخوانید : “مشخصات کامل هتل های خرم آباد

 

 

رستوران یلدا خرم آباد

یکی از قدیمی ترین رستوران های خرم آباد، رستوران یلدای این شهر است. آوازه کیفیت و طعم بی نظیر غذاهای این رستوران از گذشته تا کنون بر سر زبان ها جاری بوده است. در این رستوران می توان غذاهای متنوعی را انتخاب و میل کرد.

آدرس رستوران یلدا خرم آباد

رستوران یلدا خرم آباد در خیابان امام خمینی، خیابان طالقانی شرقی واقع شده و با فضایی سنتی و زیبا، پذیرای مهمانان و مسافرانی است که به این شهر سفر می کنند.

 

مجموعه تاریخی حمام گپ

رستوران تاریخی حمام گپ در مکانی تاریخی با همین نام واقع شده که زیبایی خاصی به این رستوران بخشیده است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و خانگی سرو شده و همچنین می توان طعم لذیذ برخی غذاهای فرنگی را نیز در رستوران حمام گپ تجربه کرد.

مجموعه تاریخی حمام گپ

 

آدرس رستوران حمام گپ خرم آباد

این رستوران در خیابان حافظ، بازار سنتی، میدان گپ و در محل حمام تاریخی گپ واقع شده است.

 

البته در خرم آباد رستوران های با کیفیت دیگری نظیر رستوران سراب کیو، رستوران تشریفات، رستوران هتل عطر، هتل سالیز و فست فودهایی مانند فود چینو، پیتزا پانیذ و فست فود سندباد وجود دارد که در زمان سفر به این شهر سر زدن به آنها را نباید از دست داد.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۲.۲/۵ - (۴ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. قربانی

    ما بهمن ۹۷ رفتیم خرم آباد،برای ناهار رفتیم زعفران طلایی واقعا غذاش افتضاح بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×