بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » بهترین هتل های ایران
بهترین هتل های ایران
گوناگون

بهترین هتل های ایران

۳۰ فروردین ۱۳۹۷ 10۰1,578

سفر و لذت بردن از آن، مستلزم وجود عوامل گوناگون بسیاری بوده و تمام آنها کنار یکدیگر می توانند سفر خاطره انگیزی را خلق کنند و همچنین بلعکس، نبود حتی یکی از این عوامل و یا برخورداری از کیفیت پایین آن می تواند سفر را به کام هر مسافری تلخ کرده و خاطره بدی را بجای بگذارد.

از این عوامل می توان به مواردی همچون، برنامه ریزی سفر، خرید بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل، پیش بینی هزینه های سفر و دیگر مواردی از این دست اشاره کرد که هر کدام دارای جایگاه خاص خود بوده و وجود تمام آنها بصورت درست در کنار هم می تواند سفر خوبی را حاصل شود.

بهترین هتل های ایران

 

هتل و محل اقامت یکی از اصلی ترین ارکان سفر است که باید نگاه ویژه تری به آن داشت تا در هنگام سفر و اقامت با مشکلی مواجه نشده و در تک تک زمان ها از آن لذت برد و این امر تنها با شناخت و انتخاب هتل و محل اقامت مناسب بدست می آید.

این بار وبلاگ اقامت ۲۴ به سراغ برترین و بهترین هتل های ایران رفته تا با معرفی آنها گامی در جهت ایجاد سفری خاطره انگیز برای شما همراهان همیشگی خود برداشته باشد.

 

هتل لاله کندوان

اگر می خواهید در تعطیلات به منطقه ای خوش آب و هوا در دامنه یکی از زیباترین رشته کوه های کشور سفر کرده و اقامتی خاص را تجربه کنید، هتل کندوان به شما پیشنهاد داده می شود. این هتل در ۶۲ کیلومتری تبریز و در روستای ۷۰۰ ساله کندوان و در دل کوه واقع شده و برای شما تجربه اقامتی تکرار نشدنی در هتل های کشور را به ارمغان می آورد.

برای آشنای بیشتر با این هتل می توانید مطلب “هتل لاله کندوان، سومین هتل صخره ای جهان” را مطالعه کنید.

هتل لاله کندوان

 

هتل بالی خوربیابانک

هتل بالی یک کاروانسرای قدیمی بوده که در نزدیکی کویر مصر ایران در منطقه خور بیابانک از توابع اصفهان واقع شده و پس از بازسازی به یک هتل سنتی در بهترین نقطه از کویر ایران بدل شده است.

اگر تمایل دارید از هیاهو و زندگی روزمره خود جدا شده و از آرامش و سکوت کویر لذت ببرید، هتل بالی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شما می توانید با سفر به کویر و قدم زدن بر روی شن های روان صحرا، در روز لذت برده و شب را نیز در آرامش اتاق خود در هتل بالی سپری کنید.

پذیرش در این هتل به دو صورت تخت خواب و بدون تخت انجام میشود.برخی از اتاق های هتل تخت داشته و برخی دیگر بصورت سنتی و کف خواب هستند.

هتل بالی خوربیابانک

 

هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار در واقع یک خانه تاریخی است که حدود ۱۲۰ سال قبل در یکی از بازارهای مهم شهر یزد ساخته شده و امروزه به هتل تغییر کاربری داده است.

این هتل در واقع  یکی از گران ترین و نیز بهترین هتل های سنتی در شهر یزد است. هتل ملک التجار در دل معماری اصیل یزد و نزدیک به بازار و مرکز شهر واقع شده و به این دلیل نمی توان با خودرو تا مقابل درب هتل رفت. همچنین ابعاد بعضی اتاق های هتل، نقلی و جمع و جور است.

اگر به دنبال اقامت در دل خانه ای با معماری زیبا و و سفری شگفت انگیز در زمان هستید، این هتل به خوبی می تواند انتظار شما را برآورده کند.

هتل ملک التجار یزد

 

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در گذشته مهمانسرای شاه عباسی بوده و یکی از کهن ترین هتل های جهان است. معماری زیبا و بی نظیر این هتل در کنار باغ با صفای عباسی و استفاده از امکانات هتل ۵ ستاره، لحظه های با شکوهی را برای شما خلق می کند. اگر می خواهید سفر خود را به بهترین شکل آغاز کرده و به پایان برسانید، توصیه می شود اقامتی چند روزه در یکی از زیباترین هتل های دنیا را از دست ندهید.

هتل عباسی اصفهان

 

در واقع هتل عباسی آنقدر زیباست که دلتان نمی آید از آن خارج شوید. قدم زدن در راهروهای طولانی و زیبا، تماشای کاشی کاری ها، نقاشی ها، گچ بری ها و گوش سپردن به موسیقی دلنوازی که در حیاط بزرگ و باصفای هتل پخش می شود، شما را سرمست خواهد کرد.

 

خانه منوچهری کاشان

خانه منوچهری در محله درب باغ کاشان واقع شده و از مجموعه هتل هایی بوده که از خانه به هتل تغییر کاربری داده است.

خانه منوچهری کاشان

 

صرف یک نوشیدنی در مهمان خانه، بازدید از نگارخانه، صرف ناهار در ناهارخوری با پنجره های ارسی و شیشه های رنگی، تماشای فیلم در فیلم خانه ای که در گذشته آب انبار بوده و تماشای هم زیستی مسالمت آمیز میراث قدیمی با امکانات جدید در یک کارگاه سنتی پارچه بافی در سرداب زیبا و پرنور ساختمان می تواند اقامت روح بخشی را برای مهمانان فرهنگ دوست فراهم کند.

 

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

 

 

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×