بام لند
تهران

بام لند تهران

۱۷ تیر ۱۳۹۷ 18۰2,354

شاید با شنیدن نام تهران، سفرهای کاری به ذهن همگان خطور کند و کسی این شهر را به عنوان مقصدی برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های دیدنی انتخاب نکند. در صورتی که اطراف تهران، مکان های خوش آب و هوا و تفریحی بسیاری وجود دارد که می توان در سفر به این شهر از آنها بازدید کرده و خاطره بسیار خوبی را برای خود به یادگار گذاشت.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی بام لند، یکی از مناطق دیدنی و زیبای تهران همراه باشید.

بیشتر بخوانید : “جاهای دیدنی تهران

بام لند

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

یکی از مهمترین جاذبه های تفریحی، هیجانی و طبیعی که در سال های اخیر ایجاد شده و سروصدای زیادی نیز به پا کرده، مجموعه چیتگر در غرب پایتخت است.

مجموعه ای که پارکی جنگلی، دریاچه ای مصنوعی، تفریحات مختلف آبی و هیجانی و مجموعه بام لند را در خود جای داده و به مقصدی منحصر به فرد در تهران تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید : “معرفی دریاچه چیتگر تهران

بام لند کجاست؟

بام لند، یکی از مراکز تجاری و تفریحی بسیار مجلل تهران بوده که به تازگی در نزدیکی دریاچه چیتگر احداث شده است.

بام لند

این مرکز تجاری تفریحی، در مدت زمانی کوتاه، طرفداران بسیاری پیدا کرده و در قالب ۱۲ ویلای دو طبقه مستقل، مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است.

در مرکز خرید بام لند می توان بهترین پوشاک، لوازم خانگی، موتورسیکلت و ماشین را پیدا کرد و دست خالی به خانه برنگشت.

سرگرمی های بام لند

خرید تنها سرگرمی بام لند نبوده و می توان در این مجموعه تفریحاتی نظیر پاتیناژ، آمفی تئاتر روباز با برنامه های زیبا و متنوع در روزهای مختلف سال، ماهیگیری و تماشای اجرای موسیقی را تجربه کرد.

بام لند

در کنار تمام این امکانات و تفریحات کم نظیر، وجود کافه ها و رستوران های مشهور و پرطرفدار، با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر، اشتیاق همه را برای بازدید از این مکان بیشتر و بیشتر کرده و همه روزه افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

از ورودی بام لند که داخل می شوید، منظره زیبای دریاچه و پارک جنگلی چیتگر رو به روی شما قرار می گیرد و همهمه دلنشین مردم، شما را به سمت داخل مجموعه هدایت می کند.

مجموعه ای که مراکز خرید، کافه ها، رستوران ها و امکانات تفریحی آن، در دو سمت راست و چپ ورودی اصلی آن قرار دارد و شما را به گشت و گذاری جذاب در این بخش از دریاچه چیتگر دعوت می کند.

بام لند

قسمت های مختلف را که نگاه کنید مردم را می بینید که همراه با دوستان یا خانواده خود، در حال خرید هستند، در کافه یا رستورانی به انتظار سفارش خود نشسته اند، یا به دور دریاچه قدم می زنند.

فضای دلنشینی که با صدای موسیقی که در محیط پخش می شود، صدای آب دریاچه، رفت و آمد مردم و خنده گاه و بیگاه کودکان، حضور در این منطقه را به تجربه ای لذت بخش تبدیل می کند.

ساعت فعالیت بام لند

مجموعه تجاری تفریحی بام لند از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ فعال بوده و می توان بدون پرداخت هزینه ای از حضور در این مجموعه لذت ببرید.

بام لند

البته توجه داشته باشید که ساعت کار فروشگاه ها و کافه ها و رستوران ها متفاوت است.

دسترسی به بام لند

مجموعه بام لند در منطقه ۲۲ شهرداری تهران و شمال غرب پایتخت در مجاورت دریاچه چیتگر قرار دارد و از مسیرهای مختلفی می‌توان با ماشین شخصی یا ناوگان حمل و نقل عمومی به آن دسترسی داشت. آن دسته از افرادی که با ماشین شخصی از کرج می‌خواهند به بام لند بروند باید پس از حرکت در جاده مخصوص کرج، وارد اتوبان آزادگان شمال شده و به سمت اتوبان خرازی ادامه مسیر دهند و به بلوار کاشان، سپس موج و صدف برسند. همچنین می‌توان از طریق اتوبان همت به سمت اتوبان خرازی رفته و از خروجی کاشان جنوب به سمت میدان موج و بلوار صدف و در نهایت دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه بام لند رسید.

برای دسترسی به بام لند از طریق مترو نیز باید توسط قطارهای خط صادقیه گلشهر در ایستگاه چیتگر پیاده شده و ادامه مسیر را با استفاده از اتوبوس شهرک شهید باقری طی نمود. البته می‌توان پس از پیاده شدن در ایستگاه مترو چیتگر با تاکسی‌های خطی نیز به مجموعه بام لند رفت.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۲.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×